NAISEN PUUTE

Seksinpuute

Haluaisin, että naiset vastaisitte asiallisesti kysymykseeni- tämä alkaa olla kipeä aihe. Olen nimittäin yli 30-
vuotias mies eikä minulla ole koskaan ollut tyttöystävää. Olen aika kivannäköinen ja pystyn puhumaan teille
helposti kaveritasolla, mutta siihen kaikki aina jääkin.

En ole saanut mitään mallia siitä, miten naiselle ollaan mies- olen saanut asiat itse yrittää miettiä. En myöskään tunne moniin naisiin mitään, koska tykkään myös olla yksin.Ongelma alkaa siitä, kun tunteet tulevat kuvioon: jos pidän jostakin änkytän, punastun, ääneni joskun jopa värisee ja olen niin hermostunut, etten halua tutustua toiseen, sillä olisi aivan hirveää jos toinen näkee kuinka paljon hänestä pidän, muttei tunne olekaan molemminpuolinen. En halua joutua noloon tilanteeseen, puhumattakaan siitä, että asettaisin itseni " vaaraan ", paljastaisin tunteeni ja tekisin itseni helposti haavoitettavaksi. Näinkin jotkut varatut naiset yrittäneet tehdä !

Haluaisin, että suhde alkaisi jostakin syvästä ystävyydestä, sillä vaikken ole munaton, minun jotenkin vaikeaa
asettaa itseäni miehenä naisen yläpuolelle. Olenko liian pehmo, ei-mies, koska tuntuu että minua esim. vähemmän ulkonäköä omaavat miehet ovat saaneet yllättävän hyvännäköisen naisen ? Onko miehen aina
oltava jotenkin naista korkeammalla, että nainen voi rakastua mieheen ja kunnioittaa häntä miehenä ? Olenko liian kiltti, ymmärtäväinen ja pehmo ?

Minua on alkanut ottaa päähän tämä kuvio: olen hienotunteinen, hyväkäytöksinen sekä seksiä tekee mieli joka päivä. Mutta minä saan masturboida ja muut " pääsevät pukille ". Erityisesti ihmettelen, että useimmat naiset rakastuvat juuri niihin miehiin, joita pitävät röyhkeinä.

Miten saan sellaisen naisen jota oikeasti rakastan ja tämän kanssa seksielämän toimimaan ?

Kiitos vastauksista !

41

1668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viisas Tietäjä Idän

      ryhdy pelimieheksi

      kohtele naisia kuin he olisivat suloista paskaa

    • alrighty

      sitä kutsutaan osaamiseksi, ja valitettavasti minun on tässä vaiheessa sanottava, että sinä et vain osaa.

    • jotenkin jäsennellä noita kysymyksiäsi ja pohtia niitä jossakin järjestyksessä..

      * "Olen aika kivannäköinen ja pystyn puhumaan teille helposti kaveritasolla" - OK. Kuullostaa hyvältä. - Huonompi juttu olisi, jos et uskaltaisi puhua naisille :) Tästä on hyvä alkaa !

      * "En ole saanut mitään mallia siitä, miten naiselle ollaan mies- olen saanut asiat itse yrittää miettiä" - Hmm.. En muista minäkään kuulleeni mitään erityisiä ohjeita äidiltäni, varoituksia lukuunottamatta, että noin se vaan menee.

      * "En myöskään tunne moniin naisiin mitään, koska tykkään myös olla yksin" - Tämä olisi kaivannut vähän tarkennusta ? Miten niin "moniin naisiin et tunne mitään" ? Siis et koe heitä viehättävinä vai et jaksa heidän seuraansa koska he puhuvat liikaa vai mikä on ongelma ? Eihän sinuun nyt kaikkien naisten tarvitse mitään tunteita herättääkään ? Joku erityinen, joka kiinnostaa. - Vai eikö yhtään kiinnostavaa vapaata naista ole vielä tullut vastaan ? Tätä en ihan ymmärtänyt..

      * "Ongelma alkaa siitä, kun tunteet tulevat kuvioon: jos pidän jostakin änkytän, punastun, ääneni joskun jopa värisee ja olen niin hermostunut, etten halua tutustua toiseen, sillä olisi aivan hirveää jos toinen näkee kuinka paljon hänestä pidän, muttei tunne olekaan molemminpuolinen." - No joo, tiedätkös mitä; olisiko tässä sit se villakoiran ydin, että et HALUA tutustua toiseen ? Miten synnytät ystävyyden ja luottamuksen, jos et halua tutustua ? - Itse voin kertoa, että jos minulla tunteet tulevat kuvioon, niin minä menen ihan lukkoon, enkä pysty puhumaan mitään :D Siis en kertakaikkiaan yhtään sanaa saa suustani. - Siitä voi toista varoittaa etukäteen, jos siihen tulee tilaisuus. - Se on vain inhimillistä ja siitä pääsee yli, jos toinen vain pystyy puhumaan ja, mikäli mahdollista, olemaan huomaamatta sitä sinun kauhun paikkaasi. - Mutta sitä varten sinun täytyy antaa jotakin itsestäsi. - Olla avoin, rehellinen ja tunnustaa, että sinulla on pieni ongelma, mutta toivot, että se ei haittaa. - Se mukava tyttö saattaa kuule pitää tuota piirrettä sinussa aika söpönäkin ;) Mutta et saa itse antaa sen jäädä pysyväksi esteeksi tutustumiselle !

      * "Näinkin jotkut varatut naiset yrittäneet tehdä" -- Ei hyvä ! Olet siis pyrkinyt lähestymään varattuja naisia ? En suosittele !

      * "Haluaisin, että suhde alkaisi jostakin syvästä ystävyydestä" - Erittäin hyvä ! Jatka samalla linjalla !

      * "minun jotenkin vaikeaa asettaa itseäni miehenä naisen yläpuolelle" - Siis että mitä ? Eihän sinun sellaista tarvitse tehdäkään ? Tai sitten en taaskaan ymmärtänyt ? Tästä tuli mieleen vain eräs esimerkki, kun keskustelimme jossakin miehestä, joka pelkäsi sammakoita ja alkoi kirkua, kun sammakko hyppäsi hänen jalalleen. - Ei tietenkään pitäisi olla naurun asia, mutta kieltämättä vähensi miehen miehisyyttä paikalla olleen naisen silmissä.. - Mutta ei siis tarvitse asettua naisen yläpuolelle, ainakaan kuvaannollisesti ;)

      * "Onko miehen aina oltava jotenkin naista korkeammalla, että nainen voi rakastua mieheen ja kunnioittaa häntä miehenä " - Ei ole ! Pehmomiehet ovat haluttua tavaraa parisuhdemarkkinoilla. - Sinun täytyisi vain saada vähän itseluottamusta lisää !

      * "Erityisesti ihmettelen, että useimmat naiset rakastuvat juuri niihin miehiin, joita pitävät röyhkeinä." - Jaa'a. - Tähän väitteeseen en kyllä yhdy ihan suoralta kädeltä. - Päinvastoin; hienotunteisuus ja hyvä käytös ovat valttia !

      * "Miten saan sellaisen naisen jota oikeasti rakastan ja tämän kanssa seksielämän toimimaan" - Tämä onkin paha; tosi paha ! Kaksi vaikeaa kysymystä... - Oikea rakkaus... se löytyy varmaan osin sattumalta, osin siitä syvästä ystävyydestä, luottamuksesta ja siitä, että uskaltaa antaa itsensä siihen suhteeseen, vaikka siinä onkin olemassa vaara syvään haavoittumiseen.. - Tähän en osaa sinulle antaa mitään vastausta. - Seksielämän toimivuus sitten.. Hmm.. No; kun on sitä lämpöä, luottamusta, rakkautta, ystävyyttä, huumoria ja leikkimieltä, toisen kunnioittamista ja huomioimista... Riittävästi unta... Puhutaan avoimesti kaikista asioista ja panostetaan sen hyvän ja toimivan suhteen, myös seksin, ylläpitämiseen, niin sellaisia elementtejä siihen ainakin kuuluu..

      Mutta suoraan sanottuna; eivät sinun lähtökohtasi mitenkään erityisen huonoilta vaikuta, joten sinuna odottaisin vain edelleen luottavaisin mielin mitä elämä eteesi tuo :)

    • Minä....

      Minusta olet ihana juuri omana itsenäsi. Voisin rakastua sinunlaiseesi mieheen. Ehkä se tutustumalla etenee.

    • Mies22vkl

      Rohkeutta vain peliin. Lähdet sillä asenteella, että se on pakko tehdä vaikka nolottaa. Jos punastut niin punastut. Ei siinä mitään sen kummempaa ole. Jos olet vaatimaton ihminen niin moni mukava nainen pitää sitä varmaankin enemmän söpönä kuin nolona jos pitää sinusta noin muuten.

      Kun naiset vastaavat positiivisesti lähestymisiisi niin alat ymmärtämään, että eivät ne kauniit ja ihanatkaan naiset sen kummallisempia ole kuin muutkaan. Perhosia on vatsassa jokaisella, joka oikeasti välittää toisesta.

      Niinkuin itsekin tiedät, että eivät tässä mitkään vippaskonstit auta. On vain mentävä ja tehtävä tai sitten olla etenemättä asian kanssa ja odottaa, että nainen ottaa sinut sinulta kyselemättä. Tämä ei liene kovin todennäköistä jos sitä ei ole tapahtunut tähän mennessäkään.

      • että tämä oli kyllä harvinaisen positiivinen ja rohkaiseva palaute mieheltä miehelle näillä sivuilla... Respect!


      • ............

        "Niinkuin itsekin tiedät, että eivät tässä mitkään vippaskonstit auta. On vain mentävä ja tehtävä tai sitten olla etenemättä asian kanssa ja odottaa, että nainen ottaa sinut sinulta kyselemättä. Tämä ei liene kovin todennäköistä jos sitä ei ole tapahtunut tähän mennessäkään."

        Niin, naisethan vielä 2000-luvullakin jauhavat tasa-arvosta joka paikassa mutta mitä tulee aloitteiden tekoon, sen he haluavat yhä pitää miesten vastuulla. Kovin valikoivaa on tuo naisten "tasa-arvo".


      • diipadaapaaa...
        ............ kirjoitti:

        "Niinkuin itsekin tiedät, että eivät tässä mitkään vippaskonstit auta. On vain mentävä ja tehtävä tai sitten olla etenemättä asian kanssa ja odottaa, että nainen ottaa sinut sinulta kyselemättä. Tämä ei liene kovin todennäköistä jos sitä ei ole tapahtunut tähän mennessäkään."

        Niin, naisethan vielä 2000-luvullakin jauhavat tasa-arvosta joka paikassa mutta mitä tulee aloitteiden tekoon, sen he haluavat yhä pitää miesten vastuulla. Kovin valikoivaa on tuo naisten "tasa-arvo".

        Eihän niitä aloitteita sentään kenelle tahansa tehdä, vain sellaisille jotka kiinnostavat.


      • ...........
        diipadaapaaa... kirjoitti:

        Eihän niitä aloitteita sentään kenelle tahansa tehdä, vain sellaisille jotka kiinnostavat.

        aloitteita ollenkaan. Harvoja poikkeuksia on mutta enemmistö naisista ei kykene aloitteisiin.


      • Mies22vkl
        ........... kirjoitti:

        aloitteita ollenkaan. Harvoja poikkeuksia on mutta enemmistö naisista ei kykene aloitteisiin.

        Naisen ei tarvitse tehdä alotteita, joten siksi monet heistä eivät niitä tee. Nykyään minun mielestäni tuo aloitteen tekeminen on lisääntynyt niinkuin pelinaisetkin. Tosin ikävän usein juuri pelkästään näiden pelinaisten toimesta. Tai ei ikävän usein jos mieskin hakee vain seksiä.


    • ...

      Oletko naisten kasvattama? Vaikuttaisi nimittäin siltä, että sinulta on aikoinaan puuttunut läheinen aikuinen mies johon samaistua. Samaistuminen tapahtuu tiedostamatta, joten sitä/sen puutetta on vaikea itse huomata. Samaistut ilmeisesti enemmän naisiin, joten kaveruus on helppoa, mutta seksisuhde ei.

      Miehen ei tarvitse olla "naisen yläpuolella" (jotenkin tuosta tulee vaikutelma halveksunnasta), mutta hänessä on oltava riittävästi erilaisuutta, että kipinää voisi syntyä. Jos mies olemukseltaan muistuttaa enemmän naisia kuin miehiä, hän ei vetoa naisiin kuin kaverina. Eiväthän kovin miesmäiset naisetkaan ole puoleensavetäviä, vai mitä?

      Sinun kannattaisi varmaan harkita jollekin ammattilaiselle avautumista. Sellainen voisi auttaa sinua löytämään oman miehekkyytesi. Kun se on löytynyt, löydät varmasti myös naisen.

      • Isä puuttui

        Olet oikeassa. Miehen malli puuttui ja kasvoin naisten kanssa. Vieläkin minun on helpompi tuntea naisiin jotakin kuin miehiin, en oikeastaan tunne miehiin mitään. Suoraan sanottuna en edes ole kiinnostunut miehistä. Minua kiinnostaa vain naiset- siksi olen myös hyvin usein yksin.

        En ole naismainen enkä munaton, mutta menen liikaa naisten juttuihin mukaan. En tiedä miten olla naiselle mies. Ja mua rupee ottamaan päähän tämä kuvio: olen saanut naisilta vain paskaa silmille kuuntelemalla heitä, olemalla ymmärtäväinen ja niin edelleen. Esim. yksi nainen lavasti minut syyttömänä varkaaksi, kun olin liian ujo enkä osannut ottaa tästä yliotetta.

        En haluaisi uskoa tätä, mutta näyttää siltä ettei kukaan nainen oikeasti halua kilttiä miestä. Todellisuudessa halutaan macho. Ja samaten ottaa päähän mitä enemmän olen naisia kuunnellut, en ole heiltä loppujen lopuksi mitään saanut: en todellista ystävyyttä, seksiä muuta kuin olen saanut olla heidän laastari, joka on voitu dumpata kun parempi astuu tilalle.


      • ...
        Isä puuttui kirjoitti:

        Olet oikeassa. Miehen malli puuttui ja kasvoin naisten kanssa. Vieläkin minun on helpompi tuntea naisiin jotakin kuin miehiin, en oikeastaan tunne miehiin mitään. Suoraan sanottuna en edes ole kiinnostunut miehistä. Minua kiinnostaa vain naiset- siksi olen myös hyvin usein yksin.

        En ole naismainen enkä munaton, mutta menen liikaa naisten juttuihin mukaan. En tiedä miten olla naiselle mies. Ja mua rupee ottamaan päähän tämä kuvio: olen saanut naisilta vain paskaa silmille kuuntelemalla heitä, olemalla ymmärtäväinen ja niin edelleen. Esim. yksi nainen lavasti minut syyttömänä varkaaksi, kun olin liian ujo enkä osannut ottaa tästä yliotetta.

        En haluaisi uskoa tätä, mutta näyttää siltä ettei kukaan nainen oikeasti halua kilttiä miestä. Todellisuudessa halutaan macho. Ja samaten ottaa päähän mitä enemmän olen naisia kuunnellut, en ole heiltä loppujen lopuksi mitään saanut: en todellista ystävyyttä, seksiä muuta kuin olen saanut olla heidän laastari, joka on voitu dumpata kun parempi astuu tilalle.

        Olet varmaan hyvin yksinäinen sisimmässäsi, jos sinulla ei ole mitään yhteistä oman sukupuolesi edustajien kanssa. Jos noin on, sinun on hyvin vaikea olla mies. Naiset kuitenkin haluavat miehen, eivätkä mitään sukupuoletonta neutria. Mistä muuten tiedät, että et ole naismainen? Meidän on hyvin vaikea nähdä itseämme ulkopuolisen silmin. Muilla ihmisillä voi olla sinusta ihan erilainen kuva kuin itselläsi.

        Ns. "liian kiltti" ihminen sinä selvästikin olet, kun sinua noin huonosti kohdellaan. Jos suostut kynnysmatoksi, toiset (sukupuoleen katsomatta) pyyhkivät kenkänsä kasvoihisi. Eivät muut kunnioita sellaista joka antaa itseään kohdella huonosti. Jostakin sinun olisi löydettävä paukkuja omanarvon tuntosi kasvattamiseen. Terapiasta varmasti olisi sinulle apua. Hakeudu ammattiauttajan juttusille.

        Jos periaatteesi sallii, niin hakeudu vaikka seurakunnan perheterapeutille ensi alkuun. Maaseudulla sellaisia ei varmaan ole, mutta isommissa kaupungeissa ainakin. Se on käsittääkseni maksutonta, ja ainakin pääset alkuun. Sieltä sinua voidaan halutessasi neuvoa eteenpäin.

        Ps. Kukaan nainen ei halua "liiankilttiä" miestä. Sellaista jolla ei ole selkärankaa pitää kiinni periaatteistaan ja oikeuksistaan. Eivät naiset kuitenkaan halua sitä toista ääripäätäkään, väkivaltaista alistajaa. Sinun pitäisi löytää se kultainen keskitie, ja siihen tarvitset ammattiauttajan apua.


      • ...........
        Isä puuttui kirjoitti:

        Olet oikeassa. Miehen malli puuttui ja kasvoin naisten kanssa. Vieläkin minun on helpompi tuntea naisiin jotakin kuin miehiin, en oikeastaan tunne miehiin mitään. Suoraan sanottuna en edes ole kiinnostunut miehistä. Minua kiinnostaa vain naiset- siksi olen myös hyvin usein yksin.

        En ole naismainen enkä munaton, mutta menen liikaa naisten juttuihin mukaan. En tiedä miten olla naiselle mies. Ja mua rupee ottamaan päähän tämä kuvio: olen saanut naisilta vain paskaa silmille kuuntelemalla heitä, olemalla ymmärtäväinen ja niin edelleen. Esim. yksi nainen lavasti minut syyttömänä varkaaksi, kun olin liian ujo enkä osannut ottaa tästä yliotetta.

        En haluaisi uskoa tätä, mutta näyttää siltä ettei kukaan nainen oikeasti halua kilttiä miestä. Todellisuudessa halutaan macho. Ja samaten ottaa päähän mitä enemmän olen naisia kuunnellut, en ole heiltä loppujen lopuksi mitään saanut: en todellista ystävyyttä, seksiä muuta kuin olen saanut olla heidän laastari, joka on voitu dumpata kun parempi astuu tilalle.

        on passiivisia ja mies joutuu tekemään kaikki työt. Naisten kanssa säätäminen on reilusti yliarvostettua puuhaa. Miehenä pitäisi antaa kaikkensa ilman että saa mitään itse (paitsi huonoa seksiä).


      • .............
        ... kirjoitti:

        Olet varmaan hyvin yksinäinen sisimmässäsi, jos sinulla ei ole mitään yhteistä oman sukupuolesi edustajien kanssa. Jos noin on, sinun on hyvin vaikea olla mies. Naiset kuitenkin haluavat miehen, eivätkä mitään sukupuoletonta neutria. Mistä muuten tiedät, että et ole naismainen? Meidän on hyvin vaikea nähdä itseämme ulkopuolisen silmin. Muilla ihmisillä voi olla sinusta ihan erilainen kuva kuin itselläsi.

        Ns. "liian kiltti" ihminen sinä selvästikin olet, kun sinua noin huonosti kohdellaan. Jos suostut kynnysmatoksi, toiset (sukupuoleen katsomatta) pyyhkivät kenkänsä kasvoihisi. Eivät muut kunnioita sellaista joka antaa itseään kohdella huonosti. Jostakin sinun olisi löydettävä paukkuja omanarvon tuntosi kasvattamiseen. Terapiasta varmasti olisi sinulle apua. Hakeudu ammattiauttajan juttusille.

        Jos periaatteesi sallii, niin hakeudu vaikka seurakunnan perheterapeutille ensi alkuun. Maaseudulla sellaisia ei varmaan ole, mutta isommissa kaupungeissa ainakin. Se on käsittääkseni maksutonta, ja ainakin pääset alkuun. Sieltä sinua voidaan halutessasi neuvoa eteenpäin.

        Ps. Kukaan nainen ei halua "liiankilttiä" miestä. Sellaista jolla ei ole selkärankaa pitää kiinni periaatteistaan ja oikeuksistaan. Eivät naiset kuitenkaan halua sitä toista ääripäätäkään, väkivaltaista alistajaa. Sinun pitäisi löytää se kultainen keskitie, ja siihen tarvitset ammattiauttajan apua.

        mulkun machon joka palvoo ja kuolaa heidän kroppaansa.


      • ...
        ............. kirjoitti:

        mulkun machon joka palvoo ja kuolaa heidän kroppaansa.

        Eikö tuo ole vähän ristiriitaista? Kuinka mulkku macho muka ketään palvoisi? Nössöt tyypithän tuohon palvontaan alkavat.


      • ...........
        ... kirjoitti:

        Eikö tuo ole vähän ristiriitaista? Kuinka mulkku macho muka ketään palvoisi? Nössöt tyypithän tuohon palvontaan alkavat.

        palvotuksi muttei halua itse palvoa miestä. Onhan sellainen mies nössö joka antaa kaikkensa muttei vaadi itselleen samaa.


      • ...
        ........... kirjoitti:

        palvotuksi muttei halua itse palvoa miestä. Onhan sellainen mies nössö joka antaa kaikkensa muttei vaadi itselleen samaa.

        En edelleenkään ymmärrä kuinka ne palvojat voivat olla mulkkuja ja machoja.


      • sfddsfsf
        Isä puuttui kirjoitti:

        Olet oikeassa. Miehen malli puuttui ja kasvoin naisten kanssa. Vieläkin minun on helpompi tuntea naisiin jotakin kuin miehiin, en oikeastaan tunne miehiin mitään. Suoraan sanottuna en edes ole kiinnostunut miehistä. Minua kiinnostaa vain naiset- siksi olen myös hyvin usein yksin.

        En ole naismainen enkä munaton, mutta menen liikaa naisten juttuihin mukaan. En tiedä miten olla naiselle mies. Ja mua rupee ottamaan päähän tämä kuvio: olen saanut naisilta vain paskaa silmille kuuntelemalla heitä, olemalla ymmärtäväinen ja niin edelleen. Esim. yksi nainen lavasti minut syyttömänä varkaaksi, kun olin liian ujo enkä osannut ottaa tästä yliotetta.

        En haluaisi uskoa tätä, mutta näyttää siltä ettei kukaan nainen oikeasti halua kilttiä miestä. Todellisuudessa halutaan macho. Ja samaten ottaa päähän mitä enemmän olen naisia kuunnellut, en ole heiltä loppujen lopuksi mitään saanut: en todellista ystävyyttä, seksiä muuta kuin olen saanut olla heidän laastari, joka on voitu dumpata kun parempi astuu tilalle.

        "En haluaisi uskoa tätä, mutta näyttää siltä ettei kukaan nainen oikeasti halua kilttiä miestä. Todellisuudessa halutaan macho. "

        mielummin macho kuin kiltti nössö.

        ennenkaikkea naiset haluavat itselleen miehen ja miehet naisen. sun ongelmas on, ettet osaa olla mies. olet kasvanut naisten kanssa, kaveerannut naisten kanssa ja siksi olet aivan varmasti muiden ihmisten mielestä naismainen. seura tekee kaltaisekseen ja jos sulta on puuttunut miehen malli ja vielä mieskaverit, et sinä edes teoriassa osaa "olla mies".


    • ...........

      viehättää naisia, myös kilttejä ja fiksuja naisia, tämänhän voi jokainen todeta katselemalla ympärilleen tuttuja ja vieraita pariskuntia. Suurin osa näistä machoilevista mulkuista ei ole varsinaisesti renttuja tai muuta pohjasakkaa vaan juuri sopivan itsekkäitä ja tunteettomia joka on naisten mielestä merkki "itsevarmuudesta".

      Ongelma on se, että kiltit miehet haluavat lähes aina kiltin naisen mutta monelle kiltille naiselle ei kelpaa kiltti mies. "Mä haluan miehen enkä mitään ämmää", niinhän naiset aina sanoo.

    • rose18

      pitää olla sanansa mittainen mies, eli teot pitää olla puheen kanssa samalla mittakaavalla.
      pienikin vale on syvä haava rintaani.
      jolloin tiedän onko mies sopiva vai ei.
      minä sanon sinun pitää paljastaa tunteesi ja olla haavottuvainen mutta vain sinkkujen kanssa, koska minusta mies joka kajoo varattuihin, yrittää heitä tai heidän pyynnöstäkin huolimatta, kajoo heihin.
      tuntuu olevan pettäjä tyyppiä, eikä kunnioita suhdetta.

      sinun pitää olla rohkea, näyttää tunteesi
      esim, aloitat saanko tarjota kupin juotavaa, kun noin kaunista salaperäistä naista, en ole nähnytkään.
      naiset pitää romanttisuudesta ja frittailevasta käytöksestä 8D
      kiinnostuksen pitää näkyä.

      • ...........

        "sinun pitää olla rohkea, näyttää tunteesi esim, aloitat saanko tarjota kupin juotavaa, kun noin kaunista salaperäistä naista, en ole nähnytkään. naiset pitää romanttisuudesta ja frittailevasta käytöksestä 8D
        kiinnostuksen pitää näkyä."

        Miksei naiset koskaan sano vieraalle miehelle "Oletpa komea, lähdetkö kanssani kahville?" Miksi vain miesten pitäisi kehua naisia? Miksi naiset ovat niin passiivisia? Kiinnostuksen pitää näkyä.


      • rose18
        ........... kirjoitti:

        "sinun pitää olla rohkea, näyttää tunteesi esim, aloitat saanko tarjota kupin juotavaa, kun noin kaunista salaperäistä naista, en ole nähnytkään. naiset pitää romanttisuudesta ja frittailevasta käytöksestä 8D
        kiinnostuksen pitää näkyä."

        Miksei naiset koskaan sano vieraalle miehelle "Oletpa komea, lähdetkö kanssani kahville?" Miksi vain miesten pitäisi kehua naisia? Miksi naiset ovat niin passiivisia? Kiinnostuksen pitää näkyä.

        voin sanoa että olisin sanonut silloin 17vuotiaana yhelle miehelle että lähetkö kahville koska hän oli niin kohtelias kun ärhäntelin juoma automaatin kanssa/tarviitko apua..
        sanoin äreällä äänellä perkeleen rakkinen ei vaan toimi ja sitten katsahdin, sulin ja varmasti lemahdin punaiseksi kun häpesin sanomisia.
        mutta siskoni esti aikeeni kun hän sanoi että kahville kutsu tarkottaa, lähetkö naimaan..

        muutenkin lapsesta asti lapsille opetetaan(prinsessa ruusunen, lumikki...) että mies on uljas sankari joka pelastaa sinut taistellen.


        mutta tuskin nainen tekee aloitteen vaikka minä nyt puuteessa(kun suihkussa vähän naista kokeilin) ja punaviineissä hyppäsinkin (siskoni kihlajaisissa) ukkoni päälle alasti ja nain koko yön, jota en tekis selvin päin vaikka ukkoni teki) harva nainen saa suunsa avatuksi.


      • ..........
        rose18 kirjoitti:

        voin sanoa että olisin sanonut silloin 17vuotiaana yhelle miehelle että lähetkö kahville koska hän oli niin kohtelias kun ärhäntelin juoma automaatin kanssa/tarviitko apua..
        sanoin äreällä äänellä perkeleen rakkinen ei vaan toimi ja sitten katsahdin, sulin ja varmasti lemahdin punaiseksi kun häpesin sanomisia.
        mutta siskoni esti aikeeni kun hän sanoi että kahville kutsu tarkottaa, lähetkö naimaan..

        muutenkin lapsesta asti lapsille opetetaan(prinsessa ruusunen, lumikki...) että mies on uljas sankari joka pelastaa sinut taistellen.


        mutta tuskin nainen tekee aloitteen vaikka minä nyt puuteessa(kun suihkussa vähän naista kokeilin) ja punaviineissä hyppäsinkin (siskoni kihlajaisissa) ukkoni päälle alasti ja nain koko yön, jota en tekis selvin päin vaikka ukkoni teki) harva nainen saa suunsa avatuksi.

        "mutta tuskin nainen tekee aloitteen vaikka minä nyt puuteessa(kun suihkussa vähän naista kokeilin) ja punaviineissä hyppäsinkin (siskoni kihlajaisissa) ukkoni päälle alasti ja nain koko yön, jota en tekis selvin päin vaikka ukkoni teki) harva nainen saa suunsa avatuksi."

        En ymmärtänyt sanaakaan. Olet olet naisen kanssa sängyssä?


      • rose18
        .......... kirjoitti:

        "mutta tuskin nainen tekee aloitteen vaikka minä nyt puuteessa(kun suihkussa vähän naista kokeilin) ja punaviineissä hyppäsinkin (siskoni kihlajaisissa) ukkoni päälle alasti ja nain koko yön, jota en tekis selvin päin vaikka ukkoni teki) harva nainen saa suunsa avatuksi."

        En ymmärtänyt sanaakaan. Olet olet naisen kanssa sängyssä?

        oli kokeilu kun aloin miettiin tai halusin uskoo että miehistä on harmia.
        että alkaisin lesboksi.

        eli siskoni kihlajaisissa:
        kokeilin naista suihkussa ja sieltä sitten menin, alasti ukkoseni päälle ja nain koko yön.
        olin punaviineissä(kaatokännissä) ja ukkoseni oli ihan vain kupillisen punaviiniä ottanut.
        olemme olleet 7vuotta yhessä, siitä päivästä asti.


        harva nainen saa suunsa avatuksi.


      • rose18
        .......... kirjoitti:

        "mutta tuskin nainen tekee aloitteen vaikka minä nyt puuteessa(kun suihkussa vähän naista kokeilin) ja punaviineissä hyppäsinkin (siskoni kihlajaisissa) ukkoni päälle alasti ja nain koko yön, jota en tekis selvin päin vaikka ukkoni teki) harva nainen saa suunsa avatuksi."

        En ymmärtänyt sanaakaan. Olet olet naisen kanssa sängyssä?

        pyörryit.


      • rose18
        .......... kirjoitti:

        "mutta tuskin nainen tekee aloitteen vaikka minä nyt puuteessa(kun suihkussa vähän naista kokeilin) ja punaviineissä hyppäsinkin (siskoni kihlajaisissa) ukkoni päälle alasti ja nain koko yön, jota en tekis selvin päin vaikka ukkoni teki) harva nainen saa suunsa avatuksi."

        En ymmärtänyt sanaakaan. Olet olet naisen kanssa sängyssä?

        nyt sitten taas kumosin kaiken naisista.
        näyttävästi olen vain tuiki harvinainen tapaus.


      • aviomies..

        "minä sanon sinun pitää paljastaa tunteesi ja olla haavottuvainen"

        no ihan typerä neuvo.

        Mies voi olla tunteelilnen ja haavoittuvainen vain, jos muuten on kylmä ja kova. Tai siis Teräsmies voi olla välillä tunteellinen ja haavoittuvainen, koska hän on 99% ajasta voimakas, rohkea, uljas ja haavoittumaton.

        Mies EI VOI olla kokoaikaa tunteellinen ja haavoittuvainen, vaan ainoastaan silloin kun naiselle on jo tullut selväksi, että miehessä on tarpeeksi miestä, uljautta ja rohkeutta.


      • rose18
        aviomies.. kirjoitti:

        "minä sanon sinun pitää paljastaa tunteesi ja olla haavottuvainen"

        no ihan typerä neuvo.

        Mies voi olla tunteelilnen ja haavoittuvainen vain, jos muuten on kylmä ja kova. Tai siis Teräsmies voi olla välillä tunteellinen ja haavoittuvainen, koska hän on 99% ajasta voimakas, rohkea, uljas ja haavoittumaton.

        Mies EI VOI olla kokoaikaa tunteellinen ja haavoittuvainen, vaan ainoastaan silloin kun naiselle on jo tullut selväksi, että miehessä on tarpeeksi miestä, uljautta ja rohkeutta.

        olemisesta..
        taas näitä yli pursuuvia kommetteja.

        paljastaminen ei kerro että oisit sitä aina, koska voin sanoa tunteellisuus on ihaitavaa miehessä.


      • fghkjk
        rose18 kirjoitti:

        olemisesta..
        taas näitä yli pursuuvia kommetteja.

        paljastaminen ei kerro että oisit sitä aina, koska voin sanoa tunteellisuus on ihaitavaa miehessä.

        neuvoja miehille, miksi painotat tällaisia asioita, jotka antavat aivan väärän kuvan? Jos mies on kovin tunteellinen ja "haavoittuva" liian aikaisin, homma kusee totaalisesti suurella todennäköisyydellä. Joskus sitä ihmettelee, että elävätkö naiset jossakin toisessa todellisuudessa...


      • Mies22vkl
        .......... kirjoitti:

        "mutta tuskin nainen tekee aloitteen vaikka minä nyt puuteessa(kun suihkussa vähän naista kokeilin) ja punaviineissä hyppäsinkin (siskoni kihlajaisissa) ukkoni päälle alasti ja nain koko yön, jota en tekis selvin päin vaikka ukkoni teki) harva nainen saa suunsa avatuksi."

        En ymmärtänyt sanaakaan. Olet olet naisen kanssa sängyssä?

        Itse huomasin kyseisen kirjoittajan kanssa saman. Hänen teksteissään ei ole mitään tolkkua.


      • rose18
        fghkjk kirjoitti:

        neuvoja miehille, miksi painotat tällaisia asioita, jotka antavat aivan väärän kuvan? Jos mies on kovin tunteellinen ja "haavoittuva" liian aikaisin, homma kusee totaalisesti suurella todennäköisyydellä. Joskus sitä ihmettelee, että elävätkö naiset jossakin toisessa todellisuudessa...

        että mies on tunteellinen.. se on tärkein merkki minulle, että pystyy henkiseen keskusteluun ja muutenkin niin ystävystytään.


      • rose18
        Mies22vkl kirjoitti:

        Itse huomasin kyseisen kirjoittajan kanssa saman. Hänen teksteissään ei ole mitään tolkkua.

        ei minulle tarvi vastata.. tiedät tarkkaa kirjallisuuteni osaamisen.
        kyllä osa ymmärtää mutta silloin ne on jo oppinutkin ymmärtääkin minua.
        ne onkin osittain neroja koska osavat laittaa ei täydelliseen tekstiin, pilkut ja pisteet.
        yhistää puuttuvat kirjaimet ja plus muuta..


    • >

      Kokeileppas näitä:
      1) Mieti joku naispuolisista ystävistäsi joka on sinkku. Ehkä joku jota et ole koskaan ajatellut sillä tavalla. Ala fantasioimaan hänestä. Sitten kokeile varovasti flirttiä, ihan huomaamatonta aluksi niin ettei sitä oikein flirtiksi voi kutsua. Saat harjotusta ja miehinen palo ehkä leimahtaa! :) Sitten voit alkaa avautumaan tälle ja pyydät häntä opettamaan sinulle naiseen lähestymistä. Siis senkin voi ottaa flirttinä/leikkinä ja siitä voi seurata jännää harjottelua.
      2) Liity netti deittipalveluun. Kirjottele naisen kanssa esim. kuukaus ennen kun tapaatte niin että olette jo jonkin verran tutustuneet ja ehdottomasti avaudu näistä ujous ongelmista ennen tapaamista. Sitten avoimin mielin tapaatte ja otat asian vähintäänkin positiivisena harjotuksena, kävi miten kävi.

    • huomattu on..

      Ole vaan oma itsesi. Älä asetu kenenkään yläpuolelle.
      siinä pari neuvoa.
      Olet varmaan huomannut miten naiset yrittävät iskeä varattuja miehiä ja moni mieskin on ihmetellyt miksi ennen seurustelua ei meinannut saada ketään, mutta varattuna naisia pyörii ympärillä.
      Tämä johtuu siitä, että joistakin sinkkumiehistä epätoivo paistaa, esittävät liikaa ja painavat päälle.
      Varattu on hieman etäinen. Naisten kilpailuvietti herää..
      Epätoivo paistoi tuosta aloituksestasi. Jo nimimerkkisi sai niskavillat nousemaan pystyyn.
      Jos etsit naisesta sielunkumppania, niin puheet sen mukaan..Seksi astuu kuvioihin myöhemmin.
      Jos olet seksiä vailla niin maksullinen nainen auttaa.

    • aviomies....

      "Haluaisin, että suhde alkaisi jostakin syvästä ystävyydestä, sillä vaikken ole munaton, minun jotenkin vaikeaa
      asettaa itseäni miehenä naisen yläpuolelle. "

      Ei, ei, ei ja vielä kerran ei.

      Miehen ei tarvitse olla naisen yläpuolella, eikä missään nimessä alapuolellakaan.

      Sulla on kyllä ihan toivoton savotta edessä, jos pitää tuossa iässä opetella mies-nainen-parisuhteen dynamiikkaa :-(

      "Erityisesti ihmettelen, että useimmat naiset rakastuvat juuri niihin miehiin, joita pitävät röyhkeinä."

      suhteiden solmimisessa yleensä on tärkeätä pystyä ehdottamaan sitä seuraavaa askelta. jos juttelet naisen kanssa, sinun pitää pystyä ehdottamaan treffejä, treffeillä pitää pystyä ehdottamaan uusia treffejä, jossakin vaiheessa pitää pystyä ehdottamaan suutelemista, sitten panemista, sitten avoliittoa ja niin edelleen.

      jos mies ei koskaan ehdota mitään kenellekään, jää todennäköisesti ilman, koska se homma kuuluu miehelle. röyhkeys taas auttaa ehdottamisessa, röyhkeä mies kehtaa vaikka kysyä suoraan "annatko pillua". ihan pelkästään tilastomatematiikan perusteella kysymällä tarpeeksi monelta osut lopulta sellaiseen naiseen, jota panettaa juuri silloin ja joka ei paljoa valkkaa ja saat sitä pillua.

      röyhkeys siis mahdollistaa valtavat määrät aloitteita, jotka sitten mahdollistavat kaiken muun.

    • forumspämmääjä

      "Haluaisin, että suhde alkaisi jostakin syvästä ystävyydestä, sillä vaikken ole munaton, minun jotenkin vaikeaa asettaa itseäni miehenä naisen yläpuolelle. "

      En oikein edes ymmärtänyt viimeistä lausetta. Sun pitäis ehkä olla jotenkin riippumattomampi naisista, ja samalla "tasolla" heidän kanssaan. Jos änkytät, punastelet jne. tavatessasi naisia, niin ehkä sun pitäis nähdä naiset vähän eri tavalla. Naiset ovat ihan normaaleja ihmisiä, mutta samalla myös seksikkäitä olentoja.

      Ehkä ajaudut kaveriksi siksi, että naiset eivät näe sinua seksuaalisena miehenä. Tunteista ei sitä tarkoitusta varten tarvitse erityisesti puhua. Se voi näkyä jutuissa joita kerrot, ja miten käyttäydyt. Miehen kannattaa aina olla tekemässä aloitteet, muuten jutut jää vaisuiksi.

    • 456781234

      Tämä ei ole pelkkä vitsi, minkä kaverini kerran heitti: "Kun kaikkia kysyy, niin kyllä joku lähtee!"
      Ei siis tarkoittanut samanillan aikana ja samassa baarissa, vaan että kun riittävän moneen tutustuu ja vaan päättää ja kysyy ulos, kyllä niistä joku osuu kohdalle.

      Pelimiehet ovat säälittäviä! KAIKKI, väittivät nyt tunnevammaiset ihan mitä tahansa ja huutelee nyt joku teini mitä vaan netissä, niin kaikki ihmiset etsivät rakkautta ja hyväksyntää. Pelimiehet ovat säälittäviä, koska saavat kyllä joskus pillua, mutteivat koskaan niiltä, ketä etsivät eivätkä koskaan muuta, naisiakin panettaa, se siitä. Muut menevät eteenpäin, ja löytävät: he eivät. Pahimmillaan he eivät tajua edes muuttua, ja keski-ikäisinä vasta tajuavat että alkaa jo olla myöhäistä.

      Älä tee samaa virhettä!
      Muista, että elämä päättyy aikanaan: siksi ei kannata liikaa pelätä. Joten, änkytä, punastele, mutta mene ja tee vaan. Mulla on kaveri, joka änkyttää ja on aina ollut suosittu. Se on fiksu, eikä anna änkytyksen estää itseään. Mulla on kaveri, johon itsekin olen ollut ihastunut: koska se punastelee. Heikkoudet tekevät ihmisestä myös rakastettavan, kunhan se ei vello itsesäälissä: silloin vasta se on säälittävä. Heikkoudet voivat olla rakastettavia, ihastuttavia, suloisia, aitoja, ja on rohkeaa olla oma heikko itsensä. Jos itselleen osaa nauraa, ja kohdella itseään ymmärtävästi, saa voimaa hyväksyää heikkoutensa. Aina, siis aina on niitä, jotka ei ymmärrä, ja aina tulee pettymyksiä. Niiltä ei voi välttyä. Silloin auttaa se, ettei jää katkeruuteen sen enempää kuin pelkoonkaan kiinni, vaan menee eteenpäin.

      Joten, menet vaan ja juttelet ihmisten kanssa. Kysyt vaan niitä ulos treffeille. Kyllä silloinkin voi tutustua! Sitä vartenhan treffit on! Katsot kuka on kukin, ajattele, että myös sinä valitset. Nyt tunnut ajattelevan vain sitä toista, se on hyvä, mutta yhtä paljon myös itseäsi: kuka sinulle sopii, ja kysy sitä. Jos se ei sovikaan, etsi toisen. Älä haaskaa enää vuottakaan, vaan nyt alat toimimaan!

      "En halua joutua noloon tilanteeseen, puhumattakaan siitä, että asettaisin itseni " vaaraan ", paljastaisin tunteeni ja tekisin itseni helposti haavoitettavaksi." Tälläinen ei onnistu elämässä: sä olet aina vaarassa, noloja tilanteita sattuu ja ihminen on haavoittuvainen, koska tuntee. Hyvä niin! Ilman tätä ei saa mitään positiivistakaan. Elämässä sattuu, mutta siitä selviää kyllä. Pettymyksiä tulee, ja kyllä, kun tunteet ovat pelissä, voi sattua kovinkin. Mutta niin sen kuuluu ollakin. Eikö nyt satu? Mitä nyt olet saavuttanut tällä "riskittömyydellä"? Et ole pettynyt? Niin, olet silti arka, pettynyt, sattuu... Joten sinulla ei ole kun voitettavaa!

      Syvä ystävyyskin on rakennettava ja siinäkin on otettava riski pettymyksistä. Hyvät ystävät on vielä vaikeampia löytää, kun panot tai suhteet! Mutta heitäkin on.
      Älä väheksy itseäsi, etsi mukavia ihmisiä, kenen seurassa voit olla oma itsesi, kenen seurassa viihdyt. On tärkeää löytää oikea, itselleen sopiva porukka, eikä etsiä mistä tahansa. Kaikki ei sovi kaikille. Ja sitten annat vaan palaa. Soita ja kysy kuulumisia. Kirjoittele mailia. Keksi juttuja. Pyydä kahville. Ole utelias, äläkä anna kenenkään talloa itseäsi, vaan ole kuka olet. Se riittää. Älä usko negatiivia paskan puhujia, älä anna heidän levittää negatiivisuuttaan sinuun: sillä tulet vain häviämään! Luo uskoa itseesi, ja etene askel askeleelta: on jo edistystä jos vaikka tämän vuoden aikana alat uskaltaa avartaa maailmaa, uskallat jo tehdä tutustumisaloitteita ja kirjoitella ihmisille murehtimatta koko ajan "mitä ne mahtaa ajatella".

      Uskalla elää, luovu liian tiukoista säännöistä ja anna palaa, mieti miten voit elää intohimoisemmin rehellisesti: mikä tässä maailmassa on oikeasti tärkeää ja miten haluat elää ennenkuin väistämättä lopulta vanhenet ja kuolet. Muista, että vaikka on hyvä olla rehellinen, aito ja vastuullinen, on myös hyvä elää, ottaa riskejä ja yrittää! Millä säännöillä pidät itsesi kahleissa ja "kunnollisen ihmisen vankilassa" ja millä oikeasti tuet itseäsi?

      Sinä olet hyvä kilttinäkin, ja rehellisestikin voi olla hieman "röyhkeä" eli: ROHKEA! Se on hienompaa!
      Elä rohkeasti! Onnea matkaan!

    • dayum

      "Olen nimittäin yli 30-
      vuotias mies eikä minulla ole koskaan ollut tyttöystävää. Olen aika kivannäköinen ja pystyn puhumaan teille
      helposti kaveritasolla, mutta siihen kaikki aina jääkin."

      Tähän taitaa MELKO pitkälle löytyä vastaus seuraavasta kappaleesta. Tartteis varmaan tehdä jotain toisin?

      Sitten. Mitä paskaa tuo "naista korkeammalla oleminen" oikein on? Ole mies (en tarkoita mitä puukkojunkkari-idioottia), sitä ne useimmat naiset haluaa. Tai no, ainakin kait noin lähtökohtaisesti. Tässä vaiheessa voit uudelleen lukea pari-kolme kertaa tuon toisen kappaleesi

      • dayum

        Olipa kerrankin liikuttavan yksimielisiä vastauksia, melkein teki mieli tirauttaa kyynel pari ennen kuin sain kaikki luettua.

        Nohjoo. Mikä pisti tuolla silmiin ja mikä vaikutelma sinusta jäi, niin minusta ehkä kannattaisi koittaa ainakin vähän opetella pois tuollaisesta liiallisesta/ylikiltteydestä. En ole varma mitä kaikkea olet kokenut, mutta sen voin sanoa että naiset kyllä mielellään puhuvat ja purkavat omia ongelmiaan, mutta takaisin et niin vain saakaan mitään. Ja tämä on totuus. Että vaikka pahaa tekisikin sotia omaa "perusluontoaan" vastaan, niin kannattaa ainakin kokeilla olla edes jonkun verran vähemmän "ymmärtäväinen". Tätä on vaikea näköjään selittää, sori, mutta toivottavasti hoksaat mitä koitan ajaa takaa. No nyt tuli mieleen sellainen, että muista olla reilusti omaakin mieltä äläkä mene "liian helposti" naisten kotkotusten mukana.


    • Anonyymi

      Ei piisaa että miehellä on ansienpuute, kun myös jollain naisellla pitäisi olla sen kyseisen miehenpuute. Mutta miten sättänässä voisi löytää juuri sen tarvitsemansa jolla on minunpuute

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2097
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1610
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1236
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1150
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1145
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe