en nyt tiedä tuliko oikeaan paikkaan, mutta kyseessä olisi suunnaton ruokahalu. onko vinkkejä miten tuota ruokahalua voisi pitää kurissa? kyseessä eivät ole vain makeiset, sillä tulee syötyä sitä sun tätä vaikka nälkä ei olisikaan... siitä on vaan tullut sellanen tapa ja tämä ikävä tapa on ruvennut näkymään jo ulkopuolellekin. kiitos jo etukäteen!
RUOKAHALU
2
433
Vastaukset
- köööl--
Hyvä keino jota itse olen käyttänyt on se että ei lopeta syömistä, vaan muuttaa sitä mitä suuhunsa laittaa..silloin kun tekee mieli jotain mussuttaa, niin ottaa jotain proteiini pitoista ja vähä hiilarista naposteltavaa, esim raejuustoa, kanaa, salaattia, vähäsokerista jogurttia, kananmunaa...periaatteella että kaikki käy paitsi ei mielellään viljatuotteet ja sokerituotteet! Ja kuinkas ollakaan kuin yllättäin ei enää tee mieli pian napostella, koska huomaat olevasi koko ajan kylläinen! Kannattaa kokeilla! Itse -6kg 2kk ja kylläinen! :D
- suklaarota
ei ole helppoa olla napostelematta.
Porkkanat,omenat,marjat ok.
Vihje.Älä vaan osta mitään hyvää kaappiin valmiiksi.Ei siis suklaata,keksejä,jäätelöä,karkkeja jne.
Porkkanaa valmiiksi paloiksi,kurkkua.
Itsellä sama kuuri edessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit422770Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116