Mitä mieltä naiset olette kaljusta miehestä, onko se suurikin ulkonäköhaitta ja kartastatteko meitä? Jos mies on muuten pitänyt itsensä kunnossa, ei ylipainoa ymv..
Nyt en tarkoita niitä kaljupäitä, jotka ovat itse ajaneet kuontalonsa, vain ns. luonnonkaljuja, joilla on takaraivolla ja korvien ympärillä lyhyksi ajettu hiusalue.
Onko kalju rasite?
19
1347
Vastaukset
- kultakutri...
onko miehellä tukkaa vai ei, kunhan se on siisti. Kaljun yli hapsottavat pitkät suortuvat eivät kiihota.
Jos sitä kaljuaan ei itse ajattele, ei sitä muutkaan huomaa. Ja monet tosiaan ajelevat tukkansa, joten se on aika moderni lookki. - Nainen_K2
Kunhan ei yritä peittää sitä niillä hiuksilla, joita on jäljellä. Itse tykkään kaljuista ja oon sitä mieltä, että voisi ajaa ne loputkin hiukset pois ainakin jos on hyvän mallinen pääkallo.
- Liian tarkka?
Olen hitusen alle 30-v ja olen huomannut kiinnittävän huomiota ikäisteni kaljuuntumiseen :( Mun mielestä kokonaan kalju on JEES! Mutta jos sit' hiusta on enää päässä osittain nii ei pal nappaa.
Mutta kaikkein pahin on jos äjällä on pitkäthiukset ja hyvässä lykyssä päälaella kalju YÖK!- woman02
on miehellä todella seksikäs. :D
- no todella on
Kalju, iso kaljamaha, huono hygienia, huonot käytöstavat tai pieni penis.
Hyi olkoon.- damdumdam
Ei, jos mies muuten miellyttää eli on urheilullinen, itsestään huolta pitävä ja sellainen positiivinen itsevarma mies! Ja kantaa sen kaljuna ylpeydellä!:)
Ei siis ole este! - no todella on
damdumdam kirjoitti:
Ei, jos mies muuten miellyttää eli on urheilullinen, itsestään huolta pitävä ja sellainen positiivinen itsevarma mies! Ja kantaa sen kaljuna ylpeydellä!:)
Ei siis ole este!No sina olet ainakin MULKKKU, koko vartaloltasi....
- eräs toinen nutipää
Rehellinen mielipide tämän näköisestä miehestä?
http://userserve-ak.last.fm/serve/_/781716/Timo Rautiainen.jpg - Pörröpää10
eräs toinen nutipää kirjoitti:
Rehellinen mielipide tämän näköisestä miehestä?
http://userserve-ak.last.fm/serve/_/781716/Timo Rautiainen.jpgOlen aina pitänyt Timo Rautiaisen lauluäänestä, mutta hänen kalju ei todellakaan nappaa - liian iso pää.
- .............
että naiset enimmäkseen eivät pidä kaljua pahana. Tässä ketjussa vain yksi inhoaa niitä, ja hänen kommenttinsa laadusta päätellen et ehkä hänenlaistaan naista itse kelpuuttaisi, joten sillä ei ole väliä.
- totta123
Miksi kelpuuttaa kalju mies, kun kerran hyvännäköisiäkin miehiä, joilla on hiukset, on tarjolla.
Olkaahan siskot rehellisiä, turhaan mielistelette miehiä. Suoraan kysymykseen suora vastaus. - ..............
totta123 kirjoitti:
Miksi kelpuuttaa kalju mies, kun kerran hyvännäköisiäkin miehiä, joilla on hiukset, on tarjolla.
Olkaahan siskot rehellisiä, turhaan mielistelette miehiä. Suoraan kysymykseen suora vastaus.Kalju ei todellakaan haittaa yhtään, suurta osaa naisista. Ne, joita se haittaa, voivat etsiä karvaturjakkeita ja jättää komeat kaljut urhot meille muille. Tukka ja järki kun eivät samaan päähän mahdu, miehellä.
- BenQ*
.............. kirjoitti:
Kalju ei todellakaan haittaa yhtään, suurta osaa naisista. Ne, joita se haittaa, voivat etsiä karvaturjakkeita ja jättää komeat kaljut urhot meille muille. Tukka ja järki kun eivät samaan päähän mahdu, miehellä.
Elikkä jokainen saa sanoa mielipiteensä eikä kellään ole mitään sanomista siihen. Minäkään en pidä kaljuista ja se on ihan mun mielipide eikä kenenkään toisen.
Mistä niin päättelet, että suuri osaa naisista ei haittaa kaljupää? kuitenkin aika moni kaljupää on ilman kumppania, jos puhutaan pelkistä kaljupäistä.
Saat pitää vaikka kaikki kaljupäät, ei haittaa. ;) - ..................
BenQ* kirjoitti:
Elikkä jokainen saa sanoa mielipiteensä eikä kellään ole mitään sanomista siihen. Minäkään en pidä kaljuista ja se on ihan mun mielipide eikä kenenkään toisen.
Mistä niin päättelet, että suuri osaa naisista ei haittaa kaljupää? kuitenkin aika moni kaljupää on ilman kumppania, jos puhutaan pelkistä kaljupäistä.
Saat pitää vaikka kaikki kaljupäät, ei haittaa. ;)Nautin nyt sitten oikein. Valkkaan ne kaljun-yli-hapsulliset pois, ja niistä siisteitä kaljuista sitten etsin itselleni sopivan. Minulla on tukkaa kahden edestä.
- A vot
en tykkääkään - kalju ei todellakaan ole seksikäs! Harmaatukkainenkin voi olla sitä. Mutta kaljuus on tietysti ominaisuus, jolle ei itse voi mitään. Ja asiaa voi kompensoida paljonkin hyvällä käytöksellä, naisen huomioimisella ym. ominaisuuksilla joihin naiset yleensä kiinnittävät huomiota. Loppujen lopuksi kuitenkin luonteenpiirteet ja käytös on paljon tärkeämpiä kuin ulkonäkö.
- Grrrrrrrr
A vot kirjoitti:
en tykkääkään - kalju ei todellakaan ole seksikäs! Harmaatukkainenkin voi olla sitä. Mutta kaljuus on tietysti ominaisuus, jolle ei itse voi mitään. Ja asiaa voi kompensoida paljonkin hyvällä käytöksellä, naisen huomioimisella ym. ominaisuuksilla joihin naiset yleensä kiinnittävät huomiota. Loppujen lopuksi kuitenkin luonteenpiirteet ja käytös on paljon tärkeämpiä kuin ulkonäkö.
ihmiset, mielestäni, jotka ilmoittavat, että jokin ulkoasun puoli on seksikäs tai ei ole seksikäs, kun he kuitenkin tarkoittavat, että HEIDÄN mielestään se sitä on. Ihmiset, jotka eivät tajua, että suurin osa ihmisistä ajattelee suurimmasta osasta asioita eri tavalla kuin he, ja että näin on hyvä, ovat minusta aika rasittavia. He eivät kiihota minua ollenkaan. Kaljuus ei minulle todellakaan ole ongelma. Se on samaa luokkaa kumppaninvalintakriteereissä kuin silmien väri. Minusta toisaalta sitten ne, jotka yrittävät peitellä kaljuaan niillä viimeisillä hapsuillaan, eivät oikein viehätä. Terve itsetunto korjaa kaikki ulkoiset 'viat'.
- Pörröpää10
No sanotaan, että joillekin sopii kyllä kalju. Henkilö siis on hoikka ja iho on saanut aurinkoa, muttei kuitenkaan mikään mustamies. Timmi vartalo.
Yäkättäviä ovat sellasia kaljupäiseiset miehet, joilla on kaljamaha!
Ja useimmille EI sovi kalju!!! - n29n
Hiukset pitää olla, mitä tuuheammat sen paremmat. Leijonanharja=nam!
- kalju kunniaan
Vähän niinkuin toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä. Mutta täytyy sanoo, et jos tukka ei päässä pysy niin miksi sitä sitten ei voi ajaa kokonaan pois? Kalju on seksikäs oli se sitten itseaiheutettua tai ei. Taidan olla mustavalkoinen, mutta joko tai ja väimuotoa ei ole:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175083Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012311- 1351998
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481868Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171670"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551266Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu116944Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48841Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654