onko KAMUX.ssita

kokemuksia..

Tuo auton ovelle. Miten se toimii?

81

11129

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • setoimii

Soitat sinne ja sanot mille ovelle ja minkä auton. Niin kas jo sovitun hetken jälkeen soi ovikello ja auto odottaa oventakana. Toivottavasti et asustele kekohimassa ja yläkerroksissa, ettei jää toimitus ulko-ovelle.

• säkissä?

Kauppa tehdä kuulopuheen perusteella. Puhelimessa voi satuilla mitä vain. Mites vaihtoauto?

• sen !!
        säkissä? kirjoitti:

Kauppa tehdä kuulopuheen perusteella. Puhelimessa voi satuilla mitä vain. Mites vaihtoauto?

siihen ovelle niin ne ottaa sen poislähtiessään, vievät Kuusakoskelle suoraan. Hyvittäävät vielä sen romutushinnan

• Anonyymi

Kamux on paras, kamuxilla ei myyjät pidä tiukkaa pipoa eikä siellä itketä jos ei kauppaa saada

• Ei tullut kamux

Minä koin Kamuxilla suoranaista uhkailua, itse toimitusjohtaja oli myyjänä. Liikkeessä ei ollut autoa, joka olisi kiinnostanut. Jossain muussa toimipisteessä olisi ollut jotain vähän sinnepäin.

Mies vaati, että sovittaisiin, että tuo auto tuodaan nähtäväkseni, vaikka meille kotiin. Sanoinkin, että enhän sitten kehtaisi olla ostamatta autoa, jonka takia liike näkee niin paljon vaivaa. Mies myhäili, että niin heillä toimitaan. Auto siirrettiin minulta kysymättä lähimpään toimipisteeseen (kotoani 100 km), johon minun olisi pitänyt mennä sitä "katsomaan JA ostamaan", kuten myyjä tekstarissaan ilmoitti.

Kirjoitin, että en tule, koska olin jo löytänyt toisesta liikkeestä itselleni auton (ja ihanan, kohteliaan myyjän), jonka jälkeen sain vihaisen ja halventavan tekstarin "sopimuksen rikkomisesta". Mitään sopimusta ei siis oltu tehty, edes suullisesti.

Mies käyttäytyi todella lapsellisesti ja epäammattimaisesti, aikuinen ihminen. Etenkin, kun hän kehui, että kauppa käy todella hyvin. Luulisi, että yhden asiakkaan menetys ei kirpaisisi niin paljoa.

Herkempi naisihminen olisi ostanut sian säkissä, koska ei olisi uskaltanut olla ostamatta. Sen verran aggressiivinen mies oli jo heti kättelyssä. Ulos kaupasta ei ollut mitään asiaa, ennenkuin hän oli esitellyt netistä koko repertoaarin ja kertoessaan, että auto tosiaan yleensä myydään ostajan näkemättä.

Se vain viedään kotiin sen jälkeen, kun ostaja on sen netistä valinnut. En ikinä uskaltaisi ostaa autoa näkemättä sitä, ainakaan siltä mieheltä. Kehui olevansa entinen poliisi. Onneksi entinen. Olen aina arvostanut poliiseja.

Minun tuttavapiiristäni ei tule asiakkaita siihen kauppaan.

• Kamuxilta

Eikös se tj. itse myy siellä autoja?

• Putti

Eikä minun.

• badtothebone

ettei vain ollut tämä surullisen kuuluisa ja erittäin naurettava porvoon kamuxin pelle?

• Kamuxxxxxxxxxx

etukäteen 300€ kun se tuodaan kotiin. Jollet osta, 300 jää liikkeelle

• ??

Eihänse tuo"Ei tullut kamux" tiennyt tuota ehtoa kun kesi tarinan ihan omasta päästään.Oi mikä välkky.

• Uskon naista
        ?? kirjoitti:

Eihänse tuo"Ei tullut kamux" tiennyt tuota ehtoa kun kesi tarinan ihan omasta päästään.Oi mikä välkky.

En usko, että kukaan pystyisi keksimään noin yksityiskohtaista kertomusta ilman omaa kokemusta. Ja tyhmäkin huomaa, että Kamux on täällä itse mainostamassa itseään eri nimimerkeillä. Noin arvelluttaviin keinoihin turvautuvan liikkeen kanssa en haluaisi olla tekemisissä.

• putti
        Uskon naista kirjoitti:

En usko, että kukaan pystyisi keksimään noin yksityiskohtaista kertomusta ilman omaa kokemusta. Ja tyhmäkin huomaa, että Kamux on täällä itse mainostamassa itseään eri nimimerkeillä. Noin arvelluttaviin keinoihin turvautuvan liikkeen kanssa en haluaisi olla tekemisissä.

Jep, kannattaa uskoa.

• Lahti.

Lahden Kamuxissa kohdalleni sattui agressiivinen myyjä. Tuntui siltä, että kaupasta ei saa lähteä pois, jos ei osta mitään. Siellä oli parikymmentä autoa, joista mikään ei vastannut toiveitani. Netistä olisi pitänyt mennä katselemaan koppiin. Ei kiitos, netti minulla on kotonakin. Kun sitten kuitenkin uskalsin lopulta lähteä, myyjä ei edes sanonut näkemiin, lähti vaan kävelemään. Tuollaisilta äijiltä en ostaisi autoa, vaikka kuinka halvalla saisin.

• AUTOA

ÄLÄ PASKAHOUSU MEE SINNE. Ne erottaa renkaan potkijat ja persaukiset HAJUSTA.

• Ei loogista
        AUTOA kirjoitti:

Ei todellakaan kuulosta hyvältä, jos asiakasta yritetään raahata väkisin myyjän koppiin katsomaan nettiä.

• ihanaa pyllyä
        AUTOA kirjoitti:

Peffan "tuoksu" niille onkin kovin tuttu...

• Vanha keino

Ostaja pitää saada jollakin tavalla sitoutettua kauppaan.

• TosiTietäjä

Tuommoisesta liikkeestä ei kannata autoa ostaa ,autot kalliita ,huonosti pidettyjä ,myyjät ammatti taidottomia ,takuut mitä sattuu ,kannatta pysyä poissa jos meinaa saada kunnon auton.

• Puihin meni
        TosiTietäjä kirjoitti:

Tuommoisesta liikkeestä ei kannata autoa ostaa ,autot kalliita ,huonosti pidettyjä ,myyjät ammatti taidottomia ,takuut mitä sattuu ,kannatta pysyä poissa jos meinaa saada kunnon auton.

Pakko osallistua omalla tiedolla tähän keskusteluun! olen pitänyt Kamuxia asiallisena liikkeenä tai ketjuna,mutta tuossa taannoin kävi niin että olin myymässä autoa,siis tarjosin sitä heille ja Oisko tämä ollu kouvolan vai lappeenrannan liike mihin soitin.

Siellä Nuori kauppias JESSE nimeltää,kenen kanssa juttelin/tein kauppaa. no sovittiin kaupat tietylle pv. että liike siis ostaa oman autoni siihen sovittuun hintaan.

Sovimme päivämäärään milloin toimitan auton kouvolan liikkeeseen! No ei mennyt kun viikon verran niin tämä kauppias laittaa txt,että eivät he ostakaan autoani!

Ja missään tapauksessa edes autoa näkemättä tulee tekstiviestinä tuollainen ilmoitus! ja nyt puhutaan muutaman vuoden vanhasta autosta!

Okey ei ollut mustaa valkoisella,mutta jos kauppias ei pidä puheitaan,niin mulla ei ainakaan olen asiaa tuollaiseen liikkeeseen!

Ja juu kyllä tj: on entinen poliisi ja ottavat 300€ jos tuovat auton ovellesi.

• paska reissu

Suosittelen pysymään erossa kyseisestä firmasta. Olin tekemässä kauppaa autosta jonka turbossa ilmeni vikaa. Myyjä lupasi hoitaa asian ja ilmottaa kun päästään jatkamaan neuvotteluja. No, eipä kuulunut mitään ja seuraavan kerran käydessäni liikkeessä sama auto oli takaisin myynnissä, edelleen rikkinäisenä. Myyjän kommentti oli "ei voi korjata / laskea hintaa kun katteet menee. Kyllä sen jollekin saa myytyä. "Meillä on keinot vikakoodien hävittämiseen.."

Siitä voi jokainen päätellä kannattaako ostaa sieltä mitään..

• Jöppinen

Porin kamuxista tuli ostettua passatti puoli vuotta sitten. Ensi sateilla tuli vettä kapyysin puolelle ja liikkeestä vastattiin "ei kuulu meille, mutta tarkista sieltä ja sieltä ja sieltä".. Kiitos tästä. 4kk ajoo eteenpäin n 6000km ja koneesta hajoaa nokkaketjun kiristin, merkkiliikkeessä korjausarvio 2500€ ja liikkeestä todetaan sama "ei kuulu meille" .. eli jälkihoito ei ole hääviä. sama asia kun ostaisi yksityiseltä. En suosittele kyseistä puotia kenellekkään. -j-

• long death
        Jöppinen kirjoitti:

Porin kamuxista tuli ostettua passatti puoli vuotta sitten. Ensi sateilla tuli vettä kapyysin puolelle ja liikkeestä vastattiin "ei kuulu meille, mutta tarkista sieltä ja sieltä ja sieltä".. Kiitos tästä. 4kk ajoo eteenpäin n 6000km ja koneesta hajoaa nokkaketjun kiristin, merkkiliikkeessä korjausarvio 2500€ ja liikkeestä todetaan sama "ei kuulu meille" .. eli jälkihoito ei ole hääviä. sama asia kun ostaisi yksityiseltä. En suosittele kyseistä puotia kenellekkään. -j-

Kuka luulee että Volkkari kestäisi?

• jobbari...

Kamux on samanlainen jobbariliike kuten kaikki häkit Tuusulassa Ja Kehä 3 varrella joten mitään hyvää sieltä on turha odotella.

• passatisti

Oman passattini ostin reilu kolme vuotta sitten Hämeenlinnan Kamuxilta.
      Hinta oli paritonnia alle muiden ja auto on toiminut loistavasti 3 vuotta ja 120tkm jotka olen sillä ajanut.

Mutta silti totuus on ettei ne itsekkään tiedä mitä ne myy, tarkastamatta ja huoltamatta suoraan myyntiriviin.
      Vaihdossa mennyt ex. autonikin makasi kuukausia liikeessä katsastamatta.

• Ors

Samanlainen fiilis jäi Hämeenlinnasta. Myynnissä olevaa autoa ei oltu tarkistettu. Autosta löytyi pieni virhe myyntihetkellä, joka olisi kyllä pitänyt myyjän huomata konepellin alle katsottaessa. Noh auto oli pari vuotta vanha ja merkkiliikkeessä huollettu, joten ei siinä nyt kauhean pahasti metsään voinut mennä.

• Hantta 66

Kannattais harkita ostavansa mielummin jostain muualta kuin Kamux´ilta, autot
      ei oo sitä mitä ne väittää ja katsastuksetkin hoidetaan sopimusasemalla ts.
      vikoja on niin paljon, ettei niitä kukaan muu saiskaan leimattua. Jos ja kun
      ongelmia tulee niin Kamux kuittaa ne " voi voi mitäs ostit" eikä ole mielestään
      missään vastuussa myymänsä auton kunnosta.

• 3x muxkamu

kolme ostettu kamuxista,eka saab turbo josta ahdin eli garret gt17 hajosi n 2kk ostohetkestä(auto oli 7v vanha ja 170tkm ajettu).sen korjaus meni niin että mä maksoin uudesta ahtimesta puolet,kamux työt ym.samalla meni kamuxin piikkin huohotus letkuja.toka ostos oli viaton sen vaivaiset 100tkm ja kolmas oli auto missä piti olla 2xavaimet mut ostohetkellä vain yhdet,no tietty toiset teetettiin merkkiliikkees kera vanhemman patterin vaihdon.Toki olen kuullut huonoa mut ei kai se täällä itkeminen asiaa auta.Ensin kerrotaan mitä vikaa iski,sitten neuvotellaan ja jos ei kuluttajasuojan mukainen käytäntö niin viranomaisiin yhteys.Käytetty on aina käytetty(ehkä mä saanut hyvää kohtelua,kun vaihdossa tuomani olleet juuri katsastetut ja siinä kunnossa kun kerroin)

• jokuu

Itse menin ko. liikkeeseen -04 e-mallisen mersun kanssa. Yritin vaihtaa autoa n 30000 euron autoon. Kauppoja ei tullut, koska myyjä yritti väkisin saada selville, mun oman mersun osto hintaa.

• viallisempaa kauppaa

Jep, vikakoodit nollattuna tuodaan auto kotiin ja kun oston jälkeen mittaristo alkaa loistaa ja vilkkua varoitusvaloista kuin joulukuusi, Kamux ei ota mitään vastuuta.

• aut,as

On täällä vaan helvetin tyhmää porukkaa.

• neverkamux

KAMUX OY on surkeimpia työpaikkoja joissa olen itse ikinä ollut noista edellisistä kommenteista on hyvä lukea myyjän suhtautumisesta reklamaatioon älkää syyttäkö myyjiä vaan talon johtoa myyjien provikat on niin tiukaksi vedettyjä ja autoista tulevat kulut (korjaukset) joutuu myyjä antamaan omasta pussista!
      ja sitten tuohon painostavaan myyntiin esimiehet siellä painostavat myyjiä koko ajan että saataisiin kauppaa aikaiseksi ei siellä välitetä loppujen lopuksi misää kunnossa auto on kuhan katetta saadaan!

minun mielestä talossa on huippu jätkiä töissä mutta johto on aika narsistista porukkaa vaikka kutsuvat itseään uskon miehiksi eli lestaadioilaisiksi! minun mielestäni tuo porukka on häpeäksi koko uskon lahkolle koska eivät millään tavalla noudata kirjaa noilla teoilla!

Eikä oo helppoo kamuxin myyjillä muutenkaa NS. miljoona bisnes mutta palkat tulee miten sattuu ja maksetaan tyyliin ku jaksetaan!!!

• Samppa7

Noin kaksikymmentä autoa ostanut Kamuxilta firmalle ja omaan käyttöön… Aina asiantuntevaa ja hyvää palvelua!!! Tilannut Kamuxin kautta Saksastakin autoja ja kaikki mennyt niissäkin putkeen. Loistavaa toimintaa ainakin Hyvinkäällä, muissa en ole asioinut. Muutamassa autossa esiintynyt muutamaman kuukauden kuluttua oireita, jotka eivät ole normaaleja käytöstä johtuvia olleet, ne on Kamuxin poikien laskuun laitettu kuntoon tyylillä fifty-fifty. Erittäin tyytyväinen asiakas olen ja aion jatkossakin asioida kyseisessä liikkeessä.

• Höpöhöpö ...

Kamux on kokoonsa nähden ylivoimainen ykkönen kuluttajariitalautakunnan listalla.

• 20 romua Kamuxista?

Kamuxin myyjien keksityt muka asiakkaana kerrotut "kokemukset" menevät koko ajan enemmän läpinäkyvän valehtelun puolelle. Normaalisti ihmisille riittää yksi kokemus Kamuxista.

• ogmcoooc

Normaalisti ihmiselle riittää kaksi kokemusta romuxista,ensimmäinen ja viimeinen

• AUDI S3

Olisin ostanut tänään Audi S3:sen Kamuxilta, jos en olisi tätä viestiketjua lukenut. Läheltä piti, mutta löysin vastaavan Audicenteristä. Kiitos Suomi 24:sen käyttäjille, säästin rahaa autossa sekä ilmeisesti myös monessa muussa, huh!

• JeiJei

Omalla kohdalla Kamux:sta vain hyviä kokemuksia. Ovat myös parantaneet palvelua.

• Harkitse 2 x

Onko autoliikkeellä todellakin varaa toimia alalla näin? Luulisi, että tarkoituksena on saada tyytyväisiä asiakkaita, jotta kauppa käy jatkossakin.
      Itsekin Kamuxilta hunoa palvelua saanena, en suosittele liikettä kenelläkään.
      Kauppa tehdän, mutta sovituista asioista ei pidetä kiinni ja edes esimies ei vastaa reklamaatioon. Myyjä ilmoittaa, ettei ota kantaa...
      Kuluttaja-asiamiehelle taas yksi muutaman satasen riita selvitettäväksi, ei luulisi olevan järkevää liikkeenkään kannalta.
      Tuli avattua kyseisen liikkeen ovi ensimmäisen ja viimeisen kerran.
      Harmittaa, etten tullut lukeneeksi tätä palstaa ajoissa.

• vittuuntunut

Minulle luvattiin auto hoitaa kuntoon ja vein svein sen myyjän haluamaan kirjaamoon. Menin autoa noutamaan niin kuinkas kävikään sain auton kun itse maksoin rempan. Summa ihan mitätön ja luvattiin maksaa mutta ei se ihan niin mennyt.

• kuka mitä, häh
        vittuuntunut kirjoitti:

Minulle luvattiin auto hoitaa kuntoon ja vein svein sen myyjän haluamaan kirjaamoon. Menin autoa noutamaan niin kuinkas kävikään sain auton kun itse maksoin rempan. Summa ihan mitätön ja luvattiin maksaa mutta ei se ihan niin mennyt.

Mikäköhän siinä on, että tossa vantaan virkamiehen kamussa ei ikinä soiteta takaisin vaikka luvataan, onko muillakin tämmöisiä kokemuksia? jotenkin harvinaista suomessa kuitenkin tommoinen, että ei voi luottaa sanaan mitenkään. Ne pienet auto jobbarit mitä on esim.se tuusulan sulatie täynnä vielä ymmärtää, että on kaikenkarvaista, umpikieroa myyjää, mutta toi kamuxkin.

• jeesus tulee
        kuka mitä, häh kirjoitti:

Mikäköhän siinä on, että tossa vantaan virkamiehen kamussa ei ikinä soiteta takaisin vaikka luvataan, onko muillakin tämmöisiä kokemuksia? jotenkin harvinaista suomessa kuitenkin tommoinen, että ei voi luottaa sanaan mitenkään. Ne pienet auto jobbarit mitä on esim.se tuusulan sulatie täynnä vielä ymmärtää, että on kaikenkarvaista, umpikieroa myyjää, mutta toi kamuxkin.

Ne onkin jehovia

• h-kana
        kuka mitä, häh kirjoitti:

Mulla Kouvolan Kamuxista hyviä kokemuksia, mutta ite pitää olla tarkkana ja aktiivinen. Sopimukseen kirjallisesti luvatut hommat. Jossain kohtaa myyjän kiinnostus asiaan lopahtaa ja mm. tieto ei sitten enää kulje. Pitää katsoa että katsastus on ok (tuppaa "unohtumaan"), tsekata auto TODELLA tarkasti ja vaatia vikojen korjaus. Sen jälkeen olen itse vielä selvittänyt korjaamosta että sovitut asiat on hoidettu, ja mahdolliset kirjalliset dokumentit mukaan. Selkeästi Kamuxilla on tietty tapa ja kulttuuri toimia, joten vaikka myyjä on mukava jne, niin ei voi täysin luottaa...

• kumman kaa

Saattaa se olla niinkin, että sä oot ite ihan tolvana ja helpoin tapa päästä susta eroon on sanoa nyt vähän kiire me soitetaan takaisin päin. Ja siellähän odottelet ihan rauhassa. Kyllä ne täyspäisille soittaa.

• Ei ikinä enää

Yhdestä autosta ostokokemus Porvoon Kamuxilta , voin luvata etten enää ikinä Kamuxilla kauppoja tee! Ne ei todella vastuuta ota , jos heidän eteenpäin myymässä autossa ilmaantuu kallis vika ja itse myyntipäällikkö kehtas mulle väittää että merkkikorjaamoilla vaan hajotetaan autoja ja kun yritin asiaa selvittää omaa kiukkuani niellen niin totesi minun olevan jo valmiiksi hankala ihminen.

• utelias111

Ihan vaan mielenkiinnosta..Mikä autossasi oli vikana ja paljon autollasi oli ajettu ja missä vaiheessa vika ilmeni?

• hesan pikkunakki
        utelias111 kirjoitti:

Ihan vaan mielenkiinnosta..Mikä autossasi oli vikana ja paljon autollasi oli ajettu ja missä vaiheessa vika ilmeni?

Ei oikeasti mikään, kun en ole ostanut sieltä mitään. Kadehdin vaan niin kovin menestyjiä. Kamux on oikeasti todella hyvä.

• KaarleIV

Vantaan Kamuxista ei muuta kuin huonoja kokemuksia.

• Kateus vie kalatkin

Lopeta provoilu!

• Kamux bye bye

Etsin autoliikettä joka hommaisi minulle uuden auton Saksasta ja Kamuxin palveluita netistä olen myös katsellut.
      Luettuani tämän viestiketju ei ollenkaan tee enää mieli lähestyä Kamuxia.
      Eli menetitte noin 50.000€ kaupan. Ja en varmaan ole ainoa joka tämän luettuaan kiertää liikkeenne kaukaa.

• ruahahahahaaaaa

Joo niin varmaan.

• Miksi näin

Mistä johtuu että aina kun liikkeen omistajat ( ja kai työntekijätkin) kuuluvat johonkin uskonlahkoon on liikkeen toiminta kaikkein arveluttavinta. Kokemuksia on ainakin kahdesta eri lahkoon kuuluvista liikkeistä, siis liikkeiden omistajien lahkoon kuulumisesta ja ei mitään hyvää kerrottavaa.
      Eikö se pitäisi olla päinvastoin?

• hansu3453

Mulle toivat kotiovelle ja auto oli hyvä kiitos

• romux

Ainakin vantaan pisteessä on täysiä urpoja ne myyjät. Ja joku niistä pelleistä käy tällä sivulla aina kirjoittamassa ostajan ominaisuudessa höpö höpö juttujaan romuxia hehkuttaen.

• Kysmyss

Kotiin tuodulla autolla onko palautusoikeutta? tai vaihto?

• peltiruosteessa

Ne yrittää väkisin painostaa ostamaan sen auton. En suosittele tota kotiin tilausta.

• daaaaa

No mitä luulisit ku autoliike kyseessä

• Anonyymi

PASKA LIIKE ITSE TYRIVÄT KORJAUKSEN ,NO TÄSTÄ KYLLÄ KAIKKI KUULEE VIELÄ

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      229
      1420
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      995
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe