I pod touch

apuva!!

Tässä yksi epätietoinen äiti,joka osti pojalleen i pod touchin. Emme kumpikaan ole mitään tietokoneneroja joten apua,pliis!! I tunesi ladattu,sen jälkeen poika haluaa peleihin. MInkä takia tässä kohtaa pitää antaa luottokortin numero,jos kerran pelit ovat ilmaisia? Olen ymmärätänyt,että osa peleistä maksaa osa ei. Pojan mielestä MITÄÄN pelejä,edes ilmaisia ei pääse katsomaan ja lataamaan ilman luottokortin numeroa,pitääkö paikkansa?? Saako netin i podiin myös ilmaiseksi?
Kiitos etukäteen!

5

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outooa

      Sii miksi ostaa masiinaa jos ei osaa käyttää sitä. Haloo.

      Ps. Kirjoitus_virheitä_kivasti

      • jaa..

        "Sii miksi ostaa masiinaa jos ei osaa käyttää sitä. Haloo." No ehkäpä siksi että sen masiinan käyttöä voi sillä masiinalla opetella, vai oletko jo syntymästä asti osannut käyttää kaikkia laitteita, haloo? Vai pitäisikö kaikki laitteet joita ei vielä osaa käyttää jättää sen takia ostamatta, haloo #2?


    • 1stMacFinn

      1) valitkaa iTunes AppStoresta ilmainen peli Buy-napista. Pyydetään rekisteröitymään iTunes Storeen, sen voi tehdä ja valita maksutavaksi None. Nyt ilmaisia voi ladata kirjautumalla luodulla tunnuksella Storeen. Eikä maksa mitään. Samalla voi hakea biiseihin levykannet iTunes Storesta. Maksullisia pelejä ostettaessa pitää sitten antaa maksukortin tiedot.

      2) Jos sulla on kotona laajakaista ja sitä jakaa wlan-tukiasema, Touchiin saa ilmaisen netin, joka tarkoittaa sitä, ettei laajakaistalasku kasva. Muihinkin ilmaisiin wlaneihin voi liittyä, samoin maksullisiin esim. kahviloissa jne.

      • emt105

        eli anteeksi mutta missä voin luoda tilin? ja tarviiko siihen sitä luottokorttia??


      • 1stMacFinn
        emt105 kirjoitti:

        eli anteeksi mutta missä voin luoda tilin? ja tarviiko siihen sitä luottokorttia??

        Tässä Applen ohjeet tilin luomiseksi ilman sitä luottokorttia.
        http://support.apple.com/kb/HT2534?viewlocale=fi_FI

        Se tehdään kuten tuossa kohdassa 1 sanoin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe