IPod soittaa itsekseen

heräilijä

Minulla on iPod Nano 8GB, jo kolmisen vuotta vanha. Kaikenlaista ongelmaa on ollut, mutta tämä menee jo yli ymmärryksen. iPodini alkaa toistaa musiikkia itsekseen esim. keskellä yötä. Aina, kun olen asian huomannut, se on soittanut yhtä ja samaa biisiä. Ei tuo minua haittaisi muuten, mutta näiden yksistään soitteluiden jälkeen juuri ladattu akku on aina tyhjä, kun koneen aamulla aikoisin ottaa mukaan. Se siis soittaa niin kauan, että virta loppuu, jos en herää ja sammuta konetta. Mistä ihmeestä tuo voi johtua ja onko siihen mitään kotikonstia, millä asian korjata?

2

238

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Olisko siinä pantuna päälle herätystoiminto? Ja soitettavaksi on valittu tuo biisi.

• heräilijä

No olihan siinä. En tosin ymmärrä, miksi olisin laittanut sen herättämään keskellä yötä, ehkä olen räplännyt sen niin vahingossa. Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      48
      1240
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      13
      965
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      957
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      648
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      73
      635
    6. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      441
    7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      420
    8. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      413
    9. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      23
      407
    10. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      15
      389
    Aihe