:o Mitä oikein pitäisi tehdä?? ..."/> :o Mitä oikein pitäisi tehdä?? ..."/>

creative zen mosaic

meneepi pata jumiin

Mitä ihmettä? Creative zen mosaic jumittuu vaiheeseen "muodostetaan uudelleen. Ei mene siitä etempään vaikka resetois. >:o Mitä oikein pitäisi tehdä?? Laite on reilut puoli vuotta vanha eikä ole TODELLAKAAN eka kerta kun tilttailee....PRKL:n PRKL !!!!!!! >: (

8

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisit...
    • Raivoisa Zen

      Mulla yhtä vanha soitin ja oli täsmälleen sama ongelma, hermot meinasi mennä. Recovery Tool ei edes käynnistynyt.
      Keinoksi löytyi recovery tila.

      Firmware kannattaa tietysti aluksi päivittää, itselläni laite ei mennyt recovery tilaan ennen sitä.

      1. Resetoi ensin
      2. Käynnistä, ja kun Zen logo tulee ruutuun,
      3. pidä pohjassa Back nappia (vasen ylänurkka) niin kauan, että recovery käynnistyy

      Nyt mahdollisuuksina on clean up, reboot ja format all. Kannattaa kokeilla ekana clean up reboot, mulla ei auttanut muu kuin format all. Kaikki tiedostot siinä toki lähti.(kai huomasit, että resetoinnin jälkeen pääset kyllä varmuuskopsaamaan tiedostoja ennen operaatiota)

      Taas pelaa

      • k.lehtimaki

        Kuinka voi ladata videota? Kun ei onnistu jos otan jonku ja sit kopoin ja liitän.


      • kuvitella..
        k.lehtimaki kirjoitti:

        Kuinka voi ladata videota? Kun ei onnistu jos otan jonku ja sit kopoin ja liitän.

        että se video pitää olla soittimen ymmärtämässä formaatissa, soittimen ymmärtämät formaatit on varmaan kerrottu manuaalissa ja se formaattimuunnos onnistunee soittimen softalla tai jollain netistä löytyvällä muunnosohjelmalla. KG.


      • neo,.,.,.
        k.lehtimaki kirjoitti:

        Kuinka voi ladata videota? Kun ei onnistu jos otan jonku ja sit kopoin ja liitän.

        elikä itse painiskelin aikoinaan saman ogelman kanssa ja selvisi että soitimessasi on ohjelma mikä pitää asentaakoneelesi ja tämä ohjelma on Creative Centrale ja sitten sieltä valitset kohdan video sielä on kohdassa missä lukee music ni siitä vasemalle ni sielä näkyy filmi leike painat siitä ja sen jälkeen valitset sieltä zen soitimesi activiseksi ja sitten siirät haluamasi videon kovalevyltäsi soitimeen siinä menee jonkin aikaa kun soitin mukaa sen cmv formarmatiin mutta sileen se toimii zeni mosaic ei kyllä ole mikään parasw mahdolinen videoiden katselo soitin mutta tyhjääparempi musavideoita ni ihan ok mutta en lähtisi mitään lefaa tihrutamaan kyllä niin pieni näyttö ja kuvan laatukin mielestäni kärsii siinä mutta toivotavasti oli jotain apua tästä


      • ZenOngelma111
        neo,.,.,. kirjoitti:

        elikä itse painiskelin aikoinaan saman ogelman kanssa ja selvisi että soitimessasi on ohjelma mikä pitää asentaakoneelesi ja tämä ohjelma on Creative Centrale ja sitten sieltä valitset kohdan video sielä on kohdassa missä lukee music ni siitä vasemalle ni sielä näkyy filmi leike painat siitä ja sen jälkeen valitset sieltä zen soitimesi activiseksi ja sitten siirät haluamasi videon kovalevyltäsi soitimeen siinä menee jonkin aikaa kun soitin mukaa sen cmv formarmatiin mutta sileen se toimii zeni mosaic ei kyllä ole mikään parasw mahdolinen videoiden katselo soitin mutta tyhjääparempi musavideoita ni ihan ok mutta en lähtisi mitään lefaa tihrutamaan kyllä niin pieni näyttö ja kuvan laatukin mielestäni kärsii siinä mutta toivotavasti oli jotain apua tästä

        Oisko kellään mitään ratkasua tähän:

        Mulla on ihan toi perus Creative Zen. Jossain vaiheessa alko tekemään sellasta, että yhtäkkiä kesken kaiken päällä ollessa vetää näytön mustaksi (taustavalo kuitenkin päällä) ja sininen valo virtanapin alapuolella palaa. Resettiä saa välillä painella kymmenenkin kertaa ennenkun toimii ja muutaman minuutin päästä sama ongelma. Jos sattuu lähtemään, niin se nollaa kaikki asetukset (teema, taustakuva, kieli yms). Firmis on asennettu uusiksi monta kertaa (formatoinnin ja clean-upin kera). Recovery Tool:ia en ole päässyt kokeilemaan kun ei tue Windows 7, ainakaan vielä.

        Olisiko kellään mitään ratkaisua?


      • ZenOngelma111
        ZenOngelma111 kirjoitti:

        Oisko kellään mitään ratkasua tähän:

        Mulla on ihan toi perus Creative Zen. Jossain vaiheessa alko tekemään sellasta, että yhtäkkiä kesken kaiken päällä ollessa vetää näytön mustaksi (taustavalo kuitenkin päällä) ja sininen valo virtanapin alapuolella palaa. Resettiä saa välillä painella kymmenenkin kertaa ennenkun toimii ja muutaman minuutin päästä sama ongelma. Jos sattuu lähtemään, niin se nollaa kaikki asetukset (teema, taustakuva, kieli yms). Firmis on asennettu uusiksi monta kertaa (formatoinnin ja clean-upin kera). Recovery Tool:ia en ole päässyt kokeilemaan kun ei tue Windows 7, ainakaan vielä.

        Olisiko kellään mitään ratkaisua?

        Lisäys:

        Kyseessä siis tämä laite
        http://www.techgiftguide.com/wp-content/uploads/techgiftguide.com/2008/06/creative_zen_media_player.jpg


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1730
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1358
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      175
      1355
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      900
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      110
      845
    Aihe