MORJENS!!!
oon ostamassa superLEGGERAA koska se on niin letkee! hlauun kokemuksii? onko kevyt ajaa, veteleekä? Onko hyvät semarit ja millaset saumat tällä on? Kuuluuko tästä sellainen plispaus ääni kun oikeen kaasuttelee. Siis sellainen "wooosh pliish wooosh pliish" kun avaa "urut". He tarkoitan uruilla hormeja perässä.
niin kun en hlauu sellaista murlurkurlur ääntä kun murciealagossa on, vaan yllä kuvattua? ootteko kuulleet tällä tehtyjä RAJUJA ohituksia? siis kuuluko sillon sellainen swotlud swotlud ääni vai ihan vaan MOAAAr-BROAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR tyylinen karjunta?
Gallardon kevytversio, aka superleggera harkinnassa
5
588
Vastaukset
- Moraej
Serkkuni omistaa kyseisen vehkeen. En kuvailisi sen moottoriääntä ihan noin. Itse ajelin REVENTONILLA kun serkku pamautti ohi. se oli todella hieno ääni. kuulosti tältä: "Legs legss Wruaarleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg"
Tuo nimihän tulee nimenomaan sen erikoislaatuisesta käyntiäänestä. Paikallaan ollessaan se pitää tälläistä ääntä "kleaaaar-kleaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiir- kleeeeaaaaaaaaaaiiiiiiiiniiiiiiiiiiiiiiiiiirlllll" tossa siis kuvattua se että ekana se on tyhjäkäynnillä, sitten varovainen kaasun polkaisu ja lopuksi raivokkaampi kierrosten otto.
No se tarvii miinuksena sanoa että sisätiloissa tuoksuu mielestäni minkki. muuten varmasti hyvä auto.- aun-omist
onpa taas asiantuntijoita liikenteessä. Superleggerassa on nimenomaan vilspaava ääni jossa on havaittavissa lispitystä. Kuulostaa siis kovissa nopeuksissa tältä "Kluaaaaar whils whils kluaaaaaaaaaarooooaaaboooooaaarrlls"
Mulla on ollut kyseinen auto, joten tiedän mistä puhun. Semarit on muistaakseni yli 5000? oliko peräti yli 6000. - jlk 400
aun-omist kirjoitti:
onpa taas asiantuntijoita liikenteessä. Superleggerassa on nimenomaan vilspaava ääni jossa on havaittavissa lispitystä. Kuulostaa siis kovissa nopeuksissa tältä "Kluaaaaar whils whils kluaaaaaaaaaarooooaaaboooooaaarrlls"
Mulla on ollut kyseinen auto, joten tiedän mistä puhun. Semarit on muistaakseni yli 5000? oliko peräti yli 6000.Kyllä tämän tasoinen juttu kuuluu jonnekin muualle kuin autopalstalle, jokellellaan yms. Tuskin on edes esikoulutason älykkyyttä, jos tässä siitä voi puhuakaan......
- Settti233
jlk 400 kirjoitti:
Kyllä tämän tasoinen juttu kuuluu jonnekin muualle kuin autopalstalle, jokellellaan yms. Tuskin on edes esikoulutason älykkyyttä, jos tässä siitä voi puhuakaan......
Itseasiassa tämä on pitkästä aikaa järkevintä juttua. On todella vaikea kuvailla tekstillä autojen ääntä. tässä oma yritelmäni tuollaisen tehokkaan isomyllyisen V-myllyn ääneksi.
"skiiiiiiiiiiiiirm, SKRIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM BRRIAAAAAAAAAAAAAAR"
Tuossa on kuvattuna se kun moottorille annetaan hieman kierroksia ja sitten otetaan täyskaasukiihdytys aina rajoittimelle saakka.
- Lamboman2
Superleggerassa on kumminkin trikkinöity himphamppuri, jossa on säkäväkä pimaus!
Siitä se saundi johtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1031083