Miksi nainen utelee kaverimiehensä naisasioita? Siis oikeasti. Onko ihan normi jokapäiväinen puheenaihe, mistä kaverin kanssa jutellaan? Varattu tai ei, mitä väliä?
Vai lukeeko siinä rivien välissä "oletko vapaa, haluan enemmän kuin kaveruutta"? Selittäkääs naiset tuo homma. Vai onko siihen mitään yleispätevää teoriaa?
Itse miehenä kysyn naisen siviilisäätyä ja seurustelukuvioita ainoastaan ollessani itse ko. henkilöstä kiinnostunut.
siviilisääty?
21
559
Vastaukset
- Eija-83.
Aavistat asian ihan oikein. Nainen on sinusta kiinnostunut kun noin suoraan kysyy.
- Yksi vastaus.
Näin minustakin tuntuu. Itse en kysele tai utele kaverimiesten naisasioita kun en ole heistä seurustelumielessä kiinnostunut.
- Selittääpä paljon
Luulisi, että siviilisääty on kaverista ihan perustietoa. Jos taas hyvänpäiväntutuista puhutaan, asian uteleminen on vähän tunkeilevaa.
Eipä ihme, että poikaparat ovat täällä niin sekaisin, kun tuntemattomiakin jo luullaan kavereiksi.- Rouva-66
Nimenomaan kiinnostavien ihmisten siviilisäätyjä kysellään. Muutenhan se on ihan sama että onko naapurin Karilla naisystävä vai ei : )
Erona tietty et uusiin ihmisiin tutustuessa parisuhde- perhe- ja lapsiasioita kysellään useasti muuten vain jokapäiväisenä asiana. Mut kyllä jos joku pitkäaikaisempi tuttavuus on utelias tietyistä asioista niin siinä on ihastusta ilmassa.
- ky865
olla parinmuodostussuunnitelmia jonkin naisen ja sinun suhteesi ja kysymyksellään haluaa varmistaa, että olet vapaata riistaa jota voi markkinoida jollekin naisystävälle. Tai sitten joku toinen nainen on pyytänyt kysymään puolestaan siviilisäätyäsi, sellainen nainen joka ei vielä tunne sinua niin hyvin, että voisi itse tulla kyselemään. Eli kyseessä voi olla vain tiedonhankinta.
- Mia-852
Tuota nyt ei kukaan usko. Ei tämän päivän maailmassa noin toimita. Ihan naisena sanon tämän!
- hmm..
En kyllä näkisi, että nainen välttämättä sinusta "siinä mielessä" on kiinnostunut, jos utelee seurusteluasioistasi. Usein naiset vain ovat ihmisten sosiaalisista suhteista kiinnostuneempia kuin miehet. Joitakin naisia kiinnostaa yleensä kaikkien ystäviensä rakkaussuhteet. En näe siinä mitään outoa, jos häntä kiinnostaa miespuolisen kaverin sosiaalinen elämä siinä kuin naispuolistenkin.
(Se on vähän samantapaista kiinnostusta kuin miesten kesken: "Saiksä siltä eiliseltä naiselta?"-kiinnostus. Naisten kiinnostus on vain vähän viattomampaa, eikä niin härskiä, kuin miesten kesken.) - verisimpel
Me naiset kysellään tuollaisia naisystäviltäkin. Tai heiltä ei tarvitse edes kysyä "seurusteletko?", kun tietenkin se jaetaan kysymättäkin. Ihan samalla tavalla te äijät juttelette autoistanne ym. hankkimistanne vempaimista.
Se sun kaverinainen tosin voi olla kiinnostunut susta, mikä tietty lienee positiivista?- Tai sitten.
Yksi vaihtoehto on myös siinä, että nainen pelkää että ystävyytenne loppuu jos sinulla on mustasukkainen tyttöystävä. Eli nainen miettii sitä haluaako jatkaa kaverisuhdetta kanssasi vaiko ei.
Tai sitten nainen on itse kiinnostunut. Ajan kanssa tuokin asia selviää.
- mohanna
Siis ihanko todellisuudessa sinulla on KAVEREITA jotka eivät tiedä seurusteletko / oletko aviossa ja joutuvat sitä kysymään? Jos jonkun ihmisen kanssa ollaan vasta tuttavuutta lähemmin tekemässä ja ollaan jo jonkinasteiset kaverit, niin yleensähän sitä selvitetään toisesta tuollaiset perusasiat, jos ne eivät vielä tiedossa ole, ei siinä ole ollenkaan välttämättä mistään sukupuolisesta kiinnostuksesta kysymys. Eihän sitä kohta voi mistään jutella eikä mitään kysyä, jos kaikesta herää epäilykset.
- 2121212121
No minä ainakin olen sen verran hyvä ystävä miespuolisen kaverin kanssa että kyllä kyselemme toisiltamme että onko löytynyt jotain sutinaa ja kyselen miespuolisilta tökamuiltakin sitä samaa, jotka olen tiennyt olevan sinkkuja. Eikä tässä ole todellakaan ollut kyse mistään kiinnostumisesta toisesta, vaan kyselyä että onko toinen löytänyt jo onnen jonkun kumppanin kanssa, koska itse toivon myös löytäväni mutten näistä ystävistä kuitenkaan.
- Suhdeterapeutti
Itsekin kyselen monilta kaveri sinkku miehiltä et joko on joku kiikarissa tms. Itse seurustelen ja he tietävät sen. Joten he eivät todellakana näe asiaa niin, että kyselisin koska olisin itse kiinnostunut ko henkilöstä. Olen kiinnostunut miten hänen rakkausrintamalla menee, en hänestä ihmisenä.
Osa vaivautuu(heillä ei ole naisista kokemusta vaikka ikää on pitkälle 20v.) eivätkä halua puhua asiasta. Osa taas saattaa itsekin kysyä minulta "neuvoa" mitä joku tekstari ehkä tarkoittaa tai mitä pitäisi sanoa/ käyttäytyä tms. Ja osa sit saattaa vuodattaa ihan kunnolla, jos on jotai ongelmia.- Timoxi-76
Kiitoksia. Tarkennan: Tämä neito ottaa asian esille yhtä varmasti kuin pukki sammuu jouluna : ) Voi siis soittaa ja jutella tunnin omista asioistaan kunnes tulee suora kysymys: Mitenkäs naiset? Yleensä tilittää oman epäonnisen suhdekuvionsa hyvinkin tarkkaan ennen tätä.
Meillähän on joskus ollut pieni romanssinpoikanen 5 vuotta aikaa, mutta työt vei eri suuntiin ja nyt 700km välimatkaa. Käytännön tasolla reilun vuoden aikana ollaan pidetty yhteyksiä soitellen, mesessä ja facebookissa. Ja livenä nähty 2 kertaa tässä välissä. Ja tosiaan: Nainen on aktiivinen osapuoli kaikin tavoin. Itse olen asiasta hiukan vaivautunut, kun olen itse varattuna toiselle ja jättäisin jo menneet säädöt muistojen joukkoon.
Luulen että häntä kaivelee menetetty tilaisuus ja tavallaan varovasti haluaa selvittää olenko hänestä kiinnostunut... Pitäis vaan tietää miten suhtautua asiaan ja miten vastaan. Ettei tule toisen mieli pahaksi ja samalla etten anna turhaa toivoa. Menneet on menneitä. - 20
Timoxi-76 kirjoitti:
Kiitoksia. Tarkennan: Tämä neito ottaa asian esille yhtä varmasti kuin pukki sammuu jouluna : ) Voi siis soittaa ja jutella tunnin omista asioistaan kunnes tulee suora kysymys: Mitenkäs naiset? Yleensä tilittää oman epäonnisen suhdekuvionsa hyvinkin tarkkaan ennen tätä.
Meillähän on joskus ollut pieni romanssinpoikanen 5 vuotta aikaa, mutta työt vei eri suuntiin ja nyt 700km välimatkaa. Käytännön tasolla reilun vuoden aikana ollaan pidetty yhteyksiä soitellen, mesessä ja facebookissa. Ja livenä nähty 2 kertaa tässä välissä. Ja tosiaan: Nainen on aktiivinen osapuoli kaikin tavoin. Itse olen asiasta hiukan vaivautunut, kun olen itse varattuna toiselle ja jättäisin jo menneet säädöt muistojen joukkoon.
Luulen että häntä kaivelee menetetty tilaisuus ja tavallaan varovasti haluaa selvittää olenko hänestä kiinnostunut... Pitäis vaan tietää miten suhtautua asiaan ja miten vastaan. Ettei tule toisen mieli pahaksi ja samalla etten anna turhaa toivoa. Menneet on menneitä.Ei, ei kuule kyllä sä nyt oot hakoteillä. Täällä netissä vasta oon tajunnut kuinka miehet ottaa ittenesä kehuna vähän kaiken ystävällisyyden ja vähän muunkin mitä nainen niille suo. Vaikka kyse on siis ihan tavallisesta kohteliaisuudesta, kuten nyt tuossa sinunkin tapauksessasi, että nainen kyselee vuorostaan että mites sinulla menee suhdejutuissa, jotka siis vissiin kokee tosi tärkeiksi, kun ensin on tilittänyt miten ittellään menee. Vähän samaan tapaan kuin ensin kertoo omat kuulumiset, vaikka työstään ja sitten kysyy että miten sulla duunissa?
- .
20 kirjoitti:
Ei, ei kuule kyllä sä nyt oot hakoteillä. Täällä netissä vasta oon tajunnut kuinka miehet ottaa ittenesä kehuna vähän kaiken ystävällisyyden ja vähän muunkin mitä nainen niille suo. Vaikka kyse on siis ihan tavallisesta kohteliaisuudesta, kuten nyt tuossa sinunkin tapauksessasi, että nainen kyselee vuorostaan että mites sinulla menee suhdejutuissa, jotka siis vissiin kokee tosi tärkeiksi, kun ensin on tilittänyt miten ittellään menee. Vähän samaan tapaan kuin ensin kertoo omat kuulumiset, vaikka työstään ja sitten kysyy että miten sulla duunissa?
Noin minäkin asian näkisin.
- .
Timoxi-76 kirjoitti:
Luulen että häntä kaivelee menetetty tilaisuus ja tavallaan varovasti haluaa selvittää olenko hänestä kiinnostunut... Pitäis vaan tietää miten suhtautua asiaan ja miten vastaan. Ettei tule toisen mieli pahaksi ja samalla etten anna turhaa toivoa. Menneet on menneitä.Miten sitten olet vastannut hänen uteluunsa? Olet siis varattu, annatko hänen ymmärtää että edelleen olet vapaa?
Kyllä sun nyt pitäisi rehellinen vastaus antaa. Onhan se kaikille osapuolillekin reiluinta. Kerrot vaan ihan vaivautumatta, kuin kenelle tahansa kaverille, miten asian laita on.
- 23
Normijutustelua. Kyllähän naiset keskenäänkin juttelevat suhteistaan, miehet ei sitten vai? (panoistaan vaan)
- little petunia
Jos joku mun miespuolinen kaveri alkaisi seurustelemaan, eikä kertoisi minulle, niin en enää pitäisi meitä kavereina. Vähän kuin kutsuisi kylään, eikä olisi kertonut, että on muuttanut...
Ette siis ilmeisesti ole kavereita, vain tunnette toisenne? Meidän on mahdoton tietää miksi. Nainen voi olla kiinnostunut, nainen voi olla utelias luonne, nainen voi ottaa asiasta selvää jonkun toisen puolesta, nainen saattaa kysyä samaa asiaa kaikilta, kysymys saattoi sopia tilanteeseen, jne. Olen minäkin joskus kysynyt esimerkiksi työkaverilta onko hänellä naisystävää, kun hän puhui uuden asunnon ostamisesta, enkä tarkoittanut sillä mitään muuta kuin, että juttelin aiheesta miksi hän vaihtaa asuntoa. Jos mies olisi tulkinnut sen kiinnostukseksi, niin olisin pitänyt häntä vähintään outona tapauksena...- p.elimies
Keskity naisiin, joilta saat seksiä: Muu on ajanhukkaa. Kaveruudesta on mahdoton nousta miksikään seurustelu- tai seksisuhteeksi.
- just.
p.elimies kirjoitti:
Keskity naisiin, joilta saat seksiä: Muu on ajanhukkaa. Kaveruudesta on mahdoton nousta miksikään seurustelu- tai seksisuhteeksi.
Ja sinä oletat ap:n haaveena nimen omaan olevan pukille pääsy. Tuollainen on toisen ihmisen aliarviointia, että olettaa hänellä olevan vain ja ainoastaan tiettyjä tarkoitusperiä, ikään kuin hänen aivotoimintansa ei kykenisi monipuolisuuteen.
- diipadaapa688678
just. kirjoitti:
Ja sinä oletat ap:n haaveena nimen omaan olevan pukille pääsy. Tuollainen on toisen ihmisen aliarviointia, että olettaa hänellä olevan vain ja ainoastaan tiettyjä tarkoitusperiä, ikään kuin hänen aivotoimintansa ei kykenisi monipuolisuuteen.
Jos kyselee kaverinsa sivilisäätyä, se ei todellakaan tarkoita että olisi automaattisesti kiinnostunut onko hän vapaata riistaa :D kyllä itse ainaskin kyselen miespuoleisilta ystäviltäni heidän naisasioistaan jos en ole aikoihin heitä vaikka nähnyt, tai jos heidän nais asiansa ovat muuttuvaa sorttia =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793