Noniin elikkä sain kaverilta hänen ipodinsa ja kun kytken ipodin koneeseeni niin itunesiin pomppaa ikkuna jossa lukee: iTunes on havainnut Macintosh- muodossa olevan ipodin. ipodin ohjelmisto on palautettava ennen kuin ipodia voidaan käyttää Windowsissa.
Kun koitan painaa palautus nappulaa tulee: Haluatko varmasti palauttaa ipodin sen tehdasasetuksiin? Kaikki media ja muut tiedostot poistetaan
Onko minulla mitään mahdollisuuksia saada pelastettua kaikkia musiikki tiedostoja ipodilta? Haluaisin kopioida ne levykkeelle, mutta en saa musiikki tietoja ulos ipodilta.
Kiitos paljon vastanneille!
ipod macintosh ??
apuatarvitseva;(((
0
189
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258