Viime aikoina kuunnellut paljon Bo Kaspers orkesternia ja bändi on kyllä tuottanut paljon loistavia biisejä esim tuo "Vi kommer aldrig att dö" http://www.youtube.com/watch?v=xOu2wu-JcTE
Biiseissä todella hienot tunnelmat. Ehdottomasti suositeltava bändi joka onkin varmaan jo monen vanha tuttu.
Bo Kaspers orkester
booooooooooooooo
2
528
Vastaukset
- Mr.Bassman 58
Hesarin mukaan esiintyy livenä Helsingissä ensi kesänä.
- BuuKas
Mutta Kaspers on mununkin mielestäni todella hyvä bändi. Kaverit ovat aivan loistavia muusikoita ja biisien sovituksissa on hyvää tyylitajua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805619
- 1273913
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443763- 663434
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262868Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 272174
- 2042071
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?311756Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739