minulla hiivatin,,,,,

mokasinko??

huono olo, nyt juuri,,,,,,,,,,, olen 50 vee sinkku, ja mulla on ollut vaki seksisuhde mieheen,olemme luvanneet toisillemme että kun sinkkuja molemmat ja meillä on kivaa ,helliä hetkiä, ollut yli vuoden,eikä vain pelkkää seksiä, vaan meillä on/oli myös hyvä ystävyys suhde, kunnes tapahtui tämä ,

sain kuulla, ei niinkään minun ystävältä naispuoliselta ,mutta moi tutulta että tämä vaki"pano" on myös käynyt hänen luonaan, eikä vain kerran, ja sitten minä tätä kysymään tältä mieheltä hän toki kielsi kaiken moneen kertaan,mutta mulla oli paha olo tullakseni tässä ystävyydessä loukatuksi, olis vaikka myöntänyt että on näin tehnyt en olis siitä suuttunut vaan siinä olis meidän " suhteemme" ainoastaan mennyt poikki,,mutta minun oli pakko lyödä yksi valtti kortti myöntää ja hänen oli pakko myöntää suhteensa, en vieläkään tiedä sanoiko hän sen pakon edessä vai oliko se oikeesti tunnustus,mutta tunnusti, ja niin minun ystävyys päättyi tähän mieheen ja tähän naiseen, eikä hekään ole yhdessä tämä mies vihaa tätä naista,,,,,,,että näin ,

13

1281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PANO-HOJO

      SEKSI SUHDE EI OLE EKSKLUSIIVINEN JOS NIIN EI OLLA SOVITTU MILLOIN SIITÄ EI KÄYTETÄ TERMIÄ VAKIPANO.

      • kingKOngi

        se leikin kestäköön...siksi jätän nuo touhut suosiolla muille:D


    • avoimessa itsekin

      Siis vakiseksisuhde ja ystävyyttä, mutta mitä olette keskustelleet muiden kanssa sextaamisesta tai tapailusta. Käsitän että avoimessa suhteessa on vapaa lentämään kukasta kukkaan...

    • RocksM

      Täytyny olla kyllä muuatki ku seksiä ja ystävyyttä, että noin voimakkaasti regoidaan toisen tekemisiin.
      Mun ystävät saa tehdä mitä ne haluaa ja minä myös ja koska me ollaan avoimia toisillemme ni voidaan myös kaikki kertoa. Mitä ystävyyttä se ois ei vois. Seksiä emme tosin harrasta, nutta sekö on se asia joka tilanteen muuttaa?

    • ghhgfsadsadsad

      voitteko sopia jutun ja vaikka joku ilta kokoonnutte kolmistaan ja imaisette porukalla kaverin kassit tyhjiksi kyl se siit

      • öäöäöäöh

        Tuossa olis ideaa


    • paljonpahempiaon

      sama kun avoin suhde, aina parisuhteessa ylä ja alamäkeä. Ei nyt niin kauhea, anna vaan olla ja eteenpäin menemistä

    • varovaisuutttaaa

      panot on sellaisia että aina voi jotain tarttuva alapäähän tulla

      • eienäätarpeita

        onneksi en harrasta enää ollenkaan mitään tuollaista niin pysyn loppulämäni terveenä


    • Kakkosenjonkatiedän

      Niin eikö kirpaisi kun se kykeneekin muiden kanssa sekstailemaan. Miten olette sopineet oman suhteenne? Olla uskollisia vai mitä? Jos näitä ei ole sovittu yhdessä et voi estää miestä käymästä muualla. Huono olo tuli siis siitä että ystäväsi on suhteessa toiseen? Oletko siis itse missä suhteessa? Et voi loukkaantua sinkun tekemisiin kunnes on sitoutunut sinuun.

    • näinhänon

      Tää on just tätä - jollei tunteita niin ei seksiä... Mielestäni ainoastaan ns. pelimiehet ovat sopivia "avoimeen suhteeseen"

    • tilattuteko

      Sitä saa mitä tilaa. Minä huor...n, sinä huor...t, hän huor... , me huor..mme, , te huor....tte, he huor ...vat jen. jne.jne.
      "Mutta tämähän on nykyaikaa, näin kaaaaaaaaaaaikki tekevät!!!"

      Aivan, tämähän on nykyaikaa ja näin kaaaaaaikki kärsivät ja pettyvät.

    • jordeliks

      ei voi nykyaikaa uskoo ketään, ei edes kavereita
      ikävä tapaus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe