NÄIN ON NÄREET
Käykää kuuntelemassa demomme: http://www.mikseri.net/artists/mistguide.126252.php
MISTGUIDE - TAPAMME KRISTITYT
8
392
Vastaukset
- 42tefd
ikää oli 15? teistä ole tappamaan edes sääskiä.
- VoidBringer
Vokalistimme mehtar kuoli 4.4 25 vuotiaana. Häntä kuullaan molemmilla levyillä ja hän oli yhtyeen perustaja.
Jatkamme silti uudella miehistöllä. - 235465
VoidBringer kirjoitti:
Vokalistimme mehtar kuoli 4.4 25 vuotiaana. Häntä kuullaan molemmilla levyillä ja hän oli yhtyeen perustaja.
Jatkamme silti uudella miehistöllä.tuo nyt sanoa sitä, että koska ikää olikin 25, teistä ON tappamaan kristittyjä? Ei pahalla, mutta jotenkin tuollainen uho on naurettavaa. ettehän te tietenkään vakavissanne ole ketään tappamassa, toivottavasti, mutta silti. On jotenkin turhan ilmeinen ja helppo aihe, jonka shokkiarvo oli uutta silloin, kun Glenn Benton otti otsaansa sen väärinpäin olevaa ristiä kuvaavan tatskan. Enää se ei ole uutta.
- Haweth
235465 kirjoitti:
tuo nyt sanoa sitä, että koska ikää olikin 25, teistä ON tappamaan kristittyjä? Ei pahalla, mutta jotenkin tuollainen uho on naurettavaa. ettehän te tietenkään vakavissanne ole ketään tappamassa, toivottavasti, mutta silti. On jotenkin turhan ilmeinen ja helppo aihe, jonka shokkiarvo oli uutta silloin, kun Glenn Benton otti otsaansa sen väärinpäin olevaa ristiä kuvaavan tatskan. Enää se ei ole uutta.
Ikää oli Mehtarilla 25 ja itsensä hän onnistui tappamaan. Lisäksi kuten huomaatte tuon ekan viestin on kirjoittanut Trog joka oli kitaristi ensimmäisen levyn aikana eikä tämä ollut siis virallinen MistGuiden viesti.
Se sen sijaan on totta että meiltä on ilmestynyt uusi levy joten käykää kuuntelemassa. - haweth
Haweth kirjoitti:
Ikää oli Mehtarilla 25 ja itsensä hän onnistui tappamaan. Lisäksi kuten huomaatte tuon ekan viestin on kirjoittanut Trog joka oli kitaristi ensimmäisen levyn aikana eikä tämä ollut siis virallinen MistGuiden viesti.
Se sen sijaan on totta että meiltä on ilmestynyt uusi levy joten käykää kuuntelemassa.Ensimmäinen demomme ilman mehtaria on ilmestynyt.
Ja kannessa on tietenkin kuva kuolleesta vokalististamme - haweth
haweth kirjoitti:
Ensimmäinen demomme ilman mehtaria on ilmestynyt.
Ja kannessa on tietenkin kuva kuolleesta vokalististammeTÄSSÄ SIIS LINKKI
http://www.mikseri.net/artists/mistguide.126252.php
- Mörköjä vintillä
Melkoista scheissea. "Laulusta" ei saa mitään selvää, samaa pateettisen monotoonista särö-örinää jokainen levy. Musiikissa, jos sitä musiikiksi uskaltaa sanoa, esiintyi pientä vaihtelua ja vain siitä tunnisti kappaleen vaihtuneen. Ei tuollaisella "musiikilla" ole kysyntää nyt eikä huomenna, soittakaa sen sijaan vaikkapa humppaa.
- Haweth
"Melkoista scheissea. "Laulusta" ei saa mitään selvää, samaa pateettisen monotoonista särö-örinää jokainen levy"
Funeral doomissa käytetään paljon growl vokaaleja. Jos haluat kuulla sanat kehitä korvaa tai vaikka pyydä tekijältä vokaalit tekstitiedostona jos noin vitusti kiinnostaa
"Musiikissa, jos sitä musiikiksi uskaltaa sanoa, esiintyi pientä vaihtelua ja vain siitä tunnisti kappaleen vaihtuneen"
Levyllä oli sattumoisin kaksi dark ambient kappaletta ja loput funeral doomia. Suosittelen menemään vaikka johonkin muskariin jos et erota niitä toisistaan.
"Ei tuollaisella "musiikilla" ole kysyntää nyt eikä huomenna, soittakaa sen sijaan vaikkapa humppaa. "
Humppa se vasta samalta kuulostaa eikä kappaleissa ole edes pientä vaihtelua. Kysyntää sen sijaan on ollut ihan sillä tasolla että levy julkaistaan satanarsa recordsin kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279