Maksa äänestämällä

mistä haluat tulevaisuudessa maksaa musiikkimarkkinoilla. Ja ihmiset äänestävät, maksavat äänestään 0,99 centtiä.

11

104

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nettimusiikkikaupoilla on aika paljon tekemistä, jos ne kaikki ovat vielä vaikeampikäyttöisiä kuin pirattisivustot. Sääli artisteja ja biisintekijöitä.

• en edes ymmärtänyt mistä puhut. Maksa äänestämällä? Miksei äänestä maksamalla? Mun pitää äänestää siitä mistä haluan maksaa? Enkö voi vaan maksaa siitä, minkä haluan ostaa? Liian monimutkaista mulle.

• alrighty

jos lähettää tekstiviestin äänestääkseen jossain tv-visassa tai muussa vastaavassa, niin se yleensä maksaa 0,99 euroa. sitä varmaan alottaja haki takaa.

• loppupeleissä katsoja äänestää soitolla/tekstarilla, kenen musiikkia hän haluaa ostaa kaupasta.

Ajatteles 99 000 ääntä tekee ison kasab rahaa.

• runontaja kirjoitti:

loppupeleissä katsoja äänestää soitolla/tekstarilla, kenen musiikkia hän haluaa ostaa kaupasta.

Ajatteles 99 000 ääntä tekee ison kasab rahaa.

miks mä äänestän? Miks mä en vaan mene kauppaan ja osta sitä biisiä minkä haluun?

Ainakin minä ostan mun mun musiikin sieltä cittarin low-price hyllystä samalla matkalla kun hankin lenkkimakkaraa. Enkä ensin äänestä jotain, ennen kuin meen ostamaan sen remasteroidun, Koreassa kopsatun 9 euron Springsteenin...

Mut jos jotkut tahtoo ensin äänestää, niin ei se ole multa pois :-)
        Maksaahan ihmiset siitäkin että ne saa lähettää johonkin tv-chattiin yhtä tyhmiä viestejä, mitkä ne voisivat lähettää tänne ilmaseksi :-o

Tää ei selvästikään ole mun juttu...

• kaarne kirjoitti:

miks mä äänestän? Miks mä en vaan mene kauppaan ja osta sitä biisiä minkä haluun?

Ainakin minä ostan mun mun musiikin sieltä cittarin low-price hyllystä samalla matkalla kun hankin lenkkimakkaraa. Enkä ensin äänestä jotain, ennen kuin meen ostamaan sen remasteroidun, Koreassa kopsatun 9 euron Springsteenin...

Maksaahan ihmiset siitäkin että ne saa lähettää johonkin tv-chattiin yhtä tyhmiä viestejä, mitkä ne voisivat lähettää tänne ilmaseksi :-o

liian henkilökohtaisesti.

• hokceis
        kaarne kirjoitti:

eksä oikeesti ymmärrä vai mitä sä väännät yksin kertaisest jutusta tollasta soopaa?

• hokceis kirjoitti:

eksä oikeesti ymmärrä vai mitä sä väännät yksin kertaisest jutusta tollasta soopaa?

"Maksa äänestämällä... mistä haluat maksaa" että jäin loukkuun virkkeen viitaussuhteisiin. Mutta ei kai se haittaa niin kauan kun ostan musiikkini sieltä cittarista?

• Tuli tuossa Jazzia pohjoismaista-ohjelmassa, oliko se Otto Donner kun ihmetteli, miten kaikki radiokanavat soittaa samoja biisejä samoilta artisteilta, kun ihmiset ei yksinkertaisesti tiedä, että muunkinlaista musiikkia on olemassa, kun eivät kuule sitä missään. Internetradiot on siihen hyviä kanavia, mutta suurinta osaa ihmisiä musiikki tuskin kiinnostaa niin paljoa, että jaksaisi paneutua siihen, saati metsästää sitä. Silti musiikkia ympätään joka saatanan paikkaan ja tyrkytetään jatkuvasti enemmän ja enemmän- sitä paskaa teollisesti tuotettua sielutonta älömölöä, jonka ainoana tarkoituksena on nyhtää tyhmiltä rahat pois. Niinkuin mikäs se tv-mainos on, jossa polvenkorkuiset pikkutytöt heiluu lavalla AC/DC:n soidessa taustalla? Siinä se on pähkinänkuoressa: rockin kapinallisuus...

• Muistin väärin sen nimen:

Jazzia Pohjoisesta

YLE Teema Klo: 23.00 Pvm: 04.04.2010

Pohjoismaissa on ammattimaisia jazzmuusikoita enemmän kuin koskaan aiemmin. Millainen on jazzarin arkipäivä ja miten jazzkulttuuria yritetään eri maissa tukea? Ohjaus Vesa Lehko, toimittaja Markus Partanen.

• Kirjoituksesti herätti ajattelmisen aihetta. Ajatuksesi siitä, että ihmiset eivät tiedä paremmasta kuin main-streamista. Vai mahtaako kyse kuitenkin olla siitä, että ihmisten musiikkimaku on aika yhtenevä?

Jos minä 15-vuotiaana ostin levyn, mikä oli kaverillakin, niin en minä sitä enää nelikymppisenä tee. Tuskin tekee kovin moni muukaan. Ja minusta tavallisesta radiostakaan kuuluvat kanavat eivät ole kovin toistensa kopioita. Niitäkin on varmaan parikymmentä ja silti kuuntelen vain muutamaa. Ja niistäkin tulee vuoden aikana kuultua tuhansia artisteja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      709
      1763
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      272
      918
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      867
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      109
      677
    5. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      32
      591
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      557
    7. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      61
      549
    8. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32
      540
    9. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      42
      532
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      37
      520
    Aihe