Koitan päästä eroon turhan monista laitteista ja nyt siirsin joitain mp3 tiedostoja kännykkään matkamusaksi. Ongelmana on liian korkea äänentaso. Kännykässä kun on porrastettu äänitaso 0-8, ykköstasolla toistuu mp3-tiedostot minun korvilleni liian lujaa. Eikä viittis tän takia kuuroksi alkaa.
Tietäisikö joku onko olemassa sellaista ohjelmaa, jossa voisi sekä muuntaa wma-tiedoston (tai millä ne yleensä ovatkin) mp3-tiedostoksi ja samalla voisi itse säätää oletusäänitason (tässä tapauksessa alemmaksi)?
oletusäänitason alentaminen kännykkätoistoon sopivaksi
fsfs
2
240
Vastaukset
- no...
esimerkiksi audacity. Hommaat siihen myös lame -mp3 -enkooderin (helppo nakki) niin tuo muunnos onnistuu. Tason saa säädettyä joko itse mieleisekseen tai normalisointi -toiminnolla joka tekee sen automaattisesti vähän älykkäämmin.
- fsfs
Jes, sehän toimii! Mahtavaa, kiitos! Saa nyt vähän korvatkin helpotusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-719635Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain1388588Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite1056739Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1945130- 1734879
Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1043643- 1702531
- 702456
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1642363- 582192