Paras nettikauppa?

kotistudio

Mitä nettikauppaa suosittelette?
Hakusessa hyvät mutta edulliset tipit ja hyvä akryylisivellin ja siveltimen putsausaine. Hintaeroja on paljon, mutta entä laatu ja nettikaupan luotettavuus?

Ceasar shopia olen käyttänyt koristelutuotteiden osalta. Todella hyvä palvelu mutta hinnat mielestäni korkeat jos vertaan esim. art nail lakkoja, näin tänään että joku myi samoja 4.40 kpl , ceasarilla paljon enemmän, olen niitä ostellut jo noin 10 ploa ..

Olen käynyt kynsikoulutuksen mutta haluan vaihtaa merkkiä. Teen omaksi ilokseni itselleni sekä muutama ulkopuolinenkin tuttava käy, en ehdi päätöiltäni tekemään enempiä, verotukseen ilmoitan nämä kuitenkin ettei ole kenelläkään sanomista.

Onpas sekavaa tekstiä mutta saiskos suosituksia kiitos. Käyttäjäkokemuksia siis haluan ei mitään oman firman mainontaa.

5

1342

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tipsukkaa

Nettikaupasta voin sanoa ainakin oman kokemuksen perusteella, että voin suositella ainakin jt-cosmetics kauppaa. Ihan oikeasti todella kiitettävä palvelu ja tuotteet tulevat päivässä. Art Club -lakkoja oon käyttänyt itekin ja halvempia en oo löytänyt Suomesta mistään. On siellä tippejäkin ja muuta. Tässä nyt jotain.
      http://www.jtcosmetics.fi/club-koristelakat-c-75_72_43.html

• kynsiteknikko

Yleensä ostan ulkomailla kaikki tarvittavat tarviket,mutta jos asialle on oikeasti kiire,niin lähen kynsitarvike.fi kaupaan. En osta gellia sieltä, vain tarvikeita.

• kynsituunari

siveltimen puhdistukseen puhdasta asetonia apteekista tai litran pulloissa Biltemasta, aivan turha maksaa erikseen pullotetusta "puhdistusaineesta".

• _Satu_

Itse olen asioinut myös JT-Cosmetics kaupassa ja ollut kaikin puolin tosi tyytyväinen.

• tiksux

nails.diweiss.fi, selkeä sivu ja kohtuullinen hinta sekä nopea toimitus. Oon tykänny.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3080
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2884
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2316
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1296
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1073
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      979
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe