Karaokekurssi

karalieksa

Lieksan opistolla järjestetään jälleen karaokeen hurahtaneille, laulutekniikan ja esiintymisen saralta oppia.
Huhtikuussa alkeiskurssi sis.karaokelaulamisen alkeita, ja ilmaisutaitoa.
Toukokuussa edistyneemmille laulutekniikka ynnä persoonaan huomioon ottava henkilökohtainen osio.
Tarkemmat kyselyt [email protected]

35

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lielaulu
      • putkiroope

        ä!
        Tulen:)
        t.roope


      • maskeeruasta

        kiitos!


    • tilletalle

      suoraan niinkuin ennennii. Karaokea ei tarvitse opetella, jos se on yksi tapa viettää aikaansa. Karaokeen voi tulla ihan omine oppineen. Jos haluaa kunnon studio- ja mikki, äänenhallinta ym. lauluteknisiä asioita, niitä ei ainakaan järjestä mitkään karaokehaahkat, eikä kovinkaan moni... muka pelkän harrastuksen tukemiseksi.

      Muistakaa jos menette laulunopettajalle, vaikkapa tulevaisuudessa suunnitellen artistina olemista. Se on vain 1/100 osa-alue ja väärin tehtynä erittäin vaarallista. Kaikkea sitä kuuleekin! Paperit ja argumentit - ennenkaikkea motivaatiot moiselle harjoitustoiminalle esiin!

      Ääntä ei harjoiteta kenenkä tahansa toimesta. Tekniikkaa vielä vähemmän. Mihin tälläisessä ym. toiminnassa pyritään?? Täällä muuten ei saisi mainostaa, mutta taitaa olla yp:ssä taas johonkin päin päätään kallisteleva lukija.

      Niin artistiksi synnytään tai siitä maksetaan kova hinta... Mitä kenellekin on. Ihan hirveätä kuunnella sellaisia artisteja, joille vielä maksetaan jonkun kanalauman kouluttamasta kotkotuksesta. Jos oisin kukko, pistäisin aisoihin, kanat että aasit. Niin paljon pilataan luomista rahalla, että korvia särkee. Aito luominen virheineen on aina KAUNISTA - maksakoon se sitten muutaman laulukaljan!

      Toivoisin oikeasti että livekonserteissa tai - työssä saa tulla virheitä, muttei pysyvissä kuunneltavissa levyissä tai lauluissa. Ääh!

      Karaoke on karaokea, neuvoa voi pienissä asioissa, muttei ratsastaa intohimon kannuksilla ja pilata aitoutta tai yleensä kyvyn luottaa itseensä. Tämä on muuten karaoken toinen äärilaita, jossa koko ideaa pilataan.

      Ravintelissa ei yleensä pidetä karaokelaulajista, jotka kuulostavat ammattilaisilta, mutta kipinä ja aitous puuttuu... Näitä lisää? Menkää muuanne opettelemaan ja opettamaan tai pätemään. Vai onko sittenkin paikallaan kansankaraoke ja eliittikaraoke, jota on yritetty ties kuinka monella eri keinoilla varioida.

      Tässä alkupalat... bonsor!

      • hyvä,tille,hyvä

        hyvä tille olen kanssasi samaa mieltä, karaoken tarkoitushan käsitykseni mukaan on yhdessäolo ja jokainen laulaa sillä äänellä minkä on saanut
        no nyt nämä kilpailijat ja prassailijat pilaavat sen karaoken aitouden
        ollaan niin suurta laulajaa ja poljetaan se satunnainen laulaja lattianrakoon
        karaoke ei ole kilpailulaji ja siellä ei tarvitse olla oopperalaulaja
        HÄVETKÄÄ HÄVETKÄÄ


      • imemun

        Kyllähän sitä paskajollotusta on mukavampi kuunnella jos laulajalla nyt edes olisi jonkinmoinen ääni , laulu ja mikkitekniikkatekniikka, ja totta sekin että jos ei laulu kulje niin syyllinen yleensä löytyy kun katsoo peiliin!


      • on kilpailulaji
        hyvä,tille,hyvä kirjoitti:

        hyvä tille olen kanssasi samaa mieltä, karaoken tarkoitushan käsitykseni mukaan on yhdessäolo ja jokainen laulaa sillä äänellä minkä on saanut
        no nyt nämä kilpailijat ja prassailijat pilaavat sen karaoken aitouden
        ollaan niin suurta laulajaa ja poljetaan se satunnainen laulaja lattianrakoon
        karaoke ei ole kilpailulaji ja siellä ei tarvitse olla oopperalaulaja
        HÄVETKÄÄ HÄVETKÄÄ

        niille ketkä käy kilpailemassa.

        Herää pahvi.

        Ootko koskaan kuullu, että urheilussakin toiset kilpailee, ja toiset harrastaa sitä ihan huvikseen.


      • ooppera-aaria
        hyvä,tille,hyvä kirjoitti:

        hyvä tille olen kanssasi samaa mieltä, karaoken tarkoitushan käsitykseni mukaan on yhdessäolo ja jokainen laulaa sillä äänellä minkä on saanut
        no nyt nämä kilpailijat ja prassailijat pilaavat sen karaoken aitouden
        ollaan niin suurta laulajaa ja poljetaan se satunnainen laulaja lattianrakoon
        karaoke ei ole kilpailulaji ja siellä ei tarvitse olla oopperalaulaja
        HÄVETKÄÄ HÄVETKÄÄ

        Annetaan vapaus niille jotka kehittyä haluavat, ei itse poljeta maanrakoon heitäkään.Jos haluat että sinulle käyttäydytään hyvin, tee se sama muille.Hyvä tulee aina takaisin.


      • sanon suoraan

        niinkuin ennenkin.
        Oot sää kyllä melekonen hourupää. Sinäkö sen määräät kuka saa harjoitella ja kuka ei. Noin äkkipäätään arvellen ei kuulu sulle pätkääkään. Sä kuvittelet olevasi joku koko kansan karaoke-holhooja?


      • haahkankaveri

        Mikä helkkarin karaokehaahka?Satutkos lähemmin tuntemaan?
        Sinähän sälli olet!!!


      • tilletalle
        sanon suoraan kirjoitti:

        niinkuin ennenkin.
        Oot sää kyllä melekonen hourupää. Sinäkö sen määräät kuka saa harjoitella ja kuka ei. Noin äkkipäätään arvellen ei kuulu sulle pätkääkään. Sä kuvittelet olevasi joku koko kansan karaoke-holhooja?

        Sanomasi vaikutus on jokaisessa erilainen. Kuten minunkin. Olenko hourupää. En ole karaokeholhooja, vaan esitän oman näkemykseni asioista. Se ken ei jaksa ei halua kuunnella sitä, tyrmää kaltaisen kirjoituksen tavoin asian. Oletko sinä karaokeholhooja, oletko sinä sen tarjoaja? Onko sinulla vastuuta siitä mitä teet; hyvässä, että pahassa?


      • tilletalle

        piti kirjoittaman. En tunne sinua, mutta sellainen sana tuli mieleen. En nyt jaksanut lukia, mitä kirjoitin. Mutta ehkä kirjoitukseni ja "herjaukseni" jää paljolti vähemmälle kuin sinun tekosesi, joka pelkäät enemmän kuin uskotkaan ja vähemmän kuin tarvitseekaan. Sanasi on sana minua vastaan. Katsotaan miten asioita ymmärretään.


      • kysymykseen
        tilletalle kirjoitti:

        Sanomasi vaikutus on jokaisessa erilainen. Kuten minunkin. Olenko hourupää. En ole karaokeholhooja, vaan esitän oman näkemykseni asioista. Se ken ei jaksa ei halua kuunnella sitä, tyrmää kaltaisen kirjoituksen tavoin asian. Oletko sinä karaokeholhooja, oletko sinä sen tarjoaja? Onko sinulla vastuuta siitä mitä teet; hyvässä, että pahassa?

        suora vastaus, kyllä, olet hourupää. Älä yhtään epäileKKään sitä.
        Ja ei, en ole karaoken tarjoaja.


    • pataåsså pop

      on aika paljon hanurista, sitä niinkun mietti ain näitä juttui silleen et noi kilapilut monessakin asiassa pilaa harrastuksen ja joka asiaan pitää olla sit toi koulutus.
      Hevonpeppu sanon minä.
      Tälläkin palstalla haluis lukee juttui noist karaoke-mestoist ja muista jutuista vaan sit täällä on nämä ihmiset jotka kehuvat itseään ja sitä mikä kilpailu, mikä maa ja miten menesty ja arvosteltiin.
      Mä käyn karokes pitämässä hauskaa, laulan aina siloin tällöin ja minua ällöttää kaiken maailamn kilpailut ja sit noi koulutetut laulajt ne ei vaan kuulu tähän "kansanhuviin".
      Tos kun kattoo kun tavallinen kadun miesnainen tulee ja tarttuu mikkiin siin on kaikki ylimääränen pois ja luonnon äänellä laulavat ja se on karaookee parhaimillaan.
      Pilatkaa kilapilijat ja koulutetut laulajat loputkin täst karaokesta.

      • posliinikippoja

        Mutta kun on tyyppejä, niinku mä,jotka haluu kehittyä.Harrastuksessa.Maalaan posliinikippojakin,ja etin aina vaan vaativimpia kuvioita.Siihenkin kävin kurssia,kun en ollu tietonen miten kaikki tapahtuu.Mä haluun oppia mikkitekniikkaa,etten vinguta,mä haluun oppii laulamaan selvemmin, haluun oppii esiintymäänkin.Mä vaan haluun oppii,ja sitä varten löytyy onneks opettajia.


      • tahtoo vaan sanua
        posliinikippoja kirjoitti:

        Mutta kun on tyyppejä, niinku mä,jotka haluu kehittyä.Harrastuksessa.Maalaan posliinikippojakin,ja etin aina vaan vaativimpia kuvioita.Siihenkin kävin kurssia,kun en ollu tietonen miten kaikki tapahtuu.Mä haluun oppia mikkitekniikkaa,etten vinguta,mä haluun oppii laulamaan selvemmin, haluun oppii esiintymäänkin.Mä vaan haluun oppii,ja sitä varten löytyy onneks opettajia.

        jotta halavattu ihminen joka ossaapi laulaa ei mäne sekavvaan kapakkaan kännokalojen sekkaan
        laullammaan.
        Oon joskus työkeikalla laivassa joutunna seurailemmaan karaokelaulua ja se on, no en kehtaa niinikkään rumasti sanua.
        Ja sitten on erillaissii ylleisötapahtumia, laitettu kaljateltta ja sinne karaoke, en kehtaa sanua mitä ajattelen.
        Suomessa on näittä laulamakilpailuja joka lähtöön, mutta harvassa on laulajat, joo sanoin laulajat.
        Joo ja kun ratiuta kunteleepi huomaa suomalaisen musiikkimaun, syvältä on, syvältä.


      • Vuosista

        on tosiaankin extempore laji:)
        MUTTA
        Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että joka harrastuksessa tulee kehittyminen, tai paikalleen jämähtäminen.Jos haluaa tallata samaa latua, silvuplee, siitä vaan.Toisaalla, jospa haluankin kehittyä, on minulla siihen täysi oikeus, ilman kenenkään urputusta.Sehän on minun asiani.
        Karaoke on kansanhuvi, älkää olko liian vakavia, tai julmia harrastuksessanne, antakaa tilaa erilaisuudelle, pyrkikää nautiskelemaan, karaoke on kansanhuvi, josta joissain paikoissa on tullut colosseumia muistuttava taistelutanner leijonineen..Onneksi, pystyn itse omalla työlläni, olemuksellani, tahdollani, vaikuttamaan, alueeni karaokehyvinvointiin:D


      • Karaokekoukku
        Vuosista kirjoitti:

        on tosiaankin extempore laji:)
        MUTTA
        Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että joka harrastuksessa tulee kehittyminen, tai paikalleen jämähtäminen.Jos haluaa tallata samaa latua, silvuplee, siitä vaan.Toisaalla, jospa haluankin kehittyä, on minulla siihen täysi oikeus, ilman kenenkään urputusta.Sehän on minun asiani.
        Karaoke on kansanhuvi, älkää olko liian vakavia, tai julmia harrastuksessanne, antakaa tilaa erilaisuudelle, pyrkikää nautiskelemaan, karaoke on kansanhuvi, josta joissain paikoissa on tullut colosseumia muistuttava taistelutanner leijonineen..Onneksi, pystyn itse omalla työlläni, olemuksellani, tahdollani, vaikuttamaan, alueeni karaokehyvinvointiin:D

        Hyvä kirjoitus Vuosista.
        Jokaisessa harrastuksessa on valinnanvapaus.
        Karaokepaikkoja löytyy niin monia ja monenlaisia, että ei kenenkään ole pakko mennä kuuntelemaan karaokekilpailuja, jos niitä inhoo.
        Ei myöskään ole pakko mennä karaokekapakkaan, jos ei tykkää karaokesta.
        Jos haluaa mennä humalassa itse laulamaan, se on hänen oma asiansa, kenenkään muun ei ole pakko mennä kuuntelemaan sellaista.
        Kyllä meille kaikille pitää löytyä tilaa harrastaa myös karaokea haluamallaan tavallaan, eikös se pitänyt olla koko kansan huvi?

        Siis ne jotka haluaa kehittyä siinä eteenpäin, niin antakaa myös heille tilaa kehittyä ja kannustakaa.
        Jos joku haluaa pysyä paikallaan, laulaa vaikka joka ilta samaa laulua, sallittakoon se hänelle.

        Karaokekilpailuihin osallistujia on tuhansia, ei täällä nurise kuin pieni murto-osa niistä kilpilujen tuomareista sun muusta ja yleensä ne ovat aina samat valittajat, taitaa jäädä korkeintaan kymmeneen.

        Itse käyn fiksuissa ja siisteissä paikoissa laulamassa ja tanssimassa, osallistun myös kilpailuihin, koska siellä yleensä on hyvä laulaa ja yleisö, joka kuuntelee. Minusta on tärkeää, että yleisö on mukana ja kannustaa, siitä saa hyvän mielen ja laulutkin onnistuu paremmin.
        Minulla on ollut ilo viime aikoina (kevättalvella) laulaa sellaisissa paikoissa, missä yleisö on todella kuunnellut ja nauttinut minunkin laulusta mm. Helsingissä, Ähtärissä, Jyväskylässä, Oulussa, Iissä ja Kemissä. Kahdessa paikassa oli kilpailut.

        Toivon hyvää yhteishenkeä karaoken harrastajille, kuuntelijoille, työntekijöille ja kaikille yhteisesti.
        Iloista kevättä KK


      • tilletalle
        Vuosista kirjoitti:

        on tosiaankin extempore laji:)
        MUTTA
        Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että joka harrastuksessa tulee kehittyminen, tai paikalleen jämähtäminen.Jos haluaa tallata samaa latua, silvuplee, siitä vaan.Toisaalla, jospa haluankin kehittyä, on minulla siihen täysi oikeus, ilman kenenkään urputusta.Sehän on minun asiani.
        Karaoke on kansanhuvi, älkää olko liian vakavia, tai julmia harrastuksessanne, antakaa tilaa erilaisuudelle, pyrkikää nautiskelemaan, karaoke on kansanhuvi, josta joissain paikoissa on tullut colosseumia muistuttava taistelutanner leijonineen..Onneksi, pystyn itse omalla työlläni, olemuksellani, tahdollani, vaikuttamaan, alueeni karaokehyvinvointiin:D

        odotin. Millä tavalla - sinä - karaokekoukku luulet edistäväsi karaokea? Vastaan koska tiedän, ettet vastaa kuitenkaan kysymykseeni. Karaokea on monessa tasossa, kaikille voi antaa arvon jos antaa arvon kun itse aloitti. Jokaisella jotain kaunista, sykähtyttävää, muistamatonta, muistettavaa riittää kertoakseen. Eikö?

        Karaoke elää jatkuakseen; jatkuminen tarkoittaa myös monelle aloittamista. Jokainen tekee aloittamisen omalla tavallaan. Mutta jos "pidemmälle edistyvät" alkavat pilkkaamaan kanssaharrastajia, se ei ole enää karaokehengen mukaista. Jos ulkopuoliset eivät viihdy, silloin heissä ei ole karaokehenkea. Sitä voidaan luoda, muttei sillä että karsinoidaan ihmisiä taidon, tarpeen mukaan, vaan ymmärretään halu ja tarve persoonakohtaisesti.

        Tiedän, on hyvin vaikea ymmärtää sanomaani. Hölynpölyn... Mutta ihminen joka hetkeksikin antautuu omaksi itseksensä on valo joka taivaan tähdissä! Koskaan tässä maailmassa ei ole pärjänneet , paitsi pintapuolisesti - ne ihmiset, jotka ovat aitoja. Toteuttavat omaa hyvyyttään, vaikkakin sille ei ole aina nähtävissä vastaajia. Yksi ainoa asia, joka kertoo ihmisen aitouden - on luomisen taito, joka koskettaa toista, vaikka kovien ihmisten silmissä, korvissa huonosti esitettynä. Ollaanhan me jokainen luotu itsemmekin, emmekö me ole sisimmässämme luovia, vai tässäkö kohdin uskotaan sitten jumalaan ja toisessa kohdin ei?

        Ystäväsi vie jumalan sanaa eteenpäin, mutta lupaa hirttää minut piikkilankaan. Onko se oikein?

        Muuten toivon, että vastaat kysymyksiini, sillä on oikein tietää, mitenkä karaoken kustannuksella tuhotaan ja tuomitaan. Laulutaito tulee vain kuriositeettina.


      • tilletalle
        Karaokekoukku kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus Vuosista.
        Jokaisessa harrastuksessa on valinnanvapaus.
        Karaokepaikkoja löytyy niin monia ja monenlaisia, että ei kenenkään ole pakko mennä kuuntelemaan karaokekilpailuja, jos niitä inhoo.
        Ei myöskään ole pakko mennä karaokekapakkaan, jos ei tykkää karaokesta.
        Jos haluaa mennä humalassa itse laulamaan, se on hänen oma asiansa, kenenkään muun ei ole pakko mennä kuuntelemaan sellaista.
        Kyllä meille kaikille pitää löytyä tilaa harrastaa myös karaokea haluamallaan tavallaan, eikös se pitänyt olla koko kansan huvi?

        Siis ne jotka haluaa kehittyä siinä eteenpäin, niin antakaa myös heille tilaa kehittyä ja kannustakaa.
        Jos joku haluaa pysyä paikallaan, laulaa vaikka joka ilta samaa laulua, sallittakoon se hänelle.

        Karaokekilpailuihin osallistujia on tuhansia, ei täällä nurise kuin pieni murto-osa niistä kilpilujen tuomareista sun muusta ja yleensä ne ovat aina samat valittajat, taitaa jäädä korkeintaan kymmeneen.

        Itse käyn fiksuissa ja siisteissä paikoissa laulamassa ja tanssimassa, osallistun myös kilpailuihin, koska siellä yleensä on hyvä laulaa ja yleisö, joka kuuntelee. Minusta on tärkeää, että yleisö on mukana ja kannustaa, siitä saa hyvän mielen ja laulutkin onnistuu paremmin.
        Minulla on ollut ilo viime aikoina (kevättalvella) laulaa sellaisissa paikoissa, missä yleisö on todella kuunnellut ja nauttinut minunkin laulusta mm. Helsingissä, Ähtärissä, Jyväskylässä, Oulussa, Iissä ja Kemissä. Kahdessa paikassa oli kilpailut.

        Toivon hyvää yhteishenkeä karaoken harrastajille, kuuntelijoille, työntekijöille ja kaikille yhteisesti.
        Iloista kevättä KK

        OLI TARKOITETTU KARAOKEKOUKULLE, EI VUOSISTA! RIVI HUKKU KUN NÄIN NIKKARIN.

        Karaokekoukku, sinulla on tekemistä jotain bussimatkojesi valintojen kohteissa. Oletko miettinyt, minkälaisen vallan olet ottanut kantaaksesi? Ei ole pakko mennä ei, mutta jos on "pakko olla pois" on paljon pahempi, koska on hienovaraisempi keino säilyä jengissä.

        Jyväskylässä tiedän sinun vaikuttaneen, ja tulokset ovat nyt paljastettu. Et ole lainkaan niin avoin, hyvä, ihana ihminen kun kirjoituksistasi olettaa saattaa. Tiedän jopa paikan, tai ehkäpä paikat jossa olet ollut jatkamassa karaoken myrkyn kylvämistä. Muistatko kun sanoin: kaikki odottaa paljastumistaan, olet vain pieni tekijä, mutta tarpeeksi suuri paljastuaksesi,"hyvää ja hyvää tarjoava ss..."

        Uskokaa ihmiset, on hyvä olla joskus itse itsensä apuna ja auttaa rohkeasti itseään selvittämään asioita. Valtaaomaavat vaativat tänäpäivänä valmiita papereita, kuten koko byrokratiamme. Täytä itse tai ole ilman.

        Noo.. Siihen jahtiin ei kaikki joudu, jokunen, joskus muutama ja tulevaisuudessa jok' toinen jne. Haistakaa home te kaikki, jotka syötte oman maanne ihmisiä, juokoon tai syököön yli, jos eivät vahingoita kuin vain itseänsä. KK, oletpa ihana äitee.. Mulla ei sitä ole ollut, mutta en toivoisi sinunkaan olevan sitä alkuunkaan.


      • Kyllästynytt
        tilletalle kirjoitti:

        OLI TARKOITETTU KARAOKEKOUKULLE, EI VUOSISTA! RIVI HUKKU KUN NÄIN NIKKARIN.

        Karaokekoukku, sinulla on tekemistä jotain bussimatkojesi valintojen kohteissa. Oletko miettinyt, minkälaisen vallan olet ottanut kantaaksesi? Ei ole pakko mennä ei, mutta jos on "pakko olla pois" on paljon pahempi, koska on hienovaraisempi keino säilyä jengissä.

        Jyväskylässä tiedän sinun vaikuttaneen, ja tulokset ovat nyt paljastettu. Et ole lainkaan niin avoin, hyvä, ihana ihminen kun kirjoituksistasi olettaa saattaa. Tiedän jopa paikan, tai ehkäpä paikat jossa olet ollut jatkamassa karaoken myrkyn kylvämistä. Muistatko kun sanoin: kaikki odottaa paljastumistaan, olet vain pieni tekijä, mutta tarpeeksi suuri paljastuaksesi,"hyvää ja hyvää tarjoava ss..."

        Uskokaa ihmiset, on hyvä olla joskus itse itsensä apuna ja auttaa rohkeasti itseään selvittämään asioita. Valtaaomaavat vaativat tänäpäivänä valmiita papereita, kuten koko byrokratiamme. Täytä itse tai ole ilman.

        Noo.. Siihen jahtiin ei kaikki joudu, jokunen, joskus muutama ja tulevaisuudessa jok' toinen jne. Haistakaa home te kaikki, jotka syötte oman maanne ihmisiä, juokoon tai syököön yli, jos eivät vahingoita kuin vain itseänsä. KK, oletpa ihana äitee.. Mulla ei sitä ole ollut, mutta en toivoisi sinunkaan olevan sitä alkuunkaan.

        Ja taas se älytön keuhkoaminen alkaa, Voisitko pysyä asialinjalla Meneppä nyt vaikka tuonne "sairaudet/terveys" saitille uhoomaan ja jätä tämä karaokesaitti asian harrastajille . KIITOS!


      • sekottaamaan
        tilletalle kirjoitti:

        OLI TARKOITETTU KARAOKEKOUKULLE, EI VUOSISTA! RIVI HUKKU KUN NÄIN NIKKARIN.

        Karaokekoukku, sinulla on tekemistä jotain bussimatkojesi valintojen kohteissa. Oletko miettinyt, minkälaisen vallan olet ottanut kantaaksesi? Ei ole pakko mennä ei, mutta jos on "pakko olla pois" on paljon pahempi, koska on hienovaraisempi keino säilyä jengissä.

        Jyväskylässä tiedän sinun vaikuttaneen, ja tulokset ovat nyt paljastettu. Et ole lainkaan niin avoin, hyvä, ihana ihminen kun kirjoituksistasi olettaa saattaa. Tiedän jopa paikan, tai ehkäpä paikat jossa olet ollut jatkamassa karaoken myrkyn kylvämistä. Muistatko kun sanoin: kaikki odottaa paljastumistaan, olet vain pieni tekijä, mutta tarpeeksi suuri paljastuaksesi,"hyvää ja hyvää tarjoava ss..."

        Uskokaa ihmiset, on hyvä olla joskus itse itsensä apuna ja auttaa rohkeasti itseään selvittämään asioita. Valtaaomaavat vaativat tänäpäivänä valmiita papereita, kuten koko byrokratiamme. Täytä itse tai ole ilman.

        Noo.. Siihen jahtiin ei kaikki joudu, jokunen, joskus muutama ja tulevaisuudessa jok' toinen jne. Haistakaa home te kaikki, jotka syötte oman maanne ihmisiä, juokoon tai syököön yli, jos eivät vahingoita kuin vain itseänsä. KK, oletpa ihana äitee.. Mulla ei sitä ole ollut, mutta en toivoisi sinunkaan olevan sitä alkuunkaan.

        nököjään jo tosi pahasti. Ihan pipipää kirjoituksia.


      • ISOPAHASUSISYÖSUT
        sekottaamaan kirjoitti:

        nököjään jo tosi pahasti. Ihan pipipää kirjoituksia.

        Pilkkaamaan???ITSEHÄN SINÄ JUURI PILKKAAT MUITA!!!!!
        kUKA SAATANA TÄÄLLÄ ON "EDISTYKSELLISISTÄ" PILKANNUT "ALOITTELIJOITA", JOIHIN SINÄ NÄEMMÄ LUKEUDUT, TEKSTIEN OSALTA VOI NIIN PÄÄTELLÄ.sUN VALO ON TOSIAANKIN LENTÄNYT JONNEKKIN ATMÖSFÄÄREIHIN..LUUTA ALLE JA ETSIMÄÄN, NIIN PALAA TOIVOTTU RAUHA.KEHTAAKIN VIELÄ NÄIN PÄÄSIÄISENÄ!
        PS.SINUN KIRJOITUKSESI VOISI POISTAA, EI KOSKETA ALOITUSTA MILLÄÄN TAVALLA!


      • tilletalle
        ISOPAHASUSISYÖSUT kirjoitti:

        Pilkkaamaan???ITSEHÄN SINÄ JUURI PILKKAAT MUITA!!!!!
        kUKA SAATANA TÄÄLLÄ ON "EDISTYKSELLISISTÄ" PILKANNUT "ALOITTELIJOITA", JOIHIN SINÄ NÄEMMÄ LUKEUDUT, TEKSTIEN OSALTA VOI NIIN PÄÄTELLÄ.sUN VALO ON TOSIAANKIN LENTÄNYT JONNEKKIN ATMÖSFÄÄREIHIN..LUUTA ALLE JA ETSIMÄÄN, NIIN PALAA TOIVOTTU RAUHA.KEHTAAKIN VIELÄ NÄIN PÄÄSIÄISENÄ!
        PS.SINUN KIRJOITUKSESI VOISI POISTAA, EI KOSKETA ALOITUSTA MILLÄÄN TAVALLA!

        Tämähän tässä huvittavaa onkin että joka ainut kirjoitukseni käännetään keskusteluksi minusta! Sitten mällystetään sillä...

        Luepa nyt kirjoituksiani. Noitana tosiaankin lentelin ja en lakkaa lentämästä ennen kuin saan muutamia tahoja ottamaan vastuun oikeista asioista ja puhua oikeista asioista.


      • tilletalle
        ISOPAHASUSISYÖSUT kirjoitti:

        Pilkkaamaan???ITSEHÄN SINÄ JUURI PILKKAAT MUITA!!!!!
        kUKA SAATANA TÄÄLLÄ ON "EDISTYKSELLISISTÄ" PILKANNUT "ALOITTELIJOITA", JOIHIN SINÄ NÄEMMÄ LUKEUDUT, TEKSTIEN OSALTA VOI NIIN PÄÄTELLÄ.sUN VALO ON TOSIAANKIN LENTÄNYT JONNEKKIN ATMÖSFÄÄREIHIN..LUUTA ALLE JA ETSIMÄÄN, NIIN PALAA TOIVOTTU RAUHA.KEHTAAKIN VIELÄ NÄIN PÄÄSIÄISENÄ!
        PS.SINUN KIRJOITUKSESI VOISI POISTAA, EI KOSKETA ALOITUSTA MILLÄÄN TAVALLA!

        Tietkö sinä mikä on pääsiäisen historiallinen merkitys? Silloin tapettiin kiihkoontuneen kansan halusta viaton ihminen, jolla oli oma näkemys elämästä, eikä salannut sitä.

        Tiedätkö nää että häntä ei pelkästään tapettu ristille nauliten vaan pilkaten ivaten lopulta vielä varastaen hänen ihokkaansa? Pääsiäinen on kiirastulen aikaa, jota pitää muistaa muunakin juomalla vapaapäivinä!

        Onko sinun mielestäsi pääsiäisessä jotain ihailtavaa ja kunnioitettavaa? Ainoa asia mitä minä kunnioitan pääsiäisessä on perusajatus ja se mitä tapahtui kolmantena päivänä Jeesuksen kuoleman jälkeen. Ns. ylösnousemus: Sana jäi.
        Vaikkakin itku jäi kalliot vapisivat, metsät raivosivat. Koko avaruus huusi tyhjyyttään! Tätäkö minun tulisi kunnioittaa ja pokata?

        Valo on kaikkialla, mutta varjo tulee vain sen lähteen puutteesta. Se ei oikeastaan voi koskea yhtä ihmistä.


      • huooooh
        tilletalle kirjoitti:

        odotin. Millä tavalla - sinä - karaokekoukku luulet edistäväsi karaokea? Vastaan koska tiedän, ettet vastaa kuitenkaan kysymykseeni. Karaokea on monessa tasossa, kaikille voi antaa arvon jos antaa arvon kun itse aloitti. Jokaisella jotain kaunista, sykähtyttävää, muistamatonta, muistettavaa riittää kertoakseen. Eikö?

        Karaoke elää jatkuakseen; jatkuminen tarkoittaa myös monelle aloittamista. Jokainen tekee aloittamisen omalla tavallaan. Mutta jos "pidemmälle edistyvät" alkavat pilkkaamaan kanssaharrastajia, se ei ole enää karaokehengen mukaista. Jos ulkopuoliset eivät viihdy, silloin heissä ei ole karaokehenkea. Sitä voidaan luoda, muttei sillä että karsinoidaan ihmisiä taidon, tarpeen mukaan, vaan ymmärretään halu ja tarve persoonakohtaisesti.

        Tiedän, on hyvin vaikea ymmärtää sanomaani. Hölynpölyn... Mutta ihminen joka hetkeksikin antautuu omaksi itseksensä on valo joka taivaan tähdissä! Koskaan tässä maailmassa ei ole pärjänneet , paitsi pintapuolisesti - ne ihmiset, jotka ovat aitoja. Toteuttavat omaa hyvyyttään, vaikkakin sille ei ole aina nähtävissä vastaajia. Yksi ainoa asia, joka kertoo ihmisen aitouden - on luomisen taito, joka koskettaa toista, vaikka kovien ihmisten silmissä, korvissa huonosti esitettynä. Ollaanhan me jokainen luotu itsemmekin, emmekö me ole sisimmässämme luovia, vai tässäkö kohdin uskotaan sitten jumalaan ja toisessa kohdin ei?

        Ystäväsi vie jumalan sanaa eteenpäin, mutta lupaa hirttää minut piikkilankaan. Onko se oikein?

        Muuten toivon, että vastaat kysymyksiini, sillä on oikein tietää, mitenkä karaoken kustannuksella tuhotaan ja tuomitaan. Laulutaito tulee vain kuriositeettina.

        kokoajan ja kovaa!
        Onneksi olkoon, onneksi et vaikuta minun piirissäni*huoh*


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      219
      1733
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1634
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1298
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1219
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      126
      1197
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      94
      1155
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1105
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      1039
    9. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      94
      1006
    10. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      63
      1003
    Aihe