nuoren naisen sellut?

herregyyd!

Ei hyvän tähen, olen vasta kakskymppinen tyttö ja eilen koin kunnon järkytyksen kun katselin valkeassa valossa reisien ja pepun seutua. Hirveän muhkurainen iho. HIRVEÄN. Aina pakaroista melkein polvitaipeeseen asti takareidet oli ku vanukasta!
Voiko tälle oikeasti tehdä enää mitään? Kesäkin vielä tulossa! Sellu ja muhkurat ei tunnu mitenkään käsiin, ei ole kivuliasta tms, näyttää vaan hullun pahalta. En ole aiemmin huomannut kuin pepun seudulla löllöä.

Mittani ovat 178cm/62kg, tosi pitkä ja hoikka. Elämäntavat on kunnossa, syön enimmäkseen kasvisruokaa. Liikuntaa harrastan aika normaalisti (kai), käyn lenkillä kerran pari päivässä ja salilla tai uimassa noin kerran viikkoon.. En mikään himoliikkuja siis mutta etenkin ulkona tykkään olla muutenkin koko ajan.. Äidilläni oli jo nuorena paljon selluliittia, geeneissäkin vielä kaiken hyvän lisäksi? :D E-pillereitä olen syönyt vuosikaudet mutta tuntuu että vasta tässä vuoden kuluessa iho on mennyt tuollaiseksi :S

Mitä kummaa? Voiko asialle tehdä jotain kun olen vasta kaksikymmentä vai onko löllö tullut jäädäkseen? :D Seison oikeasti vaikka päälläni että saan ihoa tasoitettua :S

3

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hm

      Minulla tulee samanlaista, jos istun paljon.
      Hieronta ja venyttely on auttanut.
      Luulen, että lihaksetkin voivat jännittyä muhkuroille, koska ovat oienneet, ettei aina ole selluliittia.

    • 6+10

      Selluliittia on melkein kaikilla naisilla enemmän tai vähemmän. Itselläni sitä on ollut 16-vuotiaasta lähtien, joskin e-pillereiden myötä se on tainnut vähän lisääntyä. Tällä hetkellä olen 25-vuotias, harrastan rankkaa liikuntaa n. 7 tuntia viikossa ja rasvaprosenttini on noin 20 - en siis todellakaan ole mikään sohvalla makaava läski. Tästä huolimatta reiteni ovat melkoisen muhkuraiset. Selluliitti ei siis ole mikään vanhojen ja lihavien vaiva, joka olisi jotenkin epänormaali. Se on tavallinen naisen vartalon piirre, joka tällä hetkellä sattuu olemaan kovasti muodin vastainen.

      En nyt oikein osaa sanoa mikä siihen auttaisi, vai auttaako mikään.

      • jfdsäaj

        Kuuluu naiseuteen. Selluliitti. Pikkutytöillä ja miehillä sitä ei ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe