Miesten sukkahousut

Fetisis

Siis miksi pitää sukkahousuja miesten muutoin kuin fetismin takia. Saako miehet kiksejä niistä...

65

3093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reetta3

      Vaikkain lesbo. Minusta mies sukkaböksyissä on erinomaisen kiihoittava...

    • Avarakatseinen mies

      Miksi pitää mitään vaatetta minkään takia. Haloo... Ihan vaatteena sukkahousuja käytetään siinä missä mitään muutakin vaatetta.

    • Ilman saumaa

      Vaikea sanoa, miten asia on. Ainakaan kunnolla.
      Ehkä on parempi että kokeilet itse. Näin saat
      selville, saako niistä kiksejä. Vai voiko joku mies
      pitää niitä muuten vaan.

      Saat ainakin luotettavaa tietoa omista kokemuksista.

      • sukkanauhoja

        Tottakai se on ftisismiä, jos mies pitää sukkahousuja. Minä käytän sukkanauhaliivejä ja sukkia. Ne ovat miehekkäitä.


    • "normaali"

      Itse kiihotun niistä sekä itseni että vaimon päällä. Niiden sileä pinta hyväilee erityisesen mukavasti reiden sisäpintoja ja penistä.

      Varmaankin yksi fetismin syy on se, että ne ovat niimenomaan naisten vaate ja niiden pitäminen on siis miehellä mukavan häpeällistä ja tuo ikäänkuin naisen lähelle varsinkin yksin runkatessa. Yksin ollessa ne ovat monesti tuoneet lohtua naisen puutteeseen.

      Vaikea käsittää että miehet haluavat pitää niitä normaaleina vaatteina, koska ne ovat hyvin epäkäytännölliset: esim. hajoavat helposti ja vaikea pukea päälle. Lisäksi jos niistä tulee normaali miesten vaate, fetisminautinto kyllä kärsii.

      • Ilman saumaa

        Niin tekee, hajoavat, jos käyttää 20den vahvuisia. Kunnon 60den ja puuvilla tai villa materiaalit
        kestää ihan hyvin. Vaikeasta pukemisesta en sano mitään. Talvella nuo villaiset on ihan hyvät.
        Kiksit tosin on varmaan kaukana ja kaipa sittenkin jos niistä tulisi miesten vaate. Tosin niitähän
        jo valmistetaan miehillekin, jopa sepaluksella. Miten olisi 40den miehille muotoillut tukisukka-
        housut (Activeskin)?


      • Jarna11
        Ilman saumaa kirjoitti:

        Niin tekee, hajoavat, jos käyttää 20den vahvuisia. Kunnon 60den ja puuvilla tai villa materiaalit
        kestää ihan hyvin. Vaikeasta pukemisesta en sano mitään. Talvella nuo villaiset on ihan hyvät.
        Kiksit tosin on varmaan kaukana ja kaipa sittenkin jos niistä tulisi miesten vaate. Tosin niitähän
        jo valmistetaan miehillekin, jopa sepaluksella. Miten olisi 40den miehille muotoillut tukisukka-
        housut (Activeskin)?

        Sukkahousuissa balettia ??


      • "normaali"
        Ilman saumaa kirjoitti:

        Niin tekee, hajoavat, jos käyttää 20den vahvuisia. Kunnon 60den ja puuvilla tai villa materiaalit
        kestää ihan hyvin. Vaikeasta pukemisesta en sano mitään. Talvella nuo villaiset on ihan hyvät.
        Kiksit tosin on varmaan kaukana ja kaipa sittenkin jos niistä tulisi miesten vaate. Tosin niitähän
        jo valmistetaan miehillekin, jopa sepaluksella. Miten olisi 40den miehille muotoillut tukisukka-
        housut (Activeskin)?

        Normaalikäytössä pitkät kalsarit ovan kyllä mukavimmat, eivät purista mistään ja munat saa roikkua rauhassa hikoilematta. Sitä paitsi sitten on mukavampi pistää sukkikset seksimielessä jalkaan. Ohuet ja sileät nimenomaan hyväilee mukavasti, ja tietenkin se on paljon pervompaa.


      • vaikeudesta

        Taitaa todellakin olla miehelle vaikeaa sukkahousujen pukeminen. Niitä kun ei voi pukea kalsarityyliin vyötärönauhasta kiinni ja kiskaista suoraan jalkaan (siinä ne ohuemmat hajoaa). Pitää vähän näprätä, naisille se ei ole mitenkään vaikeaa.


      • ei tykkää
        vaikeudesta kirjoitti:

        Taitaa todellakin olla miehelle vaikeaa sukkahousujen pukeminen. Niitä kun ei voi pukea kalsarityyliin vyötärönauhasta kiinni ja kiskaista suoraan jalkaan (siinä ne ohuemmat hajoaa). Pitää vähän näprätä, naisille se ei ole mitenkään vaikeaa.

        Sukkahousut on kyllä kamalinta mitä mies on keksinyt naisen ylle pukea! Epäkäytännölliset!


      • ...
        vaikeudesta kirjoitti:

        Taitaa todellakin olla miehelle vaikeaa sukkahousujen pukeminen. Niitä kun ei voi pukea kalsarityyliin vyötärönauhasta kiinni ja kiskaista suoraan jalkaan (siinä ne ohuemmat hajoaa). Pitää vähän näprätä, naisille se ei ole mitenkään vaikeaa.

        Kannattaa ajella sääret sileiksi, niin johan sukkahousutkin liukuvat helposti jalkoihin.


      • Erkki 55
        ... kirjoitti:

        Kannattaa ajella sääret sileiksi, niin johan sukkahousutkin liukuvat helposti jalkoihin.

        Ei missään nimessä säärikarvoja miehellä jos sukkahousuja aikoo pitää.Lurex sukkahousuissa säärikarvat on ihan tajuttoman ruman näköisiä


      • Presupena
        Erkki 55 kirjoitti:

        Ei missään nimessä säärikarvoja miehellä jos sukkahousuja aikoo pitää.Lurex sukkahousuissa säärikarvat on ihan tajuttoman ruman näköisiä

        Lurex sukkahousut kuuluvat linnanjuhliin ja tuskin sinä niissä aoit ilmestyä kaiken kansan nähtäväksi säärikarvoinesi ???


      • Jarna 117
        Presupena kirjoitti:

        Lurex sukkahousut kuuluvat linnanjuhliin ja tuskin sinä niissä aoit ilmestyä kaiken kansan nähtäväksi säärikarvoinesi ???

        Miksi niitä mollataan vaikka miltei jokainen niitä tarvitseva mies niitä käyttääkin. Ja miksi mies olisi homo jos käyttää sukkahousuja.Onko mies homo jos hän käyttää tukisukkia sen takia että oikeasti tarvitsee niitä kohjuleikkauksen jälkeen ??? Kysyn vaan ????


      • anraJ
        Jarna 117 kirjoitti:

        Miksi niitä mollataan vaikka miltei jokainen niitä tarvitseva mies niitä käyttääkin. Ja miksi mies olisi homo jos käyttää sukkahousuja.Onko mies homo jos hän käyttää tukisukkia sen takia että oikeasti tarvitsee niitä kohjuleikkauksen jälkeen ??? Kysyn vaan ????

        Kysy itteltäs ?? Yleensä transut pukeutuvat naisten vaatteisiin, mikäli et satu tietämään.


      • "normaali"
        anraJ kirjoitti:

        Kysy itteltäs ?? Yleensä transut pukeutuvat naisten vaatteisiin, mikäli et satu tietämään.

        Itse olen hetero ei-transu ja runkkaan sukkahousuissa. Eli mulla on tällainen fetissi ja olen siis perverssi ihminen, mikäli et satu tietämään.


      • kannanotto
        ei tykkää kirjoitti:

        Sukkahousut on kyllä kamalinta mitä mies on keksinyt naisen ylle pukea! Epäkäytännölliset!

        naiselta joka on joutunut lapsesta asti käyttämään vääränkokoisia sukkahousuja eikä osaa itsekään ostaa oikeankokoisia. Minusta sukkahousut ovat käytännölliset käyttää päivittäin. Miesten sukkahousuihin en ota kantaa.


      • Turhaa provoa
        "normaali" kirjoitti:

        Itse olen hetero ei-transu ja runkkaan sukkahousuissa. Eli mulla on tällainen fetissi ja olen siis perverssi ihminen, mikäli et satu tietämään.

        Sukkahousut sopivat miehille ja naisille.


      • san ny
        Turhaa provoa kirjoitti:

        Sukkahousut sopivat miehille ja naisille.

        kenelles ne nyt oikeesti kuuluu,jossain kirjoitetaan että miehinen mies ja niin poispäin, annetaan p num.haistellaan sukkia ja milloin mitäkin en ymmärrä alkuunkaan tälläistä,no ei varmaan tarvikka.(sama koskee naispuolisia,ette ole yht sen pareita siinä asiassa)


      • Anonyymi00064
        UUSI
        "normaali" kirjoitti:

        Normaalikäytössä pitkät kalsarit ovan kyllä mukavimmat, eivät purista mistään ja munat saa roikkua rauhassa hikoilematta. Sitä paitsi sitten on mukavampi pistää sukkikset seksimielessä jalkaan. Ohuet ja sileät nimenomaan hyväilee mukavasti, ja tietenkin se on paljon pervompaa.

        Juuri näin 😋


    • Yksi käyttäjä

      Tein kerran asiakkaan luona 8-9 tunnin työpäivän, suurimman osan ajasta seisoen. Tämän jälkeen lähdin ajelemaan kotia kohti, matkaa yli 400 km. Toista jalkaa särki jo ajamaan lähtiessä, ja puolessa välissä matkaa kipu oli yltynyt jo lähes sietämättömäksi. Päätin pysähtyä matkan varrella oleeseen kaupunkiin. Ajattelin, että etsin apteekin ja haen kipulääkettä, tai ainakin käyn kaupassa, ja yritän kävelyllä helpottaa jalkojen oloa. Kaupassa näin 40 den tukisukkahousut, ja mieleeni tuli se, että siskoni oli useaan kertaan kehunut, kuinka hänellä nuo tukisukkahousut helpottavat tuota vastaavaa jalkasärkyä. Olipa hän muuteman kerran ehdotellut minullekin, että kannattaisi kokeilla niitä. Niinpä ostin tuollaiset tukisukkahousut, ja etsin lähimmän huoltoaseman, jonka vessassa päätin pukea ne jalkaani. Oli se kyllä melkoinen kokemus, kun huoltoaseman pienessä vessassa mies pukee ensimmäistä kertaa tuollaiset kireät tukisukkahousut jalkaansa. On siinä joku toinen vessassa kävijä ihmetellä, että mitä ihmettä tuolla tapahtuu. Tämän jälkeen jatkoin matkaa, ja parin kymmenen kilometrin jälkeen aloin ihmettelemään kun jalassa ei enään ollut minkäänlaista kipua. Kosketettaessa jalka tuntui vielä kipeältä, mutta muuten ei tuntunut mitään kipua. Täytyy sanoa, että olin todella hämmästynyt. Tosin niin oli vaimokin, kun kerroin kotiin tultuani kokeilustani. Tämän jälkeen olen pitkillä automatkoilla käyttänyt tukisukkahousuja, jotka olen todennut huomattavasti paremmiksi kuin tukisukat, mutta tukisukkia käytän silloin, kun en kehtaa tai kuumuuden takia pysty käyttämään tukisukkahousuja.

      • Ranetzboy

        ...aloin ihmettelemään kun jalassa ei enään ollut minkäänlaista kipua...

        Sitten huomasin että minullahan on puujalat.Dille Dong.


      • niin...
        Ranetzboy kirjoitti:

        ...aloin ihmettelemään kun jalassa ei enään ollut minkäänlaista kipua...

        Sitten huomasin että minullahan on puujalat.Dille Dong.

        Dille Donghan se siellä näppäimistön ääressä!

        Välillä on pakko käyttää tukisukkahousuja, mutta yleensähän miehet ottavat mieluummin veritulpan jalkaan kun joutuu homoksi epäiltäväksi. Koko yön bussimatka Lappiin oli eräs tällainen pakollisuus. Nyt viikonloppuna kun lento on epävarma tulee taas istuttua junassa kuusi tuntia kahteen kertaan, joten aamulla on kiskaistava tukisukkahousut jalkaan. Sukkahousumallin olen todennut paremmaksi, koska silloin tiukat sukansuut ei paina.


      • Ranetzboy
        niin... kirjoitti:

        Dille Donghan se siellä näppäimistön ääressä!

        Välillä on pakko käyttää tukisukkahousuja, mutta yleensähän miehet ottavat mieluummin veritulpan jalkaan kun joutuu homoksi epäiltäväksi. Koko yön bussimatka Lappiin oli eräs tällainen pakollisuus. Nyt viikonloppuna kun lento on epävarma tulee taas istuttua junassa kuusi tuntia kahteen kertaan, joten aamulla on kiskaistava tukisukkahousut jalkaan. Sukkahousumallin olen todennut paremmaksi, koska silloin tiukat sukansuut ei paina.

        Välillä on pakko käyttää tukisukkahousuja...

        Oooh....tuntuu niin naiselliselta kun on vielä housuliivit alla....


      • juketsu...
        niin... kirjoitti:

        Dille Donghan se siellä näppäimistön ääressä!

        Välillä on pakko käyttää tukisukkahousuja, mutta yleensähän miehet ottavat mieluummin veritulpan jalkaan kun joutuu homoksi epäiltäväksi. Koko yön bussimatka Lappiin oli eräs tällainen pakollisuus. Nyt viikonloppuna kun lento on epävarma tulee taas istuttua junassa kuusi tuntia kahteen kertaan, joten aamulla on kiskaistava tukisukkahousut jalkaan. Sukkahousumallin olen todennut paremmaksi, koska silloin tiukat sukansuut ei paina.

        Siis istuessa jalkojen verenkierto heikkenee ja isoissa laskimosuonissa alkaa muodostua ihanpieniä hyytymiä. Ne eiväi sinäänsä ole vaarallisia, koska taas liikkeelle lähdettäissä verenkierto voimistuu ja ne liukenevat verenkiertoon. Jos tilanne jatkuu pitkään, hyytymät kasvavat niin isoiksi että ne eivät ehdi liueta verenkierrossa. Hyytymä hulkeutuu verenkierrossa sydämmen kautta keuhkoihin ja aiheuttaa keuhkoveritulpan. Tukisukkahousut pienentää isoja laskimosuonia lepotilassa julloin verenvirtaus ohuemmassa suonessa on nopeampaa ja hyytymiä ei muodostu.


      • Laila44
        juketsu... kirjoitti:

        Siis istuessa jalkojen verenkierto heikkenee ja isoissa laskimosuonissa alkaa muodostua ihanpieniä hyytymiä. Ne eiväi sinäänsä ole vaarallisia, koska taas liikkeelle lähdettäissä verenkierto voimistuu ja ne liukenevat verenkiertoon. Jos tilanne jatkuu pitkään, hyytymät kasvavat niin isoiksi että ne eivät ehdi liueta verenkierrossa. Hyytymä hulkeutuu verenkierrossa sydämmen kautta keuhkoihin ja aiheuttaa keuhkoveritulpan. Tukisukkahousut pienentää isoja laskimosuonia lepotilassa julloin verenvirtaus ohuemmassa suonessa on nopeampaa ja hyytymiä ei muodostu.

        Miehille ei sukkahousut kuulu.Jos käyttää se on tyttöilyä eli transsuilua.Eli epänormaalia.


      • ....
        Laila44 kirjoitti:

        Miehille ei sukkahousut kuulu.Jos käyttää se on tyttöilyä eli transsuilua.Eli epänormaalia.

        Epänormaali sen sijaan ei tarkoita, että se olisi väärin.


      • sfddfsjgnsdjkgbsdjkg
        Laila44 kirjoitti:

        Miehille ei sukkahousut kuulu.Jos käyttää se on tyttöilyä eli transsuilua.Eli epänormaalia.

        ööö

        Naisille ei mitkään housut kuulu.... vain hameet. Tervetuloa 2010 luvulle


      • Avun saanut
        juketsu... kirjoitti:

        Siis istuessa jalkojen verenkierto heikkenee ja isoissa laskimosuonissa alkaa muodostua ihanpieniä hyytymiä. Ne eiväi sinäänsä ole vaarallisia, koska taas liikkeelle lähdettäissä verenkierto voimistuu ja ne liukenevat verenkiertoon. Jos tilanne jatkuu pitkään, hyytymät kasvavat niin isoiksi että ne eivät ehdi liueta verenkierrossa. Hyytymä hulkeutuu verenkierrossa sydämmen kautta keuhkoihin ja aiheuttaa keuhkoveritulpan. Tukisukkahousut pienentää isoja laskimosuonia lepotilassa julloin verenvirtaus ohuemmassa suonessa on nopeampaa ja hyytymiä ei muodostu.

        Minulla on huono verenkierto jaloissa ja käytin ns. lentosukkkia, siis tukipolvisukkia. Ongelmana oli, että ne painoivat aika pahasti tuosta polven alapuolelta ja kun juttelin lääkärini kanssa, hän suorastaan käski ottaa tukisukkahousut. Sen jälkeen ei ole painaumia polven alapuolella ja jalatkin tuntuvat hyvilrä enimmäkseen. Lääkärini muuten sanoi, että jutut tukisukkahousujen 'naismaisuudesta' ovat täyttä puppua. Hän on määrännyt erittäin monille saman ja helposti auttavan asian. On vain niin, että jotkut paskan puhujat tekevät siitä ongelman. Esim. meillä ei vaimoni kanssa ole mitään ongelmia sukkisten johdosta. Minulla on niitä useita pareja, sillä huuhtelen ne aina käytön jälkeen illalla. Kestävät paljon pitempään kuosissaan.


      • Tsyyge
        Avun saanut kirjoitti:

        Minulla on huono verenkierto jaloissa ja käytin ns. lentosukkkia, siis tukipolvisukkia. Ongelmana oli, että ne painoivat aika pahasti tuosta polven alapuolelta ja kun juttelin lääkärini kanssa, hän suorastaan käski ottaa tukisukkahousut. Sen jälkeen ei ole painaumia polven alapuolella ja jalatkin tuntuvat hyvilrä enimmäkseen. Lääkärini muuten sanoi, että jutut tukisukkahousujen 'naismaisuudesta' ovat täyttä puppua. Hän on määrännyt erittäin monille saman ja helposti auttavan asian. On vain niin, että jotkut paskan puhujat tekevät siitä ongelman. Esim. meillä ei vaimoni kanssa ole mitään ongelmia sukkisten johdosta. Minulla on niitä useita pareja, sillä huuhtelen ne aina käytön jälkeen illalla. Kestävät paljon pitempään kuosissaan.

        ..suorastaan käski ottaa tukisukkahousut...

        HOHOHOHO!!!!! ostit sitten vieläverkkosukkahousut HOHOHOHO !!!!!


      • Markku J
        Avun saanut kirjoitti:

        Minulla on huono verenkierto jaloissa ja käytin ns. lentosukkkia, siis tukipolvisukkia. Ongelmana oli, että ne painoivat aika pahasti tuosta polven alapuolelta ja kun juttelin lääkärini kanssa, hän suorastaan käski ottaa tukisukkahousut. Sen jälkeen ei ole painaumia polven alapuolella ja jalatkin tuntuvat hyvilrä enimmäkseen. Lääkärini muuten sanoi, että jutut tukisukkahousujen 'naismaisuudesta' ovat täyttä puppua. Hän on määrännyt erittäin monille saman ja helposti auttavan asian. On vain niin, että jotkut paskan puhujat tekevät siitä ongelman. Esim. meillä ei vaimoni kanssa ole mitään ongelmia sukkisten johdosta. Minulla on niitä useita pareja, sillä huuhtelen ne aina käytön jälkeen illalla. Kestävät paljon pitempään kuosissaan.

        Ei meilläkään ole mieheni kanssa ole mitään ongelmia sukkisten johdosta.Joskus pesen myös naapurin rouvan pikkarit.


      • on järkeviä
        Tsyyge kirjoitti:

        ..suorastaan käski ottaa tukisukkahousut...

        HOHOHOHO!!!!! ostit sitten vieläverkkosukkahousut HOHOHOHO !!!!!

        Mitä hullua siinä on että lääkäri käskee ostamaan terveydellisistä syistä tukisukkahousut. Istrumentariumissa myydään niitä kummalle sukupuolelle tahansa. Kun mies tarvitsee tukisukkia, siinä ei ajatella kaltaisiasi pönttöjä. Niin ja tukisukkahousuja ei ole verkkosukkahousuina.

        Minulle taas lääkäri määräsi plantaarifaskiitin hoitoon korkokengät. Ei tietenkään mitään 12 cm korkoja, mutta edes muutama sentti ja jatkuvalla käytöllä olen saanut kivut pysymään pois kun kortisonipiikit eivät enää auttanut.


      • Tsyyge
        on järkeviä kirjoitti:

        Mitä hullua siinä on että lääkäri käskee ostamaan terveydellisistä syistä tukisukkahousut. Istrumentariumissa myydään niitä kummalle sukupuolelle tahansa. Kun mies tarvitsee tukisukkia, siinä ei ajatella kaltaisiasi pönttöjä. Niin ja tukisukkahousuja ei ole verkkosukkahousuina.

        Minulle taas lääkäri määräsi plantaarifaskiitin hoitoon korkokengät. Ei tietenkään mitään 12 cm korkoja, mutta edes muutama sentti ja jatkuvalla käytöllä olen saanut kivut pysymään pois kun kortisonipiikit eivät enää auttanut.

        Korkokengät ja tukisukkahousut.Hmmm... arvasin että siihen sitä mennään pikkuhiljaa .Enää hame puuttuu...sitten miepuolinen sipsuttelija olisi valmis ottamaan vappua vastaan.Hui ihanaa.


      • Nainen vaan
        Tsyyge kirjoitti:

        Korkokengät ja tukisukkahousut.Hmmm... arvasin että siihen sitä mennään pikkuhiljaa .Enää hame puuttuu...sitten miepuolinen sipsuttelija olisi valmis ottamaan vappua vastaan.Hui ihanaa.

        Aika moni mies käyttää "saappaita" jotka kai bootseina tunnetaan, joka tapauksessa niissähän on matalat korot. Saattavat jopa hieman kopista miehen kävellessä. Esim. justiinsa hiljattain näin yhden risupartaisen kaljamahaisen harrikkaäijän käyttävän semmoisia. Muutoinkin näkyvät esim. just motoristimiesten keskuudessa olevan suosittu kenkämalli. Tulitko sitä ajatelleeksi? Vai ajattelitko heti että jos mies käyttää korollisia kenkiä, käyttää hän naisten korkokenkiä? Miksi kaikkia asiat pitää nähdä niin hemmetin ennakkoluuloisesti? Vähän avarakatseisuutta elämään pliis!


      • Tsyyge
        Nainen vaan kirjoitti:

        Aika moni mies käyttää "saappaita" jotka kai bootseina tunnetaan, joka tapauksessa niissähän on matalat korot. Saattavat jopa hieman kopista miehen kävellessä. Esim. justiinsa hiljattain näin yhden risupartaisen kaljamahaisen harrikkaäijän käyttävän semmoisia. Muutoinkin näkyvät esim. just motoristimiesten keskuudessa olevan suosittu kenkämalli. Tulitko sitä ajatelleeksi? Vai ajattelitko heti että jos mies käyttää korollisia kenkiä, käyttää hän naisten korkokenkiä? Miksi kaikkia asiat pitää nähdä niin hemmetin ennakkoluuloisesti? Vähän avarakatseisuutta elämään pliis!

        Seli seli.Bootsit on ihan eri juttu kuin korkokenkiä ja sukkahousuja käyttävä mies.


      • ___________
        Tsyyge kirjoitti:

        Seli seli.Bootsit on ihan eri juttu kuin korkokenkiä ja sukkahousuja käyttävä mies.

        Kyllä bootseissa on matalat korot joten ne ovat korolliset kengät. Siis korkokengät jos sen niin haluaa ilmaista. Jos mies sanoo että käyttää terveydellisistä syistä "korkokenkiä", niin mistä sä sen tiedät onko sillä naisten korkkarit vai sit ne miesten bootsit tai muut miesten kengät joissa on vähän korkoa. En käsitä tota ahdasmielisyyttä.


      • ajattelua
        ___________ kirjoitti:

        Kyllä bootseissa on matalat korot joten ne ovat korolliset kengät. Siis korkokengät jos sen niin haluaa ilmaista. Jos mies sanoo että käyttää terveydellisistä syistä "korkokenkiä", niin mistä sä sen tiedät onko sillä naisten korkkarit vai sit ne miesten bootsit tai muut miesten kengät joissa on vähän korkoa. En käsitä tota ahdasmielisyyttä.

        Bootseissa on suunnilleen yhtä korkeat korot kuin naisten kävelykengissä. Tyyliltäänkin muistuttavat aika paljon naisten matalakorkoisia saapikkaita. Mutta nämä ahdasmieliset ajattelevatkin korkokengillä 10 cm piikkikorkoja. Samoin ahdasmielistä on ettei voi uskoa että jotkut miehet todellakin käyttävät tukisukkia ja -sukkahousuja lääkärin määräyksestä suonikohjujensa hoitoon. Rekkamiehellä urakka kusee jos suonikohjujen säryn vuoksi joutuu pitämään jaloittelutaukoja liian usein. Tai jos myyntimies muutaman pitkän lentomatkan jälkeen joutuu sairaalaan keuhkoveritulpan vuoksi, siitä on leikki kaukana.


    • Sukkis ja liivi

      Sukkahousut, sukat, tai tukisukkahousut. Ei kai se kenellekään kuullu mitä pitää, jos niistä on apua. Apu se on fetistillekin, kun kokee tyydytyksen sukkiksistaan. Vähän avoimuutta please. Nyt sitten minun tapaukseeni. Minä jouduin pitämään sukkanauhavyötäkin tukisukkien kanssa, eikä vaimoni irvaillut yhtään. No rehellisyyden nimissä on sanottava, etää ei se vyö sellainen naisten seksikäs asuosa ollut, vaan terveydenhoitoon tarkoitettu aika seksitön ihon värinen kapistus, josta en pitänyt yhtään niiden viikkojen aikana, mitä jouduin sitä käyttämään. Nyt ovat jalat kunnossa, enkä kaipaa niitä lainkaan, tosin lääkäri varoitti mahdollisesta uusiutumisesta vanheten, mutta se on sen ajan murhe.

      • Liiviheikki

        Mullakin on korsetissa kiinni sellaset nipsit joilla kiinnitän saumasukat.Nyt kun ilmat lämpenevät on vekkihameessa ihana kulkea.Ihanaa kevättä kaikille liivimiehille.


      • SukkahousuSeppo
        Liiviheikki kirjoitti:

        Mullakin on korsetissa kiinni sellaset nipsit joilla kiinnitän saumasukat.Nyt kun ilmat lämpenevät on vekkihameessa ihana kulkea.Ihanaa kevättä kaikille liivimiehille.

        Kyllä meillä täällä sukkahousut pysyy jalassani ihan vaimoni valtavasta vastustuksesta huolimatta.On NIIN ihana mekkoilla sukkiksissa.Jormani stondaa ja siksi vaimoni antaa anteeksi...


      • keski-ikäinen neito

        Aikoinaan ravintolaillan päätteeksi päädyin kaupparatsun hotellihuoneeseen. kyllähän siinä hetkeksi hiljaiseksi meni, kun miehen housujen alta paljastuikin sukkahousut. Mies totesi, että ne on ainut tapa, millä hän pystyy ajamaan pitkiä matkoja, ja sen jälkeen vielä tanssimaankin, muuten hänellä jalat olisi niin kipeät, että hän yrittäisi buranan voimalla saada nukutuksi.

        Ei ne minua haitanneet yhtään. Poishan ne lähti hyvin nopeasti. Aamulla koko juttu vaan nauratti, kun molemmat rullaili yhtäaikaa sukkahousuja jalkaan.


      • Järnä35
        keski-ikäinen neito kirjoitti:

        Aikoinaan ravintolaillan päätteeksi päädyin kaupparatsun hotellihuoneeseen. kyllähän siinä hetkeksi hiljaiseksi meni, kun miehen housujen alta paljastuikin sukkahousut. Mies totesi, että ne on ainut tapa, millä hän pystyy ajamaan pitkiä matkoja, ja sen jälkeen vielä tanssimaankin, muuten hänellä jalat olisi niin kipeät, että hän yrittäisi buranan voimalla saada nukutuksi.

        Ei ne minua haitanneet yhtään. Poishan ne lähti hyvin nopeasti. Aamulla koko juttu vaan nauratti, kun molemmat rullaili yhtäaikaa sukkahousuja jalkaan.

        Itselle kävi aikoinaan niin, että olin tyttöystäväni luona, kun päätimme lähteä perjantai iltana baariin. Kävelymatka oli noin 2 km. Tyttöystäväni tuli makuuhuoneesta sukkahousut jalassa minun luokse, ja ojensi minulle sukkahousupaketin ja sanoi, että laita nämä jalkaasi, siellä on melkein 20 astetta pakkkasta. Vähän ihmeissäni katselin sukkahousuja, ja totesin että parempi että hän pukee ne minulle. Hän tuli hajareisin jalkojeni päälle ja aloitti pukemaan sukkahousuja minulle. Kaunis sukkahousuihin puettu takapuoli oli suoraan silmieni edessä. En pystynyt pitämään käsiäni erossa siitä, vaan aloin välittömästi hyväilemään sitä. Sukkahousut olivat minulle armotta liian pienet ja jäivät haaroista niin alas etten olisi saanut housuja ylös ollenkaan. Tyttöystäväni haki toiset ohuemmat ja joustavammat sukkahousut, jotka puettiin nyt minulle. Tämän jälkeen unohdimme baariin lähdön ja siirryimme makuuhuoneen puolelle. Tämän jälkeenkin olemme käyttäneet moneen kertaan sukkahousuja makuuhuoneleikeissä.


      • joo...
        Järnä35 kirjoitti:

        Itselle kävi aikoinaan niin, että olin tyttöystäväni luona, kun päätimme lähteä perjantai iltana baariin. Kävelymatka oli noin 2 km. Tyttöystäväni tuli makuuhuoneesta sukkahousut jalassa minun luokse, ja ojensi minulle sukkahousupaketin ja sanoi, että laita nämä jalkaasi, siellä on melkein 20 astetta pakkkasta. Vähän ihmeissäni katselin sukkahousuja, ja totesin että parempi että hän pukee ne minulle. Hän tuli hajareisin jalkojeni päälle ja aloitti pukemaan sukkahousuja minulle. Kaunis sukkahousuihin puettu takapuoli oli suoraan silmieni edessä. En pystynyt pitämään käsiäni erossa siitä, vaan aloin välittömästi hyväilemään sitä. Sukkahousut olivat minulle armotta liian pienet ja jäivät haaroista niin alas etten olisi saanut housuja ylös ollenkaan. Tyttöystäväni haki toiset ohuemmat ja joustavammat sukkahousut, jotka puettiin nyt minulle. Tämän jälkeen unohdimme baariin lähdön ja siirryimme makuuhuoneen puolelle. Tämän jälkeenkin olemme käyttäneet moneen kertaan sukkahousuja makuuhuoneleikeissä.

        nuo jutut on juuri niitä joiden takia naiset kirjoittaa täällä että hyi kauheaa (kuuluisi todellakin tuonne seksi/fetissi palstan puolelle).


      • mdx
        Järnä35 kirjoitti:

        Itselle kävi aikoinaan niin, että olin tyttöystäväni luona, kun päätimme lähteä perjantai iltana baariin. Kävelymatka oli noin 2 km. Tyttöystäväni tuli makuuhuoneesta sukkahousut jalassa minun luokse, ja ojensi minulle sukkahousupaketin ja sanoi, että laita nämä jalkaasi, siellä on melkein 20 astetta pakkkasta. Vähän ihmeissäni katselin sukkahousuja, ja totesin että parempi että hän pukee ne minulle. Hän tuli hajareisin jalkojeni päälle ja aloitti pukemaan sukkahousuja minulle. Kaunis sukkahousuihin puettu takapuoli oli suoraan silmieni edessä. En pystynyt pitämään käsiäni erossa siitä, vaan aloin välittömästi hyväilemään sitä. Sukkahousut olivat minulle armotta liian pienet ja jäivät haaroista niin alas etten olisi saanut housuja ylös ollenkaan. Tyttöystäväni haki toiset ohuemmat ja joustavammat sukkahousut, jotka puettiin nyt minulle. Tämän jälkeen unohdimme baariin lähdön ja siirryimme makuuhuoneen puolelle. Tämän jälkeenkin olemme käyttäneet moneen kertaan sukkahousuja makuuhuoneleikeissä.

        Ulkona 3 astetta ja kylmä tuuli kun pyöräiltiin vaimon kanssa töihin. Vaimo laittoi sukkahousut pitkien housujen alle, minä en. Ikävästi tuli jaloille kylmä. Olisi ollut sukkahousuille käyttöä minullakin.


      • Stay-up
        mdx kirjoitti:

        Ulkona 3 astetta ja kylmä tuuli kun pyöräiltiin vaimon kanssa töihin. Vaimo laittoi sukkahousut pitkien housujen alle, minä en. Ikävästi tuli jaloille kylmä. Olisi ollut sukkahousuille käyttöä minullakin.

        stay-upit on helpommat ottaa tarvittaessa pois jalasta, eikä istuessa hiosta, kuten sukkahousut. Vessassa vaan housut nilkkoihin, sukat nilkkoihin ja sen jälkeen vaan housut ylös. Sitten on helppo ottaa sukat pois jalasta. Sukkahousuja kun ei saa pois jalasta riisumatta housuja kokonaan. Stay-uppeja löytyy nykyään myös melko paksuja.


      • miksi...
        Stay-up kirjoitti:

        stay-upit on helpommat ottaa tarvittaessa pois jalasta, eikä istuessa hiosta, kuten sukkahousut. Vessassa vaan housut nilkkoihin, sukat nilkkoihin ja sen jälkeen vaan housut ylös. Sitten on helppo ottaa sukat pois jalasta. Sukkahousuja kun ei saa pois jalasta riisumatta housuja kokonaan. Stay-uppeja löytyy nykyään myös melko paksuja.

        pitäisi ottaa pois? Oletko edes kokeillut sukkahousuja? Sukkahousut eivät hiosta sen enempää kuin pitkät kalsaritkaan. Jos taas pitää aina lyhyitä kalsareita, ei tarvitse sukkahousujakaan tai stay-uppeja.


    • Lycraa jalkaanko?

      On kovin suosittu keskustelun aihe. Taitaa todella olla kova kiinostus sukkiksiin, kun niin paljon siitä kirjoitetaan. Eikös se sanonta kuulu: "Siitä puhe, mistä puute"?

      • Tero22

        Poikkesin aamulla H&M kauppaan ja siellä tuli miesmyyjä tukkaputkella sukahousupaketti kädessä ojentaen sen minulle ja sanoi nyt näitä saa miehillekkin.Ajattelin että mitäs miehiä sitä ollaan kun noin auliisti palvellaan.Sanoin että en nyt suinkaan sukkahousuja ostamaan tullut vaan ihan boxereita vaan.Hiukka pettyneenä myyjä mongersi että jos nyt kuitenkin kokeilisit kun ovat niin hyvät ja kaikkien miesten vaimot käskevät näitä miesten ostaa.Ostin sitten kuitenki 2 parit niitten omia merkkejä ja täytyy sanoa että hyvät ovat jalassa.Munia mukavasti puristaa ja mukavaahanse vaan on.


      • Tsyyge
        Tero22 kirjoitti:

        Poikkesin aamulla H&M kauppaan ja siellä tuli miesmyyjä tukkaputkella sukahousupaketti kädessä ojentaen sen minulle ja sanoi nyt näitä saa miehillekkin.Ajattelin että mitäs miehiä sitä ollaan kun noin auliisti palvellaan.Sanoin että en nyt suinkaan sukkahousuja ostamaan tullut vaan ihan boxereita vaan.Hiukka pettyneenä myyjä mongersi että jos nyt kuitenkin kokeilisit kun ovat niin hyvät ja kaikkien miesten vaimot käskevät näitä miesten ostaa.Ostin sitten kuitenki 2 parit niitten omia merkkejä ja täytyy sanoa että hyvät ovat jalassa.Munia mukavasti puristaa ja mukavaahanse vaan on.

        Parasta mitä olen lukenut !


      • Käyttäjä kanss
        Tsyyge kirjoitti:

        Parasta mitä olen lukenut !

        Tukisukkahousut ovat ihan yhtä tarpeelliset miehillekkin.


    • Kai tuo kiksien saaminen on sukkahousujen kohdalla samanlainen asia kuin mikä muu tahansa. Osa saa kiksejä ja osalle asia on yhdentekevä.

      Mitä luonnollisempi asia, sitä vähemmän kiksejä ja päinvastoin. Itse käytän sukkiksia paljonkin, niin kulkiessani miehenä kuin tyttönäkin. Miehenä syy lienee siinä, että paksut sukkikset on lämpimät talvella eivätkä rullaannu päällyshousujen alla. Kesällä ohuempia sukkiksia tulee käytettyä caprihousujen kanssa - kenkä on kivemman tuntuinen sukan verhoamassa jalassa kuin paljaassa räpylässä. Ja nilkkasukka katkaisisi säären linjan ikävästi...

      Epilaattoria on kyllä syytä käyttää, karvainen sääri on kauhean näköinen, niin miehellä kuin naisellakin!

    • Leenuska 99

      Eikö näille provoille ja pervoille voisi omistaa omaa miesten sukkahousuryhmää? Lukijat alkavat kohta äänestää jaloillaan.

      • sddasdasdasdasdasdas

        Tämä on muoti palsta, ja sukkahousut ovat tätänykyä osa miesten muotia. Halutaan sitä tai ei. Joten mitään uutta palstaa ei haluta. Suosittelen uutta palstaa punaniskoille jotka eivät soisi minkään asian ikinä muuttuvan.


      • Niinku mitä
        sddasdasdasdasdasdas kirjoitti:

        Tämä on muoti palsta, ja sukkahousut ovat tätänykyä osa miesten muotia. Halutaan sitä tai ei. Joten mitään uutta palstaa ei haluta. Suosittelen uutta palstaa punaniskoille jotka eivät soisi minkään asian ikinä muuttuvan.

        http://shapings.com/Merchant/graphics/00000001/alt_img/ARGW70.jpg


      • Johanna 46

      • Märkänä
        Johanna 46 kirjoitti:

        Aivan ihanat, hoikka nuori mies sukkahousuissa.Saa "vanhemman" naisen hormoonit hyrräämään.

        Naisilla kravatti on fetisismiä.Rako märkänä kuulema kulkevat ja peilaavat itseään...


      • persjunt
        Märkänä kirjoitti:

        Naisilla kravatti on fetisismiä.Rako märkänä kuulema kulkevat ja peilaavat itseään...

        Kyllä se miehilläkin se touhutippa munaa kostuttaa.Baletissa jätkilä on muna sojossa ja naiset nauttii katseillaan.Kyllä perusjunttia vituttaa .


      • Helena t
        persjunt kirjoitti:

        Kyllä se miehilläkin se touhutippa munaa kostuttaa.Baletissa jätkilä on muna sojossa ja naiset nauttii katseillaan.Kyllä perusjunttia vituttaa .

        Ihan kivaa katsella nuoria miehiä valkoisissa sukkahousuissa.Kroppa kuin Adonis ja "se" ihanasti sojottaen ylös.Voih ihanaa olisi olla miesten baletinopettaja.


      • LEENUSKA TRANSU
        Helena t kirjoitti:

        Ihan kivaa katsella nuoria miehiä valkoisissa sukkahousuissa.Kroppa kuin Adonis ja "se" ihanasti sojottaen ylös.Voih ihanaa olisi olla miesten baletinopettaja.

        Eikö näille provoille ja pervoille voisi omistaa omaa miesten sukkahousuryhmää? Lukijat alkavat kohta äänestää jaloillaan.


      • BYÄÄHHHH
        LEENUSKA TRANSU kirjoitti:

        Eikö näille provoille ja pervoille voisi omistaa omaa miesten sukkahousuryhmää? Lukijat alkavat kohta äänestää jaloillaan.

        Baletti tossut jaloissa ja trikoissa...


      • Ei Urpo
        LEENUSKA TRANSU kirjoitti:

        Eikö näille provoille ja pervoille voisi omistaa omaa miesten sukkahousuryhmää? Lukijat alkavat kohta äänestää jaloillaan.

        Onko sinun mielestä balettia harrastava mies pervo ???? Ala varaamaan aika lakimiehelle !


      • kamalaa!
        LEENUSKA TRANSU kirjoitti:

        Eikö näille provoille ja pervoille voisi omistaa omaa miesten sukkahousuryhmää? Lukijat alkavat kohta äänestää jaloillaan.

        Missä on määrätty että jokin asuste on nimenomaan jonkin sukupuolen asuste? Sinulla ei ole mitään perustetta vaatia näitä kirjoituksia poistettavaksi! Äänestäisit itse jaloillasi ja pysyisit tältä palstalta pois.

        Mielestäni pervoja on ne (naiset?) jotka tuossa aiemmissa viesteissä ihastelee miesbalettitanssijoiden pullotuksia. Ne viestit saisi ehdottomasti poistaa tai siirtää tuonne seksipuolelle.

        Voin tunnustaa että olen itse suvaitsevainen nainen jolla ei ole mitään sitä vastaan jos miehet käyttävät sukkahousuja jos haluavat. Ei se ole minulta pois, päinvastoin, ehkäpä valmistajat alkavat tehdä pitkäsäärisempiä sukkahousuja jotka istuu minullekin paremmin kuin nykymallit.


      • En käytä sukkiksia
        kamalaa! kirjoitti:

        Missä on määrätty että jokin asuste on nimenomaan jonkin sukupuolen asuste? Sinulla ei ole mitään perustetta vaatia näitä kirjoituksia poistettavaksi! Äänestäisit itse jaloillasi ja pysyisit tältä palstalta pois.

        Mielestäni pervoja on ne (naiset?) jotka tuossa aiemmissa viesteissä ihastelee miesbalettitanssijoiden pullotuksia. Ne viestit saisi ehdottomasti poistaa tai siirtää tuonne seksipuolelle.

        Voin tunnustaa että olen itse suvaitsevainen nainen jolla ei ole mitään sitä vastaan jos miehet käyttävät sukkahousuja jos haluavat. Ei se ole minulta pois, päinvastoin, ehkäpä valmistajat alkavat tehdä pitkäsäärisempiä sukkahousuja jotka istuu minullekin paremmin kuin nykymallit.

        Kannattanee muistaa, että sukkahousut olivat alunperin miesten asuste.
        Balettitanssijoiden etumuksessa pullottaa vain ns. munasuoja, ei se ihte!!
        Paksut sukkahousut ovat mukavammat käyttää kuin pitkät kalsarit, onhan niissä sukat jo valmiina.
        Seksifetissiksi ei sukkahousuista ole, ei naisenkaan päällä!


      • riippuen
        En käytä sukkiksia kirjoitti:

        Kannattanee muistaa, että sukkahousut olivat alunperin miesten asuste.
        Balettitanssijoiden etumuksessa pullottaa vain ns. munasuoja, ei se ihte!!
        Paksut sukkahousut ovat mukavammat käyttää kuin pitkät kalsarit, onhan niissä sukat jo valmiina.
        Seksifetissiksi ei sukkahousuista ole, ei naisenkaan päällä!

        "Seksifetissiksi ei sukkahousuista ole, ei naisenkaan päällä!"

        Riippuu paljon sukkahousujen ja niiden sisällön mallista. Minullakin on tuolla kaapissa muutamat sukkahousut joita varmasti moni mies pitää hyvinkin eroottisena jopa minunkin päälläni ja sitä varten ne on hankittu. ;)


      • rrrrrreeee
        riippuen kirjoitti:

        "Seksifetissiksi ei sukkahousuista ole, ei naisenkaan päällä!"

        Riippuu paljon sukkahousujen ja niiden sisällön mallista. Minullakin on tuolla kaapissa muutamat sukkahousut joita varmasti moni mies pitää hyvinkin eroottisena jopa minunkin päälläni ja sitä varten ne on hankittu. ;)

        Siis miksi pitää sukkahousuja miesten muutoin kuin fetismin takia. Saako miehet kiksejä niistä...
        Vastaus: Ihan yhtäpaljon kuin naiset.Hohhoijaa...naiset saa fetskuja ihan yhtö paljon


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1353
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe