Voiko iPodia

Kiitos avusta

hallinoida toisella ohjelmalla kuin iTunes?

3

255

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

iPodia hallinnoidaan iTunesilla, niin se vain on. Jos ei kelpaa, osta joku muu.

• Kiitos avusta Jobs..

i tunes ei ole mikään helppokäyttöinen ohjelma. Omasta mielestä aivan hanurista, resursienhallinasta olisi paljon kätevämpi tehdä perusjuttuja. Mutta business ideana tietenkin loistava ja sehän on se tärkein.

• 1stMacFinn
        Kiitos avusta Jobs.. kirjoitti:

i tunes ei ole mikään helppokäyttöinen ohjelma. Omasta mielestä aivan hanurista, resursienhallinasta olisi paljon kätevämpi tehdä perusjuttuja. Mutta business ideana tietenkin loistava ja sehän on se tärkein.

Aika moni kehuu kuinka helppo olis hallita iPodia Resurssihallinnalla. En kyllä haluaisi täyttää 16 gigaista iPodia Resurssihallinnalla, kun se voi tehdä vaikka automaattitäytöllä iTunesissa. Ja iTunesin kirjastossa on kaikki biisit/albumit/artistit järjestyksessä. Senkun vetelet albumit iPodia varten tehtyyn soittolistaan ja synkkaat sen soittolistan iPodiin. Voi helposti tehdä useita soittolistoja, party mix, treeni mix, tunnelma mix jne. Ja tarpeen mukaan synkata sen halutun mixin iPodiin. Takuulla nopeampaa ja helpompaa kuin Resurssihallinnassa.

Tietysti jos yrittää käyttää iTunesia kuin Resurssihallintaa, vaikeaa se on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1526
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1052
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      947
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      368
      919
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      904
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      803
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      613
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      612
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      568
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      160
      560
    Aihe