Mikä on pahin haukkumasana, mitä naiselle voi sanoa? Huora, lutka, lehmä... Enkä kysy siksi, että aikoisin tietoa käyttää!
Epäkorrekti kysymys naisille
52
7230
Vastaukset
- 19+12
Riippuu varmaan naisesta, mikä satuttaa eniten. Itsellä ainakin nuo huorittelut tulee sivuutettua olankohautuksella -- eipä tunnu missään, lähinnä naurattaa. Sen sijaan se sattuu, jos joku pääsee haukkumaan tyhmäksi / hölmöksi jne. Ehkä johtuu siitä, että olen älyllä aina pärjännyt ja pidän sitä omana vahvuutenani. (Tuokaan haukku ei siis haavaa tee, jos ei kohdistu johonkin olemassaolevaan mokaan.)
Eli eniten sattuu, kun isketään heikkoon kohtaan. Mikä se on, riippuu ihmisestä.- Mies22vkl
Siinähän se vastaus tulikin. Nimenomaan omia vahvuuksia kohtaan kun tulee kritiikkiä niin se on kaikista kovinta. Eihän ketään kiinnosta jos joku haukkuu keilailutaitojasi jos olet ollut keilaamassa kerran. Jos olet ammattilainen ja teet pahan virheen ja siitä aletaan vinoilemaan niin varmasti sattuu paljon enemmän.
Kaikilla ihmisillä on muutamia asioita, joissa he uskovat olevansa todella hyviä. Silloin kun näissä epäonnistuu ja joutuu kohtaamaan parempansa niin mitä sen jälkeen enään löytyy omassa osaamisessa johon turvautua kun se varmin pettää ? Se on todella masentavaa hävitä asiassa jossa on paras, koska siitä ei ole pakotietä. Ei voi selittää, että ei ole asiasta niin kiinnostunut, koska itse tietää että on.
Älykkyys lienee yksi yleisimpiä tällaisia asioita joissa ihmiset pitävät itseään aika selvästikkin keskivertoa parempana. Ei välttämättä jokaisella osa-alueella, mutta ainakin jollakin. - 21
Mies22vkl kirjoitti:
Siinähän se vastaus tulikin. Nimenomaan omia vahvuuksia kohtaan kun tulee kritiikkiä niin se on kaikista kovinta. Eihän ketään kiinnosta jos joku haukkuu keilailutaitojasi jos olet ollut keilaamassa kerran. Jos olet ammattilainen ja teet pahan virheen ja siitä aletaan vinoilemaan niin varmasti sattuu paljon enemmän.
Kaikilla ihmisillä on muutamia asioita, joissa he uskovat olevansa todella hyviä. Silloin kun näissä epäonnistuu ja joutuu kohtaamaan parempansa niin mitä sen jälkeen enään löytyy omassa osaamisessa johon turvautua kun se varmin pettää ? Se on todella masentavaa hävitä asiassa jossa on paras, koska siitä ei ole pakotietä. Ei voi selittää, että ei ole asiasta niin kiinnostunut, koska itse tietää että on.
Älykkyys lienee yksi yleisimpiä tällaisia asioita joissa ihmiset pitävät itseään aika selvästikkin keskivertoa parempana. Ei välttämättä jokaisella osa-alueella, mutta ainakin jollakin.Mistähän mahtaa johtua, että mustat loukkaantuvat, jos heitä haukutaan n-sanalla? Näin esimerkkinä.
Kritiikki ja haukkuminen on sitten kaksi eri asiaa, putkiaivoille tiedoksi tämäkin. - Mies22vkl
21 kirjoitti:
Mistähän mahtaa johtua, että mustat loukkaantuvat, jos heitä haukutaan n-sanalla? Näin esimerkkinä.
Kritiikki ja haukkuminen on sitten kaksi eri asiaa, putkiaivoille tiedoksi tämäkin.Kyllä se on minun mielestäni haukkumista jos kritiikki on aiheetonta ja vittuilumielessä sanottu. Tiedoksi niille, joiden aivot ovat niin monimutkaiset, että ovat jatkuvasti solmussa ajatustensa kanssa.
- ...........
Noista haukkumasanoista en osaa oikein sanoa. Ei sellaiset oikein aikuisiällä jaksa aiheuttaa siinä mielessä loukkaantumista, kuin loukkaaja ehkä tahtoo. Lähimmäisten ihmisten kohdalla olisin ehkä enemmänkin harmissani ja surullinen siitä, että käyttäisivät tuollaisia sanoja oli se kohde kuka tahansa. Ne antavat sanojasta mielleyhtymäksi tyhmän, lapsellisen ja törkyisen. Eli siinä mielessä voisin olla pettynyt heidän käytökseen. Muiden kohdalla nuo eivät aiheuta kuin lähinnä myötänolostusta.
Kyllä sellaiset aidosti loukkaavat jutut on ilmaistu ihan lauseilla eikä millään haukkumasanoilla. Ja niissä olisi oltava jotain todellisuuspohjaa. Lähinnä sehän noissa on satuttavaa, jos joku itselleni tärkeä ja rakas ihminen ylipäätänsä haluaisi loukata minua.- dayum
Jotenkin tuntuisi että (yleensä?) pahiten saa toista loukattua nimenomaan todellisuuspohjaisilla asioilla. Mitä läheisempi/tärkeämpi sanoja, lie sen loukkaavampaa. Ei minua ainakaan oikein hetkauta mitkään sanomiset mitkä tiedostan olevan vääriä/paikkansapitämättömiä/yliliioiteltuja, ja tuollaisethan kertoo monesti enemmän sanojasta, mutta mitä enemmän sanomiset ovat todellisuuspohjaisia ja siihen pohjautuvia, se onkin jo toinen juttu.
- dayum
dayum kirjoitti:
Jotenkin tuntuisi että (yleensä?) pahiten saa toista loukattua nimenomaan todellisuuspohjaisilla asioilla. Mitä läheisempi/tärkeämpi sanoja, lie sen loukkaavampaa. Ei minua ainakaan oikein hetkauta mitkään sanomiset mitkä tiedostan olevan vääriä/paikkansapitämättömiä/yliliioiteltuja, ja tuollaisethan kertoo monesti enemmän sanojasta, mutta mitä enemmän sanomiset ovat todellisuuspohjaisia ja siihen pohjautuvia, se onkin jo toinen juttu.
muutkin vastaukset loppuun, pitänee täsmentää että osalle loukkaavinta voi olla se, mistä asiasta/asioista kokee epävarmuutta.
- dayum
dayum kirjoitti:
muutkin vastaukset loppuun, pitänee täsmentää että osalle loukkaavinta voi olla se, mistä asiasta/asioista kokee epävarmuutta.
Kun ette kuitenkaan tajuu puolittaisia ajatuksia, niin niistä asioista huomauttelu joiden kohdalla tuntee epävarmuuksia.
- ohhoijaa,,
dayum kirjoitti:
Niin, tai sitten loukkaa sellaisen asian haukkuminen mistä on varma. Ei kuulkaa fiksut, eikä sen enempää vähemmän fiksut tykkää idiootiksi nimittelystä.
- dayum
ohhoijaa,, kirjoitti:
Niin, tai sitten loukkaa sellaisen asian haukkuminen mistä on varma. Ei kuulkaa fiksut, eikä sen enempää vähemmän fiksut tykkää idiootiksi nimittelystä.
voi joitakuita kismittää. Itseäni ei niinkään loukkaa tuollainen minun ajatusjuoksun parjaaminen tai osaamisen tai osaamattomuuden arvostelu. Tiedän sangen hyvin mitä olen ja minkä verran, ja mitä en. Sama sinänsä mitä muut ajattelee. Arvostelija paljastaa oman tietämättömyytensä/sisimpänsä tai muutoin vaan tietoiset loukkaamisyritelmänsä.
- .........
Enpä kyllä osaa sanoa. Oikeastaan on yksi sana, jota entinen "tuleva" poikaystäväni käytti minusta ja se sana sai ja saa edelleen raivon partaalle; EUKKO ("Okei tullaan eukon kans sinne"). Se on ehkä törkeintä mitä mies voi nais(ystävä)elle sanoa! Kertoo todella paljon miehen ajatusmaailmasta eli ei kiitos. Se juttu jäi siihen.
- dayum
eukot saa näköjään helposti riemastumaan.
Tiedän yhden toisenkin eukon kanssa samankaltaisen sanan joilla saa jotkut naiset lämpiämään... ainakin vähän. Muija. Hah.
- 26
Huora ja sen synonyymit. Koska silloin halvennetaan naisten seksuaalisuutta.
- little petunia
Mä loukkaannun eniten siitä, jos minua sanotaan tyhmäksi. Ei minua haittaa esim. huora tai lutka (paitsi että pidän sen sanojaa huonokäytöksisenä junttina), koska tiedän etten ole kumpaakaan. Mutta koska arvostan älykkyyttä valtavasti ja omaa älykkyyttään on vaikea nähdä, niin tyhmäksi haukkuminen sattuu.
- .
Jos olisit oikeasti älykäs, et loukkaantuisi itseäsi tyhmempien loukkausyrityksistä.
- 8
Vitun tyhmä kysymys.. Miten tämä liittyy naisen logiikkaan...?
- Kas kas
Katkeraksi ja mielisairaaksi haukkuminen jos en mielistele miestä 24/7.
Eli mies kyllä saa puhua epäkohdista, mutta minua haukkui mielisairaaksi jos en ollut hänen kanssaan samaa mieltä. Tyhmäksi haukkuminen, ulkonäön haukkuminen.
Tuollaisista miehistä eroan eli tuollaista en kuuntele.
- sininen1977
90 %:sti naisista on epävarmoja ulkoisesta olemuksestaan, ts joku sana jonka pystyy johtamaan naisen ulkonäöstä.
- Yks vaan.
Mä en sanoisi olevani epävarma ulkonäöstäni jos suutun siitä että mies haukkuu ulkonäköäni. Lopetan sellaiset suhteet, koska en halua seurustella miehen kanssa, jolle en kelpaa.
Sama on tietysti kaikkeen muuhunkin haukkumiseen. En koe olevani lutka, mutta jos mies lutkittelee niin taatusti jätän miehen.
En halua elää miehen kanssa joka pahoittaa mieleni, siinä kaikki.
- rose18
henkilölle herkempiä aiheita.
eli minä olen tarkka etten vahingossakaan petä, niin huora sana on niin halventavaa..- miksi noin?
Outoa, minusta taas on helppo nauraa "huoralle" tai "lutkalle", koska tiedän, että ne sanat eivät koske minua. Olen aina luullut, että niistä herkästi loukkaantuvat ne, joilla "osuu omaan nilkkaan".
- Ei loukkaa
miksi noin? kirjoitti:
Outoa, minusta taas on helppo nauraa "huoralle" tai "lutkalle", koska tiedän, että ne sanat eivät koske minua. Olen aina luullut, että niistä herkästi loukkaantuvat ne, joilla "osuu omaan nilkkaan".
Sellaiset naiset jotka ajattelevat muiden naisten olevan "huoria" ovat samassa kategoriassa huorittelevien luuserijunttien kanssa. Nämä "kun minä olen niin kunnollinen että olen ollut vain yhden miehen kanssa sängyssä, niin en ainakaan ole mikään huora (kuten naapurin kokeneempi sisko)".
Eiköhän tuollaiset huora/neitsyt-luokittelut ole onneksi jääneet menneelle vuosisadalle kaikkien normaalien ihmisten mielestä.. - rose18
miksi noin? kirjoitti:
ettei se niin mene.
- 12
miksi noin? kirjoitti:
Epäilen vahvasti, että vähiten huorittelusta loukkantuvat "alan ammattilaiset". Vaan mikä pistää miehen huorittelemaan? Taitaa olla niin, että se "osuu omaan nilkkaan" kertookin miehen epävarmuudesta.
- ....
kun ei sano mitään
- ----
Jos sanotaan siivelläeläjäksi. Asuin avoliitossa, meillä kaksi lasta, toinen miehen ja toinen yhteinen.
Naapurit painostivat tällä.
Huoraksi haukutaan oman alemmuudentunteen tai kiintymyksen tähden, tyhmäksi kateuden tähden, jos mies on naiselle kateellinen, se on pervoa. - 20
Riippuu tietysti kuka sanoo ja missä tilanteessa ja millä tavalla. Jos joku yhdentekevä tyyppi alkaa nimittelemään, niin se nyt on aika..niin..yhdentekevää. Jos taas esim. oma isä alkaa huorittelemaan, niin totta helvetissä loukkaannun. Jos taas joku hyvä ystäväni sanoo hymyillen tyhmäksi, kun kaadan lasin pöydälle, niin en loukkaannu.
- tyhmä lehmä
Ei se sana, vaan miten se sanotaan. Mutta jos nyt halutaan punnita sanojen painoarvoa sinänsä, eiköhän se huorittelu ole raskainta arsenaalia. Siinä sanojalla on selkeä tarkoitus loukata ilman mitään sovittelun mahdollisuutta. Ulkonäön tai älynlahjojen moittiminen ovat aina makukysymyksiä, mutta toisen kutsuminen huoraksi asettaa tämän aika ehdottomasti ikävään valoon - täysin riippumatta sen haukutun ammatista ja/tai sukupuolimoraalista.
- Mies22vkl
Tuskin huoraksi haukkuminen kovin paljon loukkaa ihmistä, joka on ollut vaikka vain oman miehensä kanssa sängyssä. Tietenkin asia erikseen jos kaikki sen uskovat. Itse oletin tilanteen olevan kahdenkeskinen, koska muutoin kaikki haukkuminen mikä saattaa negatiiviseen valoon on paha asia.
Itse olen sitä mieltä, että se loukkaa eniten, joka pitää paikkaansa tai jota on saanut kuulla niin pitkään että tavallaan itsensä siitä haukkumasanasta tunnistaa, vaikka sillä ei oikeasti olisikaan mitään todenperää. - rose18
Mies22vkl kirjoitti:
Tuskin huoraksi haukkuminen kovin paljon loukkaa ihmistä, joka on ollut vaikka vain oman miehensä kanssa sängyssä. Tietenkin asia erikseen jos kaikki sen uskovat. Itse oletin tilanteen olevan kahdenkeskinen, koska muutoin kaikki haukkuminen mikä saattaa negatiiviseen valoon on paha asia.
Itse olen sitä mieltä, että se loukkaa eniten, joka pitää paikkaansa tai jota on saanut kuulla niin pitkään että tavallaan itsensä siitä haukkumasanasta tunnistaa, vaikka sillä ei oikeasti olisikaan mitään todenperää.kyllä se vaikuttaa jos itsestä ei ole varma vaikka yhen miehen kanssa oisi ollut.
kuule kyllä se loukkaa ja vit*uttaa jos puhutaan muuta mitä se on.
koska perättömistä asiosta saa taistella jos läheiset uskoo kaiken. - Mies22vkl
rose18 kirjoitti:
kyllä se vaikuttaa jos itsestä ei ole varma vaikka yhen miehen kanssa oisi ollut.
kuule kyllä se loukkaa ja vit*uttaa jos puhutaan muuta mitä se on.
koska perättömistä asiosta saa taistella jos läheiset uskoo kaiken.Jos olisit lukenut viestini niin kyseessä oli tilanne, jolloin ei tarvitse huolehtia siitä mitä muut uskovat. Sillä jokainen negatiivisessa valossa sanottu asia, jonka toiset uskovat, hetkauttaa ihmistä. Jos tämä tulisi ottaa huomioon niin pahin haukkumasana lienisi sarjamurhaaja/raiskaaja/kiduttaja.
- rose18
Mies22vkl kirjoitti:
Jos olisit lukenut viestini niin kyseessä oli tilanne, jolloin ei tarvitse huolehtia siitä mitä muut uskovat. Sillä jokainen negatiivisessa valossa sanottu asia, jonka toiset uskovat, hetkauttaa ihmistä. Jos tämä tulisi ottaa huomioon niin pahin haukkumasana lienisi sarjamurhaaja/raiskaaja/kiduttaja.
ikävä kyllä, jos sen sanoo joku läheinen..
ei tarvitse olla kuin, jotain vikaa ihmisessä niin ne uskoo kaiken siitä.
kaikista hauskinta on se että se menee kiertävänä joka paikkaa, vaikka asia oisi ollut päin vastainen. - 25
Mies22vkl kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä, että se loukkaa eniten, joka pitää paikkaansa tai jota on saanut kuulla niin pitkään että tavallaan itsensä siitä haukkumasanasta tunnistaa, vaikka sillä ei oikeasti olisikaan mitään todenperää.Ei huoraksi haukkumisella tarvitse olla mitään tekemistä sänkypuuhien kanssa.
- Mies22vkl
25 kirjoitti:
Ei huoraksi haukkumisella tarvitse olla mitään tekemistä sänkypuuhien kanssa.
Kyllä sillä minusta pitää olla tekemistä sänkypuuhien kanssa jos sillä haluaa loukata toista.
- sovitaan että olet..
Mies22vkl kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä, että se loukkaa eniten, joka pitää paikkaansa tai jota on saanut kuulla niin pitkään että tavallaan itsensä siitä haukkumasanasta tunnistaa, vaikka sillä ei oikeasti olisikaan mitään todenperää."jota on saanut kuulla niin pitkään että tavallaan itsensä siitä haukkumasanasta tunnistaa, vaikka sillä ei oikeasti olisikaan mitään todenperää"
Tällainen on henkistä väkivaltaa ja joka sitä mielellään käyttää, on henkisesti väkivaltainen. Oikeastaan se ei loukkaa, vaan suututtaa. Herättää pysyvää piilovihaa.
- Megalo skata.
Nimimerkille UTELIAS 12943.Nykyisin mies ei voi esittää naiselle epäkorrektia kysymystä,naiset ovat vaatineet ja saaneet tasa-arvon joten siitä vaan kysymään.Naisilla ja etenkin suomalaisella naisella on tasa-arvo tärkeä asia,kunnes tulee sellanen mies vastaan joka vaatii tasa-arvoa myös itselleen,sillon alkaa Elli pillittää.Mitä siinä parkuu,saa mitä pyysi.Ne on kanssa aika kivoja,jotka ei noteeraa kuin ulkolaiset miehet,eipä olis muut huolineetkaan ja sitä ne naiset ei millään myönnä.Joku taas tahtoo itselleen moppehauvan joka nuolee varpaat ja on tumpula.Jos nainen sortaa tumpulaa,niin tumpula on sen ansainnut,siitä vaan naiset tumppua rääkkäämään.Poikamiehenä ollessa pysähdyin huoltikselle tupakan ostoon.Takaisin tullessa oli pari tärkeän näköistä tytsyä pysäköinyt takapenkille.Ilmoittivat että nyt mennään Piikkiöön,noin 30 km.Sanoin niille jaaha,ja mä kotiin nukkumaan.Mä ajoin talon eteen,sammutin auton ja lähdin kotiin.Pakkasta -18 ja tytsyt lähti autosta 2 min päästä.Se oli tasa-arvoa se.
- hirmukiva
Siinä jotakin, mitä nainen ei halua kuulla. Jotta naisen saisi totaalisen raivon valtaan (ei suositeltavaa, seinät hajoo...), hänet on rinnastettava MIEHEN äitiin.
- .,-,.-.,-.,-,.-
riippuu naisesta ja siitä kuka haukkuu.
esim. exäni joka oli väkivaltaan taipuva idiootti haukkui minua huoraksi ja tyhmäksi muutamia kertoja, en ikinä ottanut sitä itseeni, koska tiedän etten ole horo ja olen paljon häntä älykkäämpi (hän suoritti vain peruskoulun ja elää hanttihommilla)
nyxäni on minua älykkäämpi ja parempi monessa asiassa, ja jos hän haukkuu tyhmäksi niin ottaisin sen paljon enemmän itseeni, koska tiedän hänen olevan fiksumpi. - dooris...
Mua ei loukkaa mikään yksittäinen sana. Paha mieli tulee siitä, kun alan miettiä ja ihmetellä, minkä takia tuo ihminen haluaa olla ilkeä. Yksittäinen heitto ei järkytä. Ja loukkaavinta on petollisuus, jos eessäpäin on ok ja selän takan haukkuu tai kertoo muille luottamuksellisia asioita.
Ei siis mikään sana vaan se jos ei ole reilu. - WInk
Joku lutka tai lehmä ei paljon missään tunnu, mutta jos naisella on vaikka iso takapuoli ja sanot häntä isoperselehmäksi, se voi jo tuntua.
- tauno talikko
Ei se ole loukkaavaa, se on typerää ja kertoo, mihin lypsäjä on tottunut kohdistamaan katseensa.
Persekommentoijat saattavat olla toisinaan sellaisia, ettei niiden persettä ole tullut katsoneeksi kukaan. Näkymättömiä ;) Näkymätön hakee huomiota törkeydellä, koska ei saa sitä charmilla.
- naiset erilaisii
pahapaha. no, ehkä sellainen sana, jota et omasta äidistäsi käytäisi?
Mikä tuntuisi pahalta sanoa omalle äidille, tuntuu pahalta kaikista naisista.
(Omalta kohdalta pahin on, jos joku haukkuu valehtelijaksi, tai laiskaksi, koska mulle on kunnia-asia puhua totta ja olla niin toimelias, kuin vain pystyn... mua jos joku haukkuu h uoraksi, niin voin vaan nauraa, koska se haukkuja on yleensä ansioituneempi tuossa asiassa, mutta laiskaksi tai valehtelijaks jos joku kehtaa sanoa, saa kyllä tuta tulta.) - rumilus
Haukkumasanoista "ruma" ja kaikki sen vastineet mitä nyt voi keksiä, jokin negatiivinen juttu ulkonäöstä siis.
Huorittelut ja lutkittelut on inhottavia, mutta eivät yhtä pahoja. Tiedän, ettei kumpikaan minuun kalahda, mutta ulkonäön arvostelu kyllä... En koe olevani kaunis ja minua on kiusattukin ja jo lapsena / nuorena rumaksi haukuttu, jos ja kun sitä vielä aikuisiällä kuulee niin se sattuu. - pikkulikkatäällähei
Itse en pidä, jos tituleerataan pikkutytöksi. Alaikäisyydestä on aikaa jo hyvin paljon, joten tytöttely loukkaa aina. Se antaa kuvan, että mielipiteilläni tai teoillani ei ole mitään väliä, koska olen vain tietämätön pikkulikka.
- foisjrg
Jos haukkuu rumaksi, sillä sitten ei ole toisen mielestä tarpeeksi hyvä kenellekkään ja joutuu elämään ilman kumppania koko elämänsä. Se osuu ja uppoaa, eikä uskalla enää olla kyseisein ihmisen kanssa tekemisissä varsinkin jos on ollut ihastunut häneen.
- truweryu
Jos mies nimittelisi minua huoraksi tai lutkaksi, pistäisin välit poikki välittömästi. Ei saisi ikinä anteeksi.
- miksi haukkua
Kuullut olen käytettävän klaffivittu ja tynnyrisauna. Kertoo kyllä enemmän miehestä kuin naisesta.
- nuor tyytö
Jos joku haukkuu Kyöstixin vaimoksi, niin se on kyllä aika paha.
- nainen--33
Mulle olisi ruma. En halua olla ruma, mieluummin olisin vaikka tyhmä.
- Ettetunnekumminkaan
Henkilökohtaisesti pahimmat haukkumasanat olisivat varmaankin jotkut ulkonäköön liittyvät, esim ruma ja läski tmv.
- Worthless whore
''Mikä on pahin haukkumasana, mitä naiselle voi sanoa?''
Ruma.
Vastenmielinen kuulostaa liian pitkältä ollakseen hyvä haukkuma. - Pitkäsiima
LAHNA ON PARAS HAUKKUMANIMI,EI JÄTÄ MITÄÄN ARVAILUJEN VARAAN(LAISKA-PAKSU JA TYHMÄ)..SE OSUU JA UPPOO AINA..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844