Laittaisitpa sinä mies minulle viestiä. Haluaisin kuulla susta ja tietää susta paljon enemmän. Onkohan minulla mitään mahdollisuuksia sinunlaiseesi mieheen? Jos olet yhtään innostunut asiasta ja arvaat viestin lähettäjän, niin ota yhteyttä minuun. Oikeasti.
Lomalla nähtiin ohimennen
ja töissä tänään
3
441
Vastaukset
Ihan hyvä aloitus, mutta suomessa on aika monta lomalaista ja työssä käyvää.Olet näköjään yksi tietovisan pitäjistä näillä palstoilla, mutta eihän tätä kannata tosissaan ottaa!Piristää vaan päivää tällaiset salamyhkäiset viestin laittajat:)Ja olen minäkin nähny nyt jo päättyneellä lomalla vaikka ja ketä, numeroa en oo vielä saanu..
- lisää
tunnisteita?
- joka...
piteli mulle tänä aamuna ovea auki, kun tulimme töihin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753636
- 463202
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512391Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442011- 1401769
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161595Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131471Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121289- 451214
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671130