asian niin saankos mä teiltä pahastikkin selkään? Mä tein yhen aloituksen ja sain teidät aikas tuohtuneeksi. Kirjoitin aloitukseni puskasta ja mittään pahhaa en sillä tarkoittanut. Niin ja milloin mä sen sitten tein, niin siitä on nyt jo jonkin aikaa, mutta ei kuitenkaan ihan hirveesti.
*naureskelee minkä kerkiää*
Jos tunnustan yhden
36
362
Vastaukset
- kednah
turpiin, että nuppi nuljuaa, ei täällä tunnustella, tunnustellaan mayby.
tuonkin verran paljastit, kerro vielä minkä?
ihan viellä. Katotaan mitä muut arvailee mistä on kysymys. Tähän astiset lukemani viestit ei olikein lupaa hyvää, kun pieleen menee.
Taidat puhella omiasi. Ei täällä viime aikoina ole ollut mitään tuohtumusta herättävää aloitusta.
Vuosien takaisia syntejä on turha tälle porukalle tunnustaa.Nittaminax kirjoitti:
mistään vuosien takaisista puhu. Yrittä nyt lukee aloitus oikein.
Niin mä luinkin. Ei siinä ajankohdasta mitään sanottu mutta nyt tarkensit ettei vuosien takaisesta ollut kysymys. Mielestäni ei mistään kovin tuoreestakaan tai sitten en vaan ole huomannut koko juttua joten kohu ja tuohtumus on ollut aika pientä.
nipistän sinua, noin #, koskiko kovasti?
Kuka siellä tuohtui, minä tuskin kuitenkaan :)))Voi mähkyrä kun en muista otitko osaa koko aloitukseenkaan ollenkaan. Jos ihan pinnistän muistiani niin kyl sää sittenkin jottain siäl höpötit. Juu..kyl mä olen oikiassa..:)
- hihhihhihhiii
Ennustan ja tunnustan, muakin naurattaa. Ensin mietitään, miksei kirjoiteta, sitten josko kuitenkin kirjoitetaan. Sitten kirjoitetaan, jos kirjoitetaan. Sitten vielä kirjoitetaan vähän. Sitten mietitään, mitä tuli kirjoitettua. Sitten, josko se olin minä vai sinä, vai Hentun Liisa.
Hoihoijakkaa. ulos nyt vaan, korvastas pöllytän, sen saat palkakseis:))) Hyi sinnuu, mitä menit tekemää.. Heristää sormea vimmatusti ja olevinaan äkäsen näkönen..):
Nittaminax kirjoitti:
enää uskalla kun mut vähintään kait lahdataan. *piiloutuu penkin alle*
lahdattas, ei saatas sitä kirjotustas tietää, mut sakinhivutusta annetaan, jo heruu tietoo.. (Seisoo topakkana kädet uumalla, tiukka katse..)
Veikkaan että olet 50 sanomien kirjoittaja U.Haapa :D
- eiyllätä
kun ei malttanu olla mainittematta ittiään ja sanomat oli surkeet.
yohuuhkaja kirjoitti:
Kyllä niiden kirjoittaja kävi nopeasti selväksi.
en oo lukenut kovin tarkkaan ko aloituksessa olleita tekstejä, selailin vain äskettäin noita etusivun nikittömien aloituksia ja päädyin sillä perusteella veikkaukseeni. :)
- HTZA
joten ei syytä antaa selkäänkään.
Tällä palstallahan kaikki on, suurinpiirtein, EVVVK.
Minä heittäydyn kaikkeen täysillä. Huuhaalta tuntuvaan huuhaalla ja vakavalta tuntuvaan vakavasti.
Useimmiten... - Meriläinen
Ei minnuu tarvi teititellä, on vain yksi täällä koneen tällä puolen :)
Tervehditään nyt sitten ihan kädestä "Meriläinen, päivää vaan. Mitä hänelle kuuluu :) - Putkivalo
Mut on helppo tuohduttaa, en pahemmin ajattele kuka kirjoittaa mitä. Vai toivonko vaan.
Mutta arvaas tuleeko piiskaa? Ei! Tiiä vaik nauttisit siitä, siks. - RIMMIR
Kirjoitatko puskasta taikka nimimerkilläsi, miksi meidän muiden pitäisi jollakin tavalla siihen reagoida?
Jos sinulla oli jotakin kirjoituksen aihetta niin ei meitä alati puskassa kyyristeleviä heilauta suuntaan tai toiseen josko tuot sanomasi ilmi nimimerkilläsi taikka aivan toisena.
Pääasia että ilmaisee mielipiteitään ja ajatuksiaan yksinäisinä iltoina kun ketään muutakaan juttukaveria ei tuolta kadunlaidasta ole saanut /uskaltanut bongata.- 1+7
palstan narsisteille on luulo että muut ovat kiinnostuneita pienistä peleistään
harhaa vainen
paltalla kirjoitellan
onko sillä sitten väliä olinko se minä vai sinä vai naapuri
narri joka suurimman osan vuorokaudesta tuijottaa ruutua
asioista ja aiheista huomaa ei muuta elämää ole.
milloin kävit viimeksi matkoilla milloin metrossa
miltä suomi näytti
...ei miltään= ruudun läpi
mut en mä sano mikä se aloitus oli. Mulla oli vaan eilen puheripuli niin sanotusti. :)
- hairioilmoitus
Mielestäni sinun pitäisi huomioida tämän palstan kirjoittajien keskimääräinen älykkyysosamäärä.
Älä kirjoita siihen malliin että "kaikki ovat yhtä älykkäitä kuin Nittaminax". Me emme ole yhtä älykkäitä kuin sinä ja "huumorisi" ei meille kaikille välttämättä aukea.
Itse olen "nippanappa" peruskoulun selvittänyt ja ammatikoulun käynyt. En häpeä sitä myöntää. Minulla ei ole ns. lukupäätä. Ålä Nittamiinax puhu noin fiksuja tahallasi kun tiedät että kaikki ei noin hienoa kieltä ymmärrä.nyt on helvetti. Kirjoitan miten päin tahansa tulee joku yliviisas minua opastamaan miten pitää kirjoittaa. No pääsit sanomaan mielipiteesi ja ole tyytyväinen tuotoksestasi.
- -
Nittaminax kirjoitti:
nyt on helvetti. Kirjoitan miten päin tahansa tulee joku yliviisas minua opastamaan miten pitää kirjoittaa. No pääsit sanomaan mielipiteesi ja ole tyytyväinen tuotoksestasi.
Älähän ota itseesi, ole oma itsesi, toki niin varmasti oletkin. Karavaani kulkee, ja niin edelleen.
Kiitti sulle monista hyvistä hetkistä.
Täällä "viisaita" viisastelijoita riittää. - kirjoitti:
Älähän ota itseesi, ole oma itsesi, toki niin varmasti oletkin. Karavaani kulkee, ja niin edelleen.
Kiitti sulle monista hyvistä hetkistä.
Täällä "viisaita" viisastelijoita riittää.makaronilaatikkoa*tarjoaa*
- :))
Nittaminax kirjoitti:
makaronilaatikkoa*tarjoaa*
Söin juuri tuunattua Saarioisten pitsaa, siis, kiitos, ei tällä kertaa. :))
:)) kirjoitti:
Söin juuri tuunattua Saarioisten pitsaa, siis, kiitos, ei tällä kertaa. :))
kerta sitten. Tätä olisi kyllä riittänyt. Nyt alkaa kyllä pikkusen unikin painamaan silmiä, etten tiedä pitäisikö mennä nukkumaan. Jossain vaiheessa kuitenkin.....
- hairioilmoitus
*paiskoo remmiä Nittaminaxin perseelle*
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205233Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271605- 1011470
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701419Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3361349- 491338
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk761282Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541065- 86955
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50948