minulla hiivatin,,,,,

mokasinko??

huono olo, nyt juuri,,,,,,,,,,, olen 50 vee sinkku, ja mulla on ollut vaki seksisuhde mieheen,olemme luvanneet toisillemme että kun sinkkuja molemmat ja meillä on kivaa ,helliä hetkiä, ollut yli vuoden,eikä vain pelkkää seksiä, vaan meillä on/oli myös hyvä ystävyys suhde, kunnes tapahtui tämä ,

sain kuulla, ei niinkään minun ystävältä naispuoliselta ,mutta moi tutulta että tämä vaki"pano" on myös käynyt hänen luonaan, eikä vain kerran, ja sitten minä tätä kysymään tältä mieheltä hän toki kielsi kaiken moneen kertaan,mutta mulla oli paha olo tullakseni tässä ystävyydessä loukatuksi, olis vaikka myöntänyt että on näin tehnyt en olis siitä suuttunut vaan siinä olis meidän " suhteemme" ainoastaan mennyt poikki,,mutta minun oli pakko lyödä yksi valtti kortti myöntää ja hänen oli pakko myöntää suhteensa, en vieläkään tiedä sanoiko hän sen pakon edessä vai oliko se oikeesti tunnustus,mutta tunnusti, ja niin minun ystävyys päättyi tähän mieheen ja tähän naiseen, eikä hekään ole yhdessä tämä mies vihaa tätä naista,,,,,,,että näin ,

13

1420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PANO-HOJO

      SEKSI SUHDE EI OLE EKSKLUSIIVINEN JOS NIIN EI OLLA SOVITTU MILLOIN SIITÄ EI KÄYTETÄ TERMIÄ VAKIPANO.

      • kingKOngi

        se leikin kestäköön...siksi jätän nuo touhut suosiolla muille:D


    • avoimessa itsekin

      Siis vakiseksisuhde ja ystävyyttä, mutta mitä olette keskustelleet muiden kanssa sextaamisesta tai tapailusta. Käsitän että avoimessa suhteessa on vapaa lentämään kukasta kukkaan...

    • RocksM

      Täytyny olla kyllä muuatki ku seksiä ja ystävyyttä, että noin voimakkaasti regoidaan toisen tekemisiin.
      Mun ystävät saa tehdä mitä ne haluaa ja minä myös ja koska me ollaan avoimia toisillemme ni voidaan myös kaikki kertoa. Mitä ystävyyttä se ois ei vois. Seksiä emme tosin harrasta, nutta sekö on se asia joka tilanteen muuttaa?

    • ghhgfsadsadsad

      voitteko sopia jutun ja vaikka joku ilta kokoonnutte kolmistaan ja imaisette porukalla kaverin kassit tyhjiksi kyl se siit

      • öäöäöäöh

        Tuossa olis ideaa


    • paljonpahempiaon

      sama kun avoin suhde, aina parisuhteessa ylä ja alamäkeä. Ei nyt niin kauhea, anna vaan olla ja eteenpäin menemistä

    • varovaisuutttaaa

      panot on sellaisia että aina voi jotain tarttuva alapäähän tulla

      • eienäätarpeita

        onneksi en harrasta enää ollenkaan mitään tuollaista niin pysyn loppulämäni terveenä


    • Kakkosenjonkatiedän

      Niin eikö kirpaisi kun se kykeneekin muiden kanssa sekstailemaan. Miten olette sopineet oman suhteenne? Olla uskollisia vai mitä? Jos näitä ei ole sovittu yhdessä et voi estää miestä käymästä muualla. Huono olo tuli siis siitä että ystäväsi on suhteessa toiseen? Oletko siis itse missä suhteessa? Et voi loukkaantua sinkun tekemisiin kunnes on sitoutunut sinuun.

    • näinhänon

      Tää on just tätä - jollei tunteita niin ei seksiä... Mielestäni ainoastaan ns. pelimiehet ovat sopivia "avoimeen suhteeseen"

    • tilattuteko

      Sitä saa mitä tilaa. Minä huor...n, sinä huor...t, hän huor... , me huor..mme, , te huor....tte, he huor ...vat jen. jne.jne.
      "Mutta tämähän on nykyaikaa, näin kaaaaaaaaaaaikki tekevät!!!"

      Aivan, tämähän on nykyaikaa ja näin kaaaaaaikki kärsivät ja pettyvät.

    • jordeliks

      ei voi nykyaikaa uskoo ketään, ei edes kavereita
      ikävä tapaus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe