Mä muistan, että Marianne-karkkiperheeseen kuuluvia väriyhdistelmiä on seuraavat:
Punavalkoinen=Marianne
Sinivalkoinen=Marimint
Kelta-oranssi=AnneMari
Muistaako kukaan, onko näitä Mariannekarkkeja ollut jonkun muunkin värisiä vielä noiden lisäksi? Käsittääkseni noistakaan ei enää myynnissä ole kuin perus-Mariannet.
Marianne-perhe
24
1680
Vastaukset
- tonou
Onko kukaan saanut yliannostusta hammastahnamintusta?
(hyi helvetti -hymiö) - monte34
oli, muistini vihreä valkoinen
- vänksy
ihan outo nimi mulle. En muista nähneeni sellaisia koskaan. Aika jännä, jos on joku pojan nimikin ollut mukana joskus =o)
- monte34
vänksy kirjoitti:
ihan outo nimi mulle. En muista nähneeni sellaisia koskaan. Aika jännä, jos on joku pojan nimikin ollut mukana joskus =o)
tuohon sarjaan,etin googlaamalla
- ???
"Marianne"-karamellit ovat suosikkejani. Tosi harvoin vaan mistään löytää niitä yksistään. Jossain sekoituksissa ehkä on.
- vänksy
nähneeni niitä varmaan kymmeneen vuoteen enää. Ajattelin, ettei niitä edes enää valmistetakaan. Mustakin ne oli parhaita.
- Marjelie
taitaa löytyä. Olen joskus nähnyt
- ----
vänksy kirjoitti:
nähneeni niitä varmaan kymmeneen vuoteen enää. Ajattelin, ettei niitä edes enää valmistetakaan. Mustakin ne oli parhaita.
Minua rupes vaivaa kun ne oli niin ihania.
Tässä.
http://www.datahotelli.com/fazermakeiset/tuotetiedot/fi/index.jsp?productId=403671&brandId=&productGroupCode=&searchTerm=mariann... - vänksy
---- kirjoitti:
Minua rupes vaivaa kun ne oli niin ihania.
Tässä.
http://www.datahotelli.com/fazermakeiset/tuotetiedot/fi/index.jsp?productId=403671&brandId=&productGroupCode=&searchTerm=mariann...Mariminteiksi mä muistan niitä kyllä aina kutsuneeni... Ne on ehkä joskus ollut sillä nimellä.
- ----
vänksy kirjoitti:
Mariminteiksi mä muistan niitä kyllä aina kutsuneeni... Ne on ehkä joskus ollut sillä nimellä.
Ovat samoja erinimellä vain.
- kirpela
tänä talvena ainakin Lidlistä, olivat jopa tarjouksessa joku aika sitten.
- Noona
vänksy kirjoitti:
just kaupoissa, mut se oli taas joku vuosipäivä- erä ainoastaan. En kyllä ymmärrä, miks niitä ei oo aina, kun ne on noista parhaita.
- vänksy
Musta Rudolf ja Kaunis Veera ei ainakaan sano mulle mitään makeisiin liittyen. Oonkohan mä sittenkin liian nuori? :D
- kunhan kyselen
ajatuksistasi? - Rakennetaanko noiden ajatusten voimalla perheelle talo? Ostetaanko osake? Edes puhelinosake? Kustannetaanko harrastukset? Uusia kenkiä? Lomamatka?
- vänksy
Marianneajatuksistani, vai? Näillä voidaan ainakin pistää suu makeaksi, jossei muuten niin ainakin mielikuvituksen voimin.:)
- kunhan kyselen
vänksy kirjoitti:
Marianneajatuksistani, vai? Näillä voidaan ainakin pistää suu makeaksi, jossei muuten niin ainakin mielikuvituksen voimin.:)
haluat asua karkkikodissa?
- Mäkin...
kunhan kyselen kirjoitti:
haluat asua karkkikodissa?
haluisin, että joku olis sairaalloisen kiinnostunut mun kaikista palstakirjoitteluistani ja tekis niistä kummallisia johtopäätöksiä!
Elämä on epäreiluu!
jo monta viikkoa kaapissa Marianne-suklaalevy. - En olisi saanut avata sitä vielä tällä viikolla, mutta nyt mä sorruin ;) Odottelen tässä vaan viimeistä tuomiota...
Joo, en muista äkkiä muita värejä kuin nuo.- Karkkimaakari
Kyllä Mariannekarkkeja vieläkin on myynnissä. Kaikki on Marianne nimisiä, ei ole enää Marimint eikä Annemari karkkeja vaan kaikille on yhteinen nimi.
- Anonyymi
nyt 2025 he seuraavat ryhmä työt miten päin ne meidän lapset on joilla avioero, ja nyt seurataan kun niitä lisää tullut on..
Vaaleanpunainen hattara aloitus - Anonyymi
2009 2025 jatkot Jedu ryhmät Haapajärvi aloitus oli Opintie Haapajärvi nyt kävelee samaa lukio Haapajärvi.
- Anonyymi
Hauska ryhmä 2 vuotta Pihtipudas joka ei omaa pihamaa ymmärrä Päivi Meriläinen ajatus luku nyt lähtee kKuca Kärsämäki
Riitta Kekkonen - Anonyymi
Keskustan tein väärin 50 videoita Katri Kulmunen.
Aloitus 2009 2 vuoden saanto kun perheessä piha tragedia apsi kuollut pihaan .
Eivät ymmärrä omaa pihaanssa, syyttävät muita kun Keskusta päälle lataa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718