Oulun solariumit!

candy0603

Heipsistä!
Elikkäs olen tässä ajatellut aloittaa solariumissa käynnin ja haluaisin vähän kysellä.

Olen ajatellut sitä solarium-studio, joka on Oulussa merikoskenkadulla.
En vain tiedä yhtään että:
a) pitääkö ottaa bikinit tai jotain mukaan?
b) pitääkö varata aika?
c) miten maksuasiat?

Kaikkea muutakin saa kertoa tietty, ja kiitosta jo etukäteen!

7

6404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RindaRinda

      Mikäli et ole suuntaamassa solariumiin ihotautilääkärin suosituksesta (esimerkiksi psoriasiksen hoitoon), huomauttaisin "kaikkea muutakin" -kategoriasta, että solarium vanhentaa ihoa ja kasvattaa ihosyöpäriskiä. Mikäli kuitenkin pidät rusketuksesta esteettisesti, suosittelen itseruskettavaa solariumin sijasta.

      • Anonyymi

        Tiesithän että itseruskettava voi tukkia ihohuokosia ja täten aiheuttaa enemmän huolta kuin solarium


    • solkku

      solarium-studiossa on itsepalvelu, eli siellä ei ole henkilökuntaa paikalla. Homma toimii niin, että paikan ovessa on puhelinnumero johon soittamalla saa ovikoodin jolla pääsee sisään. Hinnasto löytyy netistä ja tietysti paikan päältä myös. Maksu tapahtuu laittamalla haluttua aikaa vastaava rahamäärä seinällä olevaan "pömpeliin" eli varaa kolikoita mukaan.

      • candy0603

        No ja sinne ei siis tarvitse mitään aikaa erikseen varata? Ja onko siellä yleensä ne suojalasit ettei itse tarvi hommata? Ja miten, ei varmaan kannata mitään meikkiä silloin olla ? Ja ihan alastikko sinne voi mennä?


      • el
        candy0603 kirjoitti:

        No ja sinne ei siis tarvitse mitään aikaa erikseen varata? Ja onko siellä yleensä ne suojalasit ettei itse tarvi hommata? Ja miten, ei varmaan kannata mitään meikkiä silloin olla ? Ja ihan alastikko sinne voi mennä?

        Ei tarvi aikaa varata, mutta jonkinlainen ns. aukioloaika on. Kato niiden nettisivuilla miten ne soittoajat menee. Siellä on sellaiset kupit, jotka laitetaan silmille suojaksi, joten itse ei tarvi hankkia mitään. Ilman meikkiä kannattaa mennä ettei tule väriläiskiä kun ruskettuu. Samoin hajuvesi voi jättää jälkiä ihoon. Itselläni oli kyllä meikkiä vähän naamalla kun kävin keskellä työpäivää, enkä viittinyt alkaa uudelleen meikkaamaan, mutta olin vain muutaman minuutin solariumissa, joten minulla ei tullut tämän suhteen ongelmaa.

        Itse olen käynyt Solarium-studiossa hallituskadulla ja siellä on erillisiä huoneita, jossa on aina yksi laite. Oven saa lukkoon eli siellä saa olla ihan rauhassa. Voi siis olla alastikkin jos haluaa. Huoneen seinällä on hyvät ohjeet siitä, miten homma toimii. Eiköhän sama päde Merikoskenkadun paikkaankin.


      • candy0603
        el kirjoitti:

        Ei tarvi aikaa varata, mutta jonkinlainen ns. aukioloaika on. Kato niiden nettisivuilla miten ne soittoajat menee. Siellä on sellaiset kupit, jotka laitetaan silmille suojaksi, joten itse ei tarvi hankkia mitään. Ilman meikkiä kannattaa mennä ettei tule väriläiskiä kun ruskettuu. Samoin hajuvesi voi jättää jälkiä ihoon. Itselläni oli kyllä meikkiä vähän naamalla kun kävin keskellä työpäivää, enkä viittinyt alkaa uudelleen meikkaamaan, mutta olin vain muutaman minuutin solariumissa, joten minulla ei tullut tämän suhteen ongelmaa.

        Itse olen käynyt Solarium-studiossa hallituskadulla ja siellä on erillisiä huoneita, jossa on aina yksi laite. Oven saa lukkoon eli siellä saa olla ihan rauhassa. Voi siis olla alastikkin jos haluaa. Huoneen seinällä on hyvät ohjeet siitä, miten homma toimii. Eiköhän sama päde Merikoskenkadun paikkaankin.

        Okei, kiitos! Tästä oli paljon apua! :)


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe