venäläiset naiset...

mage_x

Onko jollain kokemuksia netistä bongatuista venäläisistä naisista? Olen viestitellyt yhden kauniin nuoren venakkonaisen kanssa ja arveluttaa hänen tarkoitusperänsä. Hän olisi kovasti tulossa Suomeen. Onko joku joutunut huijatuksi vai onko jollain hyviä kokemuksia?

75

7818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdotti tapaamista. Kun vastasin ehdotukseen, hän menikin hiljaiseksi. Eipä ole kuulunut mitään sen jälkeen. Eräs tosi kaunis alkoi kertomaan elämästään konekäännetyllä englanninkielellä. Lauseet olivat hyvin standardikamaa, toivottiin pikaista tapaamista, rakkautta, pelastusta köyhyydestä jne. No, suunnilleen samat lauseet oli jo lähettänyt eräs epäilyttävän oloinen VALKOINEN, täysin ruskettumaton NIGERIALAINEN kaunotar. Kuvankin muistin nähneeni eräällä valokuvapalstalla, joten tekaistu henkilö oli kyseessä. Jostakin syystä kaikki ulkomaalaiset, oma-aloitteisesti yhteyttä ottaneet naiset (botit?) ovat aina olleet kauniita. Kauniit naiset ovat aina kiertäneet minut kaukaa, joten miksi ihmeessä kaikki ulkomailta tulevat yhteydenotot ovat kauniilta naisilta? Olenko jotenkin kuuluisa ulkomailla? Vastaus kysymykseesi siis on: Puhut botille. Botti lähettää yleispäteviä standardiviestejä, joihin joku ihminen aina välillä lisää pari riviä, jotta tuntuisi vähän aidommalta. Tee testi. Kysy vaikeita, ala käyttää monimutkaista kieltä, jota koneella ei voi kääntää. Nyt eivät standardifraasit enää autakaan. Muuttuuko tyyli? Alkaako toinen vältellä vastaamista vaikeisiin kysymyksiin? Pyrkiikö epätoivoisesti ohjaamaan keskustelua aiheisiin, joihin fraaseja löytyy? Sitäpaitsi, venäjäähän kirjoitetaan kyrilisillä kirjaimilla. Suomi on täysin käsittämätön kieli venakolle. Miten hän on kiinnostunut sinusta? Lukenut profiilin vai? Jollakin siis on länsimainen näppäimistö ja kuinka ollakaan, hänellä on tapana ihastua tuntemattomiin miehiin Suomessa, vaikka itse asuu Habarovskissa? Pelkän kuvan perusteella? Kuinka tyhmiä ovat kauniit, nuoret venakot? Helvetin älykkäitä! Eivät ihan tuosta vaan ala törttöilemään netissä tuntemattomien kanssa, toisin kuin meikäläiset äijät. Matkarahapyyntö tulee vielä, jos kauan jatkat. Botin takana luultavasti ei edes ole nainen, vaan finninaamainen nettihuijari, nimeltä Juri.

      • jfdskgjölds

        Nämä venäläisnaiset ovat huijareita eivätkä oikeita naisia vaan useinmitten miehiä, mutta joskus naisiakin rahan perässä. Kokemusta löytyy. Joten älkää vastaatko näihin viesteihin etenkin jos sähköposti on rekisteröity yahoo:lle


      • mage_x

        mielenkiinnosta olen jatkanut viestittelyä henkilön kanssa joka väittää olevansa nuori kaunis venäläisnainen. On lähettäny tosi kauniita kuvia ja jopa yhden rannalla kuvatun videon. Tänään tuli eka vihjaus että voisinko auttaa matkarahoissa, koska hän haluisi pian Suomeen minua tapaamaan. Kuulemma matka tarvittavat paperit maksavat 600 euroa. Viestit on muuten käännetty suomeksi tosi vaikealukuisesti, useimmista lauseista ei saa mitään selvää, mutta jotkut lauseet on ihan ok kieltä. mielenkiintoista...


      • ei ne ole huijareita

        Minä olen ollut yhteen kaunniiseen venäläiseen naiseen yhteydessä noin puoli vuotta ja se on rakastunut minuun ja kun oltiin mailattu noin 2 kk niin se sanoi että voiko tulla käymään minun tykönä niin sanoin että voit tulla vaikka heti no siinä meni noin 2 viikkoa niin se tuli käymään minun tykönä ja oli hiukan yli kk täällä ennen kuin lähti kotia venäjälle. Mitä nyt ollaan mailailtu ja meillä menee hyvin ja se on käynyt minun ykönä nyt jo 4 kertaa ja ollaan hiukan suunniteltu tulevaisuutta kun me kumpikin haluamme toisiamme koko ajan ja se ei ole kertaakaan pyytänyt minulta yhtään rahaa ja ollaan puhuttu että mentäisiin naimisiin ensi kesänä ja siitä ei ole tarkempaan että missä me mennään sitten ja olen itse käynyt venäjällä sen tykönä ja olen tavannut sen vanhemmat ja ne oli todella iloisia siitä että niitten tyttö on löytänyt kunnollisen miehen ja sanoivat että meidän pitää mennä kummassakin maassa naimisiin kun vejällä se on erinlainen tapa kuin meillä täällä, ja sitten sen äiti sanoi että meidän pitää ainakin 2 lasta hommata jotta meidän yhteinen suku sitten jatkuisi.


      • maranääska
        ei ne ole huijareita kirjoitti:

        Minä olen ollut yhteen kaunniiseen venäläiseen naiseen yhteydessä noin puoli vuotta ja se on rakastunut minuun ja kun oltiin mailattu noin 2 kk niin se sanoi että voiko tulla käymään minun tykönä niin sanoin että voit tulla vaikka heti no siinä meni noin 2 viikkoa niin se tuli käymään minun tykönä ja oli hiukan yli kk täällä ennen kuin lähti kotia venäjälle. Mitä nyt ollaan mailailtu ja meillä menee hyvin ja se on käynyt minun ykönä nyt jo 4 kertaa ja ollaan hiukan suunniteltu tulevaisuutta kun me kumpikin haluamme toisiamme koko ajan ja se ei ole kertaakaan pyytänyt minulta yhtään rahaa ja ollaan puhuttu että mentäisiin naimisiin ensi kesänä ja siitä ei ole tarkempaan että missä me mennään sitten ja olen itse käynyt venäjällä sen tykönä ja olen tavannut sen vanhemmat ja ne oli todella iloisia siitä että niitten tyttö on löytänyt kunnollisen miehen ja sanoivat että meidän pitää mennä kummassakin maassa naimisiin kun vejällä se on erinlainen tapa kuin meillä täällä, ja sitten sen äiti sanoi että meidän pitää ainakin 2 lasta hommata jotta meidän yhteinen suku sitten jatkuisi.

        mutta mitä jos susta vain tuntuu että kaikki ok?
        ethän sä vo tietää mitä se siellä ryslandiassa duunailee.


      • ei ne ole huijareita kirjoitti:

        Minä olen ollut yhteen kaunniiseen venäläiseen naiseen yhteydessä noin puoli vuotta ja se on rakastunut minuun ja kun oltiin mailattu noin 2 kk niin se sanoi että voiko tulla käymään minun tykönä niin sanoin että voit tulla vaikka heti no siinä meni noin 2 viikkoa niin se tuli käymään minun tykönä ja oli hiukan yli kk täällä ennen kuin lähti kotia venäjälle. Mitä nyt ollaan mailailtu ja meillä menee hyvin ja se on käynyt minun ykönä nyt jo 4 kertaa ja ollaan hiukan suunniteltu tulevaisuutta kun me kumpikin haluamme toisiamme koko ajan ja se ei ole kertaakaan pyytänyt minulta yhtään rahaa ja ollaan puhuttu että mentäisiin naimisiin ensi kesänä ja siitä ei ole tarkempaan että missä me mennään sitten ja olen itse käynyt venäjällä sen tykönä ja olen tavannut sen vanhemmat ja ne oli todella iloisia siitä että niitten tyttö on löytänyt kunnollisen miehen ja sanoivat että meidän pitää mennä kummassakin maassa naimisiin kun vejällä se on erinlainen tapa kuin meillä täällä, ja sitten sen äiti sanoi että meidän pitää ainakin 2 lasta hommata jotta meidän yhteinen suku sitten jatkuisi.

        ettei vaan olis botti tämäkin? Älyttömän pitkiä lauseita ilman välimerkkejä ym.
        :)


      • Ei onnistu!
        ei ne ole huijareita kirjoitti:

        Minä olen ollut yhteen kaunniiseen venäläiseen naiseen yhteydessä noin puoli vuotta ja se on rakastunut minuun ja kun oltiin mailattu noin 2 kk niin se sanoi että voiko tulla käymään minun tykönä niin sanoin että voit tulla vaikka heti no siinä meni noin 2 viikkoa niin se tuli käymään minun tykönä ja oli hiukan yli kk täällä ennen kuin lähti kotia venäjälle. Mitä nyt ollaan mailailtu ja meillä menee hyvin ja se on käynyt minun ykönä nyt jo 4 kertaa ja ollaan hiukan suunniteltu tulevaisuutta kun me kumpikin haluamme toisiamme koko ajan ja se ei ole kertaakaan pyytänyt minulta yhtään rahaa ja ollaan puhuttu että mentäisiin naimisiin ensi kesänä ja siitä ei ole tarkempaan että missä me mennään sitten ja olen itse käynyt venäjällä sen tykönä ja olen tavannut sen vanhemmat ja ne oli todella iloisia siitä että niitten tyttö on löytänyt kunnollisen miehen ja sanoivat että meidän pitää mennä kummassakin maassa naimisiin kun vejällä se on erinlainen tapa kuin meillä täällä, ja sitten sen äiti sanoi että meidän pitää ainakin 2 lasta hommata jotta meidän yhteinen suku sitten jatkuisi.

        ...osa sitä huijausrengasta...??? Tuo sinun kirjoittamasi teksti vain vaikuttaa hieman, Hmm, miten sen nyt sanoisi -kömpelöltä, noin kieliopillisesti tarkasteltuna... Ba ruski?

        Lisää huijauksista täällä:

        http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Venäjän miliisi etsii treffisivuilla huijattuja miehiä Suomesta/1135263020283


      • Warder
        ei ne ole huijareita kirjoitti:

        Minä olen ollut yhteen kaunniiseen venäläiseen naiseen yhteydessä noin puoli vuotta ja se on rakastunut minuun ja kun oltiin mailattu noin 2 kk niin se sanoi että voiko tulla käymään minun tykönä niin sanoin että voit tulla vaikka heti no siinä meni noin 2 viikkoa niin se tuli käymään minun tykönä ja oli hiukan yli kk täällä ennen kuin lähti kotia venäjälle. Mitä nyt ollaan mailailtu ja meillä menee hyvin ja se on käynyt minun ykönä nyt jo 4 kertaa ja ollaan hiukan suunniteltu tulevaisuutta kun me kumpikin haluamme toisiamme koko ajan ja se ei ole kertaakaan pyytänyt minulta yhtään rahaa ja ollaan puhuttu että mentäisiin naimisiin ensi kesänä ja siitä ei ole tarkempaan että missä me mennään sitten ja olen itse käynyt venäjällä sen tykönä ja olen tavannut sen vanhemmat ja ne oli todella iloisia siitä että niitten tyttö on löytänyt kunnollisen miehen ja sanoivat että meidän pitää mennä kummassakin maassa naimisiin kun vejällä se on erinlainen tapa kuin meillä täällä, ja sitten sen äiti sanoi että meidän pitää ainakin 2 lasta hommata jotta meidän yhteinen suku sitten jatkuisi.

        Kysyikö kertaakaan rahaa sinulta matkaan tai mihinkään muuhunkaan?
        minulle on nyt viestittänyt 2 venäläistä naista 28 v ja 29 v, ollaan nyt jubailtu noin 2 viikkoa eikä vielä ole kysyneet rahaa mutta tein asian heille selväksi, että voivat tulla tapaamaan minua tänne mutta itse maksavat matkansa minä en lähetä rahaa. Ja ovat puhuneet tapaamisesta ja tulemisesta tänne suomeen mutta ajan kohtaa ei ole vielä sanoneet. Kun ei noista tiedä ovatko huijareita vai ei miten oikeat ja huijarit toisistaan erottaa jos joku sen tietää niin kertokaa ihmeessä mullekkin :) mulla ollut noita jo kymmen kunta mutta kaikki olleet huijareita ja rahaa kysyneet. Ja (ei ne ole huijareita) tälle kaverille viesti että onneksi olkoon että olet löytänyt hyvän naisen ja ei ollut huijari :)


      • Warder
        ei ne ole huijareita kirjoitti:

        Minä olen ollut yhteen kaunniiseen venäläiseen naiseen yhteydessä noin puoli vuotta ja se on rakastunut minuun ja kun oltiin mailattu noin 2 kk niin se sanoi että voiko tulla käymään minun tykönä niin sanoin että voit tulla vaikka heti no siinä meni noin 2 viikkoa niin se tuli käymään minun tykönä ja oli hiukan yli kk täällä ennen kuin lähti kotia venäjälle. Mitä nyt ollaan mailailtu ja meillä menee hyvin ja se on käynyt minun ykönä nyt jo 4 kertaa ja ollaan hiukan suunniteltu tulevaisuutta kun me kumpikin haluamme toisiamme koko ajan ja se ei ole kertaakaan pyytänyt minulta yhtään rahaa ja ollaan puhuttu että mentäisiin naimisiin ensi kesänä ja siitä ei ole tarkempaan että missä me mennään sitten ja olen itse käynyt venäjällä sen tykönä ja olen tavannut sen vanhemmat ja ne oli todella iloisia siitä että niitten tyttö on löytänyt kunnollisen miehen ja sanoivat että meidän pitää mennä kummassakin maassa naimisiin kun vejällä se on erinlainen tapa kuin meillä täällä, ja sitten sen äiti sanoi että meidän pitää ainakin 2 lasta hommata jotta meidän yhteinen suku sitten jatkuisi.

        Mitä muuten maksaa lento lippu venäjältä moskovasta suomeen onko kellään tietoa ja pitääkö tulijalla olla vielä erikseen rahaa elämiseen täällä?
        Kun moni on ilmoittanut että eivät saa viisumia ja pääse tulemaan jos ei ole rahaa elämiseen tällä ja moni sanoo että se on noin 10 euroa päivä eli jos on esim: 30 päivää niin se on 300 euroa noin. Eli pitääkö tämä paikanssa että eivät pääse tulemaan jos ei ole rahaa elämiseen toisessa maassa ja että se on pakollista olla se raha?


      • eppp
        hhave kirjoitti:

        ettei vaan olis botti tämäkin? Älyttömän pitkiä lauseita ilman välimerkkejä ym.
        :)

        Olihan välimerkkejä, kaksi pistettä ja pilkku, mitä niitä tuhlaamaan, kuluttaa vain mustetta turhaan ;)

        Ei botti noin avuttomasti kirjoita, joku taso sentään..


      • Asiallisialöytyymyös
        Warder kirjoitti:

        Mitä muuten maksaa lento lippu venäjältä moskovasta suomeen onko kellään tietoa ja pitääkö tulijalla olla vielä erikseen rahaa elämiseen täällä?
        Kun moni on ilmoittanut että eivät saa viisumia ja pääse tulemaan jos ei ole rahaa elämiseen tällä ja moni sanoo että se on noin 10 euroa päivä eli jos on esim: 30 päivää niin se on 300 euroa noin. Eli pitääkö tämä paikanssa että eivät pääse tulemaan jos ei ole rahaa elämiseen toisessa maassa ja että se on pakollista olla se raha?

        Jos tulee esim sinun kutsumana ja sinä vastaat hänen oleskelun aikaisista kuluista
        on helpompi. jos tulee omatoimisesti niin pitää olla rahaa vissi summa joka päivälle.
        Ei se olen kovin vaikeaa. Pietarista taksilla suomeen tulo maḱsaa noin 25 e ja paluumatka saman. Bussin hintaa en muista mut ei oo kallis.
        Omatoiminen tulija siis tarvii viisumin ja rahaa. Samoin joutuu ilmoittamaan
        todennäköisesti että asuuko esim hotellissa,matkustajakodissa tai jonkun luona.
        Helpoin tietenkin on kutsuttuna koska viisumin saantikin on helpompi.
        Itsellä ollut vaimo jo 20v pietarista ja hyvin toimii kaikki.
        Kaverilla vaimo Ukrainasta ja ihan ok kaikki.Nainen pyörtää omaa firmaa ja on talo Ukrainassa.
        Kannattaa tosiaan rahan pyytäjät jättää omaan arvoonsa.
        On siellä asiallisia ihmisiä jotka tykkää ihan oikeasti suomesta ja suomalaisista
        ja todella hyvän huolen pitävät miehestään.
        Esim mun vaimo tuli ekan kerran itse kutsuttuna. Ja muuttokaan ei sit ollut
        kovin vaikea. Ihan normaalilla ajattelulla kyllä selviää jos on huijari. Niitä on ollut tarjolla
        kavereille mm Ghanasta,Turkista,Eestistä, Venäjältä myös


      • Anonyymi
        Warder kirjoitti:

        Mitä muuten maksaa lento lippu venäjältä moskovasta suomeen onko kellään tietoa ja pitääkö tulijalla olla vielä erikseen rahaa elämiseen täällä?
        Kun moni on ilmoittanut että eivät saa viisumia ja pääse tulemaan jos ei ole rahaa elämiseen tällä ja moni sanoo että se on noin 10 euroa päivä eli jos on esim: 30 päivää niin se on 300 euroa noin. Eli pitääkö tämä paikanssa että eivät pääse tulemaan jos ei ole rahaa elämiseen toisessa maassa ja että se on pakollista olla se raha?

        Ei pidä paikkaansa. Rahaa ei tarvitse olla. Murmansk - Kemi lentolippu maksaa 220 euroa, yhden suuntainen matka.


    • Harasoo

      Pari vuotta sitten minuun otti yhteyttä s24-treffiareenalla yksi venäläinen nainen. Kommunikoimme sen jälkeen sähköpostilla englanninksi, joka hänellä oli kyllä aika kankeaa. Nainen oli uskomattoman kaunis, ja sain viekotelluksi häneltä hienoja kuvia, joissa osassa hän poseeraa melko rohkeasti ja vähissä kuteissa. Suhtauduin häneen alusta pitäen aika varautuneeksi, mutta ihan mielenkiinnosta kirjoittelin hänelle.

      Melko pian hän otti puheeksi, että tulisi Venäjältä Suomeen luokseni ja että minun tulisi lähettää hänelle rahaa matkaa varten. En ole ihan rahamiehiä, vaikka hän kai luuli kaikkien suomalaisten olevan, ja lisäksi minulla oli voimakas epäilys, että hän on yhteydessä moniin muihinkin miehiin, joten ei tullut mieleenkään lähettää rahaa. Niinpä hänestä ei sitten enää kuulunutkaan mitään...

      Vaan en tiedä, teinkö hölmösti. Toisin meneteltyäni saattaisin asua tälläkin hetkellä sellaisen missin kanssa...

      • :)

        "Vaan en tiedä, teinkö hölmösti. Toisin meneteltyäni saattaisin asua tälläkin hetkellä sellaisen missin kanssa..."
        Usko pois, et asuisi. :P olisit vain satoja euroja köyhempi.


      • Tahvot_saunan_taakse

        Vittu te ootte palikoita. Häpeäksi mieskunnalle. Saatana!

        Noi on ihan satavarmasti huijausta. Olenkin miettinyt että kuka vitun urpo noihin lankeaa. Nyt on sekin asia selvillä. Oletteko kovinkin tyhmiä noin normaalielämässä? Onko kouluja käyty? Onko älykkyysosamäärä testattu? Sijoititteko rahaa WinCapitaan?

        Kuinkahan huoletonta ja jännittävää elämä olisikaan, jos olisi tämän tason tahvo?

        Rankkaa seurata ihmisten ääretöntä tietämättömyyttä ja naiviutta sivusta.


      • rrrrrrrrppppppppppp
        Tahvot_saunan_taakse kirjoitti:

        Vittu te ootte palikoita. Häpeäksi mieskunnalle. Saatana!

        Noi on ihan satavarmasti huijausta. Olenkin miettinyt että kuka vitun urpo noihin lankeaa. Nyt on sekin asia selvillä. Oletteko kovinkin tyhmiä noin normaalielämässä? Onko kouluja käyty? Onko älykkyysosamäärä testattu? Sijoititteko rahaa WinCapitaan?

        Kuinkahan huoletonta ja jännittävää elämä olisikaan, jos olisi tämän tason tahvo?

        Rankkaa seurata ihmisten ääretöntä tietämättömyyttä ja naiviutta sivusta.

        On nuo hemmetti aika tahvoja. Kiinnostaisi myös nähdä livenä millainen ihminen voi olla noin tauno.


      • Anonyymi

        Heillä on useita miehiä ystävinä. Varsinkin suomalaisia. Luovat heihin hyviä suhteita koska jos 1 kaatuu niin on vara miehiä. Valitettavasti. Paras ottaa yksin huoltaja nainen. He ovat kaikkein luotettavimpia. Yhteydessä kannattaa olla whatsapp sovelluksessa. Näet kuinka usein hän kirjoittelee sekä kannattaa soittaa video puheluita. Näet onko paikat ja kuvat samassa järjestyksessä. Soita aina eri aikoina.


    • :;:;:;:

      Kaunis nuori 29 v nainen, minä yli 40, pari kuukautta kirjoiteltiin, oli hyvin rakastunut minuun omien sanojensa mukaan, sitten pyysi rahaa, että voisi tulla käymään täällä, siihen lopetin yhteydenpidon. Muutenkin koko homma vaikutti jotenkin oudolta alusta asti, mutta tietysti hyväili itsetuntoani joten kirjoittelin niinkin kauan. Sen jälkeen samantapaisia yhteydenottoja on tullut suurinpiirtein samanikäisiltä, kauniilta venäläisiltä naisilta, samalla tyylillä, minulle ne ovat vain yrityksiä lypsää rahaa.

      En tullut huijatuksi sen enempää kun en lähettänyt rahaa, neljääsataakuuttakymmentä dollaria jotka olisi tarvinnut matkustamiseen ynnä muihin lupiin, tuskin olisin naista, saatikka rahoja koskaan nähnyt sen jälkeen, jos olisin rahat lähettänyt.

      • ihme ja kumma 221

        Melkein vuosi sitten oli samaa aihetta, googlaa www.tseboksary
        siellä suomi24-juttua ja hyvä esim. darya.(www.419.bittenus.com)


      • Mulla 460€


    • kokemusta_on

      venäläisistä naisista. Varsinkin yhdestä, jonka kanssa ollaan oltu naimisissa yli kolme vuotta.

      Tämän kauniin naisen löysin palstoilta (www.rbrides.com). Hän ei pyytänyt rahaa vaan minut luokseen tutusmaan, joten menin ja loppu on historiaa. Olisko siinä järkee? Jos löydät aidon venäläisen naisen, et voi toivoa parempaa.

      • Varo Huijareita

        Joo, tuo rbrides on kyllä ihan kohtuu hyvä, mutta nykyään siellä olevista ilmoituksista varmaan lähemmäs 50% on noita huijauksia, joten pitää olla melko varovainen tuon kanssa.


      • näin on.
        Varo Huijareita kirjoitti:

        Joo, tuo rbrides on kyllä ihan kohtuu hyvä, mutta nykyään siellä olevista ilmoituksista varmaan lähemmäs 50% on noita huijauksia, joten pitää olla melko varovainen tuon kanssa.

        järki kannatta pitää päässä. Omasta kokemuksesta uhka tulee enemmän Ukrainen suunnasta ja sitten ikäryhmä jota haet saattaa olla riskialttiimpi kuin joku toinen. Esim. jos vähän kokeneempana haet vähän nuorempaa on riskialttiimpaa, kuin omassa ikäryhmässä pitäytyminen. Kysely on hyvä keino erotella jyvät akanoista. Monesti nämä huijarit eivät vastaa niihin, vaan ohittavat ne vastakysymyksillä tai "unohtavat" kokonaan.


      • on tunnistaa
        näin on. kirjoitti:

        järki kannatta pitää päässä. Omasta kokemuksesta uhka tulee enemmän Ukrainen suunnasta ja sitten ikäryhmä jota haet saattaa olla riskialttiimpi kuin joku toinen. Esim. jos vähän kokeneempana haet vähän nuorempaa on riskialttiimpaa, kuin omassa ikäryhmässä pitäytyminen. Kysely on hyvä keino erotella jyvät akanoista. Monesti nämä huijarit eivät vastaa niihin, vaan ohittavat ne vastakysymyksillä tai "unohtavat" kokonaan.

        Joo, ei ole mitään järkeä lähtä hakemaan sitä 20-30 vuotta nuorempaa naista Venäjältä, tai edes Ukrainasta. Varma huijaus, kun ilmoituksessa lukee että 18-20v nainen hakee 40-80v miestä.

        Yleensä kannattaa katsella niitä 2-10 vuotta nuorempia naisia, riippuen tietenkin siitä omasta iästä. Parhaiten tuntuu löytyvät jos olet jotain 25-35 ja etsit itsellesi 18-30v naista.


      • tutkija 119
        on tunnistaa kirjoitti:

        Joo, ei ole mitään järkeä lähtä hakemaan sitä 20-30 vuotta nuorempaa naista Venäjältä, tai edes Ukrainasta. Varma huijaus, kun ilmoituksessa lukee että 18-20v nainen hakee 40-80v miestä.

        Yleensä kannattaa katsella niitä 2-10 vuotta nuorempia naisia, riippuen tietenkin siitä omasta iästä. Parhaiten tuntuu löytyvät jos olet jotain 25-35 ja etsit itsellesi 18-30v naista.

        löytyi youtubista: http://www.youtube.com/watch?v=_Vg1kbTSsNY&feature=related
        tai hakusanalla pretty russian girl wants dating-ludmila from ukraine
        ja varmaan monella samantapaisella haulla, viittaan nimemomaan kommentteihin tuossa kohtaa.


      • katsoja 994

      • youtube '''

      • Petetty mies

        Ihan kauniita, valitettavasti juoksevat rahab perässä Suomeen.
        Kokemusta, on kauniista elätettävästä Naisesta, mitään hän ei ostanut talouteen tai maksanut asuin tai muita talouskuluja, kävi töissä ja säästi koko palkkansa ja vei kotimaahansa.
        Suomalainet naiset käy töissä ja ottaa osaa kuluihin kykyjensä mukaan.


      • jeremias pylkkänen
        Varo Huijareita kirjoitti:

        Joo, tuo rbrides on kyllä ihan kohtuu hyvä, mutta nykyään siellä olevista ilmoituksista varmaan lähemmäs 50% on noita huijauksia, joten pitää olla melko varovainen tuon kanssa.

        Vänäjältä löytyy sekä hyviä että vähehemmän hyviä naisia ja oikeastaan joka lähtöön. Erään tutkimuksen mukaan joka tehtiin kymmenkunta vuotta sitten aviovaimoista venäläisen naiset oli parhaita japanilaiset tuli toiseksi.En muista miten lista jatukui, mutta suomalaiset tuli 9:nelle sijalle. Veljeni tapasi 20 vuotta takaisin venäläisen naisen ja meni aika nopeasti naimisiin ja on ollut naimisissa jo yli 19 vuotta ja eikä ole anakaan minun kuullen valittanu. Kyllä sieltäkin varmaan saa onnistuneen naisen. Toki mukaan kaikenmaailman pyrkyritäkin sattuu. Omaa konrollia toki tarvitaan.


      • Talousmies.
        Petetty mies kirjoitti:

        Ihan kauniita, valitettavasti juoksevat rahab perässä Suomeen.
        Kokemusta, on kauniista elätettävästä Naisesta, mitään hän ei ostanut talouteen tai maksanut asuin tai muita talouskuluja, kävi töissä ja säästi koko palkkansa ja vei kotimaahansa.
        Suomalainet naiset käy töissä ja ottaa osaa kuluihin kykyjensä mukaan.

        Asiassa on se positiivista, että mistä saat vuokrattua naisen kuukaudeksi samalla hinnalla?

        Ruoka 250 €
        Vuokra 300 €
        Sähkö 60 €

        Halpa nainen.


      • sitten tutustuin
        jeremias pylkkänen kirjoitti:

        Vänäjältä löytyy sekä hyviä että vähehemmän hyviä naisia ja oikeastaan joka lähtöön. Erään tutkimuksen mukaan joka tehtiin kymmenkunta vuotta sitten aviovaimoista venäläisen naiset oli parhaita japanilaiset tuli toiseksi.En muista miten lista jatukui, mutta suomalaiset tuli 9:nelle sijalle. Veljeni tapasi 20 vuotta takaisin venäläisen naisen ja meni aika nopeasti naimisiin ja on ollut naimisissa jo yli 19 vuotta ja eikä ole anakaan minun kuullen valittanu. Kyllä sieltäkin varmaan saa onnistuneen naisen. Toki mukaan kaikenmaailman pyrkyritäkin sattuu. Omaa konrollia toki tarvitaan.

        venäläiseen naiseen. Tapasimme. Menimme naimisiin ja saimme lapsen. Hän oli ja on nätti, mutta ei enää ihan nuori... minusta puhumattakaan; siksi ei olla saatu toisia lapsia. Olen sitä mieltä, ettei parempia aviovaimoja ja perheenäitejä olekaan kuin venäläiset naiset.


      • wprg
        Petetty mies kirjoitti:

        Ihan kauniita, valitettavasti juoksevat rahab perässä Suomeen.
        Kokemusta, on kauniista elätettävästä Naisesta, mitään hän ei ostanut talouteen tai maksanut asuin tai muita talouskuluja, kävi töissä ja säästi koko palkkansa ja vei kotimaahansa.
        Suomalainet naiset käy töissä ja ottaa osaa kuluihin kykyjensä mukaan.

        Mutta sait seksiä kuitenkin? Paljonko olisi seksi tullut maksamaan ostettaessa samantasoiselta naiselta?


      • Jokujostain
        Petetty mies kirjoitti:

        Ihan kauniita, valitettavasti juoksevat rahab perässä Suomeen.
        Kokemusta, on kauniista elätettävästä Naisesta, mitään hän ei ostanut talouteen tai maksanut asuin tai muita talouskuluja, kävi töissä ja säästi koko palkkansa ja vei kotimaahansa.
        Suomalainet naiset käy töissä ja ottaa osaa kuluihin kykyjensä mukaan.

        Kai sait sentään pillua?! jos, niin ei sua ihan täysillä petetty ;D

        Joo hei mihet, jos haluatte ulkomaisen naisen, niin katsokaa et on se yhteinen kieli, jota molemmat ymmärtää hyvin -pidemmän päälle suhde on aika pinnallisella tasolla, jos mistään ei kykene kovin syvällisesti keskustelemaan ja kommunikoinnin tulisi sujua hyvin ilman kirjakieltä. Se on pidemmän päälle tosi rasittavaa, jos pitää koko ajan olla skarppina sanomisissaan jotta toinen ymmärtää.

        Mitä tulee fraaseihin, niin välillä tulee mietittyä, et jotkut ihmiset saattaa olla robotteja, koska keskustellessa käytetään näitä valmiita fraaseja ja sitten menee pasmat sekaisin, jos juttu ei menekään kaavamaisesti :D
        Meidän savolaisten esi-isät on jo tiettävästi ammoisina aikoina hoksanneet tämän ja sehän tulee ilmi savolaisten tavassa jutella ;) -sitä testataan kuulijan aitoutta ja älyä...


    • on tunnistaa

      Vähemmän huijari, kuin suomalaiset naiset

      • -------------

        Perusteleppa, miten suomalaiset naiset ovat "huijareita"?


      • from russc with love
        ------------- kirjoitti:

        Perusteleppa, miten suomalaiset naiset ovat "huijareita"?

        koko ajanhan näitä on haluamassa tänne, varmaan ainakin kymmeniä jos ei satoja, paremmalla ja huonommalla suomella, matkarahoja tai mistään syystä rahaa ei kannata laittaa


      • jajajajjajajajajajja
        from russc with love kirjoitti:

        koko ajanhan näitä on haluamassa tänne, varmaan ainakin kymmeniä jos ei satoja, paremmalla ja huonommalla suomella, matkarahoja tai mistään syystä rahaa ei kannata laittaa

        http://www.youtube.com/watch?v=Jp9mxVHkELA
        voiskos näitä ottaa todesta?


      • jejejejejjeeee

      • sama kuin ...

      • Tuhkatkin pesästä

        näin se on nähtävä kokemuksesta.


    • CCCP-laatua

      Pääasia ettei vain ota elämänkumppanikseen mitään suomimötköä. Laadukasta itänatua tiskiin ni hyvä tulee. Parempi jättää noi suomiämmät noille ählämeille. Ne kun tuntuu toisistaan niin kovin tykkäävän.

      T: 27 vuotias tamperelaisinsinööri, joka on naimisissa uskomattoman kauniin ja fiksun venäläisnaisen kanssa.

      • Riiiiiiiiiiii

        Sanavalinnoistasi ja niiden tasosta päätellen naispolo on suhteessa se häviäjä. No, hyvästä sosiaaliturvasta joutuu maksamaan kovan hinnan.


    • Tatjana tanssii

      Kun tietää, että rahapyyntö tulee, voi pikkuisen lasketella lurituksia. Kaverin kanssa tuota junailtiin kuukauden verran eri aikatahtiin ja samat monisteet tuli molemmille komeine kuvineen. Kuvat aina naisesta pitkine kynsineen poseeraamassa milloin missäkin. Muita kuvia ei tullut vaikka pyyteli, eihän noita kirjeitä yleensä kuin hätäisesti lukaistaan varmaan läpi, jos sitäkään alussa.
      Sukunimeä ja puhelinnumeroa kun pyyteli, ei vastausta. Siis erittäin epähienoa ja moukkamaista kirjoittaa puuta heinää monisteissa vastaamatta, se on kuin puhuisi seinille. Näin ilmoitti kaverini pari kertaa ja lopettihan se likka lopulta kirjoittelun, tajusi sen verran. Matkarahaa viimeinen pyyntö oli, perin naivisti tehty, eikä lentokaan ollut sieltä kaupungista missä sanoi asuvansa. Raha olisi pitänyt lähettää jollekin venäläiselle miehelle "matkatoimistoon". On tuota naurettu, mutta mikä olisi mielenkiintoisempaa. Minun ystävä oli menossa samaan kaupunkiin työmatkalle Venäjälle, sanoin tulevani katsomaan tyttöä hänen kanssaan ja saamaan hänen lupaamansa rakkauden osoitukset ja tekemään ihanat kävelylenkit käsi kädessä. Eipä tullut enää vastausta, ehkä hän ei ihan tällaista odottanut. Hän teki perin juurin paljon virheitä muutenkin, yksi niistä, kun hän tuli messangeriin (jota ei alussa ollut!) ja odotinkin hyvin lyhyttä keskustelua, ei pitkää rakastuneitten kujertelua tuntitolkulla. Se oli lyhyt ja päättyi muutaman minuutin kuluttua, kun hänellä oli kiire kotiin? Kotona hän kuitenkin teki viestin eräälle, joka myös tuli kiinnostuneena mukaan kirjoittelemaan hänelle koemielessä. VAROKAA, Mutta pitäkää hetki hauskaa!

    • Oma maa mansikka

      Ehdota että sinä voit mennä hänen luokseen Venäjälle, näet samalla miksi haluavat sieltä niin kovasti tänne, keinolla millä hyvänsä... ;-))

    • varoittaja.

      Monikin mies on tullut huijatuksi, kun on tavannut deittipalstalla venäläisen naisen. Joissakin tapauksissa totuus on valjennut vasta pitkän ajan kuluttua, sillä huijarit ovat taitavia kirjoittamaan ja hoitamaan tarvittaessa puhelinkeskustelutkin. Vaikka kaikki venäläiset naiset eivät tietenkään huijaa, niin kannattaa alkaa ottaa asioista selvää viimeistään silloin, jos nainen pyytää lähettämään rahaa. Rahapyyntö matkalippuihin, viisumikuluihin tai vaikkapa sairaalamaksuihin saattaa tulla pitkän "tuntemisen" jälkeen. Ammattimainen huijari saa uhrinsa toivomaan tapaamista ennen kuin pyytää lähettämään rahaa. Toiminta on osittain pitkälle järjestäytynyttä eikä esimerkiksi Western Unionin kautta huijarille lähetettyjä rahoja saa koskaan takaisin.

      Nettihuijarien kohdalla kyse ei siis ole prostituoiduista tai rikasta miestä metsästävistä onnenonkijoista, vaan rikollisista, jotka haluavat vain rahasi. He eivät halua tavata sinua, mutta jos jostakin syystä tapaaminen järjestyy, tarkoitus on silloinkin vain tyhjentää lompakkosi ja pankkitilisi.

      Heidän käyttämänsä kuvat voivat olla kenen tahansa (joskus jopa huijarin itsensä). He eivät myöskään lue kirjeitäsi etenkään alkuvaiheessa, vaan lähettelevät samat vastauksensa kaikille miehille. Opit tunnistamaan tyylin, kun tutustut useamman huijarin tuotoksiin esimerkiksi oheisista linkeistä. Yleisesti ottaen tyyli on jaaritteleva etkä saa vastauksia esittämiisi kysymyksiin ainakaan ensimmäisissä kirjeissä.

      Lisätietoa, apua ja neuvoja:

      http://www.scamwarners.com/forum/viewforum.php?f=3
      http://www.romancescam.com/forum/viewforum.php?f=6
      http://www.russian-detective.com/scams/first_things_to_know.htm

      Muitakin sivustoja löytyy internetistä hakusanoilla russian dating scam tai vaikkapa ukrainian romance scam. Yksittäisen tapauksen kohdalla voit aloittaa selvittämisen googlaamalla sähköpostiosoitteen sekä osia saamistasi kirjeistä. Aina voi myös lähettää koeviestin toisesta osoitteesta eri nimellä ja katsoa, saako vastaukseksi identtisiä viestejä.

      Mitä tahansa teetkin, älä lähetä rahaa.

      • ................

        Se on kulttuuriero, siis se että venakkonaiset ei maksa mitään, käyttävät kaiken rahan itteensä, se on siellä tapana, että mies elättää... Naisen työ on näyttää kauniilta ja siihen on ihan lupa käyttää miehen rahoja...

        Kannattaa tutstua kuldduuriin, ennenkö hädissään lähtee p...n perässä rajojen(kin) yli juokseen.... ;)

        T:Rysslandiassa viis vuotta asunut nainen. Voin kertoo, että myös miehet on siellä tosi raamikkaita, vilkaiskaapas siskot...


      • Irinaton Sälli
        ................ kirjoitti:

        Se on kulttuuriero, siis se että venakkonaiset ei maksa mitään, käyttävät kaiken rahan itteensä, se on siellä tapana, että mies elättää... Naisen työ on näyttää kauniilta ja siihen on ihan lupa käyttää miehen rahoja...

        Kannattaa tutstua kuldduuriin, ennenkö hädissään lähtee p...n perässä rajojen(kin) yli juokseen.... ;)

        T:Rysslandiassa viis vuotta asunut nainen. Voin kertoo, että myös miehet on siellä tosi raamikkaita, vilkaiskaapas siskot...

        Valitkaa naisenne suoraan tuolta. Vaan kolmisensataa sivua kuvia.....

        http://www.romancescam.com/album/index.php?cat=7&page=1


      • sanoo sananlasku..
        Irinaton Sälli kirjoitti:

        Valitkaa naisenne suoraan tuolta. Vaan kolmisensataa sivua kuvia.....

        http://www.romancescam.com/album/index.php?cat=7&page=1

        kahdelle ukrainalaisnaiselle. Noita samoja juttuja olen näiltä palstoilta lukenut paljon ja nyt n 1kk kirjoiteltu niin ainakaan vielä ei rahapyyntöjä ole tullut. Molempiin otin itse yhteyden ja toisen kanssa ollaan jo hiukan pidemmällä eli tarkoitus olisi lähteä häntä paikanpäälle tapaamaan. Alustavasti asiasta on jo kirjoiteltu. Toinen taitaa englantia hiukan paremmin kuin toinen. Molemmat ovat mielestäni kiinnostavia ja ajatuksissani on käydä tapaamassa molempia ja katsoa miten synkkaa livenä.
        Suominaisiakin on tyrkyllä ollut mutta jotenkin sieltä taustoista putkahtaa aina esiin narsisti, juoppo, pahoinpitelijä ex-mies joka terrorisoi naista kännipäissään soitellen ja kaikkea kiusaa tehden. Ei mua kiinnosta sellaisen naisen kanssa alkaa suhteeseen vaikka olis kuinka hyvännäköinen, jos exät siellä taustalla häärii.
        Siispä ajattelin kokeilla ulkomailta kun muutamalla tutullani asiasta on positiivisia kokemuksia.
        Olen antanut itselleni kertoa että venäjällä sekä ukrainassa on miljoonia naisia enemmän kuin miehiä, no varmaan siellä on joku kunnollinen nainenkin seassa. Omaan järkeen ja arvostelukykyyn on vain luotettava kun lukee heistä saatuja viestejä. Tässä vaiheessa ei itselläni ole pahaa sanottavaa mutta saa nähdä. Hyvin käytännönläheisiä ja perhettä rakastavia naisia tuntuvat olevan ainakin nämä kaksi.
        Se ei pelaa joka pelkää...


      • suominainen
        sanoo sananlasku.. kirjoitti:

        kahdelle ukrainalaisnaiselle. Noita samoja juttuja olen näiltä palstoilta lukenut paljon ja nyt n 1kk kirjoiteltu niin ainakaan vielä ei rahapyyntöjä ole tullut. Molempiin otin itse yhteyden ja toisen kanssa ollaan jo hiukan pidemmällä eli tarkoitus olisi lähteä häntä paikanpäälle tapaamaan. Alustavasti asiasta on jo kirjoiteltu. Toinen taitaa englantia hiukan paremmin kuin toinen. Molemmat ovat mielestäni kiinnostavia ja ajatuksissani on käydä tapaamassa molempia ja katsoa miten synkkaa livenä.
        Suominaisiakin on tyrkyllä ollut mutta jotenkin sieltä taustoista putkahtaa aina esiin narsisti, juoppo, pahoinpitelijä ex-mies joka terrorisoi naista kännipäissään soitellen ja kaikkea kiusaa tehden. Ei mua kiinnosta sellaisen naisen kanssa alkaa suhteeseen vaikka olis kuinka hyvännäköinen, jos exät siellä taustalla häärii.
        Siispä ajattelin kokeilla ulkomailta kun muutamalla tutullani asiasta on positiivisia kokemuksia.
        Olen antanut itselleni kertoa että venäjällä sekä ukrainassa on miljoonia naisia enemmän kuin miehiä, no varmaan siellä on joku kunnollinen nainenkin seassa. Omaan järkeen ja arvostelukykyyn on vain luotettava kun lukee heistä saatuja viestejä. Tässä vaiheessa ei itselläni ole pahaa sanottavaa mutta saa nähdä. Hyvin käytännönläheisiä ja perhettä rakastavia naisia tuntuvat olevan ainakin nämä kaksi.
        Se ei pelaa joka pelkää...

        toivottavasti et ole yksi niistä monista suomimiehistä, jotka menettivät lapset ja omaisuuden naituaan venakon. Eikä rahaa yhteiseen kotiin vaan itselle, turhaan haukutaan suominaisia jotka ottaa erossa sen mitä ovat hankkineetkin. Suomalaisissa naisissa on todella vähän niitä siipeilijöitä - kuten venakoissa kunnollisia. Sanotaanhan poikkeus vahvistaa säännön :/
        Kulttuuri on todella erilainen ja huomautus naiselle joka kehui venäjän miehiä; saahan olla raamikas jos on saamaton vätys. Tässäkin kultturiero tulee esiin. Suomimies voi voittaa 100/o ahkeruudessa ja ainakin ne on lailliset tienestit.
        Samoin kun joku jossakin jätti suominaiset ählämeille..juu sielläkin on kulttuuriero tulee esiin ja aiheuttaa kiinnostuksen heitä kohtaan. Ehkä tasa-arvo on tullut pisteeseen, jossa kuitenkin toivotaan mieheltä miehuutta loppuviimeksi. Kypsät naiset yleensä ymmärtävät tämän, vaan niinhän sanoo sananlaskukin jotta nuoruus ja huimuus/ vanhuus ja viisaus....
        Aina toki poikkeuksia löytyy...mutta tietätmätön saa olla, tyhmyys on häpeä


      • ei halu halaamal....
        suominainen kirjoitti:

        toivottavasti et ole yksi niistä monista suomimiehistä, jotka menettivät lapset ja omaisuuden naituaan venakon. Eikä rahaa yhteiseen kotiin vaan itselle, turhaan haukutaan suominaisia jotka ottaa erossa sen mitä ovat hankkineetkin. Suomalaisissa naisissa on todella vähän niitä siipeilijöitä - kuten venakoissa kunnollisia. Sanotaanhan poikkeus vahvistaa säännön :/
        Kulttuuri on todella erilainen ja huomautus naiselle joka kehui venäjän miehiä; saahan olla raamikas jos on saamaton vätys. Tässäkin kultturiero tulee esiin. Suomimies voi voittaa 100/o ahkeruudessa ja ainakin ne on lailliset tienestit.
        Samoin kun joku jossakin jätti suominaiset ählämeille..juu sielläkin on kulttuuriero tulee esiin ja aiheuttaa kiinnostuksen heitä kohtaan. Ehkä tasa-arvo on tullut pisteeseen, jossa kuitenkin toivotaan mieheltä miehuutta loppuviimeksi. Kypsät naiset yleensä ymmärtävät tämän, vaan niinhän sanoo sananlaskukin jotta nuoruus ja huimuus/ vanhuus ja viisaus....
        Aina toki poikkeuksia löytyy...mutta tietätmätön saa olla, tyhmyys on häpeä

        19 v tienasin perheelle rahaa pitkillä työpäivillä, talot, autot ym vermeet exä-koulutteli siinä sivussa itteään ja hoiteli harrastuksiaan niin että lapsillekin unohtu ruokaa laittaa vittuunnuin siitä sitten ja otin eron. Tätihän sai hyvät erorahat. Että suomipojat olkaahan varovaisia myös näiden suominaisten kanssa, ymmärtää ne rahanpäälle nekin ja laskelmoivat miten siitä erosta saa mahd.paljon rahaa. Kauheeta oli kattoo sitä ahneutta kun oli asianajajatkin palkattu miettimään miten saisi mahdollisimman ison siivun ittelleen mun tekemästä omaisuudesta. Turhaan haukutaan vaan venäläisiä naisia rahaperässä juoksijoiksi, osaa ne suomimimmitkin.
        en ota elätiksi enää ketään, käyn kapakista aina jonkun sutturan sillon kun mieli tekee ja annan sille kenkää sen jälkeen. Vaihtelu virkistää nykyään


      • 2+14
        sanoo sananlasku.. kirjoitti:

        kahdelle ukrainalaisnaiselle. Noita samoja juttuja olen näiltä palstoilta lukenut paljon ja nyt n 1kk kirjoiteltu niin ainakaan vielä ei rahapyyntöjä ole tullut. Molempiin otin itse yhteyden ja toisen kanssa ollaan jo hiukan pidemmällä eli tarkoitus olisi lähteä häntä paikanpäälle tapaamaan. Alustavasti asiasta on jo kirjoiteltu. Toinen taitaa englantia hiukan paremmin kuin toinen. Molemmat ovat mielestäni kiinnostavia ja ajatuksissani on käydä tapaamassa molempia ja katsoa miten synkkaa livenä.
        Suominaisiakin on tyrkyllä ollut mutta jotenkin sieltä taustoista putkahtaa aina esiin narsisti, juoppo, pahoinpitelijä ex-mies joka terrorisoi naista kännipäissään soitellen ja kaikkea kiusaa tehden. Ei mua kiinnosta sellaisen naisen kanssa alkaa suhteeseen vaikka olis kuinka hyvännäköinen, jos exät siellä taustalla häärii.
        Siispä ajattelin kokeilla ulkomailta kun muutamalla tutullani asiasta on positiivisia kokemuksia.
        Olen antanut itselleni kertoa että venäjällä sekä ukrainassa on miljoonia naisia enemmän kuin miehiä, no varmaan siellä on joku kunnollinen nainenkin seassa. Omaan järkeen ja arvostelukykyyn on vain luotettava kun lukee heistä saatuja viestejä. Tässä vaiheessa ei itselläni ole pahaa sanottavaa mutta saa nähdä. Hyvin käytännönläheisiä ja perhettä rakastavia naisia tuntuvat olevan ainakin nämä kaksi.
        Se ei pelaa joka pelkää...

        Rahapyyntö tulee vasta kuukausien kuluttua. Voi olla pikkusummakin. Jos annat sen, tulee uusi pyyntö.

        Vaikutat juuri sopivalta uhrilta huijarille. Selität asiat itsellesi parhain päin (=miljoonat yksinäiset naiset), olet valmis uhrauksiin (=matka Ukrainaan) ja jopa riskinottoon. Huijari nimittäin aina odottaa, että olet itse kiinnostunut tapaamisesta, mikä on merkki siitä, että huijaus on onnistumassa.

        Et ilmeisesti ole lueskellut huijarien kirjeitä. Naiset ovat aina perhekeskeisiä ja kunnollisia, asuvat ehkä vanhempiensa luona. Opiskelevat tai käyvät töissä. Mitään kummempia ongelmia ei ole, paitsi ehkä miehenpuute.


      • Jtyyppi
        2+14 kirjoitti:

        Rahapyyntö tulee vasta kuukausien kuluttua. Voi olla pikkusummakin. Jos annat sen, tulee uusi pyyntö.

        Vaikutat juuri sopivalta uhrilta huijarille. Selität asiat itsellesi parhain päin (=miljoonat yksinäiset naiset), olet valmis uhrauksiin (=matka Ukrainaan) ja jopa riskinottoon. Huijari nimittäin aina odottaa, että olet itse kiinnostunut tapaamisesta, mikä on merkki siitä, että huijaus on onnistumassa.

        Et ilmeisesti ole lueskellut huijarien kirjeitä. Naiset ovat aina perhekeskeisiä ja kunnollisia, asuvat ehkä vanhempiensa luona. Opiskelevat tai käyvät töissä. Mitään kummempia ongelmia ei ole, paitsi ehkä miehenpuute.

        Älä koskaan lähetä rahaa

        Itsekin olen keskustellut yhden venäläisen naisen kanssa jo puoli vuotta ja tuntuu paljon tasapainoisemmalta tapaukselta kuin suomalaiset vastaavat. Suomessa en ole netistä löytänyt kuin rupsahtaineita, hyväksikäytettyjä tai rahan perässä juoksevia tai muutenvaan omituisia. Tästä venäläisestä neidosta tulisi varmasti hyvä vaimo, jos vain uskaltaisin mennä tapaamaan ja saisin houkuteltua Suomeen asumaan.
        Enkä ole mikään rupsahtanut 50v kaljamaha. Toisaalta en mikään saaliskaan näin 20v yliopisto-opiskelijana. Ihan hyvännäköinenkin olen, siis ihan naisten mielestä, enkä vain haaveissani. Eli sinä vaikka venäläinenkin kaunotar, sinut ottaisin vaikka vaimoksi, kunhan et kauhean kamala ole.

        Huijaukset ovat yleisiä. Älä koskaan lähetä rahaa
        Täällä voit tarkistaa onko kuvat huijareiden käyttämiä http://www.scamdigger.com/
        Portaali scammereistä http://www.romancescam.com/

        Ne huijarit jotka pyytävät matkarahoja tavatakseen sinut, ovat miehiä. Toisaalta erityisesti Ukrainassa on "prodater" kaunottaria, joille kelpaavat kyllä lahjat ja kalliit ravintolat, mutta et sinä heistä vaimoa saa.

        Älä koskaan lähetä rahaa


      • Riiiiiiiiiiiii

        Kyllä minun opiskeluaikanani hyvä tai keskitasoinen parikymppinen opiskelijapoika teki mainioisti kauppaansa. Parhaat menivät heti. Outoa että netistä tulee vastaan vain rahan perässä juoksijoita. Kuka etsii nuoresta pojasta elättäjää? Kelpaa kunhan vain on venäläinen ja heti otat vaimoksi kunhan ei ole ihan kamala? Nyt kyllä kertomus ja kuvaus itsestäsi haiskahtaa hiukan omituiselta eikä ihan hiukankaan. Etkä ole vielä se kaljamahakaan, joka etsii itseään nuorempaa ja parempaa. Ehkä etsit vain parempaa tai vain olet mieltynyt ulkomaalaisiin. Onnea matkaan!


    • Tyttöystävä löytyi

      On hyviä kokemuksia ja huonoja mutta nyt seurustelen mukavan ja nätin neidon kanssa joka asuu Pietarissa, muutaman tunnin matkan päässä :) Löysin hänet www.rbrides.com sivustolta jossa on ihan aitoja naisia. Olen sieltä 6 naista tavannut sekä Suomessa että Pietarissa ja kaikki olivat oikein asiallisia.

      Huonoja kokemuksia on niistä jotka pyytää rahaa matkaa varten ja valittaa miten surkeaa on. Se on varmasti totta (useinmiten kuitenkin huijausliiga takana ja tarkista aina googlesta mailiosoite ja katso mitä huijauksia löytyy. Russian ladies scam, kokeile sillä) mutta jos todella haluaa tavata niin jokainen tekee pieniä uhrauksia.

      Yksi huijaussivusto on www.single-baltic-lady.com jossa todella kauniita naisia mutta eivät itse edes vastaa viesteihin vaan joskus jokin 'agency' tms. Eivät edes aina ole omien mailiosoitteidensa takana vaan niistä voi joku muukin vastata. On kallis ja huijausta.

      Mutta suosittelen lämpimästi Venälästä naista :) Tiedät kai miksi?

    • suomalainen...

      kierrä kaukaa, oma maamansikka, muu maa mustikka. Kyllä niitä kaikenmaailman tyrkkyjä riittää.

      • Ras Putin

        Kyllä tiedetään miksi... : )

        Parempaa ei ole.


    • varoittaja.
    • 10+6

      Venäläisiin naisiin on parempi tutustua arkielämän kautta vaikka se onkin hankalampi tapa.
      Noin ulkoisilta ominaisuuksiltaan he ovat huomatavasti ulkonäänsä panostavampia kuin suomalaiset.
      Pariin tosi uepaan henkilöön olen törmännyt ja molemmat olivat jotain matemaatikkoja ja teknisellä alalla eli saattavat olla suomalaismiehille melkoisia teknokraatteja :D Mutta kyllähän sitä mielellään puhuukin kauniin mimmin kanssa auton mootteista jne :D

    • 6+6+6

      Jos on kauan syönyt kermavaahtoa alkaa tekemään mieli jo ruisleipää.

    • jaakkojaal

      Lähetin rahaa Venäjän naiselle. Hän tuli. Nyt olemme yhdessä ja olemme onnellisia!

      • lähettänyt

        Minäkin lähetin vuosi sitten ja hän ei tullut. Oli saanut rahaa reilumminkin. En ole onnellinen tästä !
        Lähetin rahaa luotettavalle ukrainalaiselle naiselle, mutta en tiedä, milloin voin olla onnellinen hänen kanssaan, kun täällä ei niin moniavioisuudesta vielä välitetä ja espanjalainen naiseni ei niin ehkä välitä. Hän toi joskus rahaa minulle.


    • Kannattakokeilla

      Olen viestitellyt yhden venäläisnaisen kanssa. On tulossa suomeen, kertaakaan ei ole ollut puhetta rahasta ja itse haluaa kustantaa matkansa. Kyllä siellä on ihan oikeitakin ihmisiä ja mielenkiintoista on se, että sieltä voi löytää sellaisen rakkauden, jota suomessa ei voi edes uneksia.

    • Kroketta

      Voi pyhä yksinkertaisuus teitä miehiä...

    • Setajo

      Sama juttu minulla mutta en onneksi ole rahaa voelä lähettänyt.Oli aivan hilkulla että lähetin mutta tänään hoksasin että olen menemässä ansaan.En ole täysin varma vieläkään mutta kun kaksi venäläistä naista toimii aivan samalla tanalla.Ovat tulossa suomeen 2 kuukauden sänköpostittelun jälkeen koska jäin 2 naisen koukkuun täytän Tapanin päivänä 62 vuotta.Nämä venäläiset naiset ovat kauniita yksi on 31 vuotias todella nätin ja herttaisen näköinen ja toinen 42 ei aivan niin kaunis mutta hänkin kelpaisi voi sanoa nätiksi.Kun tulee paperien hommaus viisumit,kuvalliset passi,lääkäritarkastukset, lentoliput niin kas kummaa kun joutuu nopessti hommaamaan viisumit niin agenteille pitää maksaa että saa nopemmasti paperi ja raha ei riitäkkään kummallakaan vaan sille nuoremmalle pitäisi 500 euroa lähettää että Uudeksi vuodeksi kerkiää juhlimaan minun kanssa ja toisella samantyylinen juttu luotin kumpaankin alussa mutta tänään hoksasin että liian monta outoa tapahtumaa on sattunut.Täällä lapissakin paljon sattunut tapauksia että menevät naimisiin ja heti eroavat ja mies on hätää kärsimässä menettä omaisuutta ja vielä kun on rakastunut niin voitte arvata miltä miehestä tuntuu!Varoitan kaikkia suomalaisia miehiä ja pankaa tämä jakoon sillä se on venäjällä levinnyt että Suomalaisia poikamiehiä,sinkkuja on helppo jymäyttää.Haluavat vain taloudellista hyötyä.Se on nykyisten helppoa kun on tietokoneet ja näillä minun 2 naisella toisella yliopisto koulutus ammatiksi sanoo Kouluttaja ja on esimiesaemassa.Ja tämä toinen on koulun kirjastossa.Ja todella ihmettelen kun vaki työ eikä rahaa yhteen suomeentuloon ja se nuorempi aikoo jäädä minun luokse ja perhettä perustamaan.Venäjän mies kuulemma käyttää alkoholia paljon ja sitten nostaa käden ylös nuorempi tarkoittaa että pahoinpitelee aviopulisoaan!Ja haluaa onnensa ulkomailta ja täällä perustaa perheen..!!!...en silti ole täysin varma vieläkään mutta rahaa en lähetä jos on rehellinen meininki niin vaadin enempi todisteita että tytöt ovat aidosti kiinnostuneita minusta eivätkä omaisuudestani.Suomen miehet ne on todella taitavia ja uskottavan tuntuisia.Älkää langetko ansaan.HARKITKAA HUOLELLA ÄLKÄÄ ANTAKO RAHAA JOS PYYTÄVÄT ENIN OSA ON HUIJARI NAISIA JOLLA POIKAYSTÄVÄ MUKANA JUONESSA!!!☻☹👺😔😖😭😨

      • YoskarOla

        Aivan perustekstejä huijarien posteissa ja sama lähtee kymmenille parin minuutin välein. Ei siellä yleensä kukaan kuvan takana oleva kirjoita vaan on vaikka paikallisten runoilijamiesten hommaa.
        Seuraavana summa nousee pariin tai muutamaan tonniin, kun muka rajalla pitää olla rahat, kun kutsusi kulut maksaen ei käy millään.
        Väärennettyjä passin kuvia lähetellään jne. Kokonaisia huijaritoimistoja on listattuna kymmenittäin.


    • Tepa49

      Nyt olis kiva kuulla muiden kokemuksia tästä aiheesta kun tämäkin ketju aloitettu jo 8 vuotta sitten ja asiat muuttuvat. Itse lähettelin sähköposteja noin 4kk itseäni noin 10 vuotta nuoremman venäläistytön kanssa ja hänen kanssaan oli koko tuon ajan ihan hyvää keskustelua eli hän kyllä luki kaikki meilit ja vastaili kysymyksiin niinku pitikin. Ehkä huijarit tajunneet, etteivät meilit ilman vastauksia kysymyksiin mene enää läpi?
      No joka tapauksessa tämäkin nainen olisi halunnut tavata ja aloittaa suhteen ja pyysi minua menemään luokseen, mutta se on kyllä itsellenikin kynnys lähteä köyhään osaan venäjää yksin, kun venäjä ei sitten kielenä onnistu ja siellä tuskin englantikaan toimi joka paikassa.
      No toinen vaihtoehto oli pyytää tyttö suomeen ja tarjouduin kustantamaan lennot meno-paluuna eli en lähetä rahaa vaan ostan itse lentoliput, jotka hän saa lunastaa kentältä matkaa varten.
      No tyttö oli olevinaan intoa täynnä, mutta alkoi tulla ongelmia passin ja viisumin kanssa joihin tarvitsi rahaa. No rahaa en kellekkään lähetä ja tyttö häipyi.
      Tämä jätti vain kysymyksiä ilmaan oliko tämä yritys huijata vaiko ei. Se on kuitenki fakta että köyhällä seudulla venäjää ihmisten keskipalkka on vain 300-500 dollaria kuukaudessa ja sikäli ymmärrettävää, että noilla rahoilla ei hirveesti lomamatkoja tehdä.
      Mutta kuitenkin luulis sen verran pystyvän että edes passin hommaamaan ihan itse ja tämä sai kyllä hälytyskellot soimaan. Samoin toinen juttu, että yritin saada kontaktia muualle kun sähköposteihin, niin mikään ei onnistunut, koska tytöllä ei ollut nettiyhteyttä, ei läppäriä eikä puhelinta johon olisi voinut soitella esim ilmaisia whatsapp puheluita.
      No venäjän maaseudulla ja monissa paikoin on tosiaan alueita jossa nettiä ei ole, mutta kuitenkin uskon että jollakin tapaa olis onnistunut kyllä halutessa esim skype puhelu.
      Kyllähän tässä sitten tuli olo että yrittää saada rahaa jonki verran ulos ja siihenhän tämä sitten loppuikin.
      Tämä jätti kuitenki kysymyksiä ilmaan, koska tuo tyyli ei ollut enää samaa kun nämä vajaa 10 vuotta sitten totutut meilit ja meilit eivät muutenkaan olleet mitään käännöskoneen viestejä vaan todella hyvällä Englannilla kirjoitettuja. Meilien sisältö oli kuitenki hieman sellasta yliromanttista hömppää usein, vaikka myös hyvin asiallisia vastauksia kysymyksiin. Kuitenkaan en ota rahallista riskiä ja mielestäni tytön olis pitänyt pystyä parempaan jos olisi ollut tosi kyseessä.
      Onkos nyt muilla ollut vastaavanlaisia kokemuksia, jossa keskustelu kuitenkin sujunut hyvin mutta päätyy tuohon rahan pyytämiseen?

      • Herätyskello

        Muistan nähneeni telkasta ohjelman, jossa hyvin englantia osaavat kieltenopiskelijat tekivät sivutyönä tätä vedätystä.
        Oisko norjalaiset miehet olleet kohteena.


    • kokemuksella

      Sanotaan ennemmin Neuvostoliittolaiset naiset. Helvetin ahneita rahan ja omaisuuden perään. Tosi rakkaus paljastuu kun aletaan puhumaan avioehdosta, se jos jokin kertoo asian todellisen laidan. Silloin tulee yleensä ero tai abortti ja ero.
      Tämän kerron ihan kokemusten kautta, olkaa varovaisia koska nainen on sekä kavala että teennäinen.

      • Anonyymi

        Olet aivan oikeassa,älkää missään tapauksessa menkö siihen lankaan,että Venäläinen nainen on luotettava. Kusetus mielessä tulevat tänne. Epärehellistä porukkaa. Haluavat saada rikkaan miehen,jolta kusettavat rahat pois. Lapsia haluavat tehdä,että olet loppuikäsi sidoksissa.Onnea vaan näiden maatilojen kanssa.


    • eiKoskaan

      Sosialidemokraattinen metoo suominainen.Pysykää kaukana!Törkeä,laiska,ei ota mitään vastuuta.jakaa tavaraansa heti kun silmä välttää.Ja varsinki itämaiselle kameliukolle.rumalle sellaiselle.Ja saa turpaansa,mutta sehän onkin suomimiehen syytä!

    • 3plus6on36

      Minulle kirjoittelee ahkeraan tahtiin vedättäjä. Kauniita (mycket stora)(huh huh)(jösses) kuvia katsella mut mitä iloa viestien sisällöstä sitten on. Näänhän minä googlaamalla miten narrattu jo ties miten paljon rahaa mut tämä on sitkeä sorttinen vedättäjä eikä välitä vaikka jo mainitsin linkillä että selitäppä minulle näitä kuviasi sekä jutun viittauksia kähminnästä. Tämä vitsikäs iänikuinen piirre useissa huijareissa et ne välttelee vähättelee kysymyksiin vastaamista. Mut yleensä tuolla pelikentällä kai nää onnistumiset epänonnistumiset ovat tuurissa. Toiselle käy toiselle ei käy. Lotto ?

    • tömäkin

      Kotimainen totuuden piilottelia hermostuu ärähtää

    • 3plus6on36

      Jälleen muisti minua vedättäjä uusin kuvin (ei gooleta) muuten niin hiljaista lauantai iltaa. Auttaisko jos kirjoitan vastauksen näin et, maksan tonnin jos pidät jo sen turpasi kiinni :)

      Onkoan nää vedättäjät nykyisin tekoälyjä ketkä lähttelee automaatisesti viestejä muutamalla sanalla jotain runollista.

      • 3plus6on36

        Nyt löytyi. Kielenkäänöksien pohjalta tehnyt miehen isku yrityksiä Saksaan. Ilmeisesti etsii nyt täältä Suomesta mies kaveria tositarkoituksella. Kaunis ja empaattinen. Lol näitä kirjoituksia, se että lukemattomien pienien siittiöiden tappaja ei tiedä minusta mitään ... sillä ei ole merkitystä hullulle ja hullulle. jne. jne jne kuin kirjaa lukisi pläääh, haa, mitä hän haluaa minulta.

        Tiedä kyseenalaistaa varmasti onko oikea vai vedättäjä mut varoitan sitten varmistuksena uusista vedätyksen oloisista tytöistä ketkä mukavia kirjoittelemaan. Siis mukavan tuntuinen viesteissä et voisi olla oikeakin. tai minut on jo käänytetty :) :) vähän aikaa mutustellut ja alkaa uskomaan


      • Mietinpävain

        Jos suomalaiselle naiselle lähettää suomalaisen tekoälymiehen runollisen tarinan mitä vastaa suomalainen tekoälynainen? No se ei tietenkään vastaa mitään koska sellaista tekoälymiestä ei ole vielä syntynytkään joka saa suomalaisen naisen vastaamaan. Tai joo ehkä jos pelaat NHL:ssä niin sitten. Muutenhan suomalaisen naisen tekoäly ei ole paljon torakkaa isompi.
        Ehkä siinä syy aktiivisuuteen vai sitten siinä että niitä pelaajia on niin paljon ettei älyä edes tarvita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe