karaoke kulkee

KOHDEN TUHOAAN

ja se on hyvä se.
Eihän tämmönen porukka mikä täällä kirjuuttaa tarvihe harrastusta ja sitten se toinen puol,
"musiikkia ei saa pahoipidellä, säveltäjiä halventaa ja sanoittajia parjata", niinkuin karaokessa tehdään.
Täällä oli muutama asiallinen kirjuuttaja he väistyivät.
Sitten tille tuli ja antaa asiallista palautetta ja keskustelun aiheita ja hänen mukanaan tuli henkilökohtaiset parjaajat.
Mutta kaiken kaikkiaan hyvä.
Antaa mennä kun on alamaki taas eilen lauloin vahongossa varmaan.

Hyvästi jääkää serlokit, ressit jne.

25

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kati vaan

      vois arvat kuka ton on duunannut ?
      jaa mut tajuuks ne ton ?

    • fskldfjlsdkfj

      Voihan elämän kevät. Kyllä on taas läpinäkyvää. olisi kuin kaksi kännykkää jota sama henkilä käyttäisi toinen vasemmassa, toinen oikeassa kädessä, soittelisi ja keskustelisi itselleen.

      • joo niin on mutta

        asiaa puhuu


    • Karaokekoukku

      Kyllä kaikki tarttee harrastuksensa, joillakin se taitaa olla tämän karaoken alasajo, mutta huonolla menestyksellä. Käyn nykyisin näillä sivuistoilla noin kerran parin kuukauden aikana ja sama vouhotus jatkuu. Minä olen nähnyt vain noususuhdanteista karaokea, joissa ei ole ollut mainitsemaasi; "musiikkia ei saa pahoipidellä, säveltäjiä halventaa ja sanoittajia parjata". Päinvastoin.
      Oletkohan sitten koskaan käynyt missään kunnollisessa paikassa, herää kysymys?
      Minulla on vissiin ollut onnea nähdä ja kuulla hyvinkin korkeatasoista karaokea, mutta olen sitten varmaankin osannut valita paikkani ja myös seurani tarkoin.
      "Tänään huipulla"
      Toivon Teille nykyisille kirjoittajille lempeämpää ja aurinkoista kevättä, kyllä ne lumetkin ens syksyyn mennessä sulaa. Toivoopi KK

      • kelotti

        Tuossa kevät aurinko kimaltelee kevät hangilla, suomenlahden jäällä ja vanhan kulkurin mieli vetää tien päälle.
        Ihnan vaan poikkesin toivottamaan sinulle hyvää kevättä ja ruokailukutsu on edelleen voimassa.
        Tunturit kutsuu, kuhan tiet sulavat.
        No "joihkaamiseen" asenteeni tiedät.
        Mutta hyvää kesän odotusta sinulle ja karaoke-porukoille, harrastuksen pariin.
        Toivoa sopii, että tiemme kohtaavat.


      • tilletalle

        on monenlaista - karaokekoukku! Mites Oulun ympäristössä pyyhkii? Ootko känyt Samantassa, Kuivaniemen kievarissa, Järvihelmessä, Satamanvalot? Entä onko Raahessa kivoja paikkoja? Tehjään tässä tutustumiskierrosta noihin paikkoihin. Minkälaiset on levyvalikoimat?

        Jos tarvitsen kyytiä, järjestyykö monitoiminaiselta sen järkkääminen?


      • tilletalle
        tilletalle kirjoitti:

        on monenlaista - karaokekoukku! Mites Oulun ympäristössä pyyhkii? Ootko känyt Samantassa, Kuivaniemen kievarissa, Järvihelmessä, Satamanvalot? Entä onko Raahessa kivoja paikkoja? Tehjään tässä tutustumiskierrosta noihin paikkoihin. Minkälaiset on levyvalikoimat?

        Jos tarvitsen kyytiä, järjestyykö monitoiminaiselta sen järkkääminen?

        pitäisi muistaa montakin "pikkuseikkaa" elämänsä taipaleella. Se mikä on omasta mielestä hyvää ei ole toisen mielestä (siitähän minulle on muistutettu!!), mutta vielä väkevämpiä totuuksia on esim. se, että väärillä motivaatioilla tehdyt hyvät työt, järkyttää monen ihmisen elämää, ei ainoastaan sen kenelle opetuksen haluaa antaa. Toinen totuus tähän liittyen on myöskin se, että ihmiselle ei anneta enempää kun jaksaa itse kantaa. Jos joutuu koston ja kiusankohteeksi, väsyen siihen - jaksamatta enää taistella, siirtyy vastuu muille. Sellaisillekin tahoille, joita kohtaan ei ole minkäänlaisia antipatian merkkiäkään. Lopulta kaikki saattaa kapsahtaa omaan nilkkaan. Kolmas; kenelläkään meistä ei ole oikeutta kostaa kenellekään, ei aiheesta eikä aiheetta. Se asian hoitaa elämä itse. Jos siihen väliin tunkeutuu synkkine ajatuksineen, saa kantaa muidenkin vastuut niskassaan.

        Ainoa mitä voimme tehdä on kyseenalaistaa totutut ja joukolla terveeksi ja oikeiksi tavoiksi toimia. Sen saa tietää kokeilemalla jotain uutta rohkeasti ja katsoa tuloksia avoimin silmin. Sattumia ei ole, joten kaikella aina tarkoitus, joko oman elämän kautta tai läheistensä kautta. Kovapäisin ihminen on oikeastaan kokonaisvaltaisen elämän näkemisessä avuton.

        Liemessä lillutteleva rusina tuskin maistuu millekään, saati näyttää miltään. Hyvä mieli, halu uudistumiseen ja rehellisyyteen avaa rintakehän. Pahat ajatukset, kosto kurtistaa ja se näkyy. Onneksi meille on annettu mahdollisuus omalla äänellä rauhoittaa itseämme. Karaokessa jopa voimme heijastaa omaa olemustamme lauluista ja kuuntelevien ihmisten silmistä. Jos vastaan katsoo ymmärrys ja kauneus, se kumpuaa sinusta itsestäsi, etkä ole kuin sen hetken velkaa, edes joskus itsellesi!

        Tämä on minun kevään toivotus, joka tulee sydämestä, ketään erottelematta, ketään syrjäyttämättä tai aliarvioimatta. Sanoissa elää syvyys tai sitten ei. Kuten laulussakin. Huonoa laulajaa ei ole, vaan tulkkeja jotka ovat erittäin rohkeita ja kunnioitettavia. Taas sen näin, koin ja iloitsin.


      • Karaokekoukku
        kelotti kirjoitti:

        Tuossa kevät aurinko kimaltelee kevät hangilla, suomenlahden jäällä ja vanhan kulkurin mieli vetää tien päälle.
        Ihnan vaan poikkesin toivottamaan sinulle hyvää kevättä ja ruokailukutsu on edelleen voimassa.
        Tunturit kutsuu, kuhan tiet sulavat.
        No "joihkaamiseen" asenteeni tiedät.
        Mutta hyvää kesän odotusta sinulle ja karaoke-porukoille, harrastuksen pariin.
        Toivoa sopii, että tiemme kohtaavat.

        Kiitos kiitos, en ole ruokailukutsua unohtanu, näläkähä tuola vattanpohojasa kurnii:)

        Mitenkähän on tuo lumien sulaminen, no tiet ehkä, mutta huolestuneena kattelen pihamaalla, ku katolta (vasta piharakennuksesta) lumet puonnee ja melekeen parimetrin korkeuvelta, sulanneeko syksyynkään mennesä. Rivakalle talakkarille olis talakoohommia :DDD

        Jokohan mie pääsisin sulle serenaatin laulamaan tänä kesänä? Reilu pari viikkua sitten Hesassa kävin ja kuulutinkin että ylleensä mies laulaa serenaatin naiselle, niin minä näin tasa-arvoisena naisena laulan serenaatin miehelle. No kuuntelijoita kyllä oli ja kovat aploteeraukset sain, mutta ei silti kehheenkää tehonnu, pittää vielä vähän treenata :DDD

        Varmasti vielä joskus nähellään, ilosta kesän oottelua tv. KK


      • Karaokekoukku
        tilletalle kirjoitti:

        on monenlaista - karaokekoukku! Mites Oulun ympäristössä pyyhkii? Ootko känyt Samantassa, Kuivaniemen kievarissa, Järvihelmessä, Satamanvalot? Entä onko Raahessa kivoja paikkoja? Tehjään tässä tutustumiskierrosta noihin paikkoihin. Minkälaiset on levyvalikoimat?

        Jos tarvitsen kyytiä, järjestyykö monitoiminaiselta sen järkkääminen?

        Enpä ole noissa paikoissa käyny kuin Samantassa ja sielläkin on silloin aina ollut kilpailut, joten en noitten paikkojen omista levyvalikoimista tiedä. Haukiputaallahan on se Navetta- pub, jossa on karaokea ja muistaakseni siellä melplay-levyt, kerran oon siellä käynyt.
        Minä käyn laulamassa vain sellaisissa paikoissa missä on joko sukulaisia tai muita tuttuja, joitten luona samalla kyläilen ja porukalla menemme sitten laulamaan. Samoin karaokeseuralaisten kanssa käyn joskus harvakseen jossain. Kyytihomma ei taida onnistua, olen itse niin paljon matkoilla ja kalenteri on taas niin täynnä, vaikka aioin harventaa menoni, eipä taaskaan onnistunut. :DDD
        Raahessa on taas Tiiranlinnassa baarin puolella karaokea ja siellä on Kalajoelta vetäjä ja sitten on Manu, siellä on Melplay-levyt, kuin myös Pyhäjoella Dadossa. Netistä voit katsoa noista paikoista.
        Hyvää kevättä ja Pääsiäistä tv. KK


      • tilletalle
        Karaokekoukku kirjoitti:

        Enpä ole noissa paikoissa käyny kuin Samantassa ja sielläkin on silloin aina ollut kilpailut, joten en noitten paikkojen omista levyvalikoimista tiedä. Haukiputaallahan on se Navetta- pub, jossa on karaokea ja muistaakseni siellä melplay-levyt, kerran oon siellä käynyt.
        Minä käyn laulamassa vain sellaisissa paikoissa missä on joko sukulaisia tai muita tuttuja, joitten luona samalla kyläilen ja porukalla menemme sitten laulamaan. Samoin karaokeseuralaisten kanssa käyn joskus harvakseen jossain. Kyytihomma ei taida onnistua, olen itse niin paljon matkoilla ja kalenteri on taas niin täynnä, vaikka aioin harventaa menoni, eipä taaskaan onnistunut. :DDD
        Raahessa on taas Tiiranlinnassa baarin puolella karaokea ja siellä on Kalajoelta vetäjä ja sitten on Manu, siellä on Melplay-levyt, kuin myös Pyhäjoella Dadossa. Netistä voit katsoa noista paikoista.
        Hyvää kevättä ja Pääsiäistä tv. KK

        Karaokekoukku, tiedän sinut nimesi jne. Mutta sanonpa tässä kaikkien silmien edessä. Pyydän anteeksi sinulta ilkeyttäni. Syy miksi olen joutunut kaivelemaan ns. terveitäkin hampaita, johtuu siitä että minut on luvattu tuhota, kiusata, kiusata, kiusata loppuun. Seurata elämääni joka paikkaan joten olen ollut todella kovassa prässissä. Olen joutunut laittamaan jokaisen "epäillyn" koville. Kunnes minulle selvisi täysin kuka tätä toimintaa uhkailijan lisäksi tekee. Takana on paikallinen karaokeyhdistys joka on nostanut seinät minulle vastaan joka paikkaan. Mutta nyt on tilanne toinen. En ikinä olisi halunnut tätä, mutta miettikää itse te, jotka ette ole mukana tässä jahtaamisessa, miltä tuntuu kun perheeni elämä todellakin tuhotaan.

        Vain siksi, että meidän alueen yhdistys, johon en todellakaan kuulu on väärien ihmisten ohjastama. Karaokeyhdistyksen toimintakertomus ja - periaatteet ovaT :Ry:nä he edistävät karaokea sen harrastusta, järjestävät yhteitoimintaa. Tämä yhdistys on niin sairas, että se tuhoaa sen sijaan karaokea. Jäsenet hei, miettikää mitä vastinetta saatte rahoillenne paikallisesta yhdistyksestä! Mitä mainetta tämä yhdistys nyt alkaa itse korjaamaan, haluavat he sitä tai eivät. Olen kertonut teidän yhteistyökumppaneille teidän tapanne toimia. Te olette ruikkineet täällä ja saanet minut tosi huonoon valoon. Olette vastuussa aika ronskista asioista.

        Tapaan tässä parin viikon päästä sellaisia tahoja, että loputkin teidän toiminnastanne tutkitaan. Eikä ole välissä yhtään virkamiestä, joka estäsisi tämän totuuden paljastamisen. Terveisiä muuten hävyttömälle miesystävänsä hakkaajalle, sinä syöt vielä itse keitoksesi. Parempi että laitat pussin päähäsi, jotta sinua ei tunnisteta, minne nyt enää pääsetkään sisälle.

        Uskon että tämä yhdistys tulee tarvitsemaan aivan eri toimikunnan mikäli aikoo jatkaa vielä toimintaansa. Katsokaas kun syö toista tulee paskareikäkin vastaan. Sekin on nieltävä...

        Nyt olette saavuttaneet sen lakipisteenne. Niin pahaa minä en pysty tekemään teille, mitä olette tehneet minulle. Onko hyvä, hauska fiilis?? Kunhan esitän asian sille taholle, joka ei muuten jätä kiveä kiven päälle, aion ottaa sen riskin että julkaisen joka ainoan ihmisen nimen, joka on mustamaalanut minua ja perhettäni. Niin ja puheenjohtaja, en ole kasvattanut egoani enkä persettäni, kuten väitit, vaan olen kierinyt todella itsetuhon kourissa. Ja yrittänyt selvitä päivästä toiseen. Tiedätkö nainen, sinä vastaat joka kirjoituksestasi ja monesta muustakin asiasta. Sopu ei korjaa enää mitään. Mutta minä tiedän mitä puhun ja kenelle puhun.

        Karaokekoukku, sinä olet kuitenkin karaoken todellinen ystävä. Vältä tätä yhdistystä. Olet ollut heidän kanssaan tekemisissä, mutta et tiedä mikä riivattu joukko hymyilee sinulle face to face, mutta on niin täynnä hallitsematonta kateutta, vihaa, omistushalua, röyhkeyttä, puhumattakaan hävytöntä käytöstä, että tuskin niihinkään vähäisiin paikkoihin yhdistyksellä tulee olemaan mitään asiaa. Enää. Älä sotkeudu heihin. Ihan totta.

        Po ry llä on on todellakin yhtiökokous ja kehoitan vuosia myrkyttäneet pannahiset lähtemään siitä läävästä. Kaikki on totta, se mitä vain ihmettelitte tai korkeintaan kauhistelitte. Jos tarviin minäkin hoitoa, tuo yhdistyksen nainen tarvitsee sitä paljon kipeämmin. Neljä vuotta olen joutunut käymään terapiassa, neljä vuotta valtio on maksanut minun elämäni korjaamisesta. Tämä nainen on tuhonnut kyytipoikineen sitä hyvin uutterasti.

        Nyt on mieheni, perheeni teidän hampaissanne myös. Tämäkö on karaokeyhdistyksen tapa edistää rekisteröityneenä yhdistyksenä karaokea. Maksatte muuten aika viulut. Sen lupaan, olette sen velkaa jo yksin valtiolle, joka on turhaan kiusaamisenne keskellä tuhlannut minuun rahaa. Mene hoitoon nainen, AS, sillä se voi ehkä hiukan lieventää sinun vastuutasi, että tunnustat sairautesi... Tähän kohtaan sanon niinkuin muutamalle muulle: potkasitte värää kiveä, varpaisiin varmaan koskee, eikä edes vierinyt teidän, tahdissanne, vaikka olenkin järkyttynyt moisesta energiastanne jahdata meitä. Nyt on juhlanne ohi. Olisin kirjoittanut tämän viestin teidän kotisivuillenne, mutta en pääse sinne parin suorasanaisen viestini jälkeen.

        Luuletteko te että pakeneminen on asian hautaamista? Ei minun ei tarvitse kuin käydä niissä paikoissa jossa te vaikutatte, ja joilta saatte sponsorirahaa ja olette yhtä tyhjän päällä kuin minäkin. Jos joku kysyy miksi olen katkera, kovasuinen. Tässä syy. Jokainen nousisi tässä vaiheessa puolustamaan itseään ja minun tapauksessani vielä perhettäni, johon kuuluu pieni poika jolle soisin tulevaisuuden ja haluaisin edes hänen elämänsä onnistuvan. Hävetkää saatana ettekö te ajattele edes pientä lastani, joka on viaton teidän tekosienne edessä ja kohteena? jatkoa tulee toisessa viestissä perään.

        A


      • tilletalle
        tilletalle kirjoitti:

        Karaokekoukku, tiedän sinut nimesi jne. Mutta sanonpa tässä kaikkien silmien edessä. Pyydän anteeksi sinulta ilkeyttäni. Syy miksi olen joutunut kaivelemaan ns. terveitäkin hampaita, johtuu siitä että minut on luvattu tuhota, kiusata, kiusata, kiusata loppuun. Seurata elämääni joka paikkaan joten olen ollut todella kovassa prässissä. Olen joutunut laittamaan jokaisen "epäillyn" koville. Kunnes minulle selvisi täysin kuka tätä toimintaa uhkailijan lisäksi tekee. Takana on paikallinen karaokeyhdistys joka on nostanut seinät minulle vastaan joka paikkaan. Mutta nyt on tilanne toinen. En ikinä olisi halunnut tätä, mutta miettikää itse te, jotka ette ole mukana tässä jahtaamisessa, miltä tuntuu kun perheeni elämä todellakin tuhotaan.

        Vain siksi, että meidän alueen yhdistys, johon en todellakaan kuulu on väärien ihmisten ohjastama. Karaokeyhdistyksen toimintakertomus ja - periaatteet ovaT :Ry:nä he edistävät karaokea sen harrastusta, järjestävät yhteitoimintaa. Tämä yhdistys on niin sairas, että se tuhoaa sen sijaan karaokea. Jäsenet hei, miettikää mitä vastinetta saatte rahoillenne paikallisesta yhdistyksestä! Mitä mainetta tämä yhdistys nyt alkaa itse korjaamaan, haluavat he sitä tai eivät. Olen kertonut teidän yhteistyökumppaneille teidän tapanne toimia. Te olette ruikkineet täällä ja saanet minut tosi huonoon valoon. Olette vastuussa aika ronskista asioista.

        Tapaan tässä parin viikon päästä sellaisia tahoja, että loputkin teidän toiminnastanne tutkitaan. Eikä ole välissä yhtään virkamiestä, joka estäsisi tämän totuuden paljastamisen. Terveisiä muuten hävyttömälle miesystävänsä hakkaajalle, sinä syöt vielä itse keitoksesi. Parempi että laitat pussin päähäsi, jotta sinua ei tunnisteta, minne nyt enää pääsetkään sisälle.

        Uskon että tämä yhdistys tulee tarvitsemaan aivan eri toimikunnan mikäli aikoo jatkaa vielä toimintaansa. Katsokaas kun syö toista tulee paskareikäkin vastaan. Sekin on nieltävä...

        Nyt olette saavuttaneet sen lakipisteenne. Niin pahaa minä en pysty tekemään teille, mitä olette tehneet minulle. Onko hyvä, hauska fiilis?? Kunhan esitän asian sille taholle, joka ei muuten jätä kiveä kiven päälle, aion ottaa sen riskin että julkaisen joka ainoan ihmisen nimen, joka on mustamaalanut minua ja perhettäni. Niin ja puheenjohtaja, en ole kasvattanut egoani enkä persettäni, kuten väitit, vaan olen kierinyt todella itsetuhon kourissa. Ja yrittänyt selvitä päivästä toiseen. Tiedätkö nainen, sinä vastaat joka kirjoituksestasi ja monesta muustakin asiasta. Sopu ei korjaa enää mitään. Mutta minä tiedän mitä puhun ja kenelle puhun.

        Karaokekoukku, sinä olet kuitenkin karaoken todellinen ystävä. Vältä tätä yhdistystä. Olet ollut heidän kanssaan tekemisissä, mutta et tiedä mikä riivattu joukko hymyilee sinulle face to face, mutta on niin täynnä hallitsematonta kateutta, vihaa, omistushalua, röyhkeyttä, puhumattakaan hävytöntä käytöstä, että tuskin niihinkään vähäisiin paikkoihin yhdistyksellä tulee olemaan mitään asiaa. Enää. Älä sotkeudu heihin. Ihan totta.

        Po ry llä on on todellakin yhtiökokous ja kehoitan vuosia myrkyttäneet pannahiset lähtemään siitä läävästä. Kaikki on totta, se mitä vain ihmettelitte tai korkeintaan kauhistelitte. Jos tarviin minäkin hoitoa, tuo yhdistyksen nainen tarvitsee sitä paljon kipeämmin. Neljä vuotta olen joutunut käymään terapiassa, neljä vuotta valtio on maksanut minun elämäni korjaamisesta. Tämä nainen on tuhonnut kyytipoikineen sitä hyvin uutterasti.

        Nyt on mieheni, perheeni teidän hampaissanne myös. Tämäkö on karaokeyhdistyksen tapa edistää rekisteröityneenä yhdistyksenä karaokea. Maksatte muuten aika viulut. Sen lupaan, olette sen velkaa jo yksin valtiolle, joka on turhaan kiusaamisenne keskellä tuhlannut minuun rahaa. Mene hoitoon nainen, AS, sillä se voi ehkä hiukan lieventää sinun vastuutasi, että tunnustat sairautesi... Tähän kohtaan sanon niinkuin muutamalle muulle: potkasitte värää kiveä, varpaisiin varmaan koskee, eikä edes vierinyt teidän, tahdissanne, vaikka olenkin järkyttynyt moisesta energiastanne jahdata meitä. Nyt on juhlanne ohi. Olisin kirjoittanut tämän viestin teidän kotisivuillenne, mutta en pääse sinne parin suorasanaisen viestini jälkeen.

        Luuletteko te että pakeneminen on asian hautaamista? Ei minun ei tarvitse kuin käydä niissä paikoissa jossa te vaikutatte, ja joilta saatte sponsorirahaa ja olette yhtä tyhjän päällä kuin minäkin. Jos joku kysyy miksi olen katkera, kovasuinen. Tässä syy. Jokainen nousisi tässä vaiheessa puolustamaan itseään ja minun tapauksessani vielä perhettäni, johon kuuluu pieni poika jolle soisin tulevaisuuden ja haluaisin edes hänen elämänsä onnistuvan. Hävetkää saatana ettekö te ajattele edes pientä lastani, joka on viaton teidän tekosienne edessä ja kohteena? jatkoa tulee toisessa viestissä perään.

        A

        kaunistelematta mihin ihmiset pystyvät kun joukolla joku tapa toimia hyväksytään. Hirveää luettavaa, mutta vielä hirveämpää kokea. Olitte avioeroni jälkeen 2000 -2002 tuhota vanhimmat poikani, koska sairastuin sairaista jutuistanne reaktiiviseen psykoosiin ja häpeän teidän keksimiä tarinoita. Huhuh en edes kehtaa tässä kirjoittaa. Kaikkea ihminen osaa tehdä!!!

        Minulla sattuu olemaan näille jutuille kymmeniä, jollei sata todistajaa. E:I, emme ole käsitelleet niitä asioita, joita poikani joutui kuulemaan avioeroni raskauttamina sinun suustasi. Huhuh!

        Oletko sinä tyytyväinen joka paljastit nickini ja aloitte ruoskia minua taas uudestaan? Teidänhän tulisi periaatteidenne mukaan edistää karaokea, taata sen hyvinvointia, eikä minun. Tai jos minä teen sen yksityisenä ihmisenä olisi teidän turpanne pitänyt olla tukossa. Milläs suljet katkeran sairaan ihmisen suun ja estät teot, jota hän omalla vallallaan pystyi voimistamaan. Leikkisi on nyt loppu.

        Onneksi vanhemmat poikani voivat hyvin ja eivät ole teidän lähettyvilläkään. Olen saanut saastaisesta paskastanne niin paljon selville, että voin vain sanoa, teidän veneenne vuotaa ja pahasti!

        Siitä tulen pitämään huolen, että ette vahingoita enää ketään, en salli edes riskiä siihen. Varoitan jokaista tahoa, missä te kuljette. Sponsorinne ovat varmasti ylpeitä teidän tavastanne toimia??

        Olen ollut perheeni kanssa helvetissä vuosia. Pahinta oli, että aavistin tahon joka on tämän kaiken takana, mutta en päässyt kiinni totuuteen. Nyt se selvisi, montaa eri kautta.

        Sympaattinen sylikoira, keräätkö sinä sympatiaa ja energiaa toisten ihmisten kautta antaen rykumppanisi ja petikaverisi hakata sinua julkisilla paikoilla. Olet säälittävä. Oikea marttyyri. Toinen niin sairas ja hävytön muija, että mikään hänelle ei ole pyhää. Olet lyönyt minuakin, ihan nurkan takaa. Saati mitä olet saanut muuta aikaan. Kirjoitin tänne koska ette uskalla vastata puhelimeen ja läiskitte sitä korvaan. Toisekseen se ei asiassa mitään autakaan. Kantakaa vastuunne. Senhän joudutte tekemään.

        Veli missä veromarkkamme on? Mennyt vissiin kurkuistanne alas. Pysykää erossa tästä yhdistyksestä. Joudutte huonoon valoon heidän kanssaan. Ja teille ry:läiset, älkää linkittäkö ilman lupaa yhtäkään yhteistyökumppanianne. Ovat aika vihaisia teille omintakeisista nimiensä mustamaalaamisesta. Eikö tuo ole itsestään selvää, että asia kysytään ensin? Turha kysyä enää. Ei niitä montaa ollutkaan, eikä viikon jälkeen sitäkään. Ravintoloiden loiset ja kaatajat! Omahyväinen kuppikunta joka ajaa tavalliset harrastajat kokoontumisiltojenne jälkeen pois ravintoloista. Montako paikkaa olette saaneet omalta osaltanne nurin? Tai edesauttaneet sitä. Taas teillä on uusia uhreja jonossa. En aio katsoa vierestä kun iskette lonkeronne hyväuskoisiin ravintoloihin.

        Onneksi tiedän lähes kaikki missä yritätte vielä vaikuttaa. Enkä häpeä yhtään kertoa vaikka koko kulttuurianne, sairasta touhua ja rahastusta. Te ette tuo edes rahaa ravintoloihin, jossa olette. Miinukselle menee että pätke käy ja jättää tyhjenevät huoneet. Ei tavisharrastaja tykkää että hänen olemustaan pilkataan ja ollaan niin polleita, niin polleita. Tosi irvokas on tuo viimeisimmät valloituksenne. Eikö teillä ole mitään häpeäkynnystä? Valhe kerää valhetta ja on salassa siihen asti kunnes kuulu paljastuakin. Hiki lentää varmasti muustakin syystä sylikoira kuin krapulasta illoissasi. Et näe meitä, mutta häpeät katsoa ihmisiä silmiin, sillä sinun läpi näkee nyt jokainen. Olet paljastettu. Hyi helvetti mika porukka... Te ette uskoisi - jos kertoisin - Eikä ole väliäkään. Minua uskotaan muita kautta.

        Puolustaessani karaokea tiesin tämän joukkion toiminnasta aika paljon, nyt tiedän loputkin. Oli itsekin vaikea niellä, vaikea uskoa. Te kun olette Jumalista seuraavia. Muuten aikanaan hain karaokesta lohtua, omanlaista terapiaa - sain sieltä ikuiset traumat, sekä ikuisen sairauden, mieleni, maineeni lokaamisesta. Onneksi en lopettanut itseäni pahimmilla hetkilläni, vaan vastuu lapsistani piti minut kiinni elämässä. Mutta teille ei perkeleet riittänyt mikään. Te jätätte minut rauhaan, mutta minä en. Koska puhdistan maineeni. Siihen minulla on täysi oikeus.


      • no huh huh!
        tilletalle kirjoitti:

        Karaokekoukku, tiedän sinut nimesi jne. Mutta sanonpa tässä kaikkien silmien edessä. Pyydän anteeksi sinulta ilkeyttäni. Syy miksi olen joutunut kaivelemaan ns. terveitäkin hampaita, johtuu siitä että minut on luvattu tuhota, kiusata, kiusata, kiusata loppuun. Seurata elämääni joka paikkaan joten olen ollut todella kovassa prässissä. Olen joutunut laittamaan jokaisen "epäillyn" koville. Kunnes minulle selvisi täysin kuka tätä toimintaa uhkailijan lisäksi tekee. Takana on paikallinen karaokeyhdistys joka on nostanut seinät minulle vastaan joka paikkaan. Mutta nyt on tilanne toinen. En ikinä olisi halunnut tätä, mutta miettikää itse te, jotka ette ole mukana tässä jahtaamisessa, miltä tuntuu kun perheeni elämä todellakin tuhotaan.

        Vain siksi, että meidän alueen yhdistys, johon en todellakaan kuulu on väärien ihmisten ohjastama. Karaokeyhdistyksen toimintakertomus ja - periaatteet ovaT :Ry:nä he edistävät karaokea sen harrastusta, järjestävät yhteitoimintaa. Tämä yhdistys on niin sairas, että se tuhoaa sen sijaan karaokea. Jäsenet hei, miettikää mitä vastinetta saatte rahoillenne paikallisesta yhdistyksestä! Mitä mainetta tämä yhdistys nyt alkaa itse korjaamaan, haluavat he sitä tai eivät. Olen kertonut teidän yhteistyökumppaneille teidän tapanne toimia. Te olette ruikkineet täällä ja saanet minut tosi huonoon valoon. Olette vastuussa aika ronskista asioista.

        Tapaan tässä parin viikon päästä sellaisia tahoja, että loputkin teidän toiminnastanne tutkitaan. Eikä ole välissä yhtään virkamiestä, joka estäsisi tämän totuuden paljastamisen. Terveisiä muuten hävyttömälle miesystävänsä hakkaajalle, sinä syöt vielä itse keitoksesi. Parempi että laitat pussin päähäsi, jotta sinua ei tunnisteta, minne nyt enää pääsetkään sisälle.

        Uskon että tämä yhdistys tulee tarvitsemaan aivan eri toimikunnan mikäli aikoo jatkaa vielä toimintaansa. Katsokaas kun syö toista tulee paskareikäkin vastaan. Sekin on nieltävä...

        Nyt olette saavuttaneet sen lakipisteenne. Niin pahaa minä en pysty tekemään teille, mitä olette tehneet minulle. Onko hyvä, hauska fiilis?? Kunhan esitän asian sille taholle, joka ei muuten jätä kiveä kiven päälle, aion ottaa sen riskin että julkaisen joka ainoan ihmisen nimen, joka on mustamaalanut minua ja perhettäni. Niin ja puheenjohtaja, en ole kasvattanut egoani enkä persettäni, kuten väitit, vaan olen kierinyt todella itsetuhon kourissa. Ja yrittänyt selvitä päivästä toiseen. Tiedätkö nainen, sinä vastaat joka kirjoituksestasi ja monesta muustakin asiasta. Sopu ei korjaa enää mitään. Mutta minä tiedän mitä puhun ja kenelle puhun.

        Karaokekoukku, sinä olet kuitenkin karaoken todellinen ystävä. Vältä tätä yhdistystä. Olet ollut heidän kanssaan tekemisissä, mutta et tiedä mikä riivattu joukko hymyilee sinulle face to face, mutta on niin täynnä hallitsematonta kateutta, vihaa, omistushalua, röyhkeyttä, puhumattakaan hävytöntä käytöstä, että tuskin niihinkään vähäisiin paikkoihin yhdistyksellä tulee olemaan mitään asiaa. Enää. Älä sotkeudu heihin. Ihan totta.

        Po ry llä on on todellakin yhtiökokous ja kehoitan vuosia myrkyttäneet pannahiset lähtemään siitä läävästä. Kaikki on totta, se mitä vain ihmettelitte tai korkeintaan kauhistelitte. Jos tarviin minäkin hoitoa, tuo yhdistyksen nainen tarvitsee sitä paljon kipeämmin. Neljä vuotta olen joutunut käymään terapiassa, neljä vuotta valtio on maksanut minun elämäni korjaamisesta. Tämä nainen on tuhonnut kyytipoikineen sitä hyvin uutterasti.

        Nyt on mieheni, perheeni teidän hampaissanne myös. Tämäkö on karaokeyhdistyksen tapa edistää rekisteröityneenä yhdistyksenä karaokea. Maksatte muuten aika viulut. Sen lupaan, olette sen velkaa jo yksin valtiolle, joka on turhaan kiusaamisenne keskellä tuhlannut minuun rahaa. Mene hoitoon nainen, AS, sillä se voi ehkä hiukan lieventää sinun vastuutasi, että tunnustat sairautesi... Tähän kohtaan sanon niinkuin muutamalle muulle: potkasitte värää kiveä, varpaisiin varmaan koskee, eikä edes vierinyt teidän, tahdissanne, vaikka olenkin järkyttynyt moisesta energiastanne jahdata meitä. Nyt on juhlanne ohi. Olisin kirjoittanut tämän viestin teidän kotisivuillenne, mutta en pääse sinne parin suorasanaisen viestini jälkeen.

        Luuletteko te että pakeneminen on asian hautaamista? Ei minun ei tarvitse kuin käydä niissä paikoissa jossa te vaikutatte, ja joilta saatte sponsorirahaa ja olette yhtä tyhjän päällä kuin minäkin. Jos joku kysyy miksi olen katkera, kovasuinen. Tässä syy. Jokainen nousisi tässä vaiheessa puolustamaan itseään ja minun tapauksessani vielä perhettäni, johon kuuluu pieni poika jolle soisin tulevaisuuden ja haluaisin edes hänen elämänsä onnistuvan. Hävetkää saatana ettekö te ajattele edes pientä lastani, joka on viaton teidän tekosienne edessä ja kohteena? jatkoa tulee toisessa viestissä perään.

        A

        Ylläolevasta Kirjoittajan "henkinen" taso tuli hyvin selväksi,,,,,,,,

        -- Neljä vuotta olen joutunut käymään terapiassa, neljä vuotta valtio on maksanut minun elämäni korjaamisesta ---


      • navetta pbu ja
        Karaokekoukku kirjoitti:

        Enpä ole noissa paikoissa käyny kuin Samantassa ja sielläkin on silloin aina ollut kilpailut, joten en noitten paikkojen omista levyvalikoimista tiedä. Haukiputaallahan on se Navetta- pub, jossa on karaokea ja muistaakseni siellä melplay-levyt, kerran oon siellä käynyt.
        Minä käyn laulamassa vain sellaisissa paikoissa missä on joko sukulaisia tai muita tuttuja, joitten luona samalla kyläilen ja porukalla menemme sitten laulamaan. Samoin karaokeseuralaisten kanssa käyn joskus harvakseen jossain. Kyytihomma ei taida onnistua, olen itse niin paljon matkoilla ja kalenteri on taas niin täynnä, vaikka aioin harventaa menoni, eipä taaskaan onnistunut. :DDD
        Raahessa on taas Tiiranlinnassa baarin puolella karaokea ja siellä on Kalajoelta vetäjä ja sitten on Manu, siellä on Melplay-levyt, kuin myös Pyhäjoella Dadossa. Netistä voit katsoa noista paikoista.
        Hyvää kevättä ja Pääsiäistä tv. KK

        siellä on karaoke, ainaski siltä tuntuu.
        Meitillä on noita lihamulleja, no ne tavallään "ölissöö",
        sitten on noita pässejä ja niihen ääntellyy kuulleepi jopa suomalaiselta äänlevyltä, tai ainahhi näinikkään pittää tulikita ja sitte on muutama kana jotta kotkotustahhi kuulloo, jotta siitä vaan tänne haakputtaalle ja meijjän karaookeen.


      • toi on hienoo
        navetta pbu ja kirjoitti:

        siellä on karaoke, ainaski siltä tuntuu.
        Meitillä on noita lihamulleja, no ne tavallään "ölissöö",
        sitten on noita pässejä ja niihen ääntellyy kuulleepi jopa suomalaiselta äänlevyltä, tai ainahhi näinikkään pittää tulikita ja sitte on muutama kana jotta kotkotustahhi kuulloo, jotta siitä vaan tänne haakputtaalle ja meijjän karaookeen.

        tuol luonnossa kuulee kaunista laulua, meinaan vaan noi siella asustelevat siivekkäät.
        Noi toi on hyvä toi karatekurssi ja siihen kantsii osallistua, meinaan vaan kun laulaa okattavia alempaa perseestä voi muuten saada turpaan, meinaan nääs.
        Mut ihan sitä kaikkee hyvää.


      • tilletalle
        no huh huh! kirjoitti:

        Ylläolevasta Kirjoittajan "henkinen" taso tuli hyvin selväksi,,,,,,,,

        -- Neljä vuotta olen joutunut käymään terapiassa, neljä vuotta valtio on maksanut minun elämäni korjaamisesta ---

        Henkinen taso on aivan eri asia kun mielen järkkyminen. Henkisesti olen hyvinkin terve, liian terve kestämään itseni ja elämäni tuhoamista.

        Annanpa ystävällisyydessäni sinulle pienen opastuksen henkisyyden ja tasojen sekä mielen aivan eri tehtävistä ihmisen psyyken ja elämän omassa suunnitelmassa.

        Ihminen alkaa kehittää henkisyyttään vain tietoisesti. Jokasella ihmisellä henkinen tietämys jakautuu tasoihin, jonka jokainen ihminen ymmärtää (tai sitten ei) itse itsessään. Henkiseen tietämykseen kuuluu paljon suurempien asioiden aavistaminen ja niiden selvittäminen. Henkisesti kehittynyt ihminen, edes jollakin tasolla ei koskaan tahallaan kykene vihaamaan, kiusaamaan pilkkaamaan toisia ihmisi, koska ne tunteet eivät kuulu edes henkisyyteen. Mieli on se joka toimii kaikkien tunteidemme vihivaunuina, kulkien erittäin nopeasti vaihdellen tai muuttuen. Mieli on elämänne oma ohjain, sitä mepystymme hallitsemaan tai emme. Se vahingoittuu, jopa sairastuu puhumattakaan väsyy.

        Muut ihmiset, jotka toimivat niin hyvässä kun pahassa ovat aina tekemisissä omien päätöksiensä, tahtonsa sekä viettijensä kanssa tekemisissä. Mieli sukkuloi, toimii hyvinkin rationalisesti, jos ihmisen itsetunto on saanut kehittyä rauhassa, kuten käsitys "minusta" itsestä. Muiden kanssa ja yksin. Minä itse ja muu maailma alkaa selvitä normaalisti jo muutaman vuoden ikäisellä lapsella. Hän erottaa oman itsensä vanhempien kasvoista ja olemuksesta ja tajuaa mielensä voimaa. Erottaa omat tuntemuksensa ja pyrkii normaalisti itsekin psyykkisenä täydellisenä kokonaisuutena hallitsemaan tai erottamaan tuntemuksensa.

        Mielen järkkyminen saattaa laueta monestakin eri syystä. Mutta siihen tarvitaan aina jonkinlainen epävakaus, traumaattinen menneisyys, vääristynyt kuva itsestä ja minuuden kehityksen pysähtyminen jopa aivan lapsen tasolle, jolloin ihminen ensisijaisesti paljastuu toisesta omia luulojaan tai tuntemuksiaan peilaavaksi alle viisivuotiaan tasoiseksi ihmiseksi. Psyyke pyrkii korjaamaan monella eri tavoilla mielen keikahduksia. jatkuu


      • tilletalle
        tilletalle kirjoitti:

        Henkinen taso on aivan eri asia kun mielen järkkyminen. Henkisesti olen hyvinkin terve, liian terve kestämään itseni ja elämäni tuhoamista.

        Annanpa ystävällisyydessäni sinulle pienen opastuksen henkisyyden ja tasojen sekä mielen aivan eri tehtävistä ihmisen psyyken ja elämän omassa suunnitelmassa.

        Ihminen alkaa kehittää henkisyyttään vain tietoisesti. Jokasella ihmisellä henkinen tietämys jakautuu tasoihin, jonka jokainen ihminen ymmärtää (tai sitten ei) itse itsessään. Henkiseen tietämykseen kuuluu paljon suurempien asioiden aavistaminen ja niiden selvittäminen. Henkisesti kehittynyt ihminen, edes jollakin tasolla ei koskaan tahallaan kykene vihaamaan, kiusaamaan pilkkaamaan toisia ihmisi, koska ne tunteet eivät kuulu edes henkisyyteen. Mieli on se joka toimii kaikkien tunteidemme vihivaunuina, kulkien erittäin nopeasti vaihdellen tai muuttuen. Mieli on elämänne oma ohjain, sitä mepystymme hallitsemaan tai emme. Se vahingoittuu, jopa sairastuu puhumattakaan väsyy.

        Muut ihmiset, jotka toimivat niin hyvässä kun pahassa ovat aina tekemisissä omien päätöksiensä, tahtonsa sekä viettijensä kanssa tekemisissä. Mieli sukkuloi, toimii hyvinkin rationalisesti, jos ihmisen itsetunto on saanut kehittyä rauhassa, kuten käsitys "minusta" itsestä. Muiden kanssa ja yksin. Minä itse ja muu maailma alkaa selvitä normaalisti jo muutaman vuoden ikäisellä lapsella. Hän erottaa oman itsensä vanhempien kasvoista ja olemuksesta ja tajuaa mielensä voimaa. Erottaa omat tuntemuksensa ja pyrkii normaalisti itsekin psyykkisenä täydellisenä kokonaisuutena hallitsemaan tai erottamaan tuntemuksensa.

        Mielen järkkyminen saattaa laueta monestakin eri syystä. Mutta siihen tarvitaan aina jonkinlainen epävakaus, traumaattinen menneisyys, vääristynyt kuva itsestä ja minuuden kehityksen pysähtyminen jopa aivan lapsen tasolle, jolloin ihminen ensisijaisesti paljastuu toisesta omia luulojaan tai tuntemuksiaan peilaavaksi alle viisivuotiaan tasoiseksi ihmiseksi. Psyyke pyrkii korjaamaan monella eri tavoilla mielen keikahduksia. jatkuu

        Psyyken luovuus on sitten jo henkisen kehittymisen, mielen hallinnan välinen asia. Silloin henkisyyden merkitys tulee esille - Muuten juurikaan emme voi puhua henkisesti vammautuneesta ihmisesta. Sellaista ei ole. Kaikki muutokset tapahtuvat lähinnä mielessä.

        Henkisesti olemme kaikki hyvin samanlailla ajattelivia, mutta aika harva tajuaa koko henkisyyden olemassa oloa. Mieli toki voi olla henkisen minämme työkalu. Mutta erittäin voimakastahtoinen, addiktoituva ihminen supistaa oman henkisyytensä valtavat voimat omien fyysisten ja sitä palvelevien halujen taakse. Juuri tässä tilanteessa aitous, tunteikkuus, sympatia, empatia ja ennen kaikkea luovuus on tarkoituksiensa vääristymiä, vastakohtia. Silloin ihmisen psyyke kääntyy - ihmistä itseään puolustaessaan - ihmistä itseänsä vastaan hukuttaen ihmisen itseltään. Murtaen vastuuntunnon, himoiten vain valtaa toisissa, koska valta itseensä on lähes olematon. Silloin ihminen kehoittaa toisia katsomaan peiliin, ikäänkuin toisen suulla itsellensä puhuen. Ihminen myrkyttää oman mielensä ja tuhoaa puhdasta henkisyyttään. Vapaan tahtomme aikana tälläisten ihmisten annetaan raastaa ja repiä toisia, juuri niitä ihmisiä, joissa aistii aitouden, herkkyyden ja luovuuden. Siksi esimerkiksi karaokessa on niin rumia tapahtumia. Karaokeen voi kuppiutua täysin tunteeton julma joukkio, joka syö kaikki vastaantulijat, koska itsellään ei ole mitään tarjottavaa.

        Mieleltänsä hallitsematon ihminen kylvää perättömiä harhojaan muiden päälle, manipuloi, vääristää taitavasti toisia ihmisiä. Valitsee ympärilleen vielä "heikompia" korttisotilaitaan. Tupu-hupu-lupuilmiö on yksi esimerkki joukkiosta, jossa henkisyyttä, kunnioitusta, eikä toisen olemista kunnioiteta, eikä eroteta.

        Niin lähellä kuin kaukana on klooni-ihmisten toimintatavat näennäisesti. Toisen maailma perustuu harhaan ja hän mielellään pilkkaa toisen mielenterveyttä. Aito ihminen kykenee näkemään ongelmansa ja hitaasti ehkä vääntämään suurenkin joukkion aikaansaamat ongelmat oman henkisyytensä ja luovuutensa avulla voitokseen. Tämä on vain raapaisu siihen miten ihmistä voidaan edes jollain tavalla tulkita ilman mutu tuomilla saastoilla ja vieläpä loogisesti.


      • tapelkaa,kiistelkää
        toi on hienoo kirjoitti:

        tuol luonnossa kuulee kaunista laulua, meinaan vaan noi siella asustelevat siivekkäät.
        Noi toi on hyvä toi karatekurssi ja siihen kantsii osallistua, meinaan vaan kun laulaa okattavia alempaa perseestä voi muuten saada turpaan, meinaan nääs.
        Mut ihan sitä kaikkee hyvää.

        oikein tulee outo olo tuosta teidän kiistelystä, kun siitä nyt ei oikein saa selvää mitä kinastellaan.
        Olen ensimmäisiä laulajia kun aikoonansa karaoke rantautui suomeen, nousevan auringon talo oli eka kappale jonka lauloin.
        Silloin se oli uutta ja outoa ja sitä kunnioitettiin, laulajia meinaan. Ei huudeltu väliin ja annettiin vilpittömät aploodit.
        Sitten tuli tämä kilpailuvietti ja halutaan olla parempia kuin toiset ja osoitetaan kyllä ja perinteinen karaoken väki poistuu takavasemmalle, pois "kuninkaiden ja kunigattarien edestä".
        Ja sitten tämä palsta syytää sontaa ja todeta täytyy "kyllä ollaan menossa huonoon suuntaan".


      • itsestäsi
        tilletalle kirjoitti:

        Psyyken luovuus on sitten jo henkisen kehittymisen, mielen hallinnan välinen asia. Silloin henkisyyden merkitys tulee esille - Muuten juurikaan emme voi puhua henkisesti vammautuneesta ihmisesta. Sellaista ei ole. Kaikki muutokset tapahtuvat lähinnä mielessä.

        Henkisesti olemme kaikki hyvin samanlailla ajattelivia, mutta aika harva tajuaa koko henkisyyden olemassa oloa. Mieli toki voi olla henkisen minämme työkalu. Mutta erittäin voimakastahtoinen, addiktoituva ihminen supistaa oman henkisyytensä valtavat voimat omien fyysisten ja sitä palvelevien halujen taakse. Juuri tässä tilanteessa aitous, tunteikkuus, sympatia, empatia ja ennen kaikkea luovuus on tarkoituksiensa vääristymiä, vastakohtia. Silloin ihmisen psyyke kääntyy - ihmistä itseään puolustaessaan - ihmistä itseänsä vastaan hukuttaen ihmisen itseltään. Murtaen vastuuntunnon, himoiten vain valtaa toisissa, koska valta itseensä on lähes olematon. Silloin ihminen kehoittaa toisia katsomaan peiliin, ikäänkuin toisen suulla itsellensä puhuen. Ihminen myrkyttää oman mielensä ja tuhoaa puhdasta henkisyyttään. Vapaan tahtomme aikana tälläisten ihmisten annetaan raastaa ja repiä toisia, juuri niitä ihmisiä, joissa aistii aitouden, herkkyyden ja luovuuden. Siksi esimerkiksi karaokessa on niin rumia tapahtumia. Karaokeen voi kuppiutua täysin tunteeton julma joukkio, joka syö kaikki vastaantulijat, koska itsellään ei ole mitään tarjottavaa.

        Mieleltänsä hallitsematon ihminen kylvää perättömiä harhojaan muiden päälle, manipuloi, vääristää taitavasti toisia ihmisiä. Valitsee ympärilleen vielä "heikompia" korttisotilaitaan. Tupu-hupu-lupuilmiö on yksi esimerkki joukkiosta, jossa henkisyyttä, kunnioitusta, eikä toisen olemista kunnioiteta, eikä eroteta.

        Niin lähellä kuin kaukana on klooni-ihmisten toimintatavat näennäisesti. Toisen maailma perustuu harhaan ja hän mielellään pilkkaa toisen mielenterveyttä. Aito ihminen kykenee näkemään ongelmansa ja hitaasti ehkä vääntämään suurenkin joukkion aikaansaamat ongelmat oman henkisyytensä ja luovuutensa avulla voitokseen. Tämä on vain raapaisu siihen miten ihmistä voidaan edes jollain tavalla tulkita ilman mutu tuomilla saastoilla ja vieläpä loogisesti.

        "Mieleltänsä hallitsematon ihminen kylvää perättömiä harhojaan muiden päälle"


      • tilletalle
        itsestäsi kirjoitti:

        "Mieleltänsä hallitsematon ihminen kylvää perättömiä harhojaan muiden päälle"

        enää vaivaudu vastaamaan yhden irrotetun lauseen kommentteihin. Tiesin kirjoittaessani erittäinkin paljon ajattelukykyä ja kokonaisuuksia vaativaa asiaa, että näitä löytyy. Oliko sun pakko edes kommentoida?

        Onko minä puhut omista harhoistani, olen toki psykoosini aikana 8 vuotta sitten kokenut niitäkin. Tajunnut ne jotenkin - mitä sitten muistankaan. Mutta oikea harha toisenpäälle syötettynä tekee näkyviä arpia. Jokaiselle.

        Ei ole harhaa että minua on hakattu, parjattu, kiristetty, uhattu, pelattu kaksinaamaista peliä. Kaikki on todellista totta. Mutta toki harhaisen joukkion toteuttamana kivana leikkinä!

        Nämä ihmiset todella vastaavat tekemisistään ja todellinen taisteluni on alkanut. Siitä kerron tuossa omassa ketjussani, sillä onhan tämä karaokesaitti ja täällä vaihdetaan kokemuksia, mielipiteitä karaokesta, lähinnä kai edistääkseen harrastusta tai edes korjatakseen epäkohtia - itsekukin - toimintansa osalta.


      • Vuosista
        tapelkaa,kiistelkää kirjoitti:

        oikein tulee outo olo tuosta teidän kiistelystä, kun siitä nyt ei oikein saa selvää mitä kinastellaan.
        Olen ensimmäisiä laulajia kun aikoonansa karaoke rantautui suomeen, nousevan auringon talo oli eka kappale jonka lauloin.
        Silloin se oli uutta ja outoa ja sitä kunnioitettiin, laulajia meinaan. Ei huudeltu väliin ja annettiin vilpittömät aploodit.
        Sitten tuli tämä kilpailuvietti ja halutaan olla parempia kuin toiset ja osoitetaan kyllä ja perinteinen karaoken väki poistuu takavasemmalle, pois "kuninkaiden ja kunigattarien edestä".
        Ja sitten tämä palsta syytää sontaa ja todeta täytyy "kyllä ollaan menossa huonoon suuntaan".

        Oli vain mikki, ja laulaja.Ja parit levyt.
        Nyt on mikit, ja laulajia.Ja salkut, tai läppärit pullollaan valikoimaa.
        Mahtaa olla eri puolella suomen maata erilainen yleisö, täällä on onneksi vielä jotain jäljellä karaoken alkuperäisistä tunnelmista.
        Mutta tosi on, karaokesta on monessa paikassa hävinnyt spontaani iloisuus, ollaan liian vakavia lauluharrastustensa kanssa.Töykitään jonossa, kun ollaan niin paljon parempia laulajia.Minä osaltani harrastan maahan pudottelua(huumorinkukalla), kyllä tämä kaiken kansan huvitusta on:)
        Omat asenteet voivat muuttaa muitakin?!


      • tilletalle
        Vuosista kirjoitti:

        Oli vain mikki, ja laulaja.Ja parit levyt.
        Nyt on mikit, ja laulajia.Ja salkut, tai läppärit pullollaan valikoimaa.
        Mahtaa olla eri puolella suomen maata erilainen yleisö, täällä on onneksi vielä jotain jäljellä karaoken alkuperäisistä tunnelmista.
        Mutta tosi on, karaokesta on monessa paikassa hävinnyt spontaani iloisuus, ollaan liian vakavia lauluharrastustensa kanssa.Töykitään jonossa, kun ollaan niin paljon parempia laulajia.Minä osaltani harrastan maahan pudottelua(huumorinkukalla), kyllä tämä kaiken kansan huvitusta on:)
        Omat asenteet voivat muuttaa muitakin?!

        ALLEKIRJOITAN TÄYSIN MINÄKIN. Muistan ajan, jolloin todellakin pyöritettiin paria pitsakiekkoa. Mutta totta tosiaan karaoken perusajatus ei ole kuitenkaan muuttunut, vaikka vermeet ovat mitä tahansa.

        Ongelma on lähinnä pelaajissa, jotka eivät päästä vanhasta oikealla tavalla irti, mutta eivät suo uuttakaan tilalle. Tämän aukon ovatkin sitten osanneet täynnä junapelurit!

        Minä en itse voi itkemättä kuunnella ensiesiintyjää tai kokenutta konkaria. Mutta mulla onkin pienenä pahasti potkittu pää. Ei tarvii kireätä pipoa - vanne on kaalini sisällä. Silti karaoke on taidetta, joka saat puroni aukeamaan ja auttaa tien minuun, minusta ja taas minuun sinussa. ( tämä ei ole kenellekään tarkoitettu lausahdus, vaan tunne sanoina, joka vain avautui) Joten älä ota tätä ollenkaan sillein eikä sillein. Ymmärrä vaikka tällöin, tai silloin mutta se kuulostaa minusta hyvältä.


    • Lerppakulli late

      tietääpi miltä tuntuupi mänettöö harrastus, jonniimoinen ja sen tietää ja muistaa.
      Luulenpa,että näin käypi karaokelle aikasa seisoo jalloillaan ja siitä pikkuhiljoo rupivvaa
      "lerpattammaan".
      No teijanhän iki-akat ja ukot pitäs nuoruus muistoo.
      Se ei palloo vaikka kuinka yrittäsittä, joo.

      • tilleritalleri...

        ajatellut hakea ammattiapua tuohon katkeruuteesi. Mielestäni sinä sitä tarvitseisit. Olat aikalailla harhainen ihminen.


      • tilletalle
        tilleritalleri... kirjoitti:

        ajatellut hakea ammattiapua tuohon katkeruuteesi. Mielestäni sinä sitä tarvitseisit. Olat aikalailla harhainen ihminen.

        pakko sanoa: Ihmisen mielenterveyden lukee kirjoituksista. Jos sonat on sakasi, niin ajatukset. Oletko itse ajatellut ehdottamasi avunhakua. Oletko kuunnellut miten oikeasti skitsofreeninen ihminen yrittää tulla ymmärretyksi tai nähnyt miten hän haluaisi ymmärtää. Skitsofrenia on elämästä kieltäytymistä. Tunteiden viihaamista, jonka taustalla on usein hyvin vaikea äiti/lapsisuhde.

        Kun sitä ei ole, ei ole mitä tuhota, on vain mitä - joko haluaa rakentaa- tai ei.

        Mun vanhempani ovat kuolleet, he kuolivat kun minä synnyin ja kuolivat lopullisesti kun tajusin kaksivuotiaana, että he eivät ole aikuisia, vaan henkisesti haavoittuneita, kantaen elämässään omien tekostensa seuraukset. Minä vain en kuulunut niihin "seurauksiin". Mutta palataanko sairauksiin? Sinähän ehdotit minulle ammattiapua. Mutta kuka muuttaa maailman, jota en ymmärrä?


      • et ymmärrä
        tilletalle kirjoitti:

        pakko sanoa: Ihmisen mielenterveyden lukee kirjoituksista. Jos sonat on sakasi, niin ajatukset. Oletko itse ajatellut ehdottamasi avunhakua. Oletko kuunnellut miten oikeasti skitsofreeninen ihminen yrittää tulla ymmärretyksi tai nähnyt miten hän haluaisi ymmärtää. Skitsofrenia on elämästä kieltäytymistä. Tunteiden viihaamista, jonka taustalla on usein hyvin vaikea äiti/lapsisuhde.

        Kun sitä ei ole, ei ole mitä tuhota, on vain mitä - joko haluaa rakentaa- tai ei.

        Mun vanhempani ovat kuolleet, he kuolivat kun minä synnyin ja kuolivat lopullisesti kun tajusin kaksivuotiaana, että he eivät ole aikuisia, vaan henkisesti haavoittuneita, kantaen elämässään omien tekostensa seuraukset. Minä vain en kuulunut niihin "seurauksiin". Mutta palataanko sairauksiin? Sinähän ehdotit minulle ammattiapua. Mutta kuka muuttaa maailman, jota en ymmärrä?

        maailmaa, se luonnollisesti tarkoittaa että maailma pitää muuttaa?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      337
      3357
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1652
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1487
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1101
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      85
      1064
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      925
    Aihe