Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

canvas huijausta?

kuljukka

tulipa käytyä kyseisen firman työhaastattelussa ja tuli sellanen maku että koko firma on pelkkää kusetusta.

haastattelu oli shellin baarissa,kaikki piti kertoo ittestä ei kai ollu koneella tallessa mitään tietoja minusta,firman nimeä johon hakemani paikka olis niin ei voinu paljastaa(oliko oikeasti edes mitään paikkaa) jne.

muilla kokemuksia kyseisestä puljusta?

10

3756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiaa ihmettelen

      Mikä hemmetin hinku ihmisillä on mennä töihin noiden pienten, yleensä enemmän tai vähemmän huijari vuokrafirmojen kautta?

      Kun tätäkin palstaa lukee, niin käytännössä aina vaikeuksiin joutuvat työskentelee noissa pienissä vuokrafirmoissa. Markkinoilla on myös hyvämaineisiä firmoja, jotka hoitavat asiansa kunnolla.

      "Haastattelu oli Shellin baarissa". Anna mun kaikki kestää. Eikö viimeistään siinä vaiheessa, kun haastattelua ehdotetaan tuollaisessa paikassa, olisi hälytyskellojen soitava?

      • kuljukka.

        se hinku,kun oot melkein pari vuotta ollu työttömänä ja lähetelly kymmeniä hakemuksia tuloksetta ja töihin haluais johonkin päästä niin kaikkea täytyy yrittää...


      • Urho Kaleva K.
        kuljukka. kirjoitti:

        se hinku,kun oot melkein pari vuotta ollu työttömänä ja lähetelly kymmeniä hakemuksia tuloksetta ja töihin haluais johonkin päästä niin kaikkea täytyy yrittää...

        Tarja Halosen luomaa hyvinvointia...
        Hyvin menee, mutta kenellä????


      • Anonyymi

        Kyllä me isotkin puljut voi järjestää yhtä hämäriä haastatteluja ja niissä vasta monenlaista vipeltäjää liikkuu.


    • fasffsafasf

      Itse oon ollu Canvasin kautta parikin kertaa hommissa eikä mitään pahaa sanottavaa, toimivat tilat niillä on olleet jo monta vuotta missä myös haastattelut tehdään. Hyvä paikka se on kaikin puolin, palkkakin tulee täysin ajallaan ja kaikki toimii niin kuin pitääkin.

    • Anonyymi

      Olen sama mieltä .Canvas kerää ilmainen työn tekijä muille yritykselle. nimeltä koulutus,ammattipätevys jne.kun jos henkilö tule osallistuman kurssin lähetään heti työmaalle ja 12-14t työtä ilman palka tai korvauksia nimeltä harjottelu!!!!!!!!???????
      olkaa tarkka Canvas tai samanlaista yrityksestä.

    • Anonyymi

      Hei,

      Teen etätyötä tietokoneellani ja voin tehdä sitä missä vain, milloin vain, myös niin paljon tai vähän kuin haluan. Yritykseen haetaan nyt lisää työntekijöitä, joten jos sinäkin haluaisit tehdä töitä tällä tavalla niin ota yhteyttä.

      http://asiakas-palvelut.com/signup-form/?ref=FI1454

    • Anonyymi

      Taitaa AP:lla olla kymmenen vuotta sitten mennyt Canvas ja Canvasin asiakasyritys sekaisin. Yhden heidän asiakasyrityksen nimittäin tiedän, joka piti pääkonttoriaan kyseisellä Shellillä. Onhan vuokratyökuviot hämmentäviä, mutta huijausta? Ei kai Canvas ainakaan. Meillä paljon entisiä canvasilaisia töissä... Olemme canvasia käyttäneet rekrytointiin vuosikausia. Ihan rehti meininki on ollut. Valta heillä tosin vaihtui v. 2019, jonka jälkeen toiminta on ollut erilaista. Ei kuitenkaan silti huijausta!

      Jos verrataan isoa ja pientä vuokratyötoimijaa, niin usein ihmisarvolla on suurempi merkitys pienellä toimijalla. Ison toimijan hyvä puoli on siinä, että jos yhden asiakasyrityksen tarve päättyy, on paremmat mahdollisuudet päästä ns. samalla työsuhteella toiseen asiakasyritykseen, kuin pienemmällä toimijalla, jolla on vähemmän asiakkaita. Ja toki pienempi toimija myös kaatuu helpommin jos menettävät merkittäviä asiakkaita - iso toimija vaatii isomman heilahduksen, että kuppi menee nurin.

    • Anonyymi

      Oon itse Canvasilla töisssä. Kaikki toimii kuten pitääkin ja palkka hyvä :)

    • Anonyymi

      En tiedä enkä tunne koko puljua, mutta jos haastattelu on jossain kahvilassa, shellin baarissa, baarissa tai tarjoillaan kahvia/teetä, kysellään kaikki mitä itse on kirjoittanut hakemukseen niin kyllä tulee huijauksen maku..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe