Romanijobbari soitti autostani

En myynyt

Jätin pakettiautostani ilmoituksen Nettiautoon. Laitoin hinnaksi 6000 euroa, joka on selvästi alakantissa verrattuna muihin samanlaisiin. Melko pian ilmoituksen jättämisen jälkeen sain puhelun romanijobbarilta.

Minä: Vastaan sanomalla nimeni
Jobbari: Siul on Hiatse myynniis? (Jobbari ei esittele itseään, vaan menee suoraan asiaan)
Minä: Kyllä. Se on ollut myynnissä noin puoli tuntia.
Jobbari: Jos se on hyvä niin mie annan siitä kolme tonnia! Tulen Valten kanssa heti hakemaan.

Minä: Laitoin omasta mielestäni hinnan jo valmiiksi alas. En voi tinkiä noin paljoa.
Jobbari: No jos sie olet kauppamies niin mie annan siulle siitä kolme ja puoli tonnia!
Minä: No, katsellaan nyt muutama päivä. Voitko palata asiaan myöhemmin?
Jobbari: Vai ei siulle raha kelpaa, sie saatanan idiootti! (Jobbari lyö luurin korvaan)

Ihmettelen todella paljon, että miten kukaan voi myydä autoaan jobbareille. Varsinkin kun olen kuullut monelta muultakin aivan vastaavia kokemuksia jobbareiden tavasta yrittää viedä auto puoleen hintaan pyydetystä ja haukkua myyjä pahanpäiväisesti, jos kauppoja ei synny.

57

11679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet onnekas
    • myyntikokemus

      Itse olen aikoinani kerran myynyt, ottanut takisin kahdenviikon ajojen jälkeen kamalassa kunnossa.
      Oli pakko ottaa takaisin, tyhmyyttäni kotipihalta auton myin ja tulivat palauttamaan sen aika ryhmällä takaisin. Onneksi oli rahaa kotona sen verran, alkoi vielä väittämään, että maksoi pyyntihinnan vaikka ei maksanut. Kirjoitin hinnan luovarinkulmaan, josta muut mannet sen näkivät ja sanoivat, että mennään nyt pois kun sait jo rahasi.
      En myy enää autoa kotipihaltani, enkä mustalaisille mistään hinnasta. Kertakokemus siitä kaupankäynistä kyllä riitti, joku alkaa niitä loisi puolustella, nään ihan punaista vieläkin.

      • mannet on tollasia

        jotkut ei vaan osaa varoa että noinhan siinä sitten usein käy.


      • kunnon kauppamies

        ite sie oot hölmö jos ei kauppa suju.ite oon tehny kauppaa romanien kanssa ainakin 2 kertaa.


      • tax free kikkailu

        joo .oletpa valkolainen tainnut kyllä olla tyhmä,mut monesti ne mustalaiset on viisaita.mulla jos on auto myynnissä niin ajan sen mieluiten latviaan ja myön siellä.saa myös tosihyvän hinnan polakeilta tai romanialaisilta.


      • ja !!
        kunnon kauppamies kirjoitti:

        ite sie oot hölmö jos ei kauppa suju.ite oon tehny kauppaa romanien kanssa ainakin 2 kertaa.

        viimeisen samalla keilkalla


      • Anonyymi
        kunnon kauppamies kirjoitti:

        ite sie oot hölmö jos ei kauppa suju.ite oon tehny kauppaa romanien kanssa ainakin 2 kertaa.

        Käynyt hyvä tuuri


      • Anonyymi
        kunnon kauppamies kirjoitti:

        ite sie oot hölmö jos ei kauppa suju.ite oon tehny kauppaa romanien kanssa ainakin 2 kertaa.

        Oot selvästi mustalainen itse


    • kelta masun kamu

      ei mustalaiset tollee juntti puhu valehtelet tonki olet joku p.p petelius perhanan keltamaha. liika katsonut tv.tä susta tehdää rikosilmoitus ip ip ip ip ip ip ip susta saa käräjillä 2000e ja taas tuomas sai pitkän nenän

      • Ei mitään uutta

        Romanijobbarilta ei tietysti voi edes odottaa yhtään tuon tasokkampaa käyttäytymistä.


      • kakkaface

        typerä lukutaidoton eläkeläinen!


      • Anonyymi

        SINÄKIN OLET MANNE. ET OSAA JUURI LUKEA ETKÄ KIRJOITTAA. LASKEA OSAAT


    • Yksi kokemus

      Sukulaiseni osti kattolampun mustalaisilta. Viikon päästä mustalaiset tulivat hakemaan lamppua takaisin, ja kertoivat että lampun omistuksen suhteen oli epäselvyyksiä. Että jollei lamppua saada, niin sitten tulee POLIISI hakemaan lamppua. Ei heillä ollut edes saamiaan rahoja maksaa takaisin, mutta lamppu olisi pitänyt luovuttaa takaisin poliisitutkinnan uhalla. Sukulainen oli tuima täti, ja tokaisi että tulkoot poliisit, niin selvitetään juttu. Häipyivät mustalaiset vähin äänin.

      • wau.

        wau


      • ei ollu ei
        wau. kirjoitti:

        wau

        Kyl sää nyt taidat narrata meitä,ei siellä ollu yhtään tuon hintasta Hiacea myynnissä.Et kai sää vaan keksinyt tuota omasta päästä?


      • Jobbari on tyhmä
        ei ollu ei kirjoitti:

        Kyl sää nyt taidat narrata meitä,ei siellä ollu yhtään tuon hintasta Hiacea myynnissä.Et kai sää vaan keksinyt tuota omasta päästä?

        Jobbarin älykkyysosamäärä on keskimäärin noin 70. Normaalin älykkyysosamäärän vertailuluku on 100, ja älyllisen kehitysvammaisuuden taso on 70 ja siitä alaspäin.


      • hgkgk

      • jotain.
        Jobbari on tyhmä kirjoitti:

        Jobbarin älykkyysosamäärä on keskimäärin noin 70. Normaalin älykkyysosamäärän vertailuluku on 100, ja älyllisen kehitysvammaisuuden taso on 70 ja siitä alaspäin.

        Uutta nämä sinun kopioinnit ollu jo monta kuukautta.


      • viisaampi
        Jobbari on tyhmä kirjoitti:

        Jobbarin älykkyysosamäärä on keskimäärin noin 70. Normaalin älykkyysosamäärän vertailuluku on 100, ja älyllisen kehitysvammaisuuden taso on 70 ja siitä alaspäin.

        Jos jobbari ois tyhmä niin eihän se osais kiertää veroja ja puhumalla ostaa puol ilmasin autoja jobbarit vielä ajaa yhtä hyvillä jopa paremmilla autoilla kuin työssä käyvät ihmiset ja kaiken hyvän päälle auton papereissa lukee jobbarilla oma nimi kun taas töissä käyvillä sav-rahoitus ELI JOBBARIT ON PALJON VIISAAMPIA IHMISIÄ KUIN NORMAALIT TYÖSSÄ KÄYVÄT TALLAAJAT


    • kauppakannattaataas

      Kirjoituksesi on kyllä kokemukseni mukaan paskaa, miksi ostaja sanoisi tulevansa hakemaan auton "Valten" kanssa. Itse olen parikin autoa myynyt ja kaupat syntyy kyllä kun hinnasta on sovittu. Yleensäkin myyjää kiinnostaa auton myynti enemmän kuin kuka ostaa.

      PS. Et tunnista puhelimessa ostajan taustaa

      • Halojaaa!

        Niin tyhmää suomalaista ei olekaan, joka ei tunnistaisi mustalaista puhelimessa heti ensimmäisestä sanasta. Jos joku on tehnyt yhdenkin kaupan mustalaisen kanssa ilman ongelmia heti tai myöhemmin, niin kyseessä on harvinainen poikkeus.


      • tunnistaa

        äänestä ja puhetyylistä. Siinä vaiheessa voi lyödä luurin korvaan.


      • fghjeyey

        "Et tunnista puhelimessa ostajan taustaa"

        Ei tunnista ei, kun valkoinen soittaa mannen puolesta. Mannelauma tulee kyllä sitten ostoksille siitäkin on täällä kokemuskia.

        Menin taannoin näyttämän autoa Someron keskustaan, puhelimessa näytöstä sovittuani. Paikalla oli kaksi autokuormaa manneja, lisäsin kaasua ja ajelin ohi. Soittivat kauan perään, olis pitänyt olla taas 046- liittymä jonka olisi voinut heittää loimijokeen. Alkuperäinen soittaja oli eri kun se joka soitti ne haukkumiset.

        Olin itse raukka, olisin voinut vielä mennä jos olisi ollut vaikka pari romania. Kymmenen hengen laumalle en lähde autoani esittelemään, oli se ihon väri mikä hyvänsä, ei sillä autolla yleensä 10 yhtä aikaa ajakkaan.


      • Menin lankaan
        fghjeyey kirjoitti:

        "Et tunnista puhelimessa ostajan taustaa"

        Ei tunnista ei, kun valkoinen soittaa mannen puolesta. Mannelauma tulee kyllä sitten ostoksille siitäkin on täällä kokemuskia.

        Menin taannoin näyttämän autoa Someron keskustaan, puhelimessa näytöstä sovittuani. Paikalla oli kaksi autokuormaa manneja, lisäsin kaasua ja ajelin ohi. Soittivat kauan perään, olis pitänyt olla taas 046- liittymä jonka olisi voinut heittää loimijokeen. Alkuperäinen soittaja oli eri kun se joka soitti ne haukkumiset.

        Olin itse raukka, olisin voinut vielä mennä jos olisi ollut vaikka pari romania. Kymmenen hengen laumalle en lähde autoani esittelemään, oli se ihon väri mikä hyvänsä, ei sillä autolla yleensä 10 yhtä aikaa ajakkaan.

        Mulle soitti manne jota en heti tunnistanut. Vasta kun näin sen niin huomasin asian. Sain onneksi hoidettua niin että ei tarvinnut alkaa tehdä kauppaa sen kanssa.


      • Hermot menee
        Menin lankaan kirjoitti:

        Mulle soitti manne jota en heti tunnistanut. Vasta kun näin sen niin huomasin asian. Sain onneksi hoidettua niin että ei tarvinnut alkaa tehdä kauppaa sen kanssa.

        mulla ollut ihan tavallinen suomalaismies.Auton hinta oli 190€ ja oli vielä leimaakin jäljellä ja täysin toimiva.
        Tämä n.40-v mies tuli ja tutki,tutki ja hyvä ettei ryöminyt pakoputkesta sisälle. Ois pitänyt olla uuden veronen. No,auto myytiin 15min puhelimeen päin,miehen lähdettyä.


      • kuten manne
        Hermot menee kirjoitti:

        mulla ollut ihan tavallinen suomalaismies.Auton hinta oli 190€ ja oli vielä leimaakin jäljellä ja täysin toimiva.
        Tämä n.40-v mies tuli ja tutki,tutki ja hyvä ettei ryöminyt pakoputkesta sisälle. Ois pitänyt olla uuden veronen. No,auto myytiin 15min puhelimeen päin,miehen lähdettyä.

        Tarkka saa olla, mutta ei huijari.


      • lämminvesivaraaja
        kuten manne kirjoitti:

        Tarkka saa olla, mutta ei huijari.

        ja muille huiiiiii!Älä hyvä veliiiii!KANNATA OLLA MISSÄÄN TEKEMISISSÄ!Jos lauma pahvihousuja haahuilee omalla tontilla niin soitto poliisille suoraan ja sen jälkeen jos ikkunanlasi täynnä maunojen nenän jälkiä niin..jos ei omasta takaa vaari vainaan haulikkoa,niin naapurilta uzi lainaan..

        Tommosten paskahousujen takia kannata stressiä ottaa,samalla mitalla takasin ja vähän enemmän.huiiiiiiiiii!


    • Autokauppias evp.

      Nämä auton myymiset on aina niin vekkuleita juttuja, niin halpaa hintaa et laitakaan, etteikö siitä joku aina tinkisi, romaani taikka joku muu ilman mitään yleistämistä.
      Sitten on se toinen juttu, kun monet myyvät autonsa "jobbareille" tai jollekin hyvin tunnetulle käytettyjä autoja ostavalle suuremmalle liikkeelle, kun sitten kysyt hintaa, niin kukaan ei ole saannut huonoa hintaa; "hyvin maksoivat, enemän kuin kuvittelin..." Joskus soittelin näihin ostoilmoituksiin kokeeksi ja tarjosin uusia taikka uudehkoja autoja heille, koskaan en saannut hyvää tarjousta, tarjoukset olivat yleensä puolet käyvästä hinnasta, joskus kävin ihan piruuttani ihan paikan päällä näyttämässä aivan virheetöntä autoa ja tulos sama. Myynti-ilmoitukseeni sitten tarjoukset olivat hieman parempia, mutta eivät päätä huimaavia.
      Mitä taasen romaaneihin tulee, heitäkin on monenlaisia, siellä on hyvinkin jämeriä kauppiaita, joiden kanssa on ilo tehdä kauppaa, niin autoista kuin kiinteistöistäkin. Lisäksi he harvoin ostavat velaksi, ostot maksetaan käteisellä. Minulla ei ole huonoja kokemuksia romaaneista kaupanteossa!

      • näinkin päin

        mutta suurin osa mustalaisista on huijaavia paskahousuloisia jotka kannattaisi laittaa sinne mistä ovat tulleetkin.


    • masa 50v

      möin manneille auton ,,halvalla saivat tein vanhanmallin luovarin kun tiesin että vaikeuksia tulee alle viikossa soittivat jo poliisit "sulla tällänen auto" minä siihen ei ole enää möin mannelle tein vanhanmallisen luovarin olivat jo sössineet ja tehneet keikkaa sillä autolla ja tietysti jääneet kiinni tyhmiä kun ovat onneksi oli näyttää luovari kelle möin yrittäväistä porukkaa pakko myöntää

      • voi että...

        Onko meillä ollu sama äidinkielen opettaja?Mulla oli -6 mutta sinä ilmeisesti lintsasit vielä enemmän,Ei yhtään isoa kirjainta.....jee on opetuksen taso ollu -70 luvulla mallissaan.Olisit jättänyt vielä nuo turhat välit pois ois sopinu pienempään alaan....hah hah hahaaa.


      • joopajootananpenat
        voi että... kirjoitti:

        Onko meillä ollu sama äidinkielen opettaja?Mulla oli -6 mutta sinä ilmeisesti lintsasit vielä enemmän,Ei yhtään isoa kirjainta.....jee on opetuksen taso ollu -70 luvulla mallissaan.Olisit jättänyt vielä nuo turhat välit pois ois sopinu pienempään alaan....hah hah hahaaa.

        ole ihan sama miten tänne invapalstalle kirjoittaa,kunhan saa tekstistä selvää.ihme urpoilua taas.


      • Urpolle
        joopajootananpenat kirjoitti:

        ole ihan sama miten tänne invapalstalle kirjoittaa,kunhan saa tekstistä selvää.ihme urpoilua taas.

        Järkyttävää, miten huono kirjoitustaito täällä meuhkaavilla jobbareilla on.


      • masa,,
        voi että... kirjoitti:

        Onko meillä ollu sama äidinkielen opettaja?Mulla oli -6 mutta sinä ilmeisesti lintsasit vielä enemmän,Ei yhtään isoa kirjainta.....jee on opetuksen taso ollu -70 luvulla mallissaan.Olisit jättänyt vielä nuo turhat välit pois ois sopinu pienempään alaan....hah hah hahaaa.

        tyhmää arvostella kirjoitustaidoista ei tässä siitä ollu kyse vaan mannesta


      • gkgklo
        voi että... kirjoitti:

        Onko meillä ollu sama äidinkielen opettaja?Mulla oli -6 mutta sinä ilmeisesti lintsasit vielä enemmän,Ei yhtään isoa kirjainta.....jee on opetuksen taso ollu -70 luvulla mallissaan.Olisit jättänyt vielä nuo turhat välit pois ois sopinu pienempään alaan....hah hah hahaaa.

        saatanan nörtti arvostelija


    • jobbbbbaaaaa

      huomaa sitten se,että näitä jobbareita on rinki tai porukka jotka yhdessä ostavat samaa autoa!!!
      Varoitan.

      Minultakin jobbariporukka yritti ostaa auton ja olivat jo myyneet sen eteenpäin!!!!!Kävi vain pieni moka ja kauppa ei sitten onnistunutkaan.

      • ja syvälle.

        No jo on taas ennustaja eukko siinä.Myitkö niin paskaa linttaa että ei kelvannut?


      • Lähetään osteleen...
        ja syvälle. kirjoitti:

        No jo on taas ennustaja eukko siinä.Myitkö niin paskaa linttaa että ei kelvannut?

        Menin katsomaan loistokunnossa olevaa Mersua. Netissa näytti kuvissa siistiltä ja ajoin 70 km päähän katsomaan. Puhelimessa oli nainen ja en ollenkaan epäillyt mustalaisten olevan asialla, kun nainen puhelimessa sanoi, että isäntä tulee näyttämään autoa kun töistä tulee. No, saavuin huoltiksen pihaan johon näytön sovimme. Vähän päästä paikalle tuli ruppanen todella likainen mersunraato kovalla melulla. Auto tuli kohdalle ja ikkuna veivattiin auki. Kuskin paikalla virnisteli lihava mustalais mies ja ilmeisesti velipoika hanttimiehenä. Sie soittelit täst mersust? Lähetään koeajaan? Sen verran vilkaisin autoa, että konepelti oli jollain pyykkinarulla kiinni, ettei ajossa aukea, pakoputki poikki, helmat ja lokarien reunat vahvassa ruosteessa. Rekkari eri kuin kuvan autossa oli. Hyypiöt ottivat jostain netistä komian auton kuvan ja yrittivät romuaan kaupata sen limulla. En mustalaisten kanssa kyllä kauppihin todellakaan ryhtynyt.


    • puukkomannet ry

      Miten se jobbari oli päässy sun autoon sisälle? Olisit sanonu sille että menee omaan autoonsa soittelemaan.

    • ulkomaalainen__

      olin lähdössä ulkomaille kommennukselle ja piti päästä eroon vanhasta mersusta joka oli edellisen komennuksen aika tuotu, oloi jo vanha malli mutta siinä oli ihan kaikki mersun herkut ja vähän ajettu ja laitoin netiin halvan hinnan, koska kiire oli ja hetikohta sieltä soitti joku nainen soitti joka lupasi tulla katsomaan.

      Yllätys oli suuri kun pihaan tuli useampi romani mies, olisivat jopa olleet valmiit maksamaan enemmän kuin pyysin ja rahat oli mukana (auto oli ehkä puoleen hintaan netissä) mutta periaattesta en myynyt koska yhtään et voi luottaa miten käy jatkossa. Auto jäi suomeen ja hyvä niin sillä seuraava kesälomana se oli hyvä mökkiauto kun vierailin kavereiden mökillä. Vein auton lomanlopulla autoliikkeeseen ja vielä vuoden päästä sain 3 tonnia enemmän kuin mitä alunperin pyysin :)

      • kallion köpä

      • Autoukko

        Ihmeellisiä ja outoja nuo mannet. Ne aina valehtelee. Miksi?


    • Kaajo 55

      Pääsette hyvin paljon helpommalla kun ETTE VASTAA -046 alkuisiiin numeroihin!! mannet soittaa järestään niistä

    • justimus73

      Terve ! Itse teen niin jos manne ostajana, lupaan auton helvetin halvalla ja ajatan mustalaista muutaman sata kilsaa katsoman autoa. Sitten sanon paikanpäällä että myyn vain ihmisille !!!! Ja jos vähänkin alkaa mussuttaa leukojaan aukaisen takkia sen verran että aseen perä näkyy. Toimii hyvin. Mustalainen ei ole ihminen, jos pitäisi valita kumman ammun mustalaisen vai kulkukoiran niin vaaka kallistuu mustalaiseen. Yhden manne olen istunut jo pois sain neljä vuotta kun löin kuoliaaksi nyrkillä mustalaisen, oikeuskin oli minun puolella kun oli mustalaisesta kysymys. Ampua ne pitäs kaikki !

    • Autoukko

      Joo outoja ne on. Jos ne tulee näyttämään autoa, kyydissä on koko heimo ja kaikki sölkkää suu vaahdossa ja kehuu autoa ihmeellisesti kiekuen. En kyllä ymmärrä. Luuleeko ne valkoisia ihan pöljiksi?

      • TölkkiManne

        Miksi eivät asu romaniassa ja kerää tölkkejä kuten sukulaiset?


    • pysykääkaukana

      Paljon autoja myynyt pitkän linjan automyyjä kertoi tehneensä monet kaupat vuosien varrella myös mustalaisten kanssa. Jokaisella kerralla oli kuulemma tullut jokin ongelma.

    • Autoukko

      Ja sitten vielä se että mustalaiset tekee pimeätä kauppaa. Niiltä ei pidänkenenkään ostaa yhtään mitään koska sillä tavalla tukee pimeätä kauppaa. Se on pois yhteisestä hyvästä.

      Jos mustalainen on rekisteröitynyt yrittäjäksi ja selvästi synnyttää liikevaihtoa, se on merkki siitä että hän ehkä pyörittää ainakin osittain laillisesti bisnestä. Siltä ehkä uskaltaa ostaa

      • pysykääkaukana

        "Pimeän kaupan" tekeminen ei minua haittaa. Suomen veroaste on jo maailman korkein, joten veronmaksuhalukkuus ei ole kovin korkea.

        Ongelma on se, että mustalaiset jättävät useimmiten perusasiatkin hoitamatta. Autot ovat ties kenen "ruotsinserkun" nimissä, verot, vakuutukset ja pysäköintisakot maksamatta ja kaikkea muuta. Sitten tullaan vielä koko suvun voimin valittamaan ja vaatimaan korjausta, hinnanalennusta, kaupanpurkua, vaihtoa toiseen autoon, bensaa huoltoasemalta tai uusia renkaita.


    • TöihinJobbariSiitä

      Jobbarilla puristi heimohame nivusia.....Tai sitten siellä oli gigantin väritelkkari joka oli haettu "tarjouksesta" ota ,äläkä maksa liikaa....

    • kyllakylla100

      Katselin tuossa kesällä ravintolan terassilla kun romaani tilasi 20 valkovenäläistä ja yllättäen maksoi ne käteisellä. Kun lähti baaritiskiltä juomien kanssa niin kääntyi takaisin baarimikon puoleen ja väitti, että näidenhän piti on mustaryssää ..., no baarimikko ei tästä onneksi häkeltynyt vaan sanoi, että sait juuri sitä mitä tilasit...
      Kyllä näillä veijareilla on aina jälkilypsy mielessä...

      • Anonyymi

        Romaani :"""DD ei kukaan voi olla noin tyhmä!!


    • oksa.ukot

      mannet menee "puihin" .

    • eihänsiuloohiiliitääl

      No kuule , millä oikeen myyt , mie oon tosi ostaja , vähemmistö-pelle huutaa , ja jos puhelimessa kaupat sovit , ei tuu hakeen , ihan joutosakkia , menisivät pellolle laulelemaan , jänis istui maassa tork....... ja sitä rataa.

    • pussi.pöksyt

      Eikö ne ole vielä "kotoutuneet" suomeen ??

    • Anonyymi

      Valto alkaa aina, siis aina kaupan jälkeen vinkuun jostain ja vaatiin rahaa takaisin hyvityksenä, muista tämä, kauppa ei koskaan heidän kanssaan jää siihen kun nimet on paperissa ja lähdetään, aina tulee mm. että nyt meni sitä ja tätä rikki , vaimo viimeisillään jäätiin tielle , ja olen täällä kilpisjärvellä ja maksa tuo niin jätän asian tähän ym. jne.

      • Anonyymi

        Hulmuhelma lakerihousulle kun myyt niin eroon pääset sen rutinoista vasta kun sen nokanpäällä on muutama kuutio multaa. Eli kun ahdistelu alkaa niin toimi nopeasti ,paras kaale on kuollut kaale no senhän me kaikki jo tiedämme, kunhan vähän hassuttelin


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe