Karmivia SUOMI-covereita?

Retkuilija

Mitä tulee mieleen? Itse kavahdan ainakin seuraavia:

Meiju Suvas -Kun lähdet armeijaan (In the army now)
Tapani Kansa -Kalajoen hiekat (California dreaming)
Kisu -Sun ja mun (Runaway)
Paula Koivuniemi -Jos konduktöörin nait (Never marry a railroad man)
Aimo Jaara -Olen jäänyt oven taa (Knocking on heavens door)
Lemon -Nainen tummissa (Lady in black)
Fredi -Muukalainen (Starman)

10

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4

      Eini - Olen neitsyt

      Voi Luoja.

    • Creep show

      Lauloipa Meiju Suvas mitä vaan, niin aina se on yhtä karmivaa.

      • soulbaby

        Tapani Kansa - Rokkivaari Hotanen (Daddy Cool)
        Lasse Mårtenson - Miltä meno maistuu? (Walk on the Wild Side)
        Kai Hyttinen - Mustaa (Paint it Black)


      • soulbaby
        soulbaby kirjoitti:

        Tapani Kansa - Rokkivaari Hotanen (Daddy Cool)
        Lasse Mårtenson - Miltä meno maistuu? (Walk on the Wild Side)
        Kai Hyttinen - Mustaa (Paint it Black)

        toivottavasti emme enää!

        todistusaineistoa 70-luvulta:
        Eero Aven: Polttava rakkaus (Burning Love)
        Danny: Kuusamo (Africa)
        Freeman: Mopetilla maailmalle (2-4-6-8 Motorway)


      • Retkuilija
        soulbaby kirjoitti:

        toivottavasti emme enää!

        todistusaineistoa 70-luvulta:
        Eero Aven: Polttava rakkaus (Burning Love)
        Danny: Kuusamo (Africa)
        Freeman: Mopetilla maailmalle (2-4-6-8 Motorway)

        kylmä hiki kohoaa.


      • Retkuilija kirjoitti:

        kylmä hiki kohoaa.

        T. Kansa - Kultaniityt....hirveÄÄÄÄ!


      • Retkuilija
        ThreeMice kirjoitti:

        T. Kansa - Kultaniityt....hirveÄÄÄÄ!

        -Ihan kuin nuo toiset(Dom andra)


      • soulbaby
        Retkuilija kirjoitti:

        -Ihan kuin nuo toiset(Dom andra)

        on umpirautaa tässä sarjassa:

        Synti (T Rex - Hot Love)

        Tie kauemmaksi käy (Slade - Far Far Away)


      • wise man
        soulbaby kirjoitti:

        on umpirautaa tässä sarjassa:

        Synti (T Rex - Hot Love)

        Tie kauemmaksi käy (Slade - Far Far Away)

        Mennään Rööperiin : Pepe Wilberg ( ei siis "SE" Rööperiin, tämä on eri biisi)

        alkujaan BRUCE Springsteenin "BLINDED BY THE LIGHT" josta Manfred Mann's Earth Band teki USA:n listaykkösen tammikuussa 1977 , siistityn version joka kyllä toimii edelleen
        ja soi ympäri maailman radioissa , etenkin Saksassa.
        klassikko rock biisi MMEB:n ja Brucen esittämänä, Willbergin sanoituksen teki K.Hirsi: salanimi?, kukapa tätä kehtais tunnustaa tehneensä.

        tämä on taatusti kaikkien aikojen noloin suomennos, etsikää käsiinne ja kuunnelkaa, ajatte varmaan mopolla rotkoon sen jälkeen !!!???? he.

        (pepe willberg.20suosikkia "lady madonna" cd:llä julkastu1998)


      • soulbaby
        wise man kirjoitti:

        Mennään Rööperiin : Pepe Wilberg ( ei siis "SE" Rööperiin, tämä on eri biisi)

        alkujaan BRUCE Springsteenin "BLINDED BY THE LIGHT" josta Manfred Mann's Earth Band teki USA:n listaykkösen tammikuussa 1977 , siistityn version joka kyllä toimii edelleen
        ja soi ympäri maailman radioissa , etenkin Saksassa.
        klassikko rock biisi MMEB:n ja Brucen esittämänä, Willbergin sanoituksen teki K.Hirsi: salanimi?, kukapa tätä kehtais tunnustaa tehneensä.

        tämä on taatusti kaikkien aikojen noloin suomennos, etsikää käsiinne ja kuunnelkaa, ajatte varmaan mopolla rotkoon sen jälkeen !!!???? he.

        (pepe willberg.20suosikkia "lady madonna" cd:llä julkastu1998)

        kuvitella kauhusi tämän edessä. Kappalehan on jo sinänsä aivan liian vaativa härmäläiselle esittäjälle ja kun lyrikkakin ontuu...huh, onneksi käännösbiisien kulta-ajat ovat kaukaista historiaa. No, onhan noilla kukkasilla sentään camp-arvoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe