Meillä ei pahemmin tv:tä katsella kun ilmeisesti kaikki lastenohjelmat on niin tylsiä. Käytiin sitten katsomassa muksun kanssa Prinsessa ja sammakko-elokuva ja siitäkös tuo lapsukainen innostui. Ilmeisesti "tavallisista" ohjelmista ja elokuvista puuttuu kunnon iloinen musiikki. Olisiko kellään mielessä jotain vastaavanlaista musiikkipainotteista piirrettyäelokuvaa? Parinviikon päästä on syntymäpäivät eikä tuo elokuva ehdi dvd:lle siihen mennessä. Kyse on siis vuoden täyttävästä poikalapsesta.
Hyvä piirrettymusikaali??
3
397
Vastaukset
- saarakaisla
Käy osoitteessa www.sympaali.com/anni tannit
uutena äänitteinä heillä on Satulaulut 1 ja 2
sekä Leikkilaulut 1 ja 2
Löytyy paljon muitakin
nuorimmat laulajat ovat 2v - fanitus<3
1. Lumikki ja seitsemän kääpiötä
2. Pinocchio
3. Fantasia
4. Dumbo
5. Bambi
6. Saludos Amigos
7. The Three Caballeros
8. Make Mine Music
9. Pennitön ja suruton
10. Melody Time
11. The Adventures of Ichabod and Mr. Toad
12. Tuhkimo
13. Liisa ihmemaassa
14. Peter Pan
15. Kaunotar ja kulkuri
16. Prinsessa Ruusunen
17. 101 dalmatialaista
18. Miekka kivessä
19. Viidakkokirja
20. Aristokatit
21. Robin Hood
22. Nalle Puh
23. Pelastuspartio Bernard ja Bianca
24. Topi ja Tessu
25. Hiidenpata
26. Mestarietsivä Basil Hiiri
27. Oliver ja kumppanit
28. Pieni merenneito
29. Bernard ja Bianca Australiassa
30. Kaunotar ja hirviö
31. Aladdin
32. Leijonakuningas
33. Pocahontas
34. Notre Damen kellonsoittaja
35. Herkules
36. Mulan
37. Tarzan
38. Fantasia 2000
39. Keisarin uudet kuviot
40. Atlantis
41. Lilo & Stich
42. Aarreplaneetta
43. Karhuveljeni Koda
44. Lehmäjengi
mun ehdoton suosikki on kaunotar ja hirviö..vieläkin jaksan katsoa vaikka ikää on 24v=D
aristokatit on kans aikas kiva ja leijonakuningas..mutta tuossahan on valinnanvaraa.- taotao fani
Minäpä kävin itse katsomassa Kaunotar ja hirviö -elokuvan elokuvissa ja muistan leffasta osia vieläkin, vaikken sen jälkeen ole sitä toistakertaa nähnyt.
Minun lempparipiirretty on ehdottomasti Tao Tao, koska se on ihka ensimmäinen sarja, jota televisiosta muistan katsoneeni joskus 3-vuotiaana. Sen tunnari on varsinkin jäänyt mieleen ja tässä on linkki, josta sen voi kuunnella. (Kylläkin Saksan kielisenä versiona)
http://www.youtube.com/watch?v=blZ1o7F-XE8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019