Kuka ostaa Suomeen ekan Geely S60 auton?? Kohtahan niitä saa
Eka Geely S60
4
662
Vastaukset
- ihme-
se Geely S60 on. Olen kuullut ainoastaan Volvo S60:sta
- näitä itäautoja...
Monethan näillä itäautoilla ajelee, niitä autoja tehdään vaikka missä, se Volvo nyt missään sen kummemin idässä vielä tehdä, jos semmosen ostaa. Omistushan siinä nyt siirtyi, ei tehdas... vielä. Toisin on toisilla merkeillä, joita tehdään kaikessa hiljaisuudessa Turkissa, Intiassa, Puolassa, Romaniassa jne., eikä monikaan edes tiedä, että todellisella itäautolla ajeleekin. Sitten on ne onnelliset, jotka ajelee kiinalaisista osista kootulla länsiautolla, muka "saksalainen". Toyotat tehty englannissa, ennen kukaan halunnu jotain vauxhal vivaa, mutta nyt kelpaa corolla hyvin taikka nissan englannissa tehtynä. Warren tehtaalla tehdään nykyään Ople Astraa.
- pösilöt täällä
joten BMW ja MB on itäautoja!!!Eläköön Vaukshall viva ja Morris!
- Euroopassa
Eiköhän täällä Euroopassa saada vielä pitkään ostaa noita Belgialaisia S60:siä. Kiinan tehtailla riittää markkinoita lähemmälläkin. Komponentteja niihin saattaa tulla Kiinasta jo aika piankin, jos niitä ei vielä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013