Mielipiteitä kiitos

16

167

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänksy

tosi kaunis!

sumun keskellä. Ehkä jonkinlainen haave.

Mielikuva Hänestä.

Toive, jonka toivoo joskus toteutuvan.

• ???

kuulla mieluummin sen, mitä itse tunsit kuvaa maalatessasi?

• tavallisesti ölyväreillä----mikäköhän siinä on, kun niitä ostaa melkein aina nainen

• lie.
        Enemmän näkemystä?

• runontaja kirjoitti:

lie.
        Enemmän näkemystä?

Klipperin takilan teen jo ulkomuistista--Cutty Sark ja Suomen Joutsen jo kyllästyttä.
        Merimieskaverit tilaavat TYÖPAIKAN kuvia ja jotkut poosut ovat tarkkoja-"Tuo vinssi on väärin"
        "Mun hytin venttiili ei näy"

Yksi naisfiguuri on vielkin kesken, vaikka aloiti sen 19 vuotiaana-------------_Ihanne naiseni_
        Suurin ongelma on kasvot....pitäisi saada persoonallisen näköinen, joka ei olisi kenenkään tutun näköinen

• anzzy kirjoitti:

Klipperin takilan teen jo ulkomuistista--Cutty Sark ja Suomen Joutsen jo kyllästyttä.
        Merimieskaverit tilaavat TYÖPAIKAN kuvia ja jotkut poosut ovat tarkkoja-"Tuo vinssi on väärin"
        "Mun hytin venttiili ei näy"

Yksi naisfiguuri on vielkin kesken, vaikka aloiti sen 19 vuotiaana-------------_Ihanne naiseni_
        Suurin ongelma on kasvot....pitäisi saada persoonallisen näköinen, joka ei olisi kenenkään tutun näköinen

lienee se vaikein. Yleensä aina joku sanoo "Tuossa naisessa on jotian tuttua. Olen nähnyt/saattanut nähdä hänet jossain".
        Varsinkin, jos on esillä.

• runontaja kirjoitti:

lienee se vaikein. Yleensä aina joku sanoo "Tuossa naisessa on jotian tuttua. Olen nähnyt/saattanut nähdä hänet jossain".
        Varsinkin, jos on esillä.

missäkö olen nähnyt sen.
        Nukku-Matti on nero luomaan eroottisiin uniin niin ihmeellisen ihania naisia, joka eivät ole heijstumia jostain tutusta--------pitäisi heti herätessä tehdä skitsi ja tallettaa kasvonpiirteet.
        Mistähän Mr Sandman niitä oikein löytääkin ? On hyvä pitää selibaattia tarpeeksi kauan ja jos saisi jotenkin'
        digikameran mukaan höyhensaarille ja kysyä niiltä uniämmiltä että, mitä hieno parfyymiä ne käyttävät,
        kun hiuksetki tuoksuu niin hyvältä.----niillä on aina pitkä tukka kutittamassa kasvojani.

• anzzy kirjoitti:

missäkö olen nähnyt sen.
        Nukku-Matti on nero luomaan eroottisiin uniin niin ihmeellisen ihania naisia, joka eivät ole heijstumia jostain tutusta--------pitäisi heti herätessä tehdä skitsi ja tallettaa kasvonpiirteet.
        Mistähän Mr Sandman niitä oikein löytääkin ? On hyvä pitää selibaattia tarpeeksi kauan ja jos saisi jotenkin'
        digikameran mukaan höyhensaarille ja kysyä niiltä uniämmiltä että, mitä hieno parfyymiä ne käyttävät,
        kun hiuksetki tuoksuu niin hyvältä.----niillä on aina pitkä tukka kutittamassa kasvojani.

turhan helppoa muistaa unet kun ottaisi digikuvia unista.

sandmanista tuli taas mieleen Gaiman piirtämät Sandman-sarjakuvat.

http://bugpowder.com/gallery/tshirts/sandman.jpg

• Itse en tosin osaa piirtää tuonkaan vertaa....

• hiukan aneeminen

Mikäli figuuri esitti naista siis. Ja en tiedä kumpaa ehdottaisin teoksen nimeksi - 'Pitkätukkainen blondihomo takaapäin' muodon puolesta vai 'Tirkistelijän silmämuna' värimaailmasta. Rohkeampia kurveja viivoihin soisin. Eikä niitä merkitseviä tarvitse olla paljon.

Ohitse vielä vilkaistessani huomaan kuitenkin seksuaalista naivismia josta pidänkin erityisesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      709
      1673
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      268
      875
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      847
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      103
      635
    5. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      32
      581
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      557
    7. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32
      530
    8. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      61
      519
    9. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      42
      512
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      37
      510
    Aihe