Miten isketään 15v. tyttö?

15v.

Elikkäs olen 15v. poika ja ihastunut yhteen meidän luokkalaiseen tyttöön. Ongelmana on, että meidän luokalla on pari koko koulun suosituimpaa poikaa, jotka kerää kaikkien tyttöjen katseet. Tämä kyseinen ihastumiseni kohde ja kaikki muutkin tytöt eivät tunnu olevan kiinnostuneita muista pojista kuin näistä kahdesta ja heidän kovis kavereistaan.

Itse olen mielestäni melko normaalin näköinen: suht koht laiha, kohtalainen kunto, hyvä hygienia ja kivan näköset vaatteet (eli ulkonäön puolesta olisi kai mahdollisuuksia?). Menestyn myös koulussa ja puhun normaaleista asioista, mutta olen vain kohtalaisen ujo enkä ole kovin puhelias.

Olen puhunut tälle tytölle silloin tällöin käytävillä ja luokassa, hiukan flirttaillut ja sellasta. Tyttöä ei kuitenkaan tunnu kiinnostavan tälläiset normaalit pojat vaan ainoastaan nämä kovikset, niin kuin kaikkia muitakin tyttöjä. Elikkäs miten saisin tämän tytön huomion näistä kovis pojista minuun?

51

7815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kovisten nöyryyttäjä

      Sun pitää etsiä jostakin noista koviksista heikkouksia ja iskeä niihin. Sun pitää oppia katsomaan sosiaalisia suhteita kuin "ylhäältä päin", analysoimaan sitä kuka seisoo kenenkin vieressä jne. Pitää oppia puhumaan koviksista vähättelevästi rivien välistä, määritellä ne uudelleen jänishousuina. Sun pitää tähän sosiaaliseen shakkimuodostelmaan iskostaa itsesi kovalla työllä ja tinkimättömällä kilpailulla. Voit joutua muuttamaan tyyliäsi ja tappelemaankin. Siksi on alettava harrastaa sopivasti urheilua hyvän yleiskunnon vuoksi. Kipua ei saa pelätä. Sun pitää lyödä kilpailijat laudalta häikäilemättömästi. Pukeutumista sun ei kannata muuttaa. Tavallisesti pukeutuva on paljon vaarallisempi sosiaalisesti. Jos esim. joudut konfliktiin ja opettajien eteen puhuteltavaksi, niin joku mustametallihörhö silloin jää sulle kakkoseksi. Mustassa metallissa jne. ei ole mitään voimaa. Se on pelkkää heikkoutta. Voitat siis sen hörhön sekä epävirallisessa että virallisessa maailmassa. Pieksät vaikka ensin kylillä ja sitten hankit sille vielä jälki-istunnon siitä, kun se hyökkää sun kimppuun koulussa. Kannattaa mieluummin teeskennellä vähän hyvistä kuin pahista. Mutta sisäisesti pitää olla perkeleellinen draivi. Tätä et näytä kenellekään muulle kuin sille kovikselle, jonka oot päättäny pudottaa. Katselet sitä kuin oisit päättäny murhata sen moottorisahalla. Muilta peität tämän. Saat sen pokan pikku hiljaa romahtamaan. Hymyilet ja hallitset itsesi ja äänen sävysi. Et ehkä voi voittaa kaikkia koviksia, mutta kannattaa valita yksi niistä, jonka otat tällä "perkeleellisellä draivilla" paikan. Tällainen draivi sun pitäis saada jostain kehitettyä itellesi. Muuta keinoa ei valitettavasti ole.

      Kiltin näköinen kundi voi astua koviksen kantapäille, puhallella sitä naamaan, kunnes se menettää malttinsa. Sitten se uhkaa sua. Huutaa porukalle, että se pieksää sut. Jengi alkaa odottaa että se toteuttaa sen. Mutta eihän se uskalla, jos oot jo jonkin aikaa katsellut sitä kuin itse perkele. Sen status romahtaa maltin menetykseen jos se ei voi kostaa sulle ja jos sä olet viileä kuin salainen agentti.

      En kehota tekemään näitä juttuja koulussa. Se oisi kiusaamista. Kuitenkin kannattaa olla tietoinen siitä, että kovistyypit suojelee reviiriään juuri näillä keinoilla.

    • Kovisten nöyryyttäjä

      Voisit ehkä väliaikaisesti harkita myös laihuudesta luopumista. Se nähdään helposti heikkoutena. Netissä kirjoittelevat nörtit usein kuvaavat itseään "kynäniskoiksi".

      • Oo oma ittesä

        Näitä nyt ei kannata uskoa.


    • 23 vuotias

      Jos otat edellä olevat viestit vakavasti, niin lopputulemana lienee vain se, että et saa ko. tytsyä ja päällepäätteeksi saat näiltä koviksilta turpaan, ja sitten vittuilua aina kun tapaatte. Ainoastaan amerikkalaisissa nuorisoleffoissa kovikset nujerretaan kuten muut täällä kirjoittavat uhoavat. Jostain kumman syystä teinitytöt ovat aina olleet hulluina pahoihin poikiin. Parikymppisenä moni heistä tajuaa jo, että ei noista koviksista ole kuin minimipalkkaduuneihin tai sossun luukulle ja asumisvaihtoehdot heidän kanssaan ovat sottaiset kaupungin vuokratalot tai turvakoti kun kovis-Kake päättää taas kerran kouluttaa muijaansa. Silloin sinun aikasi on koittanut. Näin kävi minullekin. En toki halua torpedoida unelmiasi, mutta lohdutan, että malttia.

      • Henry Rollins

        Kovikset nimeen omaan on nujerrettava. Aijaa, että amer. leffoissa tehdään tällä tavalla?

        Yleensä kivasti pukeutuvalle nuorelle huudellaan sieltä kovisten sakista. Juuri se pahin huutelijarakkikoira osoittaa tällä tavalla pelkoa hyvin pukeutuvaa porvarinörttikundia kohtaan. Kysymällä tällä palstalla neuvoa nuori on osoittanut tahtoa ja vahvuutta. Siksi neuvoa annettakoon.

        Ottamalla jonkun rähisijän paikan suosikkijengissä vahva kundi saa myös tilaisuuden vaikuttaa koko siihen porukkaan. Koulujen ilmapiiri paranee kun porvarikundit penetroituvat suosittuihin piireihin. Todellakin tärkeä huomio, että kun yksi uskaltaa vastustaa kovisten valtaa, niin muut luultavasti seuraavat.

        Harmittaa ettei aikanaan koulussa tullut enemmän pelattua sos. pelejä. Siitä tytöt tykkää (on opittu myöhemmin) ja sitä arvostavat.


    • Kiva / mukava

      Älä vaaan usko ja toteuta noita "nöyryyttäjän" ohjeita. Kai se luulee olevansa fiksukin mutta tuollaisella asenteella mennään elämässä ojasta allikkoon.

      Ole oma itsesi, rehellinen, reilu, avoin, iloinen, nauravainen, opettele tervehtimään kaikkia iloisesti ja pystyssä päin, älä kulje varpaisiin tuijottaen, näe, koe, kuule ... Positiivinen ja elämäniloinen asenne herättää kyllä ajan kuluessa kiinnostusta varsinkin vastakkaisessa sukupuolessa mutta auttaa toimeen tulemisessa kaikkien ihmisten kanssa.

      Sinun täytyy vain toivoa, että tyttö huomaisi, huomioisi kun teet itseäsi nätisti tykö. Älä pakota tai ole liian hyökkäävä, sillä lailla saat hänet vain pelästymään. Elämä menee valitettavasti niin, että kaikki eivät ole kiinnostuneita sinusta, joista sinä olisit kiinnostunut. Mutta tyttöjä riittää ja sinulla on piiiitkä elämä edessäsi asiain tutkimiseen ja etsimiseen.

      • Henry Rollins

        "Ole oma itsesi, rehellinen, reilu, avoin, iloinen, nauravainen, opettele tervehtimään kaikkia iloisesti ja pystyssä päin, älä kulje varpaisiin tuijottaen, näe, koe, kuule ..."

        Se, että ei tuijota varpaisiin ei tarkoita, etteikö katse voisi olla alistuva. Sitten kun nuoren asenne on se, mikä tässä videossa, alkaa varmasti tapahtua: (Muuten saa maleksia vaikka koko ikänsä, ensin koulun käytävällä ja sitten Pekko Aikamiespoikana kylänraittia tervehtimässä koiramaisesti.)

        http://www.youtube.com/watch?v=o28dyt7w3As


    • hankkiudu juttusille

      Kokeile kohteliaisuutta, tervehdi mukavasti, hymyile ja avaa sille ovi, auta tietskaluokassa tai jossain muussa sopivassa paikassa.

      Ei kannata yrittää välitunnilla väkisin tuppautua kovisten väliin eikä tarvi luopua laihuudesta. Monet tytöt tykkää vähän laihoista pojista.

      Mutta jos olet mukava niin ehkä pääset puheväleihin ja juttusille, ja voit jossain vaiheessa kysyä sen meseä. Sitten voitte tutustua paremmin.

      • Höglundilainen

        Mitä nykyajan tyttö ajattelee tuollaisesta? Tytöillehän on opetettu, että tuollainen käytös on kyyläämistä. Siitä tunnistaa epätoivoisen alemman tason miehen.

        Voi näitä naikkosia. Kyllä jos laihuus kyseisessä ympäristössä ei toimi, siitä pitää luopua. Miehen logiikalla tämän ymmärtää: Esim. mopoon ei kannata kaataa nelitahtibensaa, jos se toimii kakstahdilla.

        Tässä miehen ohjeet nörtille: Kehitä itseä tinkimättä, ota paikka yhteisössä työllä. Kiellä itseltäsi heikkoudet kuten esim. liika television katselu. Lue läksyt kunnolla. Käy salilla, mutta älä käy liikaa (kaikki aika voi huveta siihen ja olla muusta pois). Voit ehkä joutua "ryömimään" suosioon opettajien tahtoa vastaan. Heidän joukossaan on varmasti niitä, jotka ovat rakastuneet koviskundeihin jne. Tee valintoja sen mukaan, että välttelet opettajia, jotka rakastavat koviksia.

        Hae itsellesi liittolaisia, mutta älä tee tätä avoimesti. Juttu leviää nopeasti, jos teet virheen.


      • Sä oot kipee ...
        Höglundilainen kirjoitti:

        Mitä nykyajan tyttö ajattelee tuollaisesta? Tytöillehän on opetettu, että tuollainen käytös on kyyläämistä. Siitä tunnistaa epätoivoisen alemman tason miehen.

        Voi näitä naikkosia. Kyllä jos laihuus kyseisessä ympäristössä ei toimi, siitä pitää luopua. Miehen logiikalla tämän ymmärtää: Esim. mopoon ei kannata kaataa nelitahtibensaa, jos se toimii kakstahdilla.

        Tässä miehen ohjeet nörtille: Kehitä itseä tinkimättä, ota paikka yhteisössä työllä. Kiellä itseltäsi heikkoudet kuten esim. liika television katselu. Lue läksyt kunnolla. Käy salilla, mutta älä käy liikaa (kaikki aika voi huveta siihen ja olla muusta pois). Voit ehkä joutua "ryömimään" suosioon opettajien tahtoa vastaan. Heidän joukossaan on varmasti niitä, jotka ovat rakastuneet koviskundeihin jne. Tee valintoja sen mukaan, että välttelet opettajia, jotka rakastavat koviksia.

        Hae itsellesi liittolaisia, mutta älä tee tätä avoimesti. Juttu leviää nopeasti, jos teet virheen.

        Koviksia vidaan kyllä ihailla, mutta ei rakastaa. Kukaan ei rakasta kovista. Paras ohje on olla oma itsensä ja käyttäytyä ystävällisesti. Kannattaa myös muistaa että jos yrittää, niin pakit voi tulla. Se riksi on aina olemassa mutta siitä ei pidä masentua. Jos ei koskaan yritä niin ei toisaalta koskaan saakaan mitään.


      • Roissy in Finland
        Sä oot kipee ... kirjoitti:

        Koviksia vidaan kyllä ihailla, mutta ei rakastaa. Kukaan ei rakasta kovista. Paras ohje on olla oma itsensä ja käyttäytyä ystävällisesti. Kannattaa myös muistaa että jos yrittää, niin pakit voi tulla. Se riksi on aina olemassa mutta siitä ei pidä masentua. Jos ei koskaan yritä niin ei toisaalta koskaan saakaan mitään.

        "Koviksia vidaan kyllä ihailla, mutta ei rakastaa. Kukaan ei rakasta kovista. "

        Naiset rakastavat kovista. Miehet toki eivät useimmiten rakasta kovistyttöjä, mutta tähänkin löytyy kosolti poikkeuksia.


      • Eläinmaailma
        Sä oot kipee ... kirjoitti:

        Koviksia vidaan kyllä ihailla, mutta ei rakastaa. Kukaan ei rakasta kovista. Paras ohje on olla oma itsensä ja käyttäytyä ystävällisesti. Kannattaa myös muistaa että jos yrittää, niin pakit voi tulla. Se riksi on aina olemassa mutta siitä ei pidä masentua. Jos ei koskaan yritä niin ei toisaalta koskaan saakaan mitään.

        Yllättävän monet kovikset kuitenkin löytävät naiset itselleen ja menevät jopa naimisiin... Avioliitto voi tietenkin olla sitä sun tätä, mutta onpahan ainakin vahva mies rinnalla.


    • tosi-isomies

      Leivot turpaan niitä muka koviksia niin kaikki koulun tytöt strippaa sulle.

      • Prkl !

        Mistä teitä aivottomia junttiurpoja riittää ja löytyy aina vaaaaan ?


      • kooviiiiis5555
        Prkl ! kirjoitti:

        Mistä teitä aivottomia junttiurpoja riittää ja löytyy aina vaaaaan ?

        Ne on nyt valmistuneet "miehiksi".


      • Tapakasvatusohjaus
        kooviiiiis5555 kirjoitti:

        Ne on nyt valmistuneet "miehiksi".

        Vaikka olenkin armeijaa vastustava yksilö, niin en jaksa uskoa, että siellä opastetaan "turpaan leipomisessa". Tunnen aika monta hyvät käytöstavat omaavaa, joka on saanut koulutuksensa siinä laitoksessa, joten ehkä siellä opetetaan muutakin eikä vain sotimistaitoja. Ainakaan kaikki väkivallan muodot eivät ole sieltä kotoisin.

        Väkivaltaisesti muihin ihmisiin suhtautuvat tulevat kodeista, joissa elämänasenne on sellainen, että turpiin vaan, mummot kumoon, potkimalla ja kyynärpäätaktiikalla tie auki eteenpäin. Se 'annetaan' ikäänkuin äidinmaidossa, huomaamatta, ajattelematta kasvattajan osaa ja tehtävää ja miten se vaikuttaa lapseen, joka kuulee, näkee ja kokee kaiken, mitä kodin seinien sisällä sanotaan ja tehdään. Se on ilmaisjakelu isältä pojalle, miksi ei äidiltä tyttärellekin.


      • kooviiiiis5555
        Tapakasvatusohjaus kirjoitti:

        Vaikka olenkin armeijaa vastustava yksilö, niin en jaksa uskoa, että siellä opastetaan "turpaan leipomisessa". Tunnen aika monta hyvät käytöstavat omaavaa, joka on saanut koulutuksensa siinä laitoksessa, joten ehkä siellä opetetaan muutakin eikä vain sotimistaitoja. Ainakaan kaikki väkivallan muodot eivät ole sieltä kotoisin.

        Väkivaltaisesti muihin ihmisiin suhtautuvat tulevat kodeista, joissa elämänasenne on sellainen, että turpiin vaan, mummot kumoon, potkimalla ja kyynärpäätaktiikalla tie auki eteenpäin. Se 'annetaan' ikäänkuin äidinmaidossa, huomaamatta, ajattelematta kasvattajan osaa ja tehtävää ja miten se vaikuttaa lapseen, joka kuulee, näkee ja kokee kaiken, mitä kodin seinien sisällä sanotaan ja tehdään. Se on ilmaisjakelu isältä pojalle, miksi ei äidiltä tyttärellekin.

        Jep. Harmi kun lapsen tekoaja kasvattamista koskevia lakeja ja kriteerejä ei paljoa ole.


      • Peeehmiiiis
        kooviiiiis5555 kirjoitti:

        Jep. Harmi kun lapsen tekoaja kasvattamista koskevia lakeja ja kriteerejä ei paljoa ole.

        Ehkä kaikkeen ei kuitenkaan tarvita lakeja, olisi nyt ensin vaikka koulutusta, pakollinen kurssi niille, jotka alkavat perhettä perustaa eikä sosiaalisista eikä välttämättä muistakaan taidoista ole harmaata hajuaistia. Kansalaistaitoaine: perheen perustaminen ja lasten ohjaus.

        Vaikeus piillee siinä, kun nää on niin syvälle jämähtäneitä juttuja immeisille niin miten pikku kurssilla muutetaan asenteita.


      • Pehmeeee

        Oho ! Ai ma vai ? Sun vastaukses taitaa nyt olla väärällä viivalla. Kannattaisiko kasvattaa jotain muutakin kuin muskeleita ? Soriiii ...


      • kannattaaa kuria
        Tapakasvatusohjaus kirjoitti:

        Vaikka olenkin armeijaa vastustava yksilö, niin en jaksa uskoa, että siellä opastetaan "turpaan leipomisessa". Tunnen aika monta hyvät käytöstavat omaavaa, joka on saanut koulutuksensa siinä laitoksessa, joten ehkä siellä opetetaan muutakin eikä vain sotimistaitoja. Ainakaan kaikki väkivallan muodot eivät ole sieltä kotoisin.

        Väkivaltaisesti muihin ihmisiin suhtautuvat tulevat kodeista, joissa elämänasenne on sellainen, että turpiin vaan, mummot kumoon, potkimalla ja kyynärpäätaktiikalla tie auki eteenpäin. Se 'annetaan' ikäänkuin äidinmaidossa, huomaamatta, ajattelematta kasvattajan osaa ja tehtävää ja miten se vaikuttaa lapseen, joka kuulee, näkee ja kokee kaiken, mitä kodin seinien sisällä sanotaan ja tehdään. Se on ilmaisjakelu isältä pojalle, miksi ei äidiltä tyttärellekin.

        mene vittu armeijaan nössö!


    • Stinflaboy

      Sun pitää olla chilli jätkä. Älä puhu vähän ja äläkä liikaa. sun pitää ottaa tilanne haltuun ja hankkia ystäviä. Vaik on niit räkiksii täynä koulussa nii ei ne sulle mitää uskolla tehä ku henggaat porukois jotka esim puhuvat muijjille ja ovat normi tyyppejä. sun pitää puhuu muijjille niiku puhuisit muille ihmisille , sitse lähtee siit ;)

    • moi tytöt

      puntille ja pistä niit turpaa :Dsaat ainaki huomion, pillua kaupan päälle jos nyt oikee natsaa

    • lolololollo

      oon saakelin ruma oon lämässä yhteen 89 vuotiaaseen tyttöön ei mahkuja saakeli!!!!!!!!!!!!!!!help me koska olen pulasa minu täytyy saada se muija

    • hgfhgnhg

      ite oon 15 ja haluaisin seurustella minulla on kuitenki paljon kavereita ja 3 niistä on muijat. pari niistä välillä ku ollaa kolmistaa jossai pitää sellasta pientä vittuilua et lol hanki muija meilki on sä vaa rassaat mopoos joka päivä sit mä vastasin niille ku toine o 16 ja toine 17 nii et ei teilkää ollu 15 vuotiaan muijaa et pää kii sit ne sano et ku sun muut kaverit on vaa tollasii et hengataa jossai ja ajetaa mopoil sit sanoin et mitä vitu väliä? no yhen kaverin muija on mun luokalla ja ollaa vaa kavereita saatan joskus koulumatkalla hettää sen mopolla kouluu eli sen vähä vittuilevan kaverin muija ja se muija on sanonu mulle et sen jätkä on aik surkee ku ei oo omaa mopoakaa ja kateellinen ku kyysään sen muijaa välil nii mitä tälle pitäs tehä? itel on aina kiire esim ripari moponrassaus koulu dataaminen ja kolun muijat on melkee kaikki varattui enkä oikee tunne siel ketää muijaa ku en oo ollu kyseisessä kolussa kauaa.

    • goods in, bads out

      haistakaa te p#ska "kovisteoriitikot". ei tarvii uhmata opeja tai hakata toisii tyttöystävän eteen. oma isoveljenikin sai kiltin ja nätin tytttöystävän ilman kovistelua. ja saivatpa vielä lapsenkin. hän pärjäsi hyvin koulussa,oli kavereita jne. eikä hänkään ole mikään macho tai laiheliini. hänellä on hieno asunto, hyvä työ ja kaikki mitä elämässä tarvitaan. joten mihin tarvitaan kovistelua? siihen jos haluaa huonon koulumenestyksen. toivottavasti tämä sai teidät järkiinne. ja kiitos niille jotka sentään nousivat "kovisteorikoita" vastaan. T: 14v poika joka ei ole kovis

    • spööö

      annat asian olla saat muuten ite vielä turpaa :D

      • goods in, bads out

        satuitko mua tarkottamaa? Pitä pahaa mä tein sit? Puhuin vain järkeä osalle noista muista


      • !!
        goods in, bads out kirjoitti:

        satuitko mua tarkottamaa? Pitä pahaa mä tein sit? Puhuin vain järkeä osalle noista muista

        ohjeet nörtille: Kehitä itseä tinkimättä, ota paikka yhteisössä työllä.


    • "muija"

      Kannattaa vaa näyttää söpölt, olla hauska ja pysyy rehtiin

    • LOVE T:15V NIPPE

      Lol MINÄ TARHASSA OLISIN SAANUT JO TYTTÖ YST. MUT SE OLI LIIAN TAAKKA JA KUN MENIN 1LK OLISIN SILLOIN SAANUT TYTTÖ. MUT SILLOIN OLI TYTTÖ PÖPÖ AIKA :D 2LK LOPUSSA OLISIN SILLOIN SAANUT JA ALOIN KIINOSTUA PIKKASEN MUT EN HALU. 3LK PUSSASIN TYTTÖÄ PITI SIITÄ SEURUSTELTIIN 2 VK JA SIT ERO OLI AIKA RANKKAA MUT SEMMOSTA SE ON . 4 YKSI TYTTÖ RUPES TYKKÄÄ MUSTA 5 6 JA 7 TOSIN OLEN VIELÄ 7 JA KOHTA SAAN TAAS TYTTÖ YSTÄVÄN JOS HALUAN MUT ENSIKS MEEN KESÄ TÖIHIN JA OSTAN MOPOKORTIN JA PV:EEN.
      MUISTAKAA KAIKKI ÄLKÄÄ OLKO KOVIKSIA NÄYTTÄKÄÄ TYTÖILLE KIINOSTUSTA HÄNEEN JA ÄLKÄÄ OLKO PERVOJA SE EI OLE HYVÄ SUUNTA TYTÖN SUHTEEN MUUTEN VOI TULLA LAPSIA JOS TEETTE JUTTUJA...

      • Vitun nössö

        Ei kiinosta vitun 2v pikkuvauvva määkin voisin pussata tyttöjä ei oo paha ? luuletko olevas kova kun selität tollasta?


    • ihastunut2

      Oon 15v poika ja ihastunut yhteen tyttöön joka on mun rinnakkaisluokalla. Oon yrittänyt vilkuilla ja kattella sitä esim. käytävillä, välitunnilla. Vapaa-ajalla en oo sitä koskaan nähnytkään. Huono puoli on se, että mulla ei oo oikein kavereita. En oo mitenkään epä-suosittu, mutta silti. Koulussa oon usein luokkalaisten kanssa, mutta en vapaa-ajalla. En myöskään harrasta paljoa urheilua, muttä en oo silti lihava, päinvastoin. Kaipaisin neuvoja!

      • 15v Normaali poika

        Muijan saat kun juttelet ja lähestyt varovasti tyttöä. Vitsailet loukkaamatta tyttöä, ei tarvitse vetää jokaista mahdollista kilpakumppania turpaan. Vitsailet paljon hyviä vitsejä, ei liikaa. Mimmit tykkää jos poika on mukavaa juttuseuraa. Tämä toimi itselläni, vaikka en ole koulun parhaan näköine, tai koulun vahvin. Silti minulla on kaunis vaaleaverikkö kainalossa.


      • ihastunut3

        mää oon ihan samassa tilanteessa mut mul on kyl kavereita en liiku koulukavereittenkaa paljo


    • Elämäonjulmaa

      Hei oon 14 mulle tyttö flirttaili myös sit sanoin sile viestil illal et mä tykkään sust paljon se kysy miks sanoin et se on kiva nätti ystävällinen jne. JA SE VASTAS MUT ME OLLAA VAAA YSTÄVIÄ?!!! ;(((((

      • joo o

        Friendzoned


    • pohjolanpoika1

      Ensinnäkin esität semmosta älyvajaata joujoupoikaa, jonka housut roukkuu kintuissa ja sitten vielä siihen tupakka huuleen ja joka toinen sana mikä suusta tulee "vi**u", niin tyttö on ihan pimppa märkänä, siihen vielä sitten päälle kovaa ölinää ja typerää ylimielistä omakehua ja NY-lippis ja kaikki tytöt pyörii sinun ympärillä... Muista vielä mainita aina siitä ja siitä, milloin, missä ja miten oot ollu umpipäissään joidenki kavereitten kanssa... Tämä on valitettavasti totuus. Terveisin; suoraselkäinen mukava ja rehti hevimies pohjoissuomesta, jolla on lukiotausta ja jota tytöt halveksivasti katsoen mielessä ajattelevat "siis niiqu hyii, tohan on siis niiqu joku vanha pieru! Se ei juo, ei polta, eikä hengaile noiden muiden tyyppien kanssa ja sillä on työpaikka! Mikä friikki se oikein on?"

    • Skutsku

      Kannattaa hankkii hyvä kunto sil meiän koulus ainaki jostain ihmeen syystä hyväkuntoset pojat saa tyttöjen huomion. Mulla ainaki autto ite. Kuudennella luokalla tytöt alko jostai ihmeen syystä kiinnostuu musta ja vähä aikaa mietittyäni tajusin et se oli todennäkösesti mun kunnon nousun ansiota. En ollu päässy koulujen välisii kisoihin 1. 2. 3. 4. Tai 5. luokalla mut 6. luokalla alko lyyti kirjottaa. Mä pääsin kaikkii koulujen välisii kisoihin paitsi säbää ;( Voin kuiteski kiittää suunnistusta koska se kehitti muo kaikissa liikunta lajeissa parempaa päin :)

    • Rikhart Kere

      Siten, että ensin odotetaan että siitä tulee täysi ikäinen ja näin ollen vapaata riistaa!

    • 16v

      Haha ainoa keino lähes on muuttaa kokonaan tyyliäsi ja alkaa itsekkin kovikseksi eli liittyä niihin meinaa jos tuota tottelisit voisin sanoa että saisit kunnolla päähäs ja tuollein meilläkin päin yks alkoi vittuileen kaverilleni ja se oli semmone homma että 6 äijää kimppuu ja säkit edellä tolppaan kunnon nöyryytys tällee ne hommat menee. Ja nyt joku vitun 17v kiusattu tulee päteen että lapsellista mutta on niitä pönttöönkin mennyt. Meidän koulussa me hallittiin koko koulua ja tähän kuului about 10 äijää. Tästä koulusta kukaan ei tullut vittuileen tai ei uskaltanut. Kyllä niitä muijiakin tulin olin koulun hyvimmän näköisen muijanki kanssa yhdessä :). Ja vapaa ajalla hengasin noitten kanssa ja keulittii mopoilla ja iskettii muijia.

      • huhhuh

        vittu oot rankka äijä


      • vedä päähäs

        oot vitun nolo !!!


    • SelluBody_62

      Ole oma itsesi! Tyttö kiinnostuu sinusta, jos on kiinnostuakseen. Ei kaikkia ole tarkoitettu kaikille:) Olen kokenut asian näin jo pitempään! Toivottavasti tämä auttaa sinuakin eteenpäin :)

    • eikamala :D

      ei helevetti tätä threadia :Ddd

      siis ei sun tarvii muuttaa ittees jonkun toisen takia, oot vaan oma ittes ja jos haluut tehdä tuttavuutta siihen niin mee jossain sopivassa välissä juttelemman jostain ajankohtasesta etc. ihan kun kelle tahansa muulle.

      muista vaan aina hyvät käytöstavat ja hymyile :)

    • Mies? Vai female?

      Runkkaat sun munaas yksin hölmö ja todella yksinkertainen

      • nameless

        muute tytöt useesti tykkää jos sul on lihaksia ja varsinki six päkki tuo huomiota


    • 17+3

      Sano että tykkäät hänen lempibändistään, vanhemmillasi on Mersu, bemari tai audi (Jos tahdot samantien ensisuudelman, niin kerro että kaikki kolme ja Bugatti on sinulla harjoitus autona).

      Muista mainita omistavasi mopo ja mopoauto.

      Eiköhän noilla se onnistu. Varsinkin kun evoluutiota katsonut, että nykyiset sukupolvet eivät tuo mitään älyllistä etua maapallolle, joten nuo vanhat kikat varmaan toimii pinnallisiin teinityttöihin viellä tänä päivänä.

      Onnea yritykseen.

    • Norm-

      Joo itehä oon luokan vanhi ja melko laiha ja vähä alipainone mut se ei mua haittaa oon silti yks hyvä kuntoisimpia poikia luokasta ja voitin 100m juoksun en pysty luistelee joku hemmeti rasitus juttu jalois nii ei pysty pitää luistimii koulussa pärjään iha okei numerot pomppii 5-10 harrastan vapaa palokuntaa ja painii pelaan kotona jonku verra pelei (24/7) ja ois yks mun luokal josta tykkäisin mut en tiää siitä tykkääkö se must mikä neuvoks???
      ja mite saisi se tykkää ku oon murros iäs finnei on melko paljo ´´amis´´ viiksetki on tumma tukka pitkä taka tukka ruskeet silmät pituus 160cm mailla paino 50kg ja onko se tykkäämise merkki jos se kysyy multa jatkuvasti läksyi jos se ei tiiä?

      • dffdsv

        lopeta se pelien pelaaminen ! se on noloa ja nörttiä tyttöjen mielestä !! :DD


    • wattumus

      yritä olla parempi ku Kovikset.

    • Anonyymi

      Kuule, olen itekki 15. Jos tämä kyseinen tyttö ei välitä ulkonäöstä, vaan luonteesta. Se on hyvä, ikinä ei kannata alkaa suhteeseen jossa pitää itseä koko ajan muuttaa toisen takia. Itse olen sellaisessa suhteessa ollut, ei ollut kiva. Olen tosiaan tyttö. Mutta sanon suoraan, älä MISSÄÄN NIMESSÄ anna jonkun muuttaa sua paitsi jos se on sun oma tahto.
      Useat tytöt tykkää jos poika uskaltaa sanoa tunteistaan. Ei kannata menettää mahdollisuutta, oo oma ittes ja sano et tykkäät hänestä. Älä pakene tilaisuutta. Itse olen sitä mieltä että se on se luonne joka eniten merkitsee. Jos joku muu sanoo toista, niin siinäkös. Tiiän että hoen tätä mutta oo oma ittes, jos et tunne itseäs tarpeeksi hyväksi nii puhu siitä jollekki. Vaikka luotettavalle kaverille tai vaikka omalle vanhemmalle.

      Älä tee elämästä monimutkaista. Mene kertomaan tälle tunteistas. Sillä tavalla alko mun ja yhden pojan suhde. Sen luonne on se johon tykästyin, onhan se kans tosi sulonen. Mutta tämä kyseinen poika. Kun laitoin viestiä hälle ja sanoin että tykkään siitä, nii raukka sano ettei ikinä olis uskonu pääsevänsä näin pitkälle elämässä. Oli kuulemma tykännyt musta jo useamman vuoden! Jos se ois tullu kertomaa aikasemmin nii ois seki ollu mukava. Mut nyt ollaan suhteessa. Ekan kerran nähtiin päiväkodissa. Muistan oikein hyvin ku sano mulle että ekan kerran ku nähtiin taas 2 luokalla nii oli tykästyny muhun. On se vähä vanhempi ku mie, samana vuonna kummiski syntyny.

      Mutta oikeasti, kerro tälle tytölle että tykkäät hänestä.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      382
      4505
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      283
      2502
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1803
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe