kommentteja! luuletteko, että suomi24 treffit avataan lähipäivinä tai -viikkoina? vai huijataanko ihmisiä sanomalla, että ne avataan mahdollisimman pian, kun tekininen vika on korjattu? jos se onkin suljettu lopullisesti..
suomi24treffit
7
1540
Vastaukset
- :OO
vaikutti niin hyvältä tuo palvelu..
- happo
pian ja pian 20vutta pian
liekko avttavan ei sitä kande
ottaa voi mennä 1000vuotta
tai eaikasmin tai josku myöhemmin.
- tsa
...tuntuu siltä että pistävät koko palvelun jäihin muka "teknisten ongelmien" vuoksi. Nyt palvelun etusivulla mainostetaan uutta Puhelintreffit juttua... Taisivat tulla rahan ahneiksi ylläpidossa kun Suomi24 Treffit ei mitään heille tuota muutakuin kävijöitä heidän sivuillaan
- joku vaan
Minä olen samaa mieltä,jotta taisivat panna koko homman jäihin ja perustivat puhelintreffit,mutta
kellä on semmoseen varaa,ainakin puhelin laskut kasvaisi jos sinne rupeaisi soittelemaan.
EI KÄY........ - tsa
joku vaan kirjoitti:
Minä olen samaa mieltä,jotta taisivat panna koko homman jäihin ja perustivat puhelintreffit,mutta
kellä on semmoseen varaa,ainakin puhelin laskut kasvaisi jos sinne rupeaisi soittelemaan.
EI KÄY........on muutenkin mielestäni aivan järjetön oivallus. "Löydä elämäsi kumppani" aivan... kunhan ensin on maksanut itsensä kipeäksi puhelinlaskusta. Jos näitä treffipalveluita olisi pakko käyttää niin ennemmin käyttäisin nimeltä mainitsemattomia kahta tunnettua palvelua joista toinen on myös täysin ilmainen, kuin puhelintreffejä.
Ei muuten, mutta kun tuo palvelu toi vaihtelua ja uusia ominaisuuksia edellisiin verrattuna ja sitä kautta peräti tutustuinkin yhteen mukavaan ihmiseen. Toista on kaverilla joka juuri pari päivää ennen palvelun nurin menemistä löysi myös kiinnostavan ihmisen tuon kautta ja jutut kuulemma jäi hieman kesken...
Eli eihän tällainen parin viikon mittainen katkos ole laatuaan Suomi24:lle !! - hymy-tyttö
tsa kirjoitti:
on muutenkin mielestäni aivan järjetön oivallus. "Löydä elämäsi kumppani" aivan... kunhan ensin on maksanut itsensä kipeäksi puhelinlaskusta. Jos näitä treffipalveluita olisi pakko käyttää niin ennemmin käyttäisin nimeltä mainitsemattomia kahta tunnettua palvelua joista toinen on myös täysin ilmainen, kuin puhelintreffejä.
Ei muuten, mutta kun tuo palvelu toi vaihtelua ja uusia ominaisuuksia edellisiin verrattuna ja sitä kautta peräti tutustuinkin yhteen mukavaan ihmiseen. Toista on kaverilla joka juuri pari päivää ennen palvelun nurin menemistä löysi myös kiinnostavan ihmisen tuon kautta ja jutut kuulemma jäi hieman kesken...
Eli eihän tällainen parin viikon mittainen katkos ole laatuaan Suomi24:lle !!...kun ei pysty edes ilmottamaan mitään arvioitua avaamis ajan kohtaa,jos sitä nyt ollaan ees avaamassa...onnex sain joitain yhteys tietoja vaihdettuu just ennen sulkemista,mutta kyllä se silti vituttaa..
- annastiina3
Miksi en pääse suomi24 treffit sivulle,ilmoittaa ettei ole luotettava,mitä teen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm40644- 39636
- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 38482
- 41481
- 71457