On yltymässä:
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1091880/lapsen-saanut-marika-fingerroos-ei-imettanyt-kertaakaan
Ääh, mistä noita riittää. Imettäminen on lapsen terveyden kannalta tärkeää (jos suinkin onnistuu).
Kärttyisyyteni
51
306
Vastaukset
- monte34
ota vastaan halini ja piristy
- boris-love
USSSR ja tietenkin se tekee sinut kärttyisäksi.
sen naisen valinta; itse valitsin toisin. - Minustakin imettäminen on ihanan läheinen tilanne äidin ja vauvan välillä. - Ja imettää useimmiten voi, mut jos oma maito ei riitä, niin antaa sit korviketta lisäksi. - Kyllä Tuttelillakin lapset silti hyvin kasvavat.
* lisää suklaata * :D- monte34
hyvin varhain äidinmaidosta hampaideni takia, ol kuulemma ilkeet naskalit mulla vauvana, noh mulle alettiikin syöttää sit lihaa ku sitä kaipasin.
monte34 kirjoitti:
hyvin varhain äidinmaidosta hampaideni takia, ol kuulemma ilkeet naskalit mulla vauvana, noh mulle alettiikin syöttää sit lihaa ku sitä kaipasin.
Tuossa mielessä kovin aikainen hammaskaluston kehittyminen ei ole tosiaankaan imettävän äidin mieleen :D Tosin eräs ystäväni imetti lapsiaan 2-vuotiaiksi saakka, joten kaipa siihenkin tottuu, kun on oikea tekniikka..
Ei ihan noi ton valopään syyt kelpaa hyviksi syiksi miksi ei imetetä. Noh, eihän tuommoiselta voi mitään muuta odottaakkaan.
Maailmalla on ihan liikaa hulluja.
Vaaditaan niille pakkohoitoa ja ryhmäterapiaa, mutta ilmeisesti on pakko varata muutama stadioni tiloiksi.
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?17687726
Mikä ihme saa ihmisen haluamaan itselleen huulet jotka näyttävät siltä kuin olisi ollut tappelussa.Ihmeen järki tässäkin muka on:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010040211410551_ul.shtmlSe juontaa juurensa niiden uskontoon ja kuuluu niiden kulttuuriin! Naama umpeen! Tänne sama meno!
PlatosMorbidDust kirjoitti:
Se juontaa juurensa niiden uskontoon ja kuuluu niiden kulttuuriin! Naama umpeen! Tänne sama meno!
on naulat naputettu, verettömyys jotenkin latistaa koko touhun...
Mitähän anesteettia/analgeettia hommassa käytetään? Riittäiskö suggestio ja transsi?Cinnamon.Girl kirjoitti:
on naulat naputettu, verettömyys jotenkin latistaa koko touhun...
Mitähän anesteettia/analgeettia hommassa käytetään? Riittäiskö suggestio ja transsi?On suhteellinen asia ja nuo ovat yleensä tosiaan transsissa.
Lisäksi terävä naula ei tunnu muutenkaan juuri miltään, sillä se menee kerralla ja nopeasti läpi.PlatosMorbidDust kirjoitti:
Se juontaa juurensa niiden uskontoon ja kuuluu niiden kulttuuriin! Naama umpeen! Tänne sama meno!
Moloch-Baalilaisena vastustan tuota, sillä siinä ei polteta ketään elävältä.
buddy-love kirjoitti:
On suhteellinen asia ja nuo ovat yleensä tosiaan transsissa.
Lisäksi terävä naula ei tunnu muutenkaan juuri miltään, sillä se menee kerralla ja nopeasti läpi.konkreettinen asia. Suhteellista on "ei tunnu juurikaan miltään", kerta tuntuu. Läpimenosta viis, tiedän että helvetillisin kipu seuraa vasta trauman jälkeen.
Tavalla tai toisella.Cinnamon.Girl kirjoitti:
konkreettinen asia. Suhteellista on "ei tunnu juurikaan miltään", kerta tuntuu. Läpimenosta viis, tiedän että helvetillisin kipu seuraa vasta trauman jälkeen.
Tavalla tai toisella.Hypnoosilla on saatu eräiltä kipu kokonaan pois ja on jopa tehty umpisuolen poistoja ilman mitään puudutusta tai nukutusta. Kuulemma tuntevat kaiken kosketuksen normaalisti, mutta mitään kipua ei tunnu.
buddy-love kirjoitti:
Hypnoosilla on saatu eräiltä kipu kokonaan pois ja on jopa tehty umpisuolen poistoja ilman mitään puudutusta tai nukutusta. Kuulemma tuntevat kaiken kosketuksen normaalisti, mutta mitään kipua ei tunnu.
haavan teko käy kipeästi, mutta suoli on leikatessa oikeastaan kivuton.
Sitäpaitsi kyllähän naiset synnyttää ilman kivunlievitystä, ilman transsia ja hypnoosia, että kummako asia tämä nyt on?Cinnamon.Girl kirjoitti:
haavan teko käy kipeästi, mutta suoli on leikatessa oikeastaan kivuton.
Sitäpaitsi kyllähän naiset synnyttää ilman kivunlievitystä, ilman transsia ja hypnoosia, että kummako asia tämä nyt on?On endorfiinijuttu ja se vähentää kipuja.
Siinä hypnoosileikkauksessa ei se ensimmäinenkään viilto kuulemma tunnu muuten kuin kosketuksena.buddy-love kirjoitti:
On endorfiinijuttu ja se vähentää kipuja.
Siinä hypnoosileikkauksessa ei se ensimmäinenkään viilto kuulemma tunnu muuten kuin kosketuksena.buddy-love kirjoitti:
On endorfiinijuttu ja se vähentää kipuja.
Siinä hypnoosileikkauksessa ei se ensimmäinenkään viilto kuulemma tunnu muuten kuin kosketuksena.vaiheista vain viimeinen on ns. endorfiinijuttu.
Kipu on yksi kehon hankalimmista määreistä, niin henkilökohtainen, erittäin yksityinen, arka ja loukkaantuva. Kuka toisen kipua halveksuu, tekee itsestään paitsi sokean myös ymmärtämättömyydessä ylittämättömän.Cinnamon.Girl kirjoitti:
vaiheista vain viimeinen on ns. endorfiinijuttu.
Kipu on yksi kehon hankalimmista määreistä, niin henkilökohtainen, erittäin yksityinen, arka ja loukkaantuva. Kuka toisen kipua halveksuu, tekee itsestään paitsi sokean myös ymmärtämättömyydessä ylittämättömän.Sattuu ihan olematon ja toiset kestävät melkein mitä tahansa.
Nykyisin ei kipua vielä kyetä kovin hyvin mittaamaan ja se vaikeuttaa esim. selkävaivaisten arviointia.
Ilmeisesti aivopuolen mittauksilla kuitenkin pystytään jossain vaiheessa saamaan todellinen kivuntunne mitattua, mutta systeemi ei ole vielä kovin pitkällä.
Paras nykyinen on vain kysyä potilaalta mihin kohtaan hän tuntemansa kivun asettaa asteikolla.- buddy_love
buddy-love kirjoitti:
Sattuu ihan olematon ja toiset kestävät melkein mitä tahansa.
Nykyisin ei kipua vielä kyetä kovin hyvin mittaamaan ja se vaikeuttaa esim. selkävaivaisten arviointia.
Ilmeisesti aivopuolen mittauksilla kuitenkin pystytään jossain vaiheessa saamaan todellinen kivuntunne mitattua, mutta systeemi ei ole vielä kovin pitkällä.
Paras nykyinen on vain kysyä potilaalta mihin kohtaan hän tuntemansa kivun asettaa asteikolla.
- sirpamaikkarilta
Eikö se muka ole hyvä syy jos Marika ei ite saanu kiksejä siitä ettei imettäny? Mitäpä muuta voi odottaa naiselta joka pääsee julkisuuteen nussimalla Vesa Keskisen kanssa.
Lapsen pitää taas kärsiä. Miksi näiden tämmösten niitä pitää edes tehdä jos se lapsi ei ole tärkeämpi asia kuin omat kiksit?- andromeda9
Kysymys oli niin jännästi astettu ja muutenkin, minulla välähti, oletko pediatri?
Vai kiinnostaako ala muuten vaan. Sulla on ollut muuten tosi fiksuja ajatuksia jo monissa yhteyksissä. Kerran jopa kinattiin yhdessä narkkareita vastaan.
Niin, ja olen imetyksestä kanssasi samaa mieltä. andromeda9 kirjoitti:
Kysymys oli niin jännästi astettu ja muutenkin, minulla välähti, oletko pediatri?
Vai kiinnostaako ala muuten vaan. Sulla on ollut muuten tosi fiksuja ajatuksia jo monissa yhteyksissä. Kerran jopa kinattiin yhdessä narkkareita vastaan.
Niin, ja olen imetyksestä kanssasi samaa mieltä.Kiinnostavat, sillä kärsin keskivaikeasta kaikkitietävyydestä (ja tila on kuulemma vähitellen paheneva).
Niitä narkkareita olisi syytä häiritä hiukan lisää, mutta kun ne ovat enimmäkseen jo pilaneet ajattelukykynsä, eivätkä edes tajua milloin ovat häviöllä.
Tule sitten mukaan projektiin kun aloitan sen joskus uudelleen.
Taikkapa siitähän voisikin tehdä palstaprojektin ja siirtää joskus koko lauma kiusaamaan huumepalstaa.Olisikohan jonkun pitänyt ehdottaa sille esiintymistä alastomana imetyskuvissa.
*lapsen parhaaksi, vaikka ajatuksena häiritseekin*
Mikäs siinä on viistastella, kun ei ole lapsia. Häpeä kurja!!!
- andromeda9
On mulla lapsia (tyttö ja poika) ja rakas aviomieskin. Että silleen.
andromeda9 kirjoitti:
On mulla lapsia (tyttö ja poika) ja rakas aviomieskin. Että silleen.
Oletko Buddy sivunikillä vai mistä moinen kommentti?
- andromeda9
Ratikkakuski kirjoitti:
Oletko Buddy sivunikillä vai mistä moinen kommentti?
En todellakaan ole Buddy. Enkä aio kirjautua palstalle mutta kunhan kerroin että pidin Buddyn älykkäästä tavasta keskustella ja vähän nautinkin kun Buddy taannoin laittoi narkkarit liriin maailman menoa palstalla. Että silleen.
andromeda9 kirjoitti:
En todellakaan ole Buddy. Enkä aio kirjautua palstalle mutta kunhan kerroin että pidin Buddyn älykkäästä tavasta keskustella ja vähän nautinkin kun Buddy taannoin laittoi narkkarit liriin maailman menoa palstalla. Että silleen.
Ja kiitän myös taannoisesta tuesta.
ku porukka aina laittaa näitä linkkejä niin voi käydä vähemmällä vaivalla katsomassa päivän horoskoopin. :P tosin tuo herätti huomion jossa kerrottiin nelivuotiaan tyttären raiskaamisesta.. miten sellasen voi ees raiskata.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010033111394863_ul.shtml- Kyltsy-täti
on ihan oikeassa. Rinnathan on naisilla olemassa vain Seiskan ja Hymyn eroottisia kuvia varten. Kuka maalaisjuntti on saanut päähänsä, että niillä kuuluu lapsia ruokkia?
- gauhistus
joku sellainen pedofiili?
myös lemmikkieläimet suojaavat allergioilta. Miten syyllistäisimme ihmisiä, jotka eivät ota kahta koiraa lapsen seuraksi? Entäpä ihmisiä, jotka kuluttavat enempi kuin yksi maapallo jaksaa kantaa - siinä vaarantuu yhden jos toisenkin lapsen terveys. Eli yhden ihmisen tyhmyys on pientä siihen mitä teemme joukolla.
Ongelmiin on helppoja ja halpoja ratkaisuja, mutta tällä hetkellä yhteiskunta ei pidä niiden ratkaisemista ajankohtaisena.
Heti kun riittävän määräysvaltainen taho esittää tilauksen, niin ratkon ne kaikki.buddy-love kirjoitti:
Ongelmiin on helppoja ja halpoja ratkaisuja, mutta tällä hetkellä yhteiskunta ei pidä niiden ratkaisemista ajankohtaisena.
Heti kun riittävän määräysvaltainen taho esittää tilauksen, niin ratkon ne kaikki.Ratkaisut ovat oikeastaan helppoja - ihmisten saaminen niiden taakse vaikeampaa. Miksi kukaan määräysvaltainen moisen tilaisi - menis hyvät optiot sivu.
ttuplai kirjoitti:
Ratkaisut ovat oikeastaan helppoja - ihmisten saaminen niiden taakse vaikeampaa. Miksi kukaan määräysvaltainen moisen tilaisi - menis hyvät optiot sivu.
Kvartaaliajattelu ei sovi oikeasti edes pörssiyhtiöille ja kansantaloudessa se on erityisen väärin.
On siis hankittava valtion johtoon ne jotka kykenevät ymmärtämään koko kansantalouden edun ja varsinkin pitkällä tähtäimellä. Firmat noudattakoon kansantalouden edun mukaan säädettyjä lakeja.buddy-love kirjoitti:
Kvartaaliajattelu ei sovi oikeasti edes pörssiyhtiöille ja kansantaloudessa se on erityisen väärin.
On siis hankittava valtion johtoon ne jotka kykenevät ymmärtämään koko kansantalouden edun ja varsinkin pitkällä tähtäimellä. Firmat noudattakoon kansantalouden edun mukaan säädettyjä lakeja.Toisaalta kuka poistaa käytäviltä lobbaajat. Mä luulen et ei äänestyksellä ole paljon merkitystä jos kuiskaajat ovat samat. Nähtävästi hauki on kala toimii kuitenkin eli se mitä toistetaan useimmiten on totuus. Mikä ei tarkoita etteikö kannata yrittää.
ttuplai kirjoitti:
Toisaalta kuka poistaa käytäviltä lobbaajat. Mä luulen et ei äänestyksellä ole paljon merkitystä jos kuiskaajat ovat samat. Nähtävästi hauki on kala toimii kuitenkin eli se mitä toistetaan useimmiten on totuus. Mikä ei tarkoita etteikö kannata yrittää.
On se että ne jotka oikeasti olisivat poliitikkoina parhaita johtajia eivät missään tapauksessa halua olla mukana politiikassa.
Pitäisikö edustajat arpoa päteviksi testattujen joukosta ja sakottaa kieltäytyviä.
- wgxsfs
"Imettäminen on lapsen terveyden kannalta tärkeää (jos suinkin onnistuu)." Jos ei onnistu, niin sitten se ei ole tärkeää? Miksei Marika ostanut oikeaa äidinmaitoa, vai ostiko?
- wgxsfs
buddy-love kirjoitti:
Sitten se olisi hoidettava muuten.
Tuskin osti ja eikös siellä korvike ollut mainittu.Sääliksi käy näiden kohutanttojen vauvoja, jotka ovat "omistajilleen" esineitä ja eläviä nukkeja: niiden korvia rei'itetään, niitä halutaan tatuoida, niitä meikataan, niitä ei imetetä jne...
wgxsfs kirjoitti:
Sääliksi käy näiden kohutanttojen vauvoja, jotka ovat "omistajilleen" esineitä ja eläviä nukkeja: niiden korvia rei'itetään, niitä halutaan tatuoida, niitä meikataan, niitä ei imetetä jne...
Sarjassa Saffyn lapsi kelpasi Edinalle vain koska sen isä oli musta ja perusteena se että on muodikasta kuljeskella kaupungilla sellainen mukanaan. Perustunee todellisiin ihmisiin.
- Fr.Fionatar
Kun nainen imettää se kohtukin supistuu samalla pieneen kokoon, niin on luonto järjestänyt asian.
Muistan alussa kun imetin niin se satuui vatsaani ja syy oli kohtuni palautuminen.
Imetys on myös naisen kannalta se luonnollisen tapa palautua. pitäisi katkaista käsi, tai nänni. Eikö tuo ole jo varkaus?
- JUTTUA:::.!!!1%#@$+
.
Mutta nyt lakki päästä:
Dr. Henry Edward Roberts, personal computing pioneer, loses battle with pneumonia
http://www.engadget.com/2010/04/02/dr-henry-edward-roberts-personal-computing-pioneer-loses-batt/
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
