Pitäisikö minun hakeutua hoitoon?

Mies...

Pidän enemmän aasialaisista kuin afrikkalaisista. Olen siis rasisti, rikollinen. Muurien sisäpuolellehan minä kuuluisin.

9

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......,,

mielenvikainen.Femakot ja lammasmaiset miespoliitikot ovat määritelleet hyvän maahanmuuttajan;kolmannesta maailmasta saapuneet kukapakeneemitäkinköyhyyttäasepalvelustavirkavaltaajne...miehet heidän perheensä.Ei ole väliä tekeekö tämä maahanmuuttaja töitä(yleensä ei),hän on silti maahansaapujan eliittiä jota kohdellaan kuin kuningasta verrattuna hänen lähtömaansa oloihin.

Kelvolliset maahanmuuttajat-valkoihoiset työtätekevät(eihän tänne kukaan valkoinen elintasopakolaiseksi tulekaan joten työtätekevä oli turha maininta)

Huonot maahanmuuttajat-aasialaiset naiset.Jottei aasialaisten kelvottumuus unohtuisi on hesarin tarve aina aika ajoin nostaa thaihieromot otsikoihin.Todisteita ei ole mutta tämän takana on ilmeisesti vaikutusvaltainen naispoliitikko.

• bidraldi

aloittaja ei kuuluisi minnekään mielisairaalaan mutta sinun terveydessä on jotakin omituista,... ehkä flunssa tulossa:D

No joo minusta tuo on makukysymys, en voi paritella afrikkalaisen kanssa, koska minulla ei ole mitään intressejä heihin siispä en parittele heidän kanssaan. aasialaiset ovat mielestäni kauniita ja suomalaisten kanssa minun "kuuluisi olla" eikä minulla muutenkaan ole muita vastaan mitään (paitsi afrikkalaiset miehet ovat minusta a-seksuaaleja), joten täysin maku-, tottumus- ja ennakkoluulo. kysymys... ja jos kysytään mitä ennakkoluuloja muilla on meistä niin eipä nekään mairittelevia vastauksia anna;D
        En revi peli housuja jos joku sanoo ettei pidä suomalaisista (no ok... pikkuhousuni ehkä osoittaakseni tyypille että on väärässä ;D)

Toisaalta ne syyt joiden takia en pidä afrikkalaista miestä varteen otettavana pariutumista ajatellen voivat olla hyvinkin rasistiset... itse pitäminen on vain mielipide mutta perustelut ovat sitten joytain muuta.
        Menee kylläjo vähän filosofiaksi tai ainakain liian syvälliseksi;D

• bidraldi kirjoitti:

aloittaja ei kuuluisi minnekään mielisairaalaan mutta sinun terveydessä on jotakin omituista,... ehkä flunssa tulossa:D

No joo minusta tuo on makukysymys, en voi paritella afrikkalaisen kanssa, koska minulla ei ole mitään intressejä heihin siispä en parittele heidän kanssaan. aasialaiset ovat mielestäni kauniita ja suomalaisten kanssa minun "kuuluisi olla" eikä minulla muutenkaan ole muita vastaan mitään (paitsi afrikkalaiset miehet ovat minusta a-seksuaaleja), joten täysin maku-, tottumus- ja ennakkoluulo. kysymys... ja jos kysytään mitä ennakkoluuloja muilla on meistä niin eipä nekään mairittelevia vastauksia anna;D
        En revi peli housuja jos joku sanoo ettei pidä suomalaisista (no ok... pikkuhousuni ehkä osoittaakseni tyypille että on väärässä ;D)

Toisaalta ne syyt joiden takia en pidä afrikkalaista miestä varteen otettavana pariutumista ajatellen voivat olla hyvinkin rasistiset... itse pitäminen on vain mielipide mutta perustelut ovat sitten joytain muuta.
        Menee kylläjo vähän filosofiaksi tai ainakain liian syvälliseksi;D

Vaimoni vättää afrikkalaisten olevan parempia rakastelemaan. Mielestäni kyseessä on ennakkoluulo. Siis rasismi vaikka vaimo väittää mielipiteen perustavan tieteellisesti tarpeeksi suureen otantaan että kyseessä olisi tieto?

• sisäpuolelta

mitä rasismilla tarkoitetaan.

• eikös ??

rasistisuus ole rikos? Sinunhan pitäisi joutua vastuuseen rasistisuudestasi. Minä en erikoisemmin pidä aasialaisten ulkonäöstä mutta muuten ei ole mitään heitä vastaan kunhan pysyvät kotimaassansa.
      Mikäli afrikkalaisilla tarkoitetaan mustia ihmisiä, niin heihin mahtuu hyvännäköisiä ja pahemman näköisiä ja ei heitäkään vastaan ole mitään.
      Sanotaanko näin, hymistelijöitä ja rikollisia ei ole hyvä päästää Suomeen. Mutta muut kai sen päättää :)

• hhhhhhhhhhhh

Suomessa jokainen saa olla ihan millanen rasisti tahansa eikä siihen oo kenelläkään mitään sanomista sillä suomen rikoslain mukaan pelkkä rasismi ei ole rikos. Jos taas jossain suomen rikoslain tuntemassa rikoksessa on rasistinen tausta niin silloin tuo rasistinen tausta voi olla tuomion kovennusperuste mutta rasismi itsessään ei ole koskaan nykylain mukaan rangaistava.

• Teot ratkaisevat

Rasismi ei sinällään ole rikos. Yhdelläkään ihmisellä ei ole velvollisuutta pitää kaikista, ei edes kaiken rotuisista.

Se on toki rikos jos syrjitään jotain pelkän rodun tai ihanvärin perusteella, tai kiihotetaan jotain kansanryhmää kohtaan.

Se ei ole rikos, jos joku ei pidä tummaihoisista tai aasialaisista, tai vaikkapa suomalaisista, eikä siihen voi edes kukaan pakottaa.

Ajatuspoliiseita Suomessa ei ainakaan toistaiseksi ole ja hyvä niin.

• ---------

lähi-itäkin on aasiassa, eli viestisi perusteella tykkäät paljon enemmän saudeista, irakilaisista ja palestiinalaisista kuin esim. etelä-afrikkalaisista, missä asuu valtavasti valkoihoisia täysin länsimaalaistuneita ihmisiä. :D

kaikki tykkäävät eri asioista, se on täysin luonnollista. jos kuitenkin koet hillitöntä vihaa/halveksuntaa afrikkalaisia kohtaan, silloin voit halutessasi alkaa tiedostetusti muuttamaan käsityksiäsi, esim tutustumalla normaaleihin afrikkalaisiin, oppimalla heidän kulttuurien hyvistä puolista, esim ruoka on monissa paikoissa mahtavaa ja vaikka tekemällä retken johonkin turvalliseen afrikan maahan.

• hihi hihi

hihi hihi hihi hih....

saitpas sanottua hihi hihi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3364
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      360
      2435
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      16
      2415
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      80
      1688
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1375
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1060
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      69
      956
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      73
      896
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      25
      732
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      684
    Aihe