ja kliseisen hyvää tipu-/munarikasta pääsiäistä. :-)
Vastaukset 24
- Crocuta
Miten mä onnistuin selviämään näin pitkän pätkän vuotta ennen kuin kuulin/luin ensimmäistä kertaa pääsiäismuna toivotuksen. Hyvä vuosi oletan. Viime vuonna taisi ensimmäiset olla jo helmikuussa.
tied', tiedän vain, et pitää lähteä töihin. Talviloma loppui.
Tähän aikaan heräämiset kieltävä laki pitäisi laatia.
- BlueNightSatin
sääpiäistä kaikille trulleille ja trolleille, myöskin kaikille muille! Hauskaa päivää tässäkin kohtaa! :D
http://www.youtube.com/watch?v=3ZnjMG_QWGI&feature=related Tänään täytyy varoa, ettei tule uskottua jos joku yrittää pilailla.. :D
Hyvää pääsiäistä myös sinne :)- Marjelie
Hyvää aprillipäivää ja Hyvää Pääsiäistä myöskin kaikille!
Sumuista ja tihkuista päivän alkua, mutta jospa se siitä vielä kirkastuisi. mukavaa ja rentouttavaa pääsiäistä sinulle!
- kirpela
sinne :)
- vänksy
sinulle. :)
Tytär onnistui mua jo aamulla aprillaamaan... Katotaan nyt kuinka tästä loppupäivän selviää :D
Samoin sinulle!
Mahdetaanko mua tänään aprillata, epäilen.. Äskenkin soitti yks tyyppi, joka viime vuonna oli mukana yhdessä mm. muhun kohdistuneessa aprillihommassa ja koko puhelun ajan odottelin jotain jäynää, mutta ei.. Sit lopuks kysyin, että sisältyikö tähän puheluun joku pila? "Häh, onks nyt joku aprillipäivä, vai?"olikin kiva aloittaa 7 kk työputki. Ilahdutti tuo 0,01 prosentin palkankorotus, pomo oli reilumpi, antoi 0,77 euron korotuksen.
Enkä edes kuulu liittoon.runontaja kirjoitti:
olikin kiva aloittaa 7 kk työputki. Ilahdutti tuo 0,01 prosentin palkankorotus, pomo oli reilumpi, antoi 0,77 euron korotuksen.
Enkä edes kuulu liittoon.tänäänkö sulla alkoi työputki vai joku toinen kiirastorstai? Huima korotus, eikun törsäämään =o)
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
tänäänkö sulla alkoi työputki vai joku toinen kiirastorstai? Huima korotus, eikun törsäämään =o)
ja ensimmäinen palkkapäivä on ensikuun puolivälissä. Ajatuksissa ja sen voi ajatuksissaan tuhlata monta kertaa.
- au-liskot
joko katsoit sinun postilaatikkoon? Entä palohälytin, joko tai siis vieläkö tai antaa olla. Ja varo sitä toimistotuolia, tota.
Oikeastaan voisi olla parempi jos et edes mene asuntoosi, innostuttiin poikien kanssa yöllä ehkä vähän liikaa.
t: au-l.pursui mainoksia.
Akkuporakoneen laturi otti loparit, onneksi vasta iltapäivällä.
Toimistotuoliin en istunut, oltiin hallilla korjaamassa kärryjä ja noin neljännes saatiin tehtyä.
- sirpamaikkarilta
Munat täytyy katella vasta pääsiäisen jälkeen kun sillon saa paljon halvemmalla.
Aurinkoa viikonlopulle! Mitenkäs se aprillipäivälle osunut työpäivä meni? Iloisesti rallatellen vai kiristyttikö hampaita?
Hyvää Pääsiäistä!- tämäkin viesti
ollut vain pilaa?
Gävin jo nimittäin gansalaisen genitaalitunnistinta gyselemässä gunnanvirastolta.- tuohtuu
runontaja kirjoitti:
Vastasivat?
Hah-hah ja haa.
kuuntelin ylex:ää niin siinä se veikkonen teki juusolle aamupilan.. oli makeaa kuultavaa ku häiskä ihan hädissään unenpöpperöisenä että mitähäh, pitäiskö mun olla töissä?!? yks pila meni itelläki melkein läpi.
niin ja sinne myös!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891736
- 81906
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,39902En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56811- 60668
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19561Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38536Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te36531- 21527