Help me! Päässä soi hyvä biisi joskus radiosta kuulin.."näen taivaan poikani, näen jeesuksen, poikani hallelujaa, hallelujaa"...Kiitti jos joku vastaa
kenen biisi näen taivaan poikani näen jeesuksen..
ylistäkkäämme
3
413
Vastaukset
- sittisoodaa
Hei! Joko sinulle on selvinnyt ko. kappaleen esittäjä? Kuulin näet itse tuo biisin joku vuosi sitten ja siitä lähtien on tuo kertosäe päässä soinut aika-ajoin, mutta en ole itsekään löytänyt esittäjää.
- _Mervi_
Laulaja (ja soittaja) on Ipe Vettenranta ja biisi on nimikappale levyllä "Näen taivaan":
http://www.tagtuner.com/music/albums/Ipe-Vettenranta/Näen-taivaan/album-v224b2f
Hän on Kangasalla nuorisotyöntekijänä.- mäkinetsin
kiitos tiedosta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662129
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142042- 1021469
- 1201423
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4581267- 751053
- 49891
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä226794Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa355776