Marianne-perhe

vänksy

Mä muistan, että Marianne-karkkiperheeseen kuuluvia väriyhdistelmiä on seuraavat:

Punavalkoinen=Marianne
Sinivalkoinen=Marimint
Kelta-oranssi=AnneMari

Muistaako kukaan, onko näitä Mariannekarkkeja ollut jonkun muunkin värisiä vielä noiden lisäksi? Käsittääkseni noistakaan ei enää myynnissä ole kuin perus-Mariannet.

24

1706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tonou

Onko kukaan saanut yliannostusta hammastahnamintusta?

(hyi helvetti -hymiö)

• monte34

oli, muistini vihreä valkoinen

• vänksy

ihan outo nimi mulle. En muista nähneeni sellaisia koskaan. Aika jännä, jos on joku pojan nimikin ollut mukana joskus =o)

• monte34
        vänksy kirjoitti:

ihan outo nimi mulle. En muista nähneeni sellaisia koskaan. Aika jännä, jos on joku pojan nimikin ollut mukana joskus =o)

tuohon sarjaan,etin googlaamalla

• ???

"Marianne"-karamellit ovat suosikkejani. Tosi harvoin vaan mistään löytää niitä yksistään. Jossain sekoituksissa ehkä on.

• vänksy

nähneeni niitä varmaan kymmeneen vuoteen enää. Ajattelin, ettei niitä edes enää valmistetakaan. Mustakin ne oli parhaita.

• Marjelie

taitaa löytyä. Olen joskus nähnyt

• ----

• vänksy

• ----
        vänksy kirjoitti:

Mariminteiksi mä muistan niitä kyllä aina kutsuneeni... Ne on ehkä joskus ollut sillä nimellä.

Ovat samoja erinimellä vain.

• kirpela

tänä talvena ainakin Lidlistä, olivat jopa tarjouksessa joku aika sitten.

• Noona
        vänksy kirjoitti:

nähneeni niitä varmaan kymmeneen vuoteen enää. Ajattelin, ettei niitä edes enää valmistetakaan. Mustakin ne oli parhaita.

just kaupoissa, mut se oli taas joku vuosipäivä- erä ainoastaan. En kyllä ymmärrä, miks niitä ei oo aina, kun ne on noista parhaita.

• vänksy

Musta Rudolf ja Kaunis Veera ei ainakaan sano mulle mitään makeisiin liittyen. Oonkohan mä sittenkin liian nuori? :D

• kunhan kyselen

ajatuksistasi? - Rakennetaanko noiden ajatusten voimalla perheelle talo? Ostetaanko osake? Edes puhelinosake? Kustannetaanko harrastukset? Uusia kenkiä? Lomamatka?

• vänksy

Marianneajatuksistani, vai? Näillä voidaan ainakin pistää suu makeaksi, jossei muuten niin ainakin mielikuvituksen voimin.:)

• kunhan kyselen
        vänksy kirjoitti:

Marianneajatuksistani, vai? Näillä voidaan ainakin pistää suu makeaksi, jossei muuten niin ainakin mielikuvituksen voimin.:)

haluat asua karkkikodissa?

• Mäkin...
        kunhan kyselen kirjoitti:

haluat asua karkkikodissa?

haluisin, että joku olis sairaalloisen kiinnostunut mun kaikista palstakirjoitteluistani ja tekis niistä kummallisia johtopäätöksiä!

Elämä on epäreiluu!

• jo monta viikkoa kaapissa Marianne-suklaalevy. - En olisi saanut avata sitä vielä tällä viikolla, mutta nyt mä sorruin ;) Odottelen tässä vaan viimeistä tuomiota...

Joo, en muista äkkiä muita värejä kuin nuo.

• Karkkimaakari

Kyllä Mariannekarkkeja vieläkin on myynnissä. Kaikki on Marianne nimisiä, ei ole enää Marimint eikä Annemari karkkeja vaan kaikille on yhteinen nimi.

• Anonyymi

nyt 2025 he seuraavat ryhmä työt miten päin ne meidän lapset on joilla avioero, ja nyt seurataan kun niitä lisää tullut on..
      Vaaleanpunainen hattara aloitus

• Anonyymi

2009 2025 jatkot Jedu ryhmät Haapajärvi aloitus oli Opintie Haapajärvi nyt kävelee samaa lukio Haapajärvi.

• Anonyymi

Hauska ryhmä 2 vuotta Pihtipudas joka ei omaa pihamaa ymmärrä Päivi Meriläinen ajatus luku nyt lähtee kKuca Kärsämäki

Riitta Kekkonen

• Anonyymi

Keskustan tein väärin 50 videoita Katri Kulmunen.
      Aloitus 2009 2 vuoden saanto kun perheessä piha tragedia apsi kuollut pihaan .

Eivät ymmärrä omaa pihaanssa, syyttävät muita kun Keskusta päälle lataa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6937
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      49
      3885
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3538
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      190
      3479
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2979
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2684
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      48
      2532
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13