Osaisiko joku auttaa kuinka siirrän Mp3-tiedostoja tavalliselle cd-levylle, siis ja ne pitäisi ensin muuttaa WAV-muotoon ilmeisesti että tavallinen cd-soitin niitä soittaisi.. Olen yrittänyt winampilla jotenkin saada muutettua näitä tiedostoja mutta en taida onnistua? Saako tavallisella media playerillä mitenkään poltettua ja muutettua niitä? En ole kovin taitava näissä asioissa
Miten Mp3 CD:lle
5
443
Vastaukset
- GetDeb
muunnella mihinkään wav muotoon. Mistähän ihmiset ovat ylipäätään saaneet tuollaisen käsityksen?
Elikkä Audio CD:n teko mp3 tiedostoista. Onnistuu vaikkapa cdxpburner poltto-ohjelmalla.
http://cdburnerxp.se/en/download
Kun ohjelma aukeaa, niin valitset Audio Disc kohdan.
Enempää en osaa auttaa tuon ohjelman kanssa, kun en käytä Windowsia.- 48965165n
Hmmm okei enköhän mä onnistu :) ja siis käykö tollanen CD-R- niminen levy? Oon ymmärtäny et CD-RW tarkoittaa et sieltä pystyy ottaa poiskin ne musat jälkeen päin, mut toi CD-R on vaan ihan perus?
- GetDeb
48965165n kirjoitti:
Hmmm okei enköhän mä onnistu :) ja siis käykö tollanen CD-R- niminen levy? Oon ymmärtäny et CD-RW tarkoittaa et sieltä pystyy ottaa poiskin ne musat jälkeen päin, mut toi CD-R on vaan ihan perus?
kerta polttoinen CD-R levy on hyvä audio CD-levylle. Nuo CD-RW (ReWrite) levyt ovat aika huonoja kestämään naarmuja ja sen sellisia, joten CD-R on parempi. Ja kyllä CD-RW levyn pystyy tyhjentämään ja polttamaan taas uudelleen, eli Re write (uudelleen kirjoitus)
- 48965165n
GetDeb kirjoitti:
kerta polttoinen CD-R levy on hyvä audio CD-levylle. Nuo CD-RW (ReWrite) levyt ovat aika huonoja kestämään naarmuja ja sen sellisia, joten CD-R on parempi. Ja kyllä CD-RW levyn pystyy tyhjentämään ja polttamaan taas uudelleen, eli Re write (uudelleen kirjoitus)
jep kiitos, näillä ohjeilla sain sit viimein poltettuu itselleni levyn! En ole mikään tekniikan ihmelapsi :)
- GetDeb
48965165n kirjoitti:
jep kiitos, näillä ohjeilla sain sit viimein poltettuu itselleni levyn! En ole mikään tekniikan ihmelapsi :)
että onnistui :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1161823
- 881449
- 1341407
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 36992
- 33844