http://www.taloussanomat.fi/tyomarkkinat/2010/04/10/jos-haluaa-palkkaa-on-pakko-muuttaa/20104978/12
tutkijan on helppo kertoa puhtaasti omassa huoneessaan istuen kuinka asiat hoidetaan. Mitähän tämä ämmä tuumaisi jos hänelle osoitettaisiin työ Utsjoella risukon raivauksessa ehdottamillaan keinoilla.
Idiotismi kukoistaa
15
236
Vastaukset
- 17+7=24
yhteiskuntaan vuokranantaja ei saa vuokria, sähkölaitos ei saa laskuihin maksuja, omistusasuntojen myyjät ei saa tarpeeksi hintaa myytävistä asunnoista...100% deflaatio jyllää
Kulervo ei saa palkkaa.......yhteiskunta ei voi maksaa......kullervo on työtön......pääsee varmaankin .......
ORJATÖIHIN ILMAN PALKKAA- Kalervo.
Et ole tajunnut oikein. Virkalijat eivät tee työharjoittelua. Virkalijat ohjaavat työttömiä työharjoitteluun ja saavat siitä palkkaa. Työtön tekee työtä/työharjoittelua, ei virkalija. se on teidän roolinne...
- ei orjuudelle
Kalervo. kirjoitti:
Et ole tajunnut oikein. Virkalijat eivät tee työharjoittelua. Virkalijat ohjaavat työttömiä työharjoitteluun ja saavat siitä palkkaa. Työtön tekee työtä/työharjoittelua, ei virkalija. se on teidän roolinne...
se on teidän roolinne...
vitut ole. ei tyttömien pidä tai tarvii tehdä orjatöitä. orjatyöt tuhoaa suomen. ajatelkaa nyt pikkasen aivoilla. - Juha Lavola
Kalervo. kirjoitti:
Hyvä kun on työelämävalmennusta, työkokeilua, kuntouttavaa työtoimintaa, työharjoittelua työmarkkinoille tuetusti, oppisopimus harjaatumista ja palkkatukityötäkin. Kyllä työohjausta ko. työllistämiskeinoja on nyt tehostettava ja lorvailutuet pois heivattava!
- ojknkjkndkdkdkd
Juha Lavola kirjoitti:
Hyvä kun on työelämävalmennusta, työkokeilua, kuntouttavaa työtoimintaa, työharjoittelua työmarkkinoille tuetusti, oppisopimus harjaatumista ja palkkatukityötäkin. Kyllä työohjausta ko. työllistämiskeinoja on nyt tehostettava ja lorvailutuet pois heivattava!
töitä tehdään vain ja ainoastaa jos palkaa maksetaan, siksi meillä o ay liike.
tyhmä tekee töitä ilman palkkaa. - 12+8=20
Kalervo. kirjoitti:
virkamiestä valtion hallinnon aloilla ollenkaan jo nyt teidänkin työpaikollanne on tuottavuus ohjelma käynnissä sitä varmemmin se tulee kun palkkarahaa ei riitä.......joudutaan yt neuvotteluissa käymään ja joutuuko......niin hyvä ihminen kun kullervo onkin.....tota...laittaan pois....kun ei oo varaa...pitää hyviäkään virkamiehiä palkoilla!. onha hän jo lähellä eläkeikääkin...v55 tai riittävän nuori v28 ehtii vapaassa yhteiskunnassa vielä näyttään kyntensä... ja aina voi päästä ohjattuun työelämä valmennukseenkin työllistyy sitten jös.....
Kyllä lehmätkin lentäis jos...niillä olisi SIIVET
korostan sanaa jos..... - se tekee näin
Juha Lavola kirjoitti:
kalervo omii näin toisen nimimerkin ja kertoo oman versionsa
- Ei auttanut
Juha Lavola kirjoitti:
Mä olen ollut noissa kaikissa toimenpiteissä silti mä olen työtön.
- ihmetteln
Joutuukohan pakkotyöhönkin muuttamaan esim eri paikkakunnalle?
- llsslslsoll
mene ite, mä en minnekään mene. itse kuule päätän mitä mä teet, mietippäs idiotti kommari sitä.
- mie, sie ja hää...
Missähän päin Suomea on paikkakunta jossa ei ole yhtään työtöntä...Eikös ne oman kunnan ihmiset pitäisi ensin työllistää ja sitten vasta raahta muualta työttömiä...Vai meneekö sekin hölmöläisten hommaksi niinkuin on tapana. Että ensin "hölmölästä" ajetaan työttömät 300km päähän ja sitten tuodaan sinne "hölmölään" 300km päästä toiset työttömät.....Ja kusiaivoiset virkamiehet kiittelevät toisiaan muhevin rahalahjoin....Fantastinen idea....
- PAH.
Tutkijoita ne on ufo-tutkijatkin ainakin omasta mielestään. Onko hän minkä yliopiston tutkija, onko hän professori, kuka on rahoittanut tutkimuksen. Taitaa kuitenkin olla kokoomuksen lobbari, ei Tutkija.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412470Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864