Heipsistä!
Elikkäs olen tässä ajatellut aloittaa solariumissa käynnin ja haluaisin vähän kysellä.
Olen ajatellut sitä solarium-studio, joka on Oulussa merikoskenkadulla.
En vain tiedä yhtään että:
a) pitääkö ottaa bikinit tai jotain mukaan?
b) pitääkö varata aika?
c) miten maksuasiat?
Kaikkea muutakin saa kertoa tietty, ja kiitosta jo etukäteen!
Oulun solariumit!
7
10684
Vastaukset 7
- RindaRinda
Mikäli et ole suuntaamassa solariumiin ihotautilääkärin suosituksesta (esimerkiksi psoriasiksen hoitoon), huomauttaisin "kaikkea muutakin" -kategoriasta, että solarium vanhentaa ihoa ja kasvattaa ihosyöpäriskiä. Mikäli kuitenkin pidät rusketuksesta esteettisesti, suosittelen itseruskettavaa solariumin sijasta.
- Anonyymi
Tiesithän että itseruskettava voi tukkia ihohuokosia ja täten aiheuttaa enemmän huolta kuin solarium
- solkku
solarium-studiossa on itsepalvelu, eli siellä ei ole henkilökuntaa paikalla. Homma toimii niin, että paikan ovessa on puhelinnumero johon soittamalla saa ovikoodin jolla pääsee sisään. Hinnasto löytyy netistä ja tietysti paikan päältä myös. Maksu tapahtuu laittamalla haluttua aikaa vastaava rahamäärä seinällä olevaan "pömpeliin" eli varaa kolikoita mukaan.
- candy0603
No ja sinne ei siis tarvitse mitään aikaa erikseen varata? Ja onko siellä yleensä ne suojalasit ettei itse tarvi hommata? Ja miten, ei varmaan kannata mitään meikkiä silloin olla ? Ja ihan alastikko sinne voi mennä?
- el
candy0603 kirjoitti:
No ja sinne ei siis tarvitse mitään aikaa erikseen varata? Ja onko siellä yleensä ne suojalasit ettei itse tarvi hommata? Ja miten, ei varmaan kannata mitään meikkiä silloin olla ? Ja ihan alastikko sinne voi mennä?
Ei tarvi aikaa varata, mutta jonkinlainen ns. aukioloaika on. Kato niiden nettisivuilla miten ne soittoajat menee. Siellä on sellaiset kupit, jotka laitetaan silmille suojaksi, joten itse ei tarvi hankkia mitään. Ilman meikkiä kannattaa mennä ettei tule väriläiskiä kun ruskettuu. Samoin hajuvesi voi jättää jälkiä ihoon. Itselläni oli kyllä meikkiä vähän naamalla kun kävin keskellä työpäivää, enkä viittinyt alkaa uudelleen meikkaamaan, mutta olin vain muutaman minuutin solariumissa, joten minulla ei tullut tämän suhteen ongelmaa.
Itse olen käynyt Solarium-studiossa hallituskadulla ja siellä on erillisiä huoneita, jossa on aina yksi laite. Oven saa lukkoon eli siellä saa olla ihan rauhassa. Voi siis olla alastikkin jos haluaa. Huoneen seinällä on hyvät ohjeet siitä, miten homma toimii. Eiköhän sama päde Merikoskenkadun paikkaankin. - candy0603
el kirjoitti:
Ei tarvi aikaa varata, mutta jonkinlainen ns. aukioloaika on. Kato niiden nettisivuilla miten ne soittoajat menee. Siellä on sellaiset kupit, jotka laitetaan silmille suojaksi, joten itse ei tarvi hankkia mitään. Ilman meikkiä kannattaa mennä ettei tule väriläiskiä kun ruskettuu. Samoin hajuvesi voi jättää jälkiä ihoon. Itselläni oli kyllä meikkiä vähän naamalla kun kävin keskellä työpäivää, enkä viittinyt alkaa uudelleen meikkaamaan, mutta olin vain muutaman minuutin solariumissa, joten minulla ei tullut tämän suhteen ongelmaa.
Itse olen käynyt Solarium-studiossa hallituskadulla ja siellä on erillisiä huoneita, jossa on aina yksi laite. Oven saa lukkoon eli siellä saa olla ihan rauhassa. Voi siis olla alastikkin jos haluaa. Huoneen seinällä on hyvät ohjeet siitä, miten homma toimii. Eiköhän sama päde Merikoskenkadun paikkaankin.Okei, kiitos! Tästä oli paljon apua! :)
- Anonyymi
Rusketustahan voi hankkia esimerkiksi itseruskettavilla pillereillä
Mytan:
http://hyvinvointishop.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei171244Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331161- 641140
- 871001
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.63981- 109979
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94927Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev180874- 80801
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66761- 41731
- 70616
- 57614
- 98608
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....47592- 40582
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15083568- 60534
- 51519
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi295506