löytyisköhän mistään harteikkaalle ihmiselle farkkutakkia?
ihan sellasta tavallista naisten mallia ja mielellään pehmee kankainen.
ei mitään nykyajan olkapäättömille teineille tarkotettuja ihme viritelmiä.
useempia kauppoja kierrelly, eikä löydy kuin miesten mallina sellasia ku haluu.
ja kaikki mitä oon löytäny on täynnä jotain vetoketjuja tai sitten ne on sellasia "rintaliivi hihoilla" malleja...
onko ainut mahollisuus löytää kirppareilta?
Farkkutakki
Nallikka100
2
587
Vastaukset
- walma1971
Hei!
H&M myymälästä / verkkokaupasta löytyy trendikäs farkkutakki (haalennuksia yms.) kokoja on ainakin 44 - 54 tai 56 asti.Takkikuva löytyy www.hm.com - shop online - BB mallisto - mantelikk
ilman kirpparikatsastusta! :)
Itse olen myös melko harteikas mimmi ja sopivia takkeja ja paitoja on aina ollut hankala löytää. Nyt olen kuitenkin löytänyt takkeja Kappahlin ja seppälän valikoimista. :) JEE!
Löysin sekä farkkutakin, että 2 nahkatakkia ja olen todella tyytyväinen ostoksiini. Lindexilläkin saattaa olla jotain kivaa mallia kanssa. :) Eikun shoppaamaan! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1145316
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2752169- 911756
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401210Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411197Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051120- 501119
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1531116- 1121069
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.821022