löytyisköhän mistään harteikkaalle ihmiselle farkkutakkia?
ihan sellasta tavallista naisten mallia ja mielellään pehmee kankainen.
ei mitään nykyajan olkapäättömille teineille tarkotettuja ihme viritelmiä.
useempia kauppoja kierrelly, eikä löydy kuin miesten mallina sellasia ku haluu.
ja kaikki mitä oon löytäny on täynnä jotain vetoketjuja tai sitten ne on sellasia "rintaliivi hihoilla" malleja...
onko ainut mahollisuus löytää kirppareilta?
Farkkutakki
Nallikka100
2
561
Vastaukset
- walma1971
Hei!
H&M myymälästä / verkkokaupasta löytyy trendikäs farkkutakki (haalennuksia yms.) kokoja on ainakin 44 - 54 tai 56 asti.Takkikuva löytyy www.hm.com - shop online - BB mallisto - mantelikk
ilman kirpparikatsastusta! :)
Itse olen myös melko harteikas mimmi ja sopivia takkeja ja paitoja on aina ollut hankala löytää. Nyt olen kuitenkin löytänyt takkeja Kappahlin ja seppälän valikoimista. :) JEE!
Löysin sekä farkkutakin, että 2 nahkatakkia ja olen todella tyytyväinen ostoksiini. Lindexilläkin saattaa olla jotain kivaa mallia kanssa. :) Eikun shoppaamaan! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1053798Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe543141- 793077
- 192945
- 282764
- 522482
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans52275- 192227
- 602138
- 592006