Miten saada seksiseuraa

miehestä

Miten tällainen ujo tyttö saisi seksiseuraa (kenties myöhemmin muutakin) miehestä? Haluaisin edes eroottista läheisyyttä mukavan miehen kanssa silloin tällöin, kun kuolen yksinäisyyteen. Minulla ei ole kokemusta miehistä, ja toivoisin että mukava mies opettaisi minulle kaiken seksistä ja pitäisi muutenkin lähellä ja hyvänä.
Olen hiljainen ja ujo, en mikään missi, mutta ihan kivannäköinen nuori nainen. Kärsin yksinäisyydestä ja miehen läheisyyden ja seksinkin puutteesta. Ravintoloihin en mene ja muualla ei miehiä tapaa. Haaveilen seksistä, saman peiton alla kainalossa olosta ja suutelusta mukavan miehen kanssa joka pitäisi hyvänä ja hyväksyisi.

62

20092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tai vieläkin helpommin. Jopa minä pystyisin tuohon, jos olisin lähistöllä, tyhmemmistä, pahemmista ja rumemmista tyypeistä puhumattakaan. Useimmat miehet eivät pitäisi ajatusta lainkaan vastenmielisenä, pikemminkin kiihottavana. Taidat vaan olla toiselta puolelta Suomea. Tarvitsisit tietysti hellän ja huomaavaisen rakastajan, joka osaa arvostaa sinua sellaisena kuin olet. No, turha kai haaveilla, kun kumminkin olet jostain kaukaa. Muuten olisin mielelläni pitänyt sinua todella hyvänä.

    • Ujo tyttönen 83

      Itse toimin opiskeluaikoina seuraavalla tavalla:

      Laitoin nettiin ilmoituksen, en mitään seksinhakuilmoitusta, vaan sellaisen vähän epämääräisen ilmoituksen deitti.nettiin, jossa kerroin hakevani: "kaveriseuraa leffaan, lenkille ja ehkä johonkin muuhunkin". En laittanut ilmoitukseen omaa kuvaani, mutta kerroin vähän itsestäni ja elämäntilanteestani.

      Alun viestiryöpyn jälkeen sain ehkä sen 10-20 viestiä viikossa, joista asiallisia oli ehkä se 2-5. Vastasin minua kiinnostaville miehille ja keskustelin mesen ja sähköpostin välityksellä vähän yli 10:nen minua kiinnostavan miehen kanssa melkein kuukauden ajan, ja tuona aikana suurin osa miehistä putosi pois joko omasta halustaan, tai sitten minä tulin siihen tulokseen että he eivät olleet minulle sopivia. Näin sain karsittua jo ennen tapaamista pois ne kaikkein surkeimmat/pervoimmat yms. tapaukset. Toki aikaa siihen kului, mutta koska olin tuolloin melko ujo, niin eipä minulla paljon muitakaan vaihtoehtoja ollut. Pitkän kirjoittelun jälkeen oli myös helpompi tavata miehiä, sillä he eivät enää tuntuneet niin tuntemattomilta kuin aiemmin ja sitä tiesi suunnilleen millainen mies oli kyseessä.

      Tämän jälkeen sovin tapaamiset viiden miehen kanssa, joista pari paljastui minulle täysin sopimattomiksi, yksi katosi kokonaan tapaamisemme jälkeen, mutta yhden kanssa tunsimme jonkinlaista yhteenkuuluvuuden tunnetta ja aloitimme "ystävyytemme". Aluksi kävimme yhdessä lenkillä, leffassa ja teimme muutakin sellaista mitä kaverit tekevät yhdessä. Jossain vaiheessa mies sitten alkoi kysellä että millä mielin olin oikein liikenteessä ja kerroin sitten että voisin myös jonkinlaista seurustelua harkita, mutta en mitään vakavaa ja mies ymmärsi täysin. Tämän jälkeen aloimme sitten harrastamaan seksiä melko säännöllisesti ja saimme jopa sovittua jonkinlaiset säännötkin suhteellemme. Meillä oli kuitenkin paljon muutakin kuin pelkkää seksiä yhdessä, joten joku voisi kutsua suhdettamme parisuhteeksi, mutta kummankaan mielestä se ei sitä ollut, sillä seksi oli käytännössä se ainoa asia miksi viihdyimme yhdessä. Jatkoimme tätä "suhdettamme" melkein 2 vuoden ajan, kunnes mies löysi itselleen tyttöystävän.

      Aluksi seksi ei ehkä ollut sitä parasta, mutta kyllä se kehittyi siinä ajan myötä erittäin nautinnolliseksi, kun saimme selville mistä toinen pitää ja opimme ottamaan toisen halut paremmin huomioon. Mies ei ollut myöskään kovin iso kaluinen, mutta kyllä hän minulle riitti ja jos olisin alkanut jo alusta asti miestä metsästämään pelkän kalun koon perusteella, en varmastikaan olisi saanut niin hyvää ja kilttiä miestä seksisuhteeseen. Kyllähän noita kuvia isoista kaluista tuli sähköpostiin, mutta en minä niihin viitsinyt vastailla.

      Näin jälkeenpäin ajateltuna käytin kyllä tuohon seksisuhteeseen pääsemiseen hirveän paljon aikaa ja nykyään varmaan löytäisin seksisuhteeseen sopivan hyvän miehen pelkästään baarissa käymällä ja siellä olevia miehiä katsomalla. Mutta tuolloin parikymppiseinä tytön hupakkona minulla ei ollut tätä samaa kokemusta miehistä ja ennen kaikkea tätä samaa itsevarmuutta.

      • Rohkeutta!

        Tämä viesti on todella hyvä - laita asiallinen viesti nettiin - niin voit rauhassa tsekata itsellesi parhaimmalle tuntuvat akanoitten seasta. Omien muniensa kuvien lähettäjät anna olla omissa oloissaan.
        Löydät varmasti jonkun kivan, hellän ja kunnollisen miehen, jolta saat lämpöä ja läheisyyttä.

        Rohkeutta ja tsemppiä sinulle:)


      • 82-sulle:

        Mutta tuolloin parikymppiseinä tytön hupakkona minulla ei ollut tätä samaa kokemusta miehistä ja ennen kaikkea tätä samaa itsevarmuutta

        Oi joi 83.. et sä kovin vanhempi ole.. tamma.


      • Rohkeutta! kirjoitti:

        Tämä viesti on todella hyvä - laita asiallinen viesti nettiin - niin voit rauhassa tsekata itsellesi parhaimmalle tuntuvat akanoitten seasta. Omien muniensa kuvien lähettäjät anna olla omissa oloissaan.
        Löydät varmasti jonkun kivan, hellän ja kunnollisen miehen, jolta saat lämpöä ja läheisyyttä.

        Rohkeutta ja tsemppiä sinulle:)

        Miehet tykkää kauniista naisista ja mihet tykkää myös iha saatanasti seksikkäistä naisista kokemusta on koska itekki oon huomannu sen ja myös itekki tykkään niistä


      • Tupu
        Rohkeutta! kirjoitti:

        Tämä viesti on todella hyvä - laita asiallinen viesti nettiin - niin voit rauhassa tsekata itsellesi parhaimmalle tuntuvat akanoitten seasta. Omien muniensa kuvien lähettäjät anna olla omissa oloissaan.
        Löydät varmasti jonkun kivan, hellän ja kunnollisen miehen, jolta saat lämpöä ja läheisyyttä.

        Rohkeutta ja tsemppiä sinulle:)

        Miehet tulkaa ja naikaa mua


    • uyhrgtefr

      Netistä varmasti löytyy, eikä ehdokkaista ole pulaa. Muista kuitenkin karsia sekopäät pois...

    • Oi, sinun täytyy pitää vain silmäsi avoinna.. Varmasti löytyy sinulle joku mukava mies, joka tarjoaa sinulle läheisyyttä ja seuraa.
      Jos olisi mahdollista, niin tekisin itse niin..

      • Ei voi mitään

        No aika pieni mahdollisuus siinä on että kukaan mies naista tulee kadulta poimimaan, ja vaikka sattuisikin mies kohdalle, niin millä todennäköisyydellä hän on edes vähänkään sopiva naiselle? Harva normaali mies lähestyy kadulla/pysäkillä/yms. arkisessa paikassa täysin tuntematonta naista, yleensä asialla ovat pelimiehet tai alkoholistit/narkkarit jotka noin tekee.

        Paljon parempiin tuloksiin miesten suhteen pääsee olemalla itse aktiivinen toimija, mutta koska aloittaja on ujohko, niin suora lähestyminen baarissa, tai edes siellä kuuluisalla bussipysäkillä ei varmaankaan tule kysymykseen, niin silloin jäljellä jää ainoastaan tuo netti, jossa ujokin ihminen voi tutustua tuntemattomiin ihmisiin, aluksi viestejä vaihtamalla ja sitten kun uskallusta on tarpeeksi, niin voi noita miehiä tavatakin. Toki omat riskinsä se on siinäkin ja pitkä viestittely johtaa yleensä siihen haavekuvien rakenteluun, mutta parempi se on se pieni riski ottaa, kuin jäädä sinne neljän seinän sisälle sitä "herra oikeaa" odottelemaan.


      • Normaali mies.
        Ei voi mitään kirjoitti:

        No aika pieni mahdollisuus siinä on että kukaan mies naista tulee kadulta poimimaan, ja vaikka sattuisikin mies kohdalle, niin millä todennäköisyydellä hän on edes vähänkään sopiva naiselle? Harva normaali mies lähestyy kadulla/pysäkillä/yms. arkisessa paikassa täysin tuntematonta naista, yleensä asialla ovat pelimiehet tai alkoholistit/narkkarit jotka noin tekee.

        Paljon parempiin tuloksiin miesten suhteen pääsee olemalla itse aktiivinen toimija, mutta koska aloittaja on ujohko, niin suora lähestyminen baarissa, tai edes siellä kuuluisalla bussipysäkillä ei varmaankaan tule kysymykseen, niin silloin jäljellä jää ainoastaan tuo netti, jossa ujokin ihminen voi tutustua tuntemattomiin ihmisiin, aluksi viestejä vaihtamalla ja sitten kun uskallusta on tarpeeksi, niin voi noita miehiä tavatakin. Toki omat riskinsä se on siinäkin ja pitkä viestittely johtaa yleensä siihen haavekuvien rakenteluun, mutta parempi se on se pieni riski ottaa, kuin jäädä sinne neljän seinän sisälle sitä "herra oikeaa" odottelemaan.

        "Harva normaali mies lähestyy kadulla/pysäkillä/yms. arkisessa paikassa täysin tuntematonta naista, yleensä asialla ovat pelimiehet tai alkoholistit/narkkarit jotka noin tekee."

        Normaali mies tietää että syyllistyy seksuaaliseen häirintään, jos lähestyy naista silloin kun nainen ei tätä halua. Normaalin miehen täytyy tietää mitä nainen ajattelee, jos ei tähän pysty, ei ole normaali.


    • muio

      Laita ilmoitus kaikkiin mahdollisiin nettideitteihin ja kerro etsiväsi seksiseuraa. Veikkaan, että saat yli 1000 yhteydenottoa muutamassa kuukaudessa. Niistä on sitten helppo valita se kiinnostavin ;)

      • g-mailo

        Toi pitää paikkansa. Aivan varmasti saat vähintään satoja tarjouksia, varsinkin, jos vielä mainitset olevasi ujo nainen :)


      • ei ainakaan suoraan

        No ei todellakaan kannata laittaa selvää seksinhaku ilmoitusta, et saa viestejä kuin noilta pervoilta ja vanhoilta ukkeleilta.

        Parempi laittaa jokin noihin ujoihin miehiin vetoava ilmoitus, jossa kerrot etsiväsi kaveria tai vastaavaa. Parempi varmaan etsiä sitä omankaltaista seuraa netistä, jos jonkin pervon/playerin netistä itsellesi seksiseuraksi hommaat, niin ei siitä mitään muuta kuin huonoa seuraa.


      • 5§9

        "1000 yhteydenottoa muutamassa kuukaudessa" - helpostikin. Itse sain viikonlopun aikana alun kolmattasataa vastausta ilmoitukseeni Iskurista. :p Sitten piti jo poistaa ilmoitus, kun alkoi olla jo hieman liikaa karsittavaa... :)


    • jankaa1

      Minä joskus kokeilin tuota "tartu hetkeen menetelmää".. Jos jossain näin mielenkiintoisen näköisen ihmisen, niin jos jokin hyvä tilaisuus avautui, niin menin juttelee.. Menestys ei ollut kaksinen. :D Lienekkö ollut mainitsemasi syyt, ettei oikein natsannut. SUomalainen on niin sisäänpäin kääntynyt luonne, näin yleisesti ottaen, ettei tuntemattoman kanssa oikein aleta juttusille, ellei olla päissään baaris tms. Eipä siinä mitään, saivathan ihmettelemisen aihetta. En tiedä mihinkä kategoriaan minut laitettiin kyseisillä kerroilla?

      • joskus_näinkin

        Kyllä tuo joskus toimii - ainakin minun kohdallani! Muutaman kerran on ihan tuntematon tullut sanalle; olen ollut erittäin positiivisesti yllättynyt ja kiinnostunut tyypistä enemmän, kuin jos olisi lähestynyt ns tavallisia reittejä pitkin. Eihän se nyt aina kahvikupposta pitemmälle poikinut mutta päädyinpä yhden kanssa avioliittoon asti. Ja myöhemmin eroonkin mutta se on toinen juttu se.


      • .................

        Syy on siinä että olet mies ja jos olet sinkkumiehenä naisesta kiinnostunut olet ällöttävä pervo (olettaen ettet ole sitä 2% riittävän komea ja riittävän luonteva mies joka osaa miellyttää naisia luonnostaan).

        Nainen saa miestä silloin kun alkaa sitä haluamaan oikeasti, naisille ilmeisesti on välillä vaan haluta sitä mikä on tarjolla kunhan vaan kysyy.

        Mies saa naista joko osaamalla (kukaan joka osaa ei tarvi kysellä tai keskustella tälläisillä palstoilla) tai vaihtoehtoisesti silloin kun arpa syystä tai toisesta lankeaa juuri hänelle. Tosin rahakin löytää tien perille.


    • 10

      jos ei halua miestä kantsii kahtoo ilmaisia seksivideoita.

    • 8o,7im6njuhybgrev

      No ei tuohon kovin suurta kekseliäisyyttä tarvittane. Melkein jokainen nainen saa halutessaan seksiseuraa melkein mistä tahansa.

      • JaanaP.

        Joo, mutta se pointti onkin saada hyvää seksiseuraa.

        Noita kusipäitä ja muita ongelmatapauksia saa jokainen nainen vältellä aina joka tilanteessa, mutta vaatii taitoa saada seksisuhdetta tai edes sitä lyhytaikaisempaa seksiseuraa hyvistä miehistä. Ujoa/arkaa naista voidaan ns. panna halvalla ja hänen tunteillaan on helppo leikkiä, joten riskit ovat suuremmat kuin ns. normaalin naisen suhteen.

        Itsekin olen tuon nettideittailun kannalla, ainakin noiden ujojen naisten suhteen, sillä sen avulla on helpompi tutustua miehiin ja etsiä itselleen sopivaa seksiseuraa. Kun taas baareissa käymällä ujo nainen päätyy juuri noiden hyväksikäyttäjien ja muiden sikojen seksileluksi. Netistä voi taas löytyä ujollekin sitä hyvää ja pidempiaikaistakin seksiseuraa, kunhan vain jaksaa kirjoitella.


      • beffv
        JaanaP. kirjoitti:

        Joo, mutta se pointti onkin saada hyvää seksiseuraa.

        Noita kusipäitä ja muita ongelmatapauksia saa jokainen nainen vältellä aina joka tilanteessa, mutta vaatii taitoa saada seksisuhdetta tai edes sitä lyhytaikaisempaa seksiseuraa hyvistä miehistä. Ujoa/arkaa naista voidaan ns. panna halvalla ja hänen tunteillaan on helppo leikkiä, joten riskit ovat suuremmat kuin ns. normaalin naisen suhteen.

        Itsekin olen tuon nettideittailun kannalla, ainakin noiden ujojen naisten suhteen, sillä sen avulla on helpompi tutustua miehiin ja etsiä itselleen sopivaa seksiseuraa. Kun taas baareissa käymällä ujo nainen päätyy juuri noiden hyväksikäyttäjien ja muiden sikojen seksileluksi. Netistä voi taas löytyä ujollekin sitä hyvää ja pidempiaikaistakin seksiseuraa, kunhan vain jaksaa kirjoitella.

        Oot kyl oikeassa. Toisaalta kovinkaan moni ns. "hyvistä miehistä" ei harrasta satunnaista seksiä, kuten ei kovin moni "hyvistä naisistakaan", että jos satunnaista seksiä haluaa, joutuu tekemään kompromissejä....


    • Ukko vaan

      Esim. iskuriin (www.iskuri.net) tai cityn deittiin (www.city.fi)
      tai seksiseuraa.com

    • Ja näin miehenä tuo kysymys on vielä tuhat kertaa vaikeampi... Hakee nainen sitten mitä tahansa seuraa seuranhakupalstoilla, aina riittää tarjokkaita.

      Mutta ollapa tavallisen näköinen mies, joka ei ole aina suuna päänä vaan tahtoisi löytää sivistyneellä tavalla kaltaistaan mukavaa ja kilttiä naisseuraa... Harvemmin tulee isommin vastauksia deitti-ilmoituksiin, baarien ilmapiiri on aivan liian masentava ja kadulla on vaikea saada edes katsekontaktia aikaiseksi vaikka kuinka yrittää.

      Siispä viestiketjun aloittaja tai kuka tahansa muukin nainen, joka tahdot kaveria, seksikaveria, poikaystävää - mitä tahansa mukavaa ja mutkatonta kontaktia kahden ihmisen välillä - täällä ollaan ja odotellaan. Todennäköisesti maailman tappiin mutta prove me wrong ;)

    • liian kiltti

      Missäpäin ujo neitonen mahtaa asustella? Minua kiinnostasi ottaa yhteyttä sinuun, mennään vaikka kahville, jos et asu liian kaukana! =)

    • tomppajjj

      täältä saa penistä vaikka heti,jos antaisit numerosi voisin soittaaa..(:

    • RJ

      Kuulostaa tutulta, paitsi että olen mies ja hain oikeesti tositarkoituksella vajaa vuosi sitten naisseuraa netin välityksellä ja muutamat treffit tulikin sovittua. Kaikki 3 olivat ihan mukavia ja meillä synkkas hyvin ja sit piti valita, et kenen kans alkais vakavempaan ja viimeisin oli valinta. No alkuun meni kivasti muutama tapaaminen eli katseltiin leffoja, käytiin lenkillä, syömässä ulkona, mut sit molempia alko mietityttää, et miten ei tunnu yhtään miltään mikään muu kuin seksi ja niinpä sovimme, et niin kauan kuin jompikumpi löytää "oikean", niin jatkamme seksikumppaneina. No sit löysin sen "oikean" ja sen jälkeenkin on harmittanut, et se seksi/rakastelu oli parempaa, mut minkäs teet :) eli vinkkinä annan näin reilu kolmekymppisenä, et kannattaa lähteä kaveri/seurustelupohjalta liikkeelle ja katsoa rauhassa mihin se edistyy ja jos rakastelu seuraa haluaa, niin mikäs sen parempaa kuin kaveri, jonka tuntee ja nauttii hänen seurastaan :)

    • j.j ehto

      naisen eli sinun kanssa tekisin miten saisimme toisiimme yhteyden t.j

    • hei
      mistäpäin olet itselläni on samatilanne haluaisin löytää jonkun mukavan naisen kenen kanssa vaitaa ajatuksia pitää hyvänä ja vietää aikaa ja antaa hellyytä

    • toinen ohjeistaja

      - Tissit
      - Pillu
      - Pulssi

      • hki00140

        Mä luulen, että noita samoja haasteita on niin miehillä, kuin naisillakin. Itse olen suhteellisen sosialinen ja itsevarma mies. Pääsen helposti naisten kanssa keskustelemaan. Mutta jos olisin äärettömän ujo, tilanne muuttuisi heti.
        En voi kuvitella ujon naisen menevän silmät hehkuen miehelle juttelemaan edes muutaman aperatiivin jälkeen. Se saattaa olla hänelle erittäin ahdistavaa ja vaikeaa. Voin vain kuvitella, että tilanne on varmasti inhoittava.
        Näissä viesteissä helposti kirjoitetaan, miten helppoa naiselle on saada itsellen seuraa. Mä en allekirjoita tuota. Periaatteessa varmasti juu, mutta käytäntö näyttää olevan ihan toisenlainen.
        Nainen tarvitsee varmasti suurempaa rohkeutta, jos hän tekee aloitteen. Miehet on tottunut saamaan pakit ja sen ottaa usein jo ihan huumorilla, mutta ujo, herkkä nainen ei siitä tilanteesta taatusti huvitu yhtään.

        Toivottavasti löydät itsellesi hakemaasi seuraa.


    • maistuis mullekin.

      vaaatimattomia mutta kauniita seksikkäitä naisia paljonkin maassamme. tää oli kerta eka jonka kuulin.

    • :(

      Mie panisin jos saisin joltai.

    • 7+13

      Älä rupee lutkaks.

    • tämä tarttui silmääni!haluaisin opettaa kaiken mitä tiedän ja osaan!näin lyhyesti!otathan yhteyttä?

    • joppeluupala

      Pistä viesti iskuriin.

      Saat noin 100 vastausta viikossa. Siellä kun XXX typyilläkin on mies vaatimukset luokkaa..

      - hyvä kroppa
      - itsestään huolta pitävä
      - huumorintajuinen
      - menevä
      - tummat hiukset

      • joppeluupala

        Unohtu

        - hyvin varustettu


    • Janne J. 33.

      "Nainen saa miestä silloin kun alkaa sitä haluamaan oikeasti, naisille ilmeisesti on välillä vaan haluta sitä mikä on tarjolla kunhan vaan kysyy.
      Mies saa naista joko osaamalla (kukaan joka osaa ei tarvi kysellä tai keskustella tälläisillä palstoilla) tai vaihtoehtoisesti silloin kun arpa syystä tai toisesta lankeaa juuri hänelle. Tosin rahakin löytää tien perille. "


      EI pidä paikkaansa. Olet liian ylimielinen mutta et näe tosiasioita, nimittäin kaikki miehet eivät anna naisten olla noin ylimielisiä. Ette ole sen parempia kuin me miehetkään, ette todellakaan.
      Ei munkaan tarvi olla kropaltani mikään hoikka vaikka joku iskuri niin sanookin kaikkien kautta, sitäpaitsi moni nainen tykkää riskimmistä ukoista joilla on hartioita, kuikeloita varmasti löytyy joka suunnalta, etenkin nuorisosta.

      Ja miehen ei tarvi "Osata" mitään koska ei naisenkaan. Katos kun jutun juju piilee siinä että te muijat olette ujompia kuin me miehet, teillä ei ole testosteronia, sen takia valtaosa on niin ujoa ja odottelee vaan että äijä tulee ja tarjoaa kaiken.
      Tarvitsetteko esittelypuheenkin, eli paljonko löytyy varakkuutta? Miksen minä kysy sitä teiltä tai muut? Eikö pääasia luulisi teillekin olevan jokin muu kuin raha? En itse ainakaan kuulu niin hölmöihin jotka eksyy näiden rahan perässä juoksevien bimbojen ääreen, sen näkee ja haistaa. Idiootit on niitä.

      Ja miksipä ei tämänkin palstan kautta voisi hakea seuraa?
      Ainakin kovin moni nainen tuntuu hakevat ja te haukutte sioiksi miehiä jotka luonnollisesti kiinnostuvat naisen ulkonäöstä ja sanoo sen suoraan teille niin mitä vittua te luulette jos mä nyt rupean esittämään jotain muuta mitä mä olen.. lässytän ja inisen kuin romantikko mutta kuitenkin menen suoraan asiaan kun olette tarpeeksi pitkään uskotelleet itellenne etten ole sika.

      Kyllä se on ihan itsestäänselvä että sikoja miehet on kaikki. Se joka ei tissejänne ja pilluanne himoitse, ei ole mies eikä mikään.

      baarista nyt ei juuri muuta seuraa löydä kuin suurimmaksi osaksi juopuneita akkoja tai ylimielisiä vittupäitä jotka esittää jotain prinsessaa ja vaatii vaan ihan vittuillakseen mieheltä mitä ikinä keksii. Miehen pitäisi keksiä joku sankaritarina ja tehdä sitä ja tätä saadakseen pissaliisan huomion... sitten kun joku tarpeeksi pitkään jaksaa yrittää vongata niin tälle pissaliisa ehkä antaa. Mitä nuorempi hupakko, sitä varmemmin näin käy.
      Eli jos jaksat yrittää kaikkesi näiden ylimielisten hempukoiden eteen, niin voit onnistuakin, mutta arvaapas mitä ? Se ei kannata, koska muijan tarkoitus on baarissa vaan vittuilla sinulle, mitä enemmän kestät sitä, niin sen paremmin sulla käy flaksi.

      Se on nähty. Miksi pitäisi antaa muijan olla noin ylimielinen, niin nirso ja vittumainen? Näillä baarimuijilla on tietty tyyli nimittäin, ne laskee oikein pisteitä... ne haluaa täydellisen. Ei kukaan voi olla täydellinen! Mikä vittu pitää naisen olla että sille sopii vain just se täydellinen? Miksei meille saa sitten olla, meillekö pitäisi sopia kaikki? Nainen kuin nainen? hahah.

      Helpommalla pääsette pojat, kun otatte ylimielistä muijaa napakan otteen kädestä ja viette mukananne jos ei muuten ala kohteliaasti lähtemään. Nehän haluaa kunnon toimintaa :)

      Mukavammat muijat voi löytää muualtakin.

      • Janne.

        "Nainen tarvitsee varmasti suurempaa rohkeutta, jos hän tekee aloitteen. Miehet on tottunut saamaan pakit ja sen ottaa usein jo ihan huumorilla, mutta ujo, herkkä nainen ei siitä tilanteesta taatusti huvitu yhtään."


        Itse otan pakit loukkaavana. Lapsellinen muija antaa pakit. Lapsellisuus ja ylimielisyys paistaa läpi jo meikkavissa murkkuikäisissä likoissa ja se luonne pysyy se kusipäisyys pitkään kunnes meikit ei enää auta vaan kurppanaama näkyy ja pysyy.
        Näitä nirppanokkia riittää baareissa, siitä voitte olla varmat. Jos omaat vähän fläsää niin vihjaileva vittuilu on ylimielisen muijan yleisin tyyli. Se tekee sen siksi koska se luulee että sillä on "parempaankin" mahiksia.

        Paras tapa ja kosto tällaiselle "prinsessalle" on jäädä häiritsemään sitä ja odottaa kunnes joku tulee auttamaan niin pääsee vetämään turpaan :)

        Niin että ottakaa tästä opiksi.. kaikki ei ota pakkeja niin huumorimielellä varsinkaan, kun tietää että ylimielinen pissis niitä vaan jakelee ikäänkuin sille miehet ovat pelkkiä pelikortteja.


    • nervosa

      Mä olen kiltti.Niin pehmeä,että loukkaannun terävistä ihmisistä.En kestä kaksimielisiä enkä mopottavia juttuja vaan kiveydyn sisältä silloin.Paras hyökkäys on ystävällisyys.
      Toimin rakkaudesta mutta seksiviettini on magnaa ja eximiaa ja laudaturia.
      Ota pois.Se on sun.Koko paketti eli mies joka on Hän.I don't care but I care enough not to care at all.

    • autofanittaja

      Moikka. Jos olet vielä miestä etsimässä yksinäisyyteen ja seksiin. Täällä olisi mukava ja aika kokenut 27 v mies. 180/85. Pistä viestiä mulle niin jutellaan lisää ja toivottavasti jossain vaiheessa tavataan. [email protected]

      • laitatko?

        miten nuo mulkun mitat, laitatko nekin?


      • laitatko? kirjoitti:

        miten nuo mulkun mitat, laitatko nekin?

        17 cm x 4,5 cm kovana. Voitko sä kertoa itsestäsi enemmän. ikä, Rinnat, hiukset, silmät, pituus, jne. Voit kirjoittaa suoraan mun sähköpostiin [email protected]

        Olen vaihtanut käyttäjätunnustani. Olin ennen autofanittaja


    • tasa-arpoja

      Mene juttelemaan. Mitä tahansa. Miehet kun on tottuneet siihen kipsiin mihin joutuu kun ihastuu johonkuhun ja sitten tuntuu että on pakko mennä tekemään tuttavuutta ettei elämä valu ohi, vaikka kuinka ujostuttaa, niin me ymmärretään sitä että lähestyessä toista iskumielessä niin ne jutut eivät ole kaikkein parhaita eikä olemus itsevarmimmillaan.
      Jos menet juttelemaan kelle tahansa jätkälle niin se muistaa ne omat kokemuksensa ja mitä todennäköisimmin on kohteliaasti huomaamatta sun hermostuneisuutta ja on takaisin ystävällinen.

      Sitten jos teillä synkkaa niin siitä on helppo edetä.

      Miehet eivät harrasta sellaista pissiksiltä tuttua iskemään tai muuten vain juttelemaan tulevien ihmisten nöyryyttämistä tai vittuilua.

      Minä ainakin olen ystävällinen oli lähestyjä sitten sopiva tai ei. Haluan tehdä tilanteen toiselle helpoksi ja miellyttäväksi.
      Tekisivätpä tytötkin niin. Ja olisipa vastakkaisen sukupuolen lähestyminen 50/50 tasa-arvoista puuhaa vihdoinkin.

      Kannustan kaikkia tyttöjä lähestymään poikia/miehiä iskemismielessä helpommin ja useammin. Tai vaikka ilman taka-ajatuksia.

    • Jos olet vielä etsimässä seksiä tai vain kaveria miehestä niin kiinnostaisiko sinua tutustua 27 v 180 cm, 85 kg hetero mieheen?
      Jos vastauksesi on kyllä niin lähetä minulle sähköpostia [email protected]

    • Sinulle Ujo Tyttö.
      Olen luotettava miehekäs mies Helsingistä . Ulkoinen olemukseni on 190/90 ikäni on 55v. olen helläluotettava miehekäs mies , hellin Sinua , pidän Sinua hyvänä kaikin tavoin . Voit luottaa minuun 100% Tarkoitan mtä sanon ota pian yhteyttä
      [email protected]
      kuulumisiin Esko

    • sininen laguuni

      Hei! Sama juttu on mullakin ei mullakaan ei suurempaa kokemusta siis naisista. En tarkoita millään pahalla oisko tuo ujous mullakin ollut esteenä mutta haaveilen jos löytyy mutta katsellaan nyt et ole yksin tässä suuressa maailmassa. En ole mikään vankila kundi tai muu vastava. Toivotaan että olet vielä täällä jossain niin kirjoittaa saat.

    • LänSman
    • lk
    • oltaisko lähekkäin

      Minäkin kärsin yksinäisyydesta ja haluaisin naisen vierelleni jota sais halailla ja pussailla. olen mies 36 v satakunnasta. Onko naisia joilla samoja ajatuksia.?
      [email protected]

    • Rakkaus on ihanaa
    • Dildis

      Miten löytää hiekkaa saharasta?

    • hei katse silmiin va

      onko oikeesti tälläsii naisii, raflat ei diggaa,, onko teillä useinki koira kuljetettana, oon vhän niin päätellly.

    • Näin se käy!

      Nainen saa kyllä deittiehdokkaita millä tahansa treffipalstalla. Eli kannattanee tehdä profiili johonkin edellä mainituista deittisivustoista tai sitten vilkaista vaihtoehtoja täältä: http://www.seksiseuraa.eu/
      Jos haluaa mahdollisimman laadukasta seksiseuraa, kannattaa olla myös itse aktiivinen, eikä vain odotella ja kahlata läpi kymmeniä samanlaisia viestejä.

    • suosittelen_1
    • fgyugyuk

      Oi,kikkeli on esillä ja kohta ejukuloin.Kyllä nainen saa kikkeliä koska tahansa ,ja melkein keltä tahansa.Miehillä pimpan saanti onkin sitten vaikeampaa ,ainakin ilman rahaa.Terveisin vanha onanisti olosuhteiden pakosta.

    • outolempi8616

      hei

    • tyydytystä

      Netistä taitaa kuitenkin helpoiten löytyä, ja saa varmasti myös valita suuresta joukosta sen itseään eniten miellyttävän tapauksen. Tämä saitti on ainakin omalla kohdalla toiminut tosi hyvin --> http://www.seksikaveri.com

      Jos seksiä tekee mieli, niin kannattaa toki tehdä asialle jotain.

    • Anonyymi

      Vieläkös tytteliä seksiseuraa kiinnostaa tääl ois setä monen vuoden kokemuksella opettamas seksiin laita numeros mulle nii kerron vähä lisää

    • Anonyymi

      Oispa ihana tutustua

    • Anonyymi

      Aivan tajuttomasti katsojia sun viestillä :) ! Että näin selvää mikä elämässä ihan tärkeintä !

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4041
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3398
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2929
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2861
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2214
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2161
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2097
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1925
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1920
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1869
    Aihe