suomi24treffit

utelias

kommentteja! luuletteko, että suomi24 treffit avataan lähipäivinä tai -viikkoina? vai huijataanko ihmisiä sanomalla, että ne avataan mahdollisimman pian, kun tekininen vika on korjattu? jos se onkin suljettu lopullisesti..

7

1540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :OO

      vaikutti niin hyvältä tuo palvelu..

      • happo

        pian ja pian 20vutta pian
        liekko avttavan ei sitä kande
        ottaa voi mennä 1000vuotta
        tai eaikasmin tai josku myöhemmin.


    • tsa

      ...tuntuu siltä että pistävät koko palvelun jäihin muka "teknisten ongelmien" vuoksi. Nyt palvelun etusivulla mainostetaan uutta Puhelintreffit juttua... Taisivat tulla rahan ahneiksi ylläpidossa kun Suomi24 Treffit ei mitään heille tuota muutakuin kävijöitä heidän sivuillaan

      • joku vaan

        Minä olen samaa mieltä,jotta taisivat panna koko homman jäihin ja perustivat puhelintreffit,mutta
        kellä on semmoseen varaa,ainakin puhelin laskut kasvaisi jos sinne rupeaisi soittelemaan.
        EI KÄY........


      • tsa
        joku vaan kirjoitti:

        Minä olen samaa mieltä,jotta taisivat panna koko homman jäihin ja perustivat puhelintreffit,mutta
        kellä on semmoseen varaa,ainakin puhelin laskut kasvaisi jos sinne rupeaisi soittelemaan.
        EI KÄY........

        on muutenkin mielestäni aivan järjetön oivallus. "Löydä elämäsi kumppani" aivan... kunhan ensin on maksanut itsensä kipeäksi puhelinlaskusta. Jos näitä treffipalveluita olisi pakko käyttää niin ennemmin käyttäisin nimeltä mainitsemattomia kahta tunnettua palvelua joista toinen on myös täysin ilmainen, kuin puhelintreffejä.

        Ei muuten, mutta kun tuo palvelu toi vaihtelua ja uusia ominaisuuksia edellisiin verrattuna ja sitä kautta peräti tutustuinkin yhteen mukavaan ihmiseen. Toista on kaverilla joka juuri pari päivää ennen palvelun nurin menemistä löysi myös kiinnostavan ihmisen tuon kautta ja jutut kuulemma jäi hieman kesken...

        Eli eihän tällainen parin viikon mittainen katkos ole laatuaan Suomi24:lle !!


      • hymy-tyttö
        tsa kirjoitti:

        on muutenkin mielestäni aivan järjetön oivallus. "Löydä elämäsi kumppani" aivan... kunhan ensin on maksanut itsensä kipeäksi puhelinlaskusta. Jos näitä treffipalveluita olisi pakko käyttää niin ennemmin käyttäisin nimeltä mainitsemattomia kahta tunnettua palvelua joista toinen on myös täysin ilmainen, kuin puhelintreffejä.

        Ei muuten, mutta kun tuo palvelu toi vaihtelua ja uusia ominaisuuksia edellisiin verrattuna ja sitä kautta peräti tutustuinkin yhteen mukavaan ihmiseen. Toista on kaverilla joka juuri pari päivää ennen palvelun nurin menemistä löysi myös kiinnostavan ihmisen tuon kautta ja jutut kuulemma jäi hieman kesken...

        Eli eihän tällainen parin viikon mittainen katkos ole laatuaan Suomi24:lle !!

        ...kun ei pysty edes ilmottamaan mitään arvioitua avaamis ajan kohtaa,jos sitä nyt ollaan ees avaamassa...onnex sain joitain yhteys tietoja vaihdettuu just ennen sulkemista,mutta kyllä se silti vituttaa..


    • annastiina3

      Miksi en pääse suomi24 treffit sivulle,ilmoittaa ettei ole luotettava,mitä teen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      644
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe