Pelimiehet megafooneissa/hetkessä kuuluisuutta

Repesin.

Huvittavia nuo selkeät pelimannet tuolla nettideitissä.

Hymy naamalla ja "pilke silmäkulmassa" kuvassa, aivan älyttömät itsensä korostamis-jutut joissa ylistetään ihania naisia sekä heitetään kohtuuttoman huonoa läppää. Tämän lisäksi kultaketjut, mahdolliset tatskat, vähävaatteisuus, muut korut kuten korvakorut.

Uppoaako nämä profiilit naisiin ja ottaako joku nämä niin kuin tosissaan?

7

324

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :))))))

Eli sinun logiikallasi komea mies on pelimies... kateutta.. ko??

• Repesin.

Komeat miehet ovat sitten erikseen ja heillä ei ole tarvetta kaula tai korvakoruihin, sekä heruttelujuttuihin, he kun saavat naista muutenkin varsinkin jos ovat fiksuja sekä huumorintajuisia. ;)

Mietinpähän vain että jos naisten taso ja tyhmyys on mitä näiden pelimiesten vieraskirjoista saa lukea niin fiksut naiset ovat jossain ihan muualla.

On niin ilmiselviä pelimiehiä pelimiehen elkein vaikka ovat aika onnettomia tapauksia noin muuten miehinä niin mietin että mikä on naisten arvostelukyky täällä. Vaikuttaa varsin heikolta.

• aitoa vaan

todellakaan uppoa tuollaiset tyypit! Vastenmielisiä lähinnä. Mutta jokaiselle jotakin.

• 15+6

Itsevarmuus on ilman muuta plussaa ja houkuttelevaa. Kultaketjut ja tatskat sen sijaan itselleni turn off, enkä ikinä vastaisi miehelle, jolla on ylävartalo paljaana. Mutta pilkettä silmäkulmassa pitää löytyä.

• Sellainen itsensä paljastelu ei ainakaan minuun uppoa. Haluan nähdä ihmisestä lähinnä kasvot. Vieraskirjoissa makeilu myös tuntuu typerältä.

Uskomattomimmat tyypit sanovat profiilissaan että ovat vakavissaan hakemassa seurustelusuhdetta ja silti huutelevat puutostilastaan "megafonissa".

• Hellukin

uppoa, samat naamat roikkuneet käätyineen vuosikausia sivuilla.
      Profiili vain muuttuu aina kulloisenkin tilanteen mukaan , kasvot säilyvät.
      Ja selvennykseski,nämä eivät ole pelimiehiä, muuten vain juntteja.

• XL man

Yleensähän ne on tuollaisit hukkapätkiä jotka treenaa itteään että olis jotakin kokoa heissä.

Nuo korut on justiinsa sitä mistä moiset tunnistaa. Toivottavasti naista kaatuu kun heinää koska ei ite viittis tollainen pelle muuten olla tai sitte pitää olla tosi epätoivoinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      649
      1434
    2. 115
      1416
    3. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      198
      949
    4. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      327
      885
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      233
      830
    6. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      58
      733
    7. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      233
      697
    8. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      175
      671
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      630
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      21
      601
    Aihe