Ikävystykäämme, aamen!

Teotwawki

Kun juhlat nyt on juhlittu ja nuotit pantu nippuun, niin on aika ikävystyä ja haudata kaikki hauska ikävän arjen koittaessa. Kerro Teosedälle mikä on sinun paras tapasi ikävystyä. Olisiko vaikka oopperan kuunteleminen tai Oskar Merikannon laulujen kuunteleminen Ylen Ykköseltä . Miten olisivat Toivo Kuulan leadit?

63

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parhain tapa on,kun katsoo curlinkia telkkarista..Vajoon melkeen soffan väliin...:P

• joltain kanavalta. Minä pidän curlingista ja se on erityisen jännittävä peli.:-D))))))))))

• Teotwawki kirjoitti:

joltain kanavalta. Minä pidän curlingista ja se on erityisen jännittävä peli.:-D))))))))))

Sitä kattoessa loppuu koko aivotoiminta..Mitä jännää siinä on,kun harjalla huiskitaan isoa kivenmollukkaa ja ukot liukuu siinä mukana ja päästää outoja mörähdyksiä suustaan...:P

• mii-su kirjoitti:

Sitä kattoessa loppuu koko aivotoiminta..Mitä jännää siinä on,kun harjalla huiskitaan isoa kivenmollukkaa ja ukot liukuu siinä mukana ja päästää outoja mörähdyksiä suustaan...:P

syvimpään olemukseen selvästikään.:-)

• Teotwawki kirjoitti:

Kun on seurannut vaikka Uusipaavalniemeä tai viime olympialaisten kisakommentaattoreja on ihan pakko kompata mii-sua.

• lillukanvarsi
        Teotwawki kirjoitti:

joltain kanavalta. Minä pidän curlingista ja se on erityisen jännittävä peli.:-D))))))))))

katso urheilua, mutta jostain syystä tulin katsoneeksi silloin vuosi pari sitten tuota curlingia ja oli ihan mielenkiintoista...Eikös joukkueemme saanut mitalin?

• Teotwawki kirjoitti:

mä sen löydän? ;)

• lillukanvarsi kirjoitti:

katso urheilua, mutta jostain syystä tulin katsoneeksi silloin vuosi pari sitten tuota curlingia ja oli ihan mielenkiintoista...Eikös joukkueemme saanut mitalin?

ne jotain voitti...:)

• Suosittelen
        lillukanvarsi kirjoitti:

Minulla oli tilaisuus tutustua lajiin mitalin jälkeen duuniporukan tilaisuudessa Vierumäellä. Olin jengissä mukana ihan ummikkona niinkuin kaikki muutkin. Kokemus oli positiivinen. Vaikka juttu näyttää TV-ruudussa ihan hullulta touhulta, on se tosi mukava joukkuelaji jollekin poppoolle ihan rentoutumismielessä siinä missä joku muukin vastaava kuten esim. carting, tms.
        Mitali tuli kyllä suomalaisjoukkueelle ihan tosi mielessä.
        Kannattaa kokeilla.

• Suosittelen
        Suosittelen kirjoitti:

Minulla oli tilaisuus tutustua lajiin mitalin jälkeen duuniporukan tilaisuudessa Vierumäellä. Olin jengissä mukana ihan ummikkona niinkuin kaikki muutkin. Kokemus oli positiivinen. Vaikka juttu näyttää TV-ruudussa ihan hullulta touhulta, on se tosi mukava joukkuelaji jollekin poppoolle ihan rentoutumismielessä siinä missä joku muukin vastaava kuten esim. carting, tms.
        Mitali tuli kyllä suomalaisjoukkueelle ihan tosi mielessä.
        Kannattaa kokeilla.

Niin, sehän piti sanomani, että ikävystyttävää arjessa on se, ettei tuollaista curlingia ole mahdollista kokeilla tai harrastaa useammin.

• mannamia

Miksi pitkästyttää elämäänsä tarkoituksella, kyllä tämä päättyy vähemmälläkin. Oskarin soinnut ovat oivia, sanoisinko vallan viehättävän viihdyttäviä.
      Täällä palstalla alkaa usein unettamaan, krooh.

• kylläkin ikävystyttää pitkät pyhät.
        Olin toivonut tälle päivälle töitä, eipä annettu.
        Perjantaina sentään oli.
        Ja siinä se, eniten ikävystyttää pitkäperjantai.

• tarkoitus on tuottaa luovia ajatuksia.

• mannamia
        Teotwawki kirjoitti:

tarkoitus on tuottaa luovia ajatuksia.

jos se edes on tutkittua tietoa, en itse usko. Kun pitkästyminen on negatiivista, uskon, että ihminen vajoaa ajatuksettomaan puolitajuttomuuteen, jossa ihänellä on käytössään vain pakollisia elintoimintoja ylläpitävät järjestelmät.
        Tuskin siinä tilassa tulee mikään muu luotava mieleen, kuin lumenluonti.

• mannamia kirjoitti:

jos se edes on tutkittua tietoa, en itse usko. Kun pitkästyminen on negatiivista, uskon, että ihminen vajoaa ajatuksettomaan puolitajuttomuuteen, jossa ihänellä on käytössään vain pakollisia elintoimintoja ylläpitävät järjestelmät.
        Tuskin siinä tilassa tulee mikään muu luotava mieleen, kuin lumenluonti.

aikoinaan, että uuden teoksen tekemiseen tarvitaan luovaa joutilaisuutta.

• mannamia
        Teotwawki kirjoitti:

aikoinaan, että uuden teoksen tekemiseen tarvitaan luovaa joutilaisuutta.

ovat monet luovat vaalineet elämässään.

Kaksi ihan eri asiaa luova joutilaisuus ja ikävystyminen = pitkästyminen.
        Joutilaisuus joskus on jokaiselle terveellistä, ja suotavaa. Se on kuin samettia aivoille, jotka voivatkin silloin lähteä vaikka luovuuden vuoristoradalle. Taitelijalle/taitajalle varmasti ihanneolotila.

• mannamia kirjoitti:

Joutilaisuus joskus on jokaiselle terveellistä, ja suotavaa. Se on kuin samettia aivoille, jotka voivatkin silloin lähteä vaikka luovuuden vuoristoradalle. Taitelijalle/taitajalle varmasti ihanneolotila.

taiteilija, mutta en kerro minkä lajin.XD

• pohjoiskarjalaaaaan
        mannamia kirjoitti:

niin loppuu se pitkästyminen samantien.
        Tai sitten jos kaikki tulisi muutkin niin voitasi laittaa pallokrilli tulille, paistella vähän maggaraa
        ja joku joutilas voisi käydä vaikka koiran kanssa lenkillä, toinen tiskata, kolmas vääntää salaattia,
        jos joku himoitsee pyykkiä pestä niin sekin onnistuu.
        Tässä vähän kaipais myös dj:tä.. ossako kukaan soittaa vinyyleitä ?

eihän tämä ole kun mielikuvituksesta kiinni :o)

Jos tuntuu että aika käypi pitkäskäksi niin seurapelejä löytysi vino pino.

Kelan papereita pitäsi kanssa vähän katsella (ne ketkut ei vastaa puhelimeen tänään)
        ja sitten vaikka lämmitellä sauna.

Teretullooo,, varsinkin tänään kun on joutopäivä = talviloma ja sekä syntymä (oma=) ja
        nimipäivä (koiran) yhtäaikaa.. :o)))
        JA loppuviikko vappaata !

• mannamia
        pohjoiskarjalaaaaan kirjoitti:

niin loppuu se pitkästyminen samantien.
        Tai sitten jos kaikki tulisi muutkin niin voitasi laittaa pallokrilli tulille, paistella vähän maggaraa
        ja joku joutilas voisi käydä vaikka koiran kanssa lenkillä, toinen tiskata, kolmas vääntää salaattia,
        jos joku himoitsee pyykkiä pestä niin sekin onnistuu.
        Tässä vähän kaipais myös dj:tä.. ossako kukaan soittaa vinyyleitä ?

eihän tämä ole kun mielikuvituksesta kiinni :o)

Jos tuntuu että aika käypi pitkäskäksi niin seurapelejä löytysi vino pino.

Kelan papereita pitäsi kanssa vähän katsella (ne ketkut ei vastaa puhelimeen tänään)
        ja sitten vaikka lämmitellä sauna.

Teretullooo,, varsinkin tänään kun on joutopäivä = talviloma ja sekä syntymä (oma=) ja
        nimipäivä (koiran) yhtäaikaa.. :o)))
        JA loppuviikko vappaata !

ja Onnea teille kumpaisellekin kumppalille! Sinulle ja koirulillesi, liekö hän Vili vai Ville?
        Sinähän maalailit ihan kesäisen leirimaiseman maggaroineen, kaikkineen. Johan vinyylit osataan soittaa, niistä oikeat saundit lähteekin. Voitaisiin väliin kajauttaa yhteislaulutkin, osataan paljon laulunsanoja.
        Ei ehdittäisi pitkästyä.

Hienon lahjankin sait, talviloman. Aurinkoisia päiviä, muista pitää aurinkoklaseja ulkona!

• pohjoiskarjalaaaaan
        mannamia kirjoitti:

ja Onnea teille kumpaisellekin kumppalille! Sinulle ja koirulillesi, liekö hän Vili vai Ville?
        Sinähän maalailit ihan kesäisen leirimaiseman maggaroineen, kaikkineen. Johan vinyylit osataan soittaa, niistä oikeat saundit lähteekin. Voitaisiin väliin kajauttaa yhteislaulutkin, osataan paljon laulunsanoja.
        Ei ehdittäisi pitkästyä.

Hienon lahjankin sait, talviloman. Aurinkoisia päiviä, muista pitää aurinkoklaseja ulkona!

No VIilipä poika on tämä noutajai ja siskon poika on Ville :o) Siis kaikki samana päivänä !
        Kun en sotkeudu sakkolihaaan... öhöm.. niin vaan vilivilpertti pikkuinen töpselinokka
        nukkuu nenä neässä kiinni... koiran kanssa on maaliman paras paikka olla. Sängyssä meinaan ;o)))

KIITOSTA onnittelusta, ja tänne vaan vinyyleitä vinguttamaan, kuorosotakin on voitettu
        á la meidän Alangonpoika !!!

minä lähden Pohjois-Karjalaan,,,,

tään mie ossaan !! lauletaan vaan yhessä

• mannamia
        pohjoiskarjalaaaaan kirjoitti:

No VIilipä poika on tämä noutajai ja siskon poika on Ville :o) Siis kaikki samana päivänä !
        Kun en sotkeudu sakkolihaaan... öhöm.. niin vaan vilivilpertti pikkuinen töpselinokka
        nukkuu nenä neässä kiinni... koiran kanssa on maaliman paras paikka olla. Sängyssä meinaan ;o)))

KIITOSTA onnittelusta, ja tänne vaan vinyyleitä vinguttamaan, kuorosotakin on voitettu
        á la meidän Alangonpoika !!!

minä lähden Pohjois-Karjalaan,,,,

tään mie ossaan !! lauletaan vaan yhessä

onkin sitten moninkertainen juhlapäivä. Koirulit on mukavia, vieressä vetää sikeitä minullakin.

http://www.youtube.com/watch?v=wcUC9J1DYGA

• Kehitysedistys OY

ikävystyttävä sivistää ja olen valmis maksamaan siitä.

Mutta ideat, uudet aatteet ja inspiraatiot haen muualta. Sorry Teo. :(

• vaan kerro, mikä sisäinen ikävystymisesi olemus.:-)

• Heikunkeikku

Pistitpäs semmosia vaihtoehtojaa, että en voisi valita niistä ainoatakaan, jos tahtoisin ikävystyä. Kuinka osasitkaan valita Merikantoa tai Kuulaa. Ja tammikuussa olin oopperaa kuuntelemassa.

Saatan ikävystyä, jos ei keksi mitään tekemistä. Tai kovasti haluaisin jutella ja sitten, kun soitan jollekin, niin sattumalta kaikilla on muita kiireitä, enkä saa jutteluseuraa.

Ikävystyn kans aika helposti, jos oon jossakin juhlissa ja mitään ei tapahdu ja saa istua jossakin soffan reunalla kädet ristissä.

• ani harvoin, sillä saan juttuseuraa vaikka autiomaassa.:-D)))))))))))

• Yxitypy

ikävystyä, on roikkua päivä koneella, kuten olen tänään tehnyt.

• No tuo aamen otsikossa hoiteli jo sen puolen.

• julistaa asioita.

• kahjovaakutin

hirveä hinku tehdä aloituksia. Alkuun juttusi olivat ihan ok, ihan asiaakin, mutta nykyään väännät mitä vaan pysyäksesi otsikoissa. No toisaalta, olethan monitoimimies joka tietää kaiken alalta kuin alalta, että siinä mielessä.

• Tapahtumattomuus):

• tapahtumaa.:-D))))))))) Aina sitä jotain keksii.

• Teotwawki kirjoitti:

tapahtumaa.:-D))))))))) Aina sitä jotain keksii.

Mut joskus on sellanen tilanne, että olis niin seurustelun haluinen, ja yrittää tavotella kavereita ja katella tänne, olisko mitään kivaa,,, mut ei missään ketään eikä mitään.): Vähän samanlainen tilanne ku Heikullaki joskus.

• sasus kirjoitti:

Mut joskus on sellanen tilanne, että olis niin seurustelun haluinen, ja yrittää tavotella kavereita ja katella tänne, olisko mitään kivaa,,, mut ei missään ketään eikä mitään.): Vähän samanlainen tilanne ku Heikullaki joskus.

illalla minä vaihdan palstaa, kun täällä kaikki menevät nukkumaan.:-D)

• Teotwawki kirjoitti:

vie terveisiä :)

• Teotwawki kirjoitti:

Mikäs palsta se on?

• että pääsit jälleen kerran yllättämään. AAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPPPPuva.!!!!!!!!!!! XD

• vasso-Q

*Aamen (Myös Amen, hepreaksi אמן, "totisesti", "niin olkoon", "luja", "tosi", "varma", "luotettava", kreikaksi αμην, arabiaksi آمين) on heprealaisessa Raamatussa ja Koraanissa käytetty vakuutuksen osoitus. Sitä on aina käytetty juutalaisuudessa. Islamissa sana esiintyy yleensä muun muassa Koraanin aloittavan al-Fatiha -suuran päätteeksi. Kristinuskossa aamen on otettu yleiseen käyttöön rukouksen päätesanana. Sanaa voidaan kuvata suomenkielisin ilmaisuin varma, luotettava tai tapahtukoon niin.*
      Lähde wikipedia.

Ikävysty ihan keskenäsi vaan.

• musiikki ikävystytä, mutta tylsän ihmisen kanssa oleminen ja joutavien juorujen kuunteleminen on
      tosi ikävystyttävää.
      Olen minä joskus ikävystynyt seurakunnan tilaisuuksissa, mutta siitä on aikaa, ei tule toistumaan.

• minulla on, että en käy seurakunnan tilaisuuksissa.

• Teotwawki kirjoitti:

minulla on, että en käy seurakunnan tilaisuuksissa.

ole käynyt lähes kymmeneen vuoteen, mutta aikanaan oli pakko käydä.
        En koskaan ikävysty yksin ollessani, aina se vaatii jonkun ikävän ihmisen läsnäolon, silloin voi
        kyllästyä ja ikävystyä.

• Anceli kirjoitti:

ole käynyt lähes kymmeneen vuoteen, mutta aikanaan oli pakko käydä.
        En koskaan ikävysty yksin ollessani, aina se vaatii jonkun ikävän ihmisen läsnäolon, silloin voi
        kyllästyä ja ikävystyä.

voi olla? Olen joskus huomannut, että haukotusta on lähes mahdotonta estää, kun on oikein pitkästyttävässä seurassa.

• Teotwawki kirjoitti:

voi olla? Olen joskus huomannut, että haukotusta on lähes mahdotonta estää, kun on oikein pitkästyttävässä seurassa.

hauuukoootuuusss ;))
        Mites minuu nyt näin kävi ramasemaan ;))))

• Anceli kirjoitti:

hauuukoootuuusss ;))
        Mites minuu nyt näin kävi ramasemaan ;))))

ikävystyttävää seuraa? :-D))

• Teotwawki kirjoitti:

ikävystyttävää seuraa? :-D))

perinteinen iltahaukottelu, ei ollenkaan sinun syytäsi ;))

• Anceli kirjoitti:

perinteinen iltahaukottelu, ei ollenkaan sinun syytäsi ;))

ilta hämärtää ja meitä vanhoja alkaa väsyttää. Tosin ei minua kun olen illan virkku.:-)

• Adria

Kuppaaminen ja odottaminen ja se, ettei mitään tapahdu niinkun pitäisi.

• ei tapahdu niin kuin pitäisi on elämän suola.

• Adria
        Teotwawki kirjoitti:

ei tapahdu niin kuin pitäisi on elämän suola.

Just, vaan ei mulle!

• Adria kirjoitti:

Just, vaan ei mulle!

vaivu epätoivoon. Vielä on mahdollisuus ikävystyä kuoliaaksi.:-D)))))

• Kaupunkilainen

"Miten olisivat Toivo Kuulan leadit?"

Vanhana saksanlukijana en malta olla viilaamatta pilkkua. Ne eivät ole "leadeja", vaan Liedejä.

Minä olen harvoin ikävystynyt. Yleensä keksin jotain tekemistä, eilen läksin iltapäiväelokuviin. Sen jälkeen kirjoitin muutaman sähköpostin ja pelasin tietokoneella pasianssia (vaikeampaa kuin korteilla, vain joka kymmenes peli menee läpi).

• huuli pyöreänä

Ei ikävystytä mikään, mutta ärsyttää hiukan.

Olemme niin usein saaneet lukea, että olet kokenut palstakirjoittaja, niin kerrohan, miksi täällä taas on niin paljon tätä "kirjoittaja on poistanut tämän viestin". Mitä se kertoo?

Inhottaa lukea ketjua, jossa tuollaisa tulee vastaan.

• oman viestinsä milloin vai, mutta jos ylläpito sen tekee, siitä ei tule mitään ilmoitusta. Siis, jos tulee sanotuksi jotain, jonka haluaa perua, sen voi poistaa.

• Teotwawki kirjoitti:

oman viestinsä milloin vai, mutta jos ylläpito sen tekee, siitä ei tule mitään ilmoitusta. Siis, jos tulee sanotuksi jotain, jonka haluaa perua, sen voi poistaa.

mutta jos et pääse galleriaasi, et ole myöskään lukenut viestejä.

• Anceli kirjoitti:

galleria ei aukea. Palaan asiaan heti kun saan tämän järkättyä.

• -------
        Teotwawki kirjoitti:

galleria ei aukea. Palaan asiaan heti kun saan tämän järkättyä.

ken tahtoo..minulla ainakin galleria on auenut normaalisti. Oletko käynyt milloin viimeksi ateismi palstalla hattuilemassa?

• Anceli kirjoitti:

ihan normaalisti. Vastauksen kirjoittaminen vain ei onnistunut, mutta saat sen kunhan tämän galleriasivun taas pelaa normaalisti.:-) Viestisi olen lukenut, kiitos.

• ------- kirjoitti:

ken tahtoo..minulla ainakin galleria on auenut normaalisti. Oletko käynyt milloin viimeksi ateismi palstalla hattuilemassa?

itse.

• oo-o

aameneitasi hehkuttamaan ja samalla ilkut ateismista siellä palstalla. On sinulla otsaa.

• :-D)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5233
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      127
      1605
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      101
      1470
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      70
      1419
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      336
      1349
    6. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      49
      1338
    7. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      76
      1282
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      4
      1065
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      955
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      50
      948
    Aihe