Tangomarkkinaäänestys 2010

Yksinkö?

Tämän vuotista nettiäänestystä ku seuraa, huomaa kuinka älytön tällanen äänestyskäytäntö on, ei siellä laulutaidoilla kilpailla vaan kaveripiirin suuruudella. Toisaalta ihan hyvä tämä Mauno Annukka tapaus, tästäpähän huomaavat Tangokilpailun järjestäjätkin, toivottavasti, ettei alkukisaa näin voi järjestää!
Hatunnosto hälle joka keksi ruveta lataamaan ääniä näille kahdelle!

6

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toi on hyvä toi

sorsakoski tai sitten toi Ktapio ja sit toi turkulainen pelle miljoona
      kaikki on nousseet pinnalle karaoken avulla, käyneet lieksassa karaokekurssin,
      esintyneet juvan karaokenäytelmässä.
      Tille on ainut joka osaa sanoa mikä on hyvä, muut kuunnelkaa.

• pohjanmaa...

Aivan tuota olen samaa mieltä. Olen monesti kirj.aikaisemminkin ettein nettiäänestys ole mikään raati, joilla valitaa parhaat päältä. Oikea tapa on viralliset amm.tuomarit joka valitsee kilpailijat ja jos välttämättä halutaan yleisön ( tai netti tmv.) äänestystapaa käyttäen - niin sieltä korkeitaan 10 -15 mukaan semifinaaliin loput tuomariston päätöksellä.

• satumaassa

Yle ja Satumaa - tangomarkkinat palautuisi oikeille raitelleen ja lopettaisi nämä kokeilut ja pelleilyt. Jotenkin kaipaan sitä oikeaa tangomarkkinatunnelmaa ja - kuningasta,- kuningatarta lisäksi väriä voisi olla tangomarkkinakilpailussa oikeasti ikäsarjat nuorensarja ja seniorisarja lisäksi naiset ja miehet omiksi sarjoiksi, sitähän kansa haluaa. Se ei riitä että nyt on perusettu jokinasteinen varjokilpailu ns senioriryhmälle, vaikka ikä tulisi alkaa min 50v ( en näen että 45 on vielä seniori), tähänkin on tullut jo vähän koomiisia piireteitä.Tuollaiset nettiäänestykset pois, siinä ei ole mitään järkevää.

• Suua

Näinpä! Itse olen yksi tangokisailijoista ja harmittanut kyseinen äänetystapa kovasti.Ajattelematonta tuoda yli kahdensadan kilpailijan laulusuoritukset nettiin arvioitavaksi. Ei varmsti kovin moni jaksa niitä kaikkia edes katsoa."operaatio m.au.n.o ryhmän keskustelua kun netistä seuraa saa sen kuvan, että pystyy hetkessä samalta koneelta taikomaan ison tukun ääniä haluamalleen kilpailijalle. Eivätkä varmasti nämä hemmot ole tämän maan ainoita osaajia...

• 23
        Suua kirjoitti:

Näinpä! Itse olen yksi tangokisailijoista ja harmittanut kyseinen äänetystapa kovasti.Ajattelematonta tuoda yli kahdensadan kilpailijan laulusuoritukset nettiin arvioitavaksi. Ei varmsti kovin moni jaksa niitä kaikkia edes katsoa."operaatio m.au.n.o ryhmän keskustelua kun netistä seuraa saa sen kuvan, että pystyy hetkessä samalta koneelta taikomaan ison tukun ääniä haluamalleen kilpailijalle. Eivätkä varmasti nämä hemmot ole tämän maan ainoita osaajia...

http://satumaa.yle.fi/tangomarkkinat/tangomarkkinakilpailijat-2010/matti-salmi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe