NUTRILETT 12 päivää ja RAHAT takaisim!!

nuuuutroi

hei,
onko kukaan kokeiilu nutrilettiä ja 12 päivää? jos et laihdu niin rahat takaisin!!!
Noudatin itse diettiiä, ja kasviksia sai syödä vähän niiden keittojen lisäksi.

No ei tehonnu mulle ainakaan, kirjotin siitä kirjeeen yhtiölle ja pyysin rahoja takaisin.VAstaus tuli että ette ole noudattaneet dieettiä niin emme maksa rahoja takasin!!!
HUIJAUSTA!!
Tottakai ne kaikille vastaa että emme maksa rahoja takas.
Onko kukaan muu pyytänyt rahojaan takasin?
Tämä oli ihan selvä lupaus. Hyvä markkinakikka kun tosi asiassa ei rahoja kuitenkaan palauteta ja ihmiset ei jaksa välittää asiasta ollenkaan.

18

2000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • föfödslfmdslö

      kuinkakohan paljon olet niitä kasviksia sitten vetänyt?
      kokeileppa vaikka olla pelkästään niillä nutrilet tuotteilla, varmasti tehoaa...

    • toooimiii

      neljässä päivässä lähteny melkee 6kg, nestettä vaan mutta ainakin paino tippuu. Lisänä en oo syöny mitään muuta.

      • fdfffd

        ihan vähän vaan oon kasviksia syönyt.... mutta ei tehonnu
        siis ihan joku pari porkkanaa
        ja ei tehonnu, kai on aineenvaihdunnassa joku pielessä....

        Mutta kun lupasivat rahat takaisin, niin vastaus tuli ettei makseta.


      • piiipaaau
        fdfffd kirjoitti:

        ihan vähän vaan oon kasviksia syönyt.... mutta ei tehonnu
        siis ihan joku pari porkkanaa
        ja ei tehonnu, kai on aineenvaihdunnassa joku pielessä....

        Mutta kun lupasivat rahat takaisin, niin vastaus tuli ettei makseta.

        ootko juonu vähintään sen 1,5l vettä päiväs? Esim kilpirauhasen vajaatoiminta estää nutrien vaikutuksen. Jos oot normaalipainonen niin noi ei auta sua. Mut jos oot tehny kaike oikei ni haasta oikeutee :P ei niil o mitää todistei ettet ois noudattanu oikei


    • nurtannut

      Jos nutrilett dietillä ei laihdu, niin on vakavasti sairas ja seuraava osoite on lääkäri. Ainostaan erittäin paha aineenvaihdunnan häiriö voi estää nutrilett-diettiä toimimasta. Normaali ihmisen peruskulutus on n. 1500-2000 kcal, pelkästään sängyssä makaamalla. Jos syö 600-800 kcal/pv, on PAKKO laihtua.

      Joten, ainoa tapa saada rahat takaisin, on mennä lääkäriin, sieltä todistus, että sulla on aineenvaihdunaan sairaus, se nutrilett yhtiöön ja varmasti saat rahasi viimeistään käräjäsalissa.

      • epäilen

        mä en usko et siit saa rahoi takasin, nimittäin ku se dieetti ei oo tarkotettu sellasil kenel on aineenvaihdunnan sairaus, ja se lukee ohjeissaki. eli miks sellanen henkilö sais rahat takasin kenelle se dieetti ei oo tarkotettu koska sillä henkilöllä se ei varmasti toimi.. ellei sitten siihen vaikuta se ettei ole tiennyt siitä sairaudesta sillon ku osti nutriletit.. en tiiä..


      • fgff
        epäilen kirjoitti:

        mä en usko et siit saa rahoi takasin, nimittäin ku se dieetti ei oo tarkotettu sellasil kenel on aineenvaihdunnan sairaus, ja se lukee ohjeissaki. eli miks sellanen henkilö sais rahat takasin kenelle se dieetti ei oo tarkotettu koska sillä henkilöllä se ei varmasti toimi.. ellei sitten siihen vaikuta se ettei ole tiennyt siitä sairaudesta sillon ku osti nutriletit.. en tiiä..

        ei tietenkään rahoja makseta takaisin, miksi maksettaisiin?
        Hyvä kusetus vain :)


    • Kilojen kera

      Minä noudatin täysin ohjeita ja laitoin pyynnön rahoistani takaisin kun ei tehennot eipä ole rahoja takaisin näkynyt. Kokeilun tein helmikuussa ja ajoissa sitten lähetin kirjeen sinne 15.4 mennessä piti rahat tulla takas ei ole näkynyt! Joe ei huomenna tule niin menen kuluttaja asiamiehen pakeille voisinpa vaikka kerätä nimet yhteystiedot kaikilta joilta on jääny rahat saamatta niin menisi joukko kanteluna eteenpäin. Olisiko ideaa??

      • yhh

        että ei rahoja takas....
        ei oo mikään yllätys että niiitä rahoja ei saaa takas...


      • Mielenkiintonnosta h
        yhh kirjoitti:

        että ei rahoja takas....
        ei oo mikään yllätys että niiitä rahoja ei saaa takas...

        Musta on tosi mielenkiintoista että ette oo ollenkaan laihtunu.
        Itse olin parissa viikossa -4 kg vähän pettynyt, odotin suurempaa tulosta, mutta että tuolla kalorimäärällä rapiat 600 kalorii, ei yhtään tipu 12:ssa päivässä, tosi jänskää ....
        Ootteko TODELLA syöneet vain intensivet pelkkiä kasviksia ( siis ei hedelmiä) ???


      • Kiukkuinen___
        Mielenkiintonnosta h kirjoitti:

        Musta on tosi mielenkiintoista että ette oo ollenkaan laihtunu.
        Itse olin parissa viikossa -4 kg vähän pettynyt, odotin suurempaa tulosta, mutta että tuolla kalorimäärällä rapiat 600 kalorii, ei yhtään tipu 12:ssa päivässä, tosi jänskää ....
        Ootteko TODELLA syöneet vain intensivet pelkkiä kasviksia ( siis ei hedelmiä) ???

        Ja vettä n3 litraa päivässä kuten ennenkin, nestettä minulla ei siis ollut juurikaan ylimääräistä että olisi painoa tippunut. EN LAIHTUNUT!
        Minäpä nyt sitten soitin sinne kun ei ole rahoja näkynyt lupasi asiaa selvittää ja nyt odottelen että soittaa takasin kauan kestää :(


      • plaaplaaplaa
        Kiukkuinen___ kirjoitti:

        Ja vettä n3 litraa päivässä kuten ennenkin, nestettä minulla ei siis ollut juurikaan ylimääräistä että olisi painoa tippunut. EN LAIHTUNUT!
        Minäpä nyt sitten soitin sinne kun ei ole rahoja näkynyt lupasi asiaa selvittää ja nyt odottelen että soittaa takasin kauan kestää :(

        saanut rahojaan takaisin kokeilusta?


      • mahdollista !
        Kiukkuinen___ kirjoitti:

        Ja vettä n3 litraa päivässä kuten ennenkin, nestettä minulla ei siis ollut juurikaan ylimääräistä että olisi painoa tippunut. EN LAIHTUNUT!
        Minäpä nyt sitten soitin sinne kun ei ole rahoja näkynyt lupasi asiaa selvittää ja nyt odottelen että soittaa takasin kauan kestää :(

        >

        Siis 5 Nutrilett-pussia päivässä ja vettä päälle ? Siitä tulee 550 kcal päivässä. Jos siis todistat Nutrilettille, että PAV:si on alle 550 kcal/d, niin varmasti saat rahasi takaisin. Kukaan muu ei kuitenkaan ole milloinkaan selvinnyt 550 kcal:lla laihtumatta 12 päivää.


      • ehehhhhehee
        plaaplaaplaa kirjoitti:

        saanut rahojaan takaisin kokeilusta?

        Minä sain rahat takaisin reilun kahden viikon kuluttua kirjeen lähettämisestä. :)
        (Laihduin kyllä muutamia kiloja tuon kahden viikon aikana, mutta se on salaisuus, hehhe)


    • Sina

      Haloo! Ihan varmasti laihdut jos nutraat, muutoin on todellakin lekuriin asiaa.

      Minä olen osanutrannut ja syönyt nutrin kera paljonkin rehuja, sieniä, tomaattia.... ja paino on silti pudonnut mukavasti, joten....

    • bjhkt

      mulla tuli niistä paskapusseista oksennus.

    • nutraaja

      Itse laihduin viidessä viikossa 8 kiloa juomalla viisi pussia pirtelöitä päivässä.Ja en edes ollut kovinkaan ylipainoinen.Eli mene lääkäriin.Ensimmäisinä päivinä lähti parikin kiloa painosta.

    • anteeksi ja näkemiin

      On se ihan mahdollista, ettei laihdu 500-800 kalorilla Nutrileteilla. Minäkään en laihtunut vaikka kaksi kuukautta join pelkkiä litkuja ja voin pahoin.

      No joo, onhan mulla hypotyreoosi, mutta siihen on lääkitys ja arvot lekurin mielestä ok. Itse epäilne lisäksi hyperkortisolismia, mutta kukaan lääkäri ei halua alkaa minua tutkimaan. Kiloja kertyy vuosi vuodelta vaikka kalorimäärä Finelinkin mukaan on 800-1100/vrk.

      Parempaan en enää pysty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      183
      11017
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      143
      2078
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      242
      1387
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      1010
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      910
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      60
      848
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      747
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      699
    9. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      25
      685
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      679
    Aihe