Mitä tulee mieleen? Itse kavahdan ainakin seuraavia:
Meiju Suvas -Kun lähdet armeijaan (In the army now)
Tapani Kansa -Kalajoen hiekat (California dreaming)
Kisu -Sun ja mun (Runaway)
Paula Koivuniemi -Jos konduktöörin nait (Never marry a railroad man)
Aimo Jaara -Olen jäänyt oven taa (Knocking on heavens door)
Lemon -Nainen tummissa (Lady in black)
Fredi -Muukalainen (Starman)
Karmivia SUOMI-covereita?
10
596
Vastaukset
- 4
Eini - Olen neitsyt
Voi Luoja. - Creep show
Lauloipa Meiju Suvas mitä vaan, niin aina se on yhtä karmivaa.
- soulbaby
Tapani Kansa - Rokkivaari Hotanen (Daddy Cool)
Lasse Mårtenson - Miltä meno maistuu? (Walk on the Wild Side)
Kai Hyttinen - Mustaa (Paint it Black) - soulbaby
soulbaby kirjoitti:
Tapani Kansa - Rokkivaari Hotanen (Daddy Cool)
Lasse Mårtenson - Miltä meno maistuu? (Walk on the Wild Side)
Kai Hyttinen - Mustaa (Paint it Black)toivottavasti emme enää!
todistusaineistoa 70-luvulta:
Eero Aven: Polttava rakkaus (Burning Love)
Danny: Kuusamo (Africa)
Freeman: Mopetilla maailmalle (2-4-6-8 Motorway) - Retkuilija
soulbaby kirjoitti:
toivottavasti emme enää!
todistusaineistoa 70-luvulta:
Eero Aven: Polttava rakkaus (Burning Love)
Danny: Kuusamo (Africa)
Freeman: Mopetilla maailmalle (2-4-6-8 Motorway)kylmä hiki kohoaa.
- Retkuilija
ThreeMice kirjoitti:
T. Kansa - Kultaniityt....hirveÄÄÄÄ!
-Ihan kuin nuo toiset(Dom andra)
- soulbaby
Retkuilija kirjoitti:
-Ihan kuin nuo toiset(Dom andra)
on umpirautaa tässä sarjassa:
Synti (T Rex - Hot Love)
Tie kauemmaksi käy (Slade - Far Far Away) - wise man
soulbaby kirjoitti:
on umpirautaa tässä sarjassa:
Synti (T Rex - Hot Love)
Tie kauemmaksi käy (Slade - Far Far Away)Mennään Rööperiin : Pepe Wilberg ( ei siis "SE" Rööperiin, tämä on eri biisi)
alkujaan BRUCE Springsteenin "BLINDED BY THE LIGHT" josta Manfred Mann's Earth Band teki USA:n listaykkösen tammikuussa 1977 , siistityn version joka kyllä toimii edelleen
ja soi ympäri maailman radioissa , etenkin Saksassa.
klassikko rock biisi MMEB:n ja Brucen esittämänä, Willbergin sanoituksen teki K.Hirsi: salanimi?, kukapa tätä kehtais tunnustaa tehneensä.
tämä on taatusti kaikkien aikojen noloin suomennos, etsikää käsiinne ja kuunnelkaa, ajatte varmaan mopolla rotkoon sen jälkeen !!!???? he.
(pepe willberg.20suosikkia "lady madonna" cd:llä julkastu1998) - soulbaby
wise man kirjoitti:
Mennään Rööperiin : Pepe Wilberg ( ei siis "SE" Rööperiin, tämä on eri biisi)
alkujaan BRUCE Springsteenin "BLINDED BY THE LIGHT" josta Manfred Mann's Earth Band teki USA:n listaykkösen tammikuussa 1977 , siistityn version joka kyllä toimii edelleen
ja soi ympäri maailman radioissa , etenkin Saksassa.
klassikko rock biisi MMEB:n ja Brucen esittämänä, Willbergin sanoituksen teki K.Hirsi: salanimi?, kukapa tätä kehtais tunnustaa tehneensä.
tämä on taatusti kaikkien aikojen noloin suomennos, etsikää käsiinne ja kuunnelkaa, ajatte varmaan mopolla rotkoon sen jälkeen !!!???? he.
(pepe willberg.20suosikkia "lady madonna" cd:llä julkastu1998)kuvitella kauhusi tämän edessä. Kappalehan on jo sinänsä aivan liian vaativa härmäläiselle esittäjälle ja kun lyrikkakin ontuu...huh, onneksi käännösbiisien kulta-ajat ovat kaukaista historiaa. No, onhan noilla kukkasilla sentään camp-arvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654