samarakas -parisuhdepeli

parisuhteen hoitaja

Onko joku kokeillut? Miten pelataan, oliko jotain hyötyä parisuhteelle? Hinta kun on aika kova (25e) korttipelistä, niin en kokeiluksikaan viitsisi ostaa.

6

3309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisin kokeillakin

Itse en ole sitä kokeillut. En edes tiennyt tuollaista peliä olevan. Kiitos tästä vinkistä. Löysin tälläisen sivun, joka kertoo tästä pelistä: http://www.vaestoliitto.fi/?x27375=356674 Oletko sen käynyt katsomassa?

• minulla on

pelin. Yksin olen siihen tutustunut. Mies ei oikein innostu.
      Tarkoitus on valita määrätty määrä kortteja eri alueilta, esittää kortissa oleva kysymys toiselle ja antaa hänen vastata siihen, sekä itsekin vastata. Niiden pohjalta on hyvä keskustella syvemminkin. Tarkoitus on, että molemmilla pelaajilla on hyvä olla ja helppo vastata. Pelissä on varmaan ideana näiden kysymysten pohjalta löytää kumppanistaan niitä hyviä puolia ja korttien avulla sanoa ne myös ääneen. Korteissa on myös tehtäviä, jotka pitäisi toteuttaa jossakin vaiheessa.

Jotkut kysymykset ovat oikein hyviä ja niistä saa ajattelemisen ja keskustelun aihetta. Tehtävä kortit ovat hiukan imeliä: "Tanssi kumppanillesi", "käykää erotiikkakaupassa yhdessä" jne.

Minulle pelin ulkonäkö oli jo hiukan liikaa. On jotenkin epämukavaa, kun pelin kannessa on iso vaalenpunainen sydän ja siinä lukee isoin kirjaimin I "sydän" samarakas. Ainakin minulle oli hyvin vaikeaa esitellä se miehelleni, joka aina nauraa ja vähättelee kaikkea parisuhde-juttuja. Samoin tekstit korteissa: "Minkälaisista suudelmista RAKKAASI pitää?" Sellainen ei vaan yksinkertaisesti toimi mieheni kanssa. Me olemme sen verran kaukana toisistamme, että kumppani-sana olisi helpompaa luettavaa kuin rakkaani.

Pelistä on varmasti hyötyä sellaiselle parille, jossa molemmat ovat valmiita yrittämään. Miehelleni tämä ei tunnut sopivan, hänestä tämä on aivan turhaa ja lapsellista.

• ap

halukas myymään pelin jos et kenties sitä käytäkään?

• minulla on
        ap kirjoitti:

halukas myymään pelin jos et kenties sitä käytäkään?

voisin kait myydäkin pelin, tosin pyydän siitä saman hinnan kuin väestöliitto sitä myy (25e) ja postiennakkomaksut päälle. Peli on avattu, mutta ei käytetty.

• ds
        minulla on kirjoitti:

voisin kait myydäkin pelin, tosin pyydän siitä saman hinnan kuin väestöliitto sitä myy (25e) ja postiennakkomaksut päälle. Peli on avattu, mutta ei käytetty.

onko tyhmempää kuultu... myisit samalla hinnalla millä saa aivan iuuden kaupasta. great!

• ap

nosto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sara ja Pyry eronneet?

Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      3235
    2. Alaston miesuimari järkytti suuresti naisuimareita Espoon Matinkylän uimahallissa

Mikä siinä miehen alastomuudessa voi olla niin järkyttävää? Lainmuutoksen jälkeen tuo on normi. https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009378839.html Pian
      Maailman menoa
      115
      960
    3. Koululaiset myyvät huumeita jopa kesken koulupäivän

Taitaa huumeidenvastainen sota olla hävitty kuten viinanvastainen kieltolain aikana, kun kerran jopa kakarat tekevät huumeilla kauppaa. https://www.i
      Maailman menoa
      149
      886
    4. Sen takia sanoin sen

Että et ottaisi itseesi kun ei ole tarkoitus sinua loukata. Me vain heijastellaan toistemme kipukohtia ja se tuntuu ikävälle.
      Ikävä
      100
      826
    5. Miten paljon vertaat itseäsi muihin?

Mä huomasin joskus vertaavani omaa elämää toisten elämiin, mutta jossain vaiheessa huomasin (konkreettisesti) ettei ne kokemukset toisen elämisen laad
      Sinkut
      241
      771
    6. Milloin mies näimme viimeksi

Ja millainen fiilis siitä jäi?
      Ikävä
      42
      759
    7. Hyvää päivää

Naiselle hyvin samanlaiselle
      Ikävä
      101
      733
    8. Nyt lopeta.. jumalauta

Ole niin hyvä. En rakasta sinua enää.
      Ikävä
      43
      716
    9. Yksi tavoite tälle vuodelle

Tulen kietomaan sinut pikkusormeni ympärille. Jos pikkusormi ei riitä, niin käytän järeämpiä keinoja. Älä koita piiloutua minulta.
      Ikävä
      44
      675
    Aihe