Mä muistan, että Marianne-karkkiperheeseen kuuluvia väriyhdistelmiä on seuraavat:
Punavalkoinen=Marianne
Sinivalkoinen=Marimint
Kelta-oranssi=AnneMari
Muistaako kukaan, onko näitä Mariannekarkkeja ollut jonkun muunkin värisiä vielä noiden lisäksi? Käsittääkseni noistakaan ei enää myynnissä ole kuin perus-Mariannet.
Marianne-perhe
24
1706
Vastaukset
- tonou
Onko kukaan saanut yliannostusta hammastahnamintusta?
(hyi helvetti -hymiö) - monte34
oli, muistini vihreä valkoinen
- vänksy
ihan outo nimi mulle. En muista nähneeni sellaisia koskaan. Aika jännä, jos on joku pojan nimikin ollut mukana joskus =o)
- monte34
vänksy kirjoitti:
ihan outo nimi mulle. En muista nähneeni sellaisia koskaan. Aika jännä, jos on joku pojan nimikin ollut mukana joskus =o)
tuohon sarjaan,etin googlaamalla
- ???
"Marianne"-karamellit ovat suosikkejani. Tosi harvoin vaan mistään löytää niitä yksistään. Jossain sekoituksissa ehkä on.
- vänksy
nähneeni niitä varmaan kymmeneen vuoteen enää. Ajattelin, ettei niitä edes enää valmistetakaan. Mustakin ne oli parhaita.
- Marjelie
taitaa löytyä. Olen joskus nähnyt
- ----
vänksy kirjoitti:
nähneeni niitä varmaan kymmeneen vuoteen enää. Ajattelin, ettei niitä edes enää valmistetakaan. Mustakin ne oli parhaita.
Minua rupes vaivaa kun ne oli niin ihania.
Tässä.
http://www.datahotelli.com/fazermakeiset/tuotetiedot/fi/index.jsp?productId=403671&brandId=&productGroupCode=&searchTerm=mariann... - vänksy
---- kirjoitti:
Minua rupes vaivaa kun ne oli niin ihania.
Tässä.
http://www.datahotelli.com/fazermakeiset/tuotetiedot/fi/index.jsp?productId=403671&brandId=&productGroupCode=&searchTerm=mariann...Mariminteiksi mä muistan niitä kyllä aina kutsuneeni... Ne on ehkä joskus ollut sillä nimellä.
- ----
vänksy kirjoitti:
Mariminteiksi mä muistan niitä kyllä aina kutsuneeni... Ne on ehkä joskus ollut sillä nimellä.
Ovat samoja erinimellä vain.
- kirpela
tänä talvena ainakin Lidlistä, olivat jopa tarjouksessa joku aika sitten.
- Noona
vänksy kirjoitti:
just kaupoissa, mut se oli taas joku vuosipäivä- erä ainoastaan. En kyllä ymmärrä, miks niitä ei oo aina, kun ne on noista parhaita.
- vänksy
Musta Rudolf ja Kaunis Veera ei ainakaan sano mulle mitään makeisiin liittyen. Oonkohan mä sittenkin liian nuori? :D
- kunhan kyselen
ajatuksistasi? - Rakennetaanko noiden ajatusten voimalla perheelle talo? Ostetaanko osake? Edes puhelinosake? Kustannetaanko harrastukset? Uusia kenkiä? Lomamatka?
- vänksy
Marianneajatuksistani, vai? Näillä voidaan ainakin pistää suu makeaksi, jossei muuten niin ainakin mielikuvituksen voimin.:)
- kunhan kyselen
vänksy kirjoitti:
Marianneajatuksistani, vai? Näillä voidaan ainakin pistää suu makeaksi, jossei muuten niin ainakin mielikuvituksen voimin.:)
haluat asua karkkikodissa?
- Mäkin...
kunhan kyselen kirjoitti:
haluat asua karkkikodissa?
haluisin, että joku olis sairaalloisen kiinnostunut mun kaikista palstakirjoitteluistani ja tekis niistä kummallisia johtopäätöksiä!
Elämä on epäreiluu!
jo monta viikkoa kaapissa Marianne-suklaalevy. - En olisi saanut avata sitä vielä tällä viikolla, mutta nyt mä sorruin ;) Odottelen tässä vaan viimeistä tuomiota...
Joo, en muista äkkiä muita värejä kuin nuo.- Karkkimaakari
Kyllä Mariannekarkkeja vieläkin on myynnissä. Kaikki on Marianne nimisiä, ei ole enää Marimint eikä Annemari karkkeja vaan kaikille on yhteinen nimi.
- Anonyymi
nyt 2025 he seuraavat ryhmä työt miten päin ne meidän lapset on joilla avioero, ja nyt seurataan kun niitä lisää tullut on..
Vaaleanpunainen hattara aloitus - Anonyymi
2009 2025 jatkot Jedu ryhmät Haapajärvi aloitus oli Opintie Haapajärvi nyt kävelee samaa lukio Haapajärvi.
- Anonyymi
Hauska ryhmä 2 vuotta Pihtipudas joka ei omaa pihamaa ymmärrä Päivi Meriläinen ajatus luku nyt lähtee kKuca Kärsämäki
Riitta Kekkonen - Anonyymi
Keskustan tein väärin 50 videoita Katri Kulmunen.
Aloitus 2009 2 vuoden saanto kun perheessä piha tragedia apsi kuollut pihaan .
Eivät ymmärrä omaa pihaanssa, syyttävät muita kun Keskusta päälle lataa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086937- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493885- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1903479
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482532
- 131924