GodFm

mattinenm

Mitä mieltä olette tästä kyseisestä bändistä ? Ei niin perus räppiä,yhdistää aika lailla eri tyyliä,poppia yms Ilmeisen uusi nimi suomen gospel skenessä ? tässä on bändin nettisivut:
www.myspace.com/godfmmusic

14

975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MC Dog

Mun mielestä GodFM:n jätkät on kyl tehny tosi hyvää duunia ton ekan levyn kanssa. Kaikilla on suht koht ok flowt ihan hyviä laineja, vaikka onkin vielä kehittymisen varaa. Toi poppi mistä mainitsit nii se on mun mielestä ehdottomasti GodFM:n menestys elementti. Se on uus juttu Gosbel skenessä ja se iskee myös paljon ei räpin kuuntelijoihin. Ei mitään muutaku menestystä ja onne pojille. ps asiantunteva....

• luMIU.

yksinkertasesti paras :)) !

• miscu

Ite tykästyin GodFm:ään heti ekalla kuuntelukerralla ja oli kyl pakko ostaa levy. Biitti on tosi jees ja sanat on hyvin suunniteltu. Kaikin puolin Gospelia asenteella. Kyl suosittelen.

• God'sGirl

Hyvää settiä kyl jätkät heittää ja vetää keikat ihan kybällä! Kandee käydä tsekkaa ehdottomasti:) Vihdoinki hyvän kuulost musiikkia mis on OIKEESTI sanomaa. Ku niin paljo sellasii "maallisiks naamioituja" gospel biisei. Tollanen tyylimix musiikki kyl iskee monii ja jätkät on kehittyny koko ajan vaa parempaa suuntaa. Kaikkee hyvää ja siunausta bändille!;)

• MC girl

Minä kuulin ekan kerran GodFM Myspacesta ja täytyy sanoa että pojat tekee todella hyvää musiikkia, parasta musiikkia , sanat koskettaa ja kappaleet ovat aivan loistavia, kannattaa käydä tsekkaamassa GodFM sivut heti :)

• LoveRevolution

On kyllä superhyvää musaa! 14.-16.5 GodFm on esiintymässä mahtavassa nuorisokonferensissa, tule ja tsekkaa paikan päältä!
      http://www.revolutionkonffa.fi/

• Chrystall^

On vaan niin parasta musaa tykkään tosi paljo kertseistä beijbe, armollinen ja särkyneet...

• 5266
        Chrystall^ kirjoitti:

On vaan niin parasta musaa tykkään tosi paljo kertseistä beijbe, armollinen ja särkyneet...

Aivan loistavaa settiä pojat tekee,kannattaa käydä myspacen sivuilla ja Youtubessa kuuntelemassa :)

• goodguy
        5266 kirjoitti:

Aivan loistavaa settiä pojat tekee,kannattaa käydä myspacen sivuilla ja Youtubessa kuuntelemassa :)

GOD FM ON KOTIMAISEN GOSPEL MUSIIKIN MERKKITTÄVÄMPIÄ VALLOTTAJII KOTIMAISES GOSPEL MUSIIKISSA ;DDD

• Hauiskääntö

Todella kovaa settiä toi uus uneton biisi ei voi muutaku venaa et pääsee konffas kuulee taas jäbii ja uutta levyä.

• Milla23

GodFM:llä on ollu hyviä keikkoja livebandin kanssa sitä olis kiva kuulla myös levylläkin.

• Ali Khalif

Enemmän räppiä vähemmän laulua siitä syntyy bueno mut ihan hyvän kuulosta nytkin ;)

• mattinenm

Mikä on teistä ton noiden uuden levyn paras biisi? Mä tykkään unettomasta ja myös kadonnut biisistä. Joo räppiä vois toisaalt olla enemmän, mut iha hauska et osa tekee tollast popahtavaa musaaki

• Tokio Hotel Girl

Ei tollanen hihhuli musa kauheesti kiinnosta, mut sanonpa vaa et tunnen toisen niist tyypeist, mun (raivostuttavien) hihhulivanhempien kavereit...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe