xenical ja muut lääkkeet

liikakilojen orja

onko täällä reseptilääkkeiden käyttäjiä. siis laihdutuslääkkeiden.

onko tarjolla muita lääkkeitä enään kuin tuo xenical, itse sain siihen reseptin kun en muutakaan nimeä keksinyt mitä kysyä. painoindeksini on 39,5

5

2456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oih ja Voih

      Itse olen hakemassa reseptiä samaiseen lääkkeeseen, tavoitteena on - 20 kg

      Itse tahtoisin kaveria jonka kanssa kahvitella ja kävellä ja tsempata, toisaaltaan aamulenkki esim on kiva käydä yksin, VAIKKA välillä oliskin kiva kun vois mennä siitä vaikka sit aamupalalle toisen tykö, tai toinen tulisimun tykö :)

      Mutta onneksi on netti, täältä voi lukea miten jatkaa eteenpäin, itse olen ollut samoissa kiloissa useamman kuukauden ja en keksi miten saisin laihtumisen taas käyntiin, niinpä päädyin tuohon Xenicaliin, jos saisin ne ensiviikolla.

      • mickey2004

        Mulle lääkäri sanoi ettei voi suositella noita laihdutuslääkkeitä kellekään. Mullekaan ei niitä siis määränny vaikka pyysin. Ja mulla on pudotettavaa ihan oikeasti tosi paljon; pit. 172cm ja painoa 116kg... eli nopeasti laskettuna normipainoinen olisin 73 kiloisena joten tiputettavaa jotain 43kg???


      • tyyt.käyt-
        mickey2004 kirjoitti:

        Mulle lääkäri sanoi ettei voi suositella noita laihdutuslääkkeitä kellekään. Mullekaan ei niitä siis määränny vaikka pyysin. Ja mulla on pudotettavaa ihan oikeasti tosi paljon; pit. 172cm ja painoa 116kg... eli nopeasti laskettuna normipainoinen olisin 73 kiloisena joten tiputettavaa jotain 43kg???

        markkinoilla kuin rasvasiepparit: Xenical ja Alli, viimeksi mainittu reseptivapaa, sama kuin X paitsi vaik.ainetta puolet vähemmän.

        Minä syön antidepr. Seronilia, fluoxetinia isolla annoksella, eli 80 mg/vrk ja se on määrätty ihan indikaatiolla ylipaino. Olen nyt laihtunut 3 kuukauden aikana 28 kg. Fluoxetinia käytetään mm. ahmintahäiriöissä.


      • LihavaMinä..
        mickey2004 kirjoitti:

        Mulle lääkäri sanoi ettei voi suositella noita laihdutuslääkkeitä kellekään. Mullekaan ei niitä siis määränny vaikka pyysin. Ja mulla on pudotettavaa ihan oikeasti tosi paljon; pit. 172cm ja painoa 116kg... eli nopeasti laskettuna normipainoinen olisin 73 kiloisena joten tiputettavaa jotain 43kg???

        Suuret on painot sinullakin.

        Itsellänikin oli (olen laihtunut paaaaljon, mutta jäänyt tähän)

        ALKU: Pituutta 168cm Painoa: 109kg


    • veijo873876t3

      Miksi posia loppuikänsä pillereitä kun asia hoituu terveellisellä, luonnollisella ravinnollakin. Terveellisesti, ilman nälkää ja kestävällä tuloksella????

      LCHF, todistetusti toimiva, terveelline ja tulokset ilman nälkää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe